Zakup i dostawa pojazdu typu "Melex elektryczny" oraz średniego samochodu ratowniczo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa pojazdu typu "Melex elektryczny" oraz średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla straży pożarnej obsługującej gminę Żabno i powiat Tarnowski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻabno
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-11
  • ZamawiającyGmina Żabno
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00290760
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa pojazdu typu "Melex elektryczny" oraz średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla straży pożarnej obsługującej gminę Żabno i powiat Tarnowski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Żabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pojazdu typu "Melex elektryczny" oraz średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla straży pożarnej obsługującej gminę Żabno i powiat Tarnowski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b84b5e72-1328-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060177/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup pojazdu "Melex- elektryczny" oraz średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla straży pożarnej obsługującej gminę Żabno i powiat Tarnowski

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,402331,2022.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, dzp@zabno.pl,
tgdowski@zabno.pl, amosio@zabno.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
– miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/,
– ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal,
– poczty elektronicznej dzp@zabno.pl.
2) Zamawiający przewiduje również komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca za pomocą poczty elektronicznej:
a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
– Andrzej Bartik, Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno,
w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, wew. 24, e-mail: abartik@zabno.pl
b) w sprawach proceduralnych:
– Tomasz Gdowski, Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno,
w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, wew. 52, e-mail: tgdowski@zabno.pl
– Arkadiusz Mosio Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno,
w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, wew. 31, e-mail: amosio@zabno.pl
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7) Zamawiający przekazuje Identyfikator postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
8) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt..
9) Wykonawcy w korespondencji kierowanej do Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znakiem sprawy).
W zakresie nie wymienionym powyżej zastosowanie mają zapisy SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa pojazdu typu "Melex elektryczny" oraz średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla straży pożarnej obsługującej gminę Żabno i powiat Tarnowski.”
3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8, art. 18, art. 74, oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w Informacji nt. RODO - załącznik nr 6 do SWZ.
6) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
7) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
– obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
– obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
8) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 6 do SWZ.
Sposób i zasady udostępniania danych osobowych określają zapisy SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.40.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Część 1 –Zakup i dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego.

1) Średni samochód ratowniczo - stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania:
a) polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 988z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi.
b) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002 z 2010 r. nr 85 poz. 553 oraz z 2018 r. poz. 984)
c) Rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. 2019r., poz.594 ).
d) norm: PN-EN 1846-1“ „lub równoważnej” i PN-EN 1846-2 „lub równoważnej”
e) Posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007r. Nr 143, poz. 1002, z późn. zm). Świadectwo dopuszczenia na pojazd obejmować ma całość wyposażenia pojazdu
Kompletne i ważne świadectwo/świadectwa dopuszczenia oraz sprawozdanie z badań należy dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru techniczno-jakościowego.
f) Posiadać oznakowanie numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz.Urz. KG PSP z 2020r. poz. 3).
Szczegółowe dane dotyczące oznaczenia zostaną przekazane przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia.
2) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Formularz wymagań techniczno-użytkowych pojazdu – Załącznik nr 4.1 do SWZ,
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
3) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z:
a) kompletem kluczyków do pojazdu,
b) kompletem wszystkich dokumentów gwarancyjnych dotyczących pojazdu (w tym: wymagane homologacje, bądź oświadczenie producenta o zgodności z normami, karty gwarancyjne), w tym instrukcję obsługi w języku polskim do podwozia samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i wyposażenia, aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej dla pojazdu, dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdu jako „samochód specjalny”, wynikającej z ustawy „Prawo o ruchu drogowym”,
c) instrukcjami obsługi urządzeń i sprzętu zamontowanego w pojeździe, wszystkie w języku polskim.
d) właściwymi dokumentami, niezbędnymi do dokonania rejestracji pojazdu przez Starostę tarnowskiego (Starostwo Powiatowe w Tarnowie), tj. w szczególności:
• dowód własności pojazdu lub dokument potwierdzający powierzenie pojazdu,
o którym mowa w art. 73 ust. 5 ustawy Prawo o ruchu drogowym;
• kartę pojazdu, o której mowa w art. 77 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
10) Gwarancja jakości i rękojmi na podwozie oraz zabudowę pożarniczą dostarczonego pojazdu wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego jego odbioru.
Ostateczny okres gwarancji zostanie określony w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.

Dostarczany pojazd:
a) musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, gotowy do rejestracji i użytkowania w celu wynikającym z warunków zamówienia,
b) nie może być ograniczony prawami osób trzecich,
c) nie może być przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia (wykonawcy przysługuje pełne prawo do dysponowania)
d) musi być wolny od jakichkolwiek wad prawnych oraz obciążeń na rzecz osób i podmiotów trzecich (leasing, zastaw).
2) Zamawiający zastrzega sobie przed dokonaniem odbioru pojazdu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, prawo do sprawdzenia faktycznego stanu technicznego, wyposażenia oraz danych pojazdu ze stanem deklarowanym w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku nie spełniania przez oferowany pojazd wymagań określonych przez Zamawiającego i deklarowanych przez Wykonawcę, skutkować będzie według wyboru Zamawiającego wezwaniem do przedstawienia innego pojazdu spełniającego kryteria lub odstąpienia od umowy i naliczeniem kar umownych.
3) Wykonawca musi być właścicielem pojazdu lub mieć potwierdzone w formie pisemnej prawo do dysponowania nim.
4) Części składowe oraz wyposażenie wchodzące w skład pojazdu nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
4) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z:
a) kompletem kluczyków do pojazdu,
b) kompletem wszystkich dokumentów gwarancyjnych dotyczących pojazdu (w tym: wymagane homologacje, bądź oświadczenie producenta o zgodności z normami, karty gwarancyjne – jeżeli dotyczą), oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
5) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty, za którego właściwe ustalenie odpowiada Wykonawca.
6) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia.
7) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w pkt. 2) powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

Uwagi końcowe:
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne (art. 99 ust. 5 Pzp) o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu (art. 99 ust. 6 Pzp), uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części 1 zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt.)
1. Cena 60 punktów
2. Okres gwarancji jakości na pojazd 40 punktów
Razem 100 punktów

2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów

Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.

b) Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jakości na pojazd (Pg):

1) Zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 0 pkt.
2) Zaoferowanie 33 miesięcy gwarancji – 10 pkt.
3) Zaoferowanie 42 miesięcy gwarancji – 20 pkt.
4) Zaoferowanie 51 miesięcy gwarancji – 30 pkt.
5) Zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji – 40 pkt.

Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 60 miesiące.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:

Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji jakości na pojazd

6) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na pojazd

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Część 2 – Zamówienie obejmuje Zakup i dostawę pojazdu typu "Melex-elektryczny”.

1) Pojazd musi posiadać silnik elektryczny.
2) Pojazd musi być zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z: Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 988 ze zmianami.),
3) Ponadto szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Formularz wymagań techniczno-użytkowych pojazdu – Załącznik nr 4.2 do SWZ,
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
1) Dostarczany pojazd:
a) musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, gotowy do rejestracji i użytkowania w celu wynikającym z warunków zamówienia,
b) nie może być ograniczony prawami osób trzecich,
c) nie może być przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia (wykonawcy przysługuje pełne prawo do dysponowania)
d) musi być wolny od jakichkolwiek wad prawnych oraz obciążeń na rzecz osób i podmiotów trzecich (leasing, zastaw).
2) Zamawiający zastrzega sobie przed dokonaniem odbioru pojazdu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, prawo do sprawdzenia faktycznego stanu technicznego, wyposażenia oraz danych pojazdu ze stanem deklarowanym w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku nie spełniania przez oferowany pojazd wymagań określonych przez Zamawiającego i deklarowanych przez Wykonawcę, skutkować będzie według wyboru Zamawiającego wezwaniem do przedstawienia innego pojazdu spełniającego kryteria lub odstąpienia od umowy i naliczeniem kar umownych.
3) Wykonawca musi być właścicielem pojazdu lub mieć potwierdzone w formie pisemnej prawo do dysponowania nim.
4) Części składowe oraz wyposażenie wchodzące w skład pojazdu nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
4) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z:
a) kompletem kluczyków do pojazdu,
b) kompletem wszystkich dokumentów gwarancyjnych dotyczących pojazdu (w tym: wymagane homologacje, bądź oświadczenie producenta o zgodności z normami, karty gwarancyjne – jeżeli dotyczą), oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
5) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty, za którego właściwe ustalenie odpowiada Wykonawca.
6) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia.
7) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w pkt. 2) powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

IV. Uwagi końcowe:
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne (art. 99 ust. 5 Pzp) o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu (art. 99 ust. 6 Pzp), uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części 2 zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt.)
1. Cena 60 punktów
2. Parametry techniczne 20punktów
3. Okres gwarancji jakości na pojazd 20 punktów
Razem 100 punktów

4) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium „cena” (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów

Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.

b) Sposób oceny ofert w kryterium „Parametry techniczne” (Pt):
Zaoferowanie akumulatora o pojemności:
 od 180 do 200 Ah – 0 pkt.
 od 201 do 220 Ah – 10 pkt.
 powyżej 220 Ah – 20 pkt.
c) Sposób oceny ofert w kryterium „okres gwarancji jakości na pojazd” (Pg):
Zaoferowanie okres gwarancji akumulatora:
 36 miesięcy – 0 pkt.
 48 miesięcy – 10 pkt.
 60 miesięcy – 20 pkt.

5) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt + Pg, gdzie:

Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium Cena
Pt - liczba punktów uzyskanych w kryterium Parametry techniczne
Pg – liczba punktów uzyskanych w kryterium Okres gwarancji jakości na pojazd

6) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na pojazd

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
 oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
– Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
– Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

W związku z wymogami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, Zamawiający informuje, iż wypłaci Wykonawcy zaliczkę w wysokości nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia brutto w terminie i na zasadach określonych w załączniku nr 5 do SWZ (wzór umowy).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie m. in.: terminu, wynagrodzenia, parametrów technicznych. Szczegółowy zakres i warunki dokonania zmian określa załącznik nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.