Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA POJAZDU WRAZ Z ZABUDOWĄ JEDNOKOMOROWĄ DO ODBIORU ODPADÓW, POWYŻEJ 3,5 Mg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790007148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Suwalska 38
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 610 25 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dm@puk.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.puk.elk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA POJAZDU WRAZ Z ZABUDOWĄ JEDNOKOMOROWĄ DO ODBIORU ODPADÓW, POWYŻEJ 3,5 Mg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b708b8-66e2-4e3f-9627-90f560bdd6ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234679/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów (2024)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pukelk.ezamawiajacy.pl/pn/pukelk/demand/169885/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pukelk.ezamawiajacy.pl/pn/pukelk/demand/169885/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w PUK sp. z o. w Ełku ul. Suwalska 38;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z koordynatorem Ochrony Danych Osobowych w PUK sp. zo. o. w Ełku za pomocą adresu e-mail: kadry@puk.pl.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:
DOSTAWA ZAKUP I DOSTAWA POJAZDU WRAZ Z ZABUDOWĄ JEDNOKOMOROWĄ DO ODBIORU ODPADÓW, POWYŻEJ 3,5 Mg
ZNAK PRAWY: PUK/EŁK/3/2093/2024
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa PZP";
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PUK/EŁK/3/2093/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYMAGANIA PODSTAWOWE:
Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia nie starszy niż 2024 rok wraz z nową zabudową do odbioru odpadów.
Pojazd musi spełniać wymagania:
Przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz.U. z 2023.1047 z późn. zm.) oraz wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje do ruchu na terenie Polski i Unii Europejskiej.
Podwozie:
1. Rok produkcji 2024
2. Podwozie 2-osiowe o zakresie d.m.c. min. 18 ton
3. Długość całkowita z zabudowa nie większa niż 9,90m
4. Szerokość pojazdu nie większa niż 2,55m
5. Rozstaw osi nie większy niż 3950 mm (według danych ze świadectwa zgodności WE pojazdu niekompletnego).
6. Oś przednia z zawieszeniem pneumatyczne, dopuszczalna masa min. 8000kg
7. Oś tylna zawieszenie pneumatyczne, napędzana z kołami bliźniaczymi, dopuszczalna masa min. 11 500 kg
8. Hamulce
9. System zapobiegający blokowaniu kół (ABS)
10. System stabilizacji toru jazdy (ESP)
11. Elektroniczny lub standardowe rozwiązanie pneumatycznego hamulca postojowego z dźwignią uruchamiającą w kabinie
12. Hamulec wydechowy
Napęd:
1. Paliwo- olej napędowy bezsiarkowy
2. Moc silnika min. 205 Kw
3. Maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 1300 Nm.
4. Pojemność silnika min. 9.0 litra
5. Norma emisji min. EURO 6
6. Ogranicznik prędkości
7. Zbiornik paliwa ( jeden ) o pojemności min. 200 litrów
8. Wlew paliwa do zbiornika zabezpieczony przed dostępem osób postronnych.
Skrzynia biegów:
1. Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana.
2. Przystawka odbioru mocy do pracy ciągłej
3. Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu napędowego
Wyposażenie kabiny:
1. Ogrzewanie i klimatyzacja
2. Ilość miejsc siedzących – 3
3. Sygnał ostrzegawczy przy cofaniu
4. Kolor biały
5. Lampy ostrzegawcze typu kogut
6. Pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc siedzących
7. Zestaw wskaźników lub wyświetlacz zawierający co najmniej wskazania: prędkościomierza w km/h, temperaturę cieczy chłodzącej silnik, poziom paliwa w zbiorniku, obrotomierz
8. Zmywalne wykładziny tapicerki drzwi, podłogi silnika. Tapicerka tekstylna/winylowa
9. Oświetlenie wnętrza kabiny
10. Centralny zamek sterowany pilotem
11. Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym
12. Elektrycznie sterowane szyby drzwi kierowcy i pasażera
Pozostałe wymagania:
1. Alternator min.150A
2. Elektrycznie podgrzewane i sterowane lusterka zewnętrzne
3. Przedni zderzak stalowy lub z tworzywa sztucznego
4. Dwa trójkąty ostrzegawcze
5. Dwa kliny pod koła
6. Zaczep do holowania z przodu
7. Prędkość maksymalna ograniczona (blokada prędkości 85-90km/h)
8. Podnośnik hydrauliczny o udźwigu min. 10 ton
9. Układ blokady zapłonu (immobilajzer).
10. Centralny zamek z pilotem.
11. Radioodtwarzacz.
12. Apteczka.
13. Gaśnica.
14. Komplet narzędzi (podnośnik, klucz do wymiany kół).
ZABUDOWA POJAZDU - ŚMIECIARKA JEDNOKOMOROWA
Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe:
1) Zabudowa skrzyniowa, jednokomorowa, fabrycznie nowa z urządzeniem załadowczym tylnym.
2) Pojemność zabudowy min. 16,2 m3.
3) Wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1:2021, DIN 1501, posiadająca znak CE.
4) Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana, kolor z palety RAL 2004
5) Skrzynia ładunkowa o sztywnej prostokątnej stalowej konstrukcji, spawana spoiną ciągłą, szczelna.
6) Ściany boczne skrzyni ładunkowej z jednolitych blach, bez żeber zewnętrznych.
7) Skrzynia ładunkowa wykonana z blachy wysokogatunkowej Strenx 700 o grubości min. 4 mm lub równoważnej.
8) W ścianach bocznych prowadnice ściany wypychającej, wymienne, ze stali trudnościeralnej Hardox 450 o grubości min. 5 mm lub równoważnej.
9) Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na wewnątrz odwłoka.
10) Dookoła ściany wypychającej zamontowana uszczelka.
11) Skrzynia ładunkowa wyposażona w system odcieków.
12) Skrzynia ładunkowa wyposażona w drabinkę i drzwi na bocznej ścianie, umożliwiające prace porządkowo-inspekcyjne w jej wnętrzu.
13) Rozdzielacz, umieszczony w pobliżu drzwi inspekcyjnych w łatwo dostępnym miejscu, umożliwia pracę w systemie proporcjonalnym oraz sterowanie ręczne.
14) Układ hydrauliczny zbudowany głównie w systemie przewodów sztywnych.
15) Odwłok stalowy, spawany spoiną ciągłą, zamontowany z tyłu skrzyni ładunkowej, otwierany w sposób uchylny do góry (siłowniki podnoszące na zewnątrz ścian bocznych odwłoka).
16) Połączenie odwłoka ze skrzynią ładunkową uszczelnione dookolnie.
17) Odwłok wyposażony w zabezpieczenie mechaniczne przed jego opadnięciem.
18) Dno wanny zasypowej wykonane ze stali Hardox 450 o grubości min. 6 mm lub równoważnej.
19) Króciec odpływowy w dnie wanny załadowczej.
20) Ściany boczne odwłoka w strefie roboczej wykonane z blachy wysokogatunkowej Strenx 700 o grubości min. 5 mm lub równoważnej.
21) Ściany boczne odwłoka wyposażone w wymienne prowadnice prasy ze stali trudnościeralnej Hardox 450 o grubości min. 5 mm lub równoważnej.
22) Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5.
23) Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy (tzw. szufladowy).
24) Pyłoszczelne siłowniki prasy zgniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka.
25) Urządzenie załadowcze typu otwartego zgodne z normą PN-EN 1501 przystosowane do współpracy z pojemnikami o pojemności od 120 do 1100 litrów (zarówno na grzebieniu jak i na łapach).
26) Joysticki sterujące systemu podnoszenia pojemników po obu stronach odwłoka umożliwiające pracę w systemie proporcjonalnym.
27) Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu półautomatycznym lub automatycznym.
28) Dwa (podnoszone na czas jazdy) stopnie dla ładowaczy z czujnikami informującymi kierowcę, który stopień jest zajęty, ograniczenie prędkości do 30 km/h, uniemożliwienie cofania, rozłączenie zgniatania.
29) Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami: światła hamowania, postojowe, cofania, kierunkowskazy oraz światło alarmowe, dwa reflektory robocze na odwłoku, światła ostrzegawcze.
30) Pasy odblaskowe.
31) Sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu.
32) Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie kierowcy.
33) Boczne osłony zabezpieczające („antyrowerowe”) i nadkola.
GWARANCJA:
Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze:
• POJAZD / PODWOZIE / min 12 miesięcy - realizowana przez Autoryzowany Serwis producenta zgodnie z warunkami producenta.
Autoryzowany serwis dla pojazdu powinien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 80 km od siedziby Zamawiającego.
• ZABUDOWA min 12 m-cy - realizowana przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego w ramach serwisu mobilnego lub we wskazanym serwisie przez Wykonawcę, której bieg rozpoczyna się dnia następnego po podpisaniu protokołu odbioru.
W ramach udzielonej gwarancji na zabudowę Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, o ile wady te ujawnią się w ciągu terminu udzielonej gwarancji. W przypadku niewykonania przez Wykonawcę obowiązków z tytułu gwarancji i rękojmi, Zamawiający ma prawo powierzyć usuniecie wady osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy.
W przypadku, gdy przedmiot objęty gwarancją był już naprawiany przez Wykonawcę i wystąpiła taka sama wada tego przedmiotu, lub był już naprawiany przez Wykonawcę trzy razy i wystąpiła kolejna wada tego przedmiotu - Zamawiającemu może żądać dostarczenia rzeczy wolnej od wad (wymiany rzeczy na wolną od wad), lub prawo odstąpienia od umowy i żądania zwrotu zapłaconego wynagrodzenia; odstąpienie od umowy może nastąpić w takim przypadku w terminie 30 dni od dnia spełnienia przesłanek warunkujących odstąpienie od umowy.
Naprawa gwarancyjna powinna rozpocząć się w czasie max 24 godz. od momentu zgłoszenia mailem lub telefonicznie. Całkowity koszt naprawy gwarancyjnej / dojazd, części, robocizna / leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 7 dni, Wykonawca zobowiązany będzie podstawić do siedziby Zamawiającego równoważny / tej samej kategorii / pojazd zastępczy.
Jeżeli przy opisie zamówienia wskazano na konkretne normy, znaki towarowe lub inne zwroty identyfikujące produkt – Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1. Kryterium: Cena - znaczenie 60%
2. Okres gwarancji zabudowy: 20%
3. Kryterium: Termin płatności- znaczenie 20%
Kryterium Cena brutto (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie.
W ramach niniejszego kryterium Wykonawca może uzyskać max 60 pkt.
Sposób punktacji za cenę:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn - najniższa oferowana cena
Cp - cena oferty porównywanej
Wc – wynik
W ramach niniejszego kryterium Wykonawca może uzyskać max 60 pkt.
Okres gwarancji zabudowy: 20%( Wg)
Sposób punktacji okresu gwarancji:
Wg= Wp/Wn x 20
Wp- okres gwarancji zadeklarowany w ofercie po odliczeniu okresu wymaganego tj 12 miesięcy
Wn - najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj 12 miesięcy
Wg - wynik
Uwaga:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji:
- 12 miesięcy oferta otrzyma 0 pkt.
- powyżej 12 miesięcy do 35 miesięcy proporcjonalnie
- 36 miesięcy i więcej , będzie przyjęty do liczenia punktacji jako 36 miesięcy
- poniżej 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
- nie uzupełnienia w formularzu pola „termin gwarancji" Wykonawca otrzyma
0 punktów.
W ramach niniejszego kryterium Wykonawca może uzyskać max 20 pkt..
Kryterium termin płatności - znaczenie 20% (Wt)
Sposób punktacji terminu płatności:
Wt= Wp/Wn x 20
Wp- termin płatności zadeklarowany w ofercie po odliczeniu terminu wymaganego tj 14 dni
Wn - najdłuższy oferowany termin płatności po odliczeniu terminu wymaganego tj 14 dni
Wt - wynik
Uwaga:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu płatności:
- 14 dniowego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
- powyżej 14 dni do 29 dni proporcjonalnie
- 30 dni i więcej, będzie przyjęty do liczenia punktacji jako 30 dni,
- poniżej 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
- nie uzupełnienia w formularzu pola „termin płatności" Wykonawca otrzyma 0 punktów.
W ramach niniejszego kryterium Wykonawca może uzyskać max 20 pkt..
Ocena końcowa oferty:
Jest to suma punktów uzyskanych za kryterium „cena", termin gwarancji zabudowy oraz kryterium „termin płatności". Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Wynik
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wg + Wt
W - wynik punktowy oferty
Wc - wynik punktowy w kryterium ceny
Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancja zabudowy
Wt - wynik punktowy w kryterium termin płatności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,0
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja zabudowy
4.3.6.) Waga: 20,0
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin platności
4.3.6.) Waga: 20,0
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z przepisem art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie ( wzór załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pukelk.ezamawiajacy.pl/pn/pukelk/demand/169885/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z treścią art. 5k ust. 1 rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i fc gHX art- 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu,
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. I pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
a) Formularz ofertowy
b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
c) Oświadczanie (wzór załącznik nr 2 do SWZ);
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie ( wzór załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z wykonawców.
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami - Uwaga! Nie dotyczy składania oferty:
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://pukelk.ezamawiajacy.pl/pn/pukelk/demand/169885/notice/public/details Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej - adres email dm@puk.elk.pl