Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-11-22
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-14
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00493034
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 477013103

1.5.8.) Numer faksu: 477012002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edd0ecbb-82ce-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego
formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość
została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego
postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomdo konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomprzesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie
głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
anna.ozga@ra.policja.gov.pl.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
12. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia: ..... z uwagi na ograniczoną ilość znaków
pozostałe informacje w powyższym zakresie znajdują się na stronie prowadzonego postępowania pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1),
dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go
Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje
inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i
nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca
dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane
podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu
umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku
uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 47/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – ogumienie zimowe do pojazdów osobowych
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać opony zimowe fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, nie bieżnikowane, wolne od wad fizycznych, gatunku 1.
2. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od zapotrzebowań warsztatowych.
3. Miejsca dostaw:
a) SO Radom, 26-600 Radom, ul. Energetyków 14
b) SO Płock, 09-400 Płock, ul. Kilińskiego 8
c) SO Ostrołęka, 07-409 Ostrołęka, ul. Korczaka 16
d) SO Siedlce, 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 66
lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:
• Regulaminem nr 30 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do pojazdów silnikowych i ich przyczep.
• Regulaminem nr 54 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych pojazdów użytkowych i ich przyczep.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało odpowiednio:
a) datę produkcji nie wcześniejszą niż 24 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego,
b) oznaczenie potwierdzające, że ogumienie spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny świadczący, że opony spełniają bądź przewyższają normy bezpieczeństwa),
c) naklejkę umieszczoną na bieżniku zawierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z:
 załącznikiem nr I i II – Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/740 z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych parametrów, zmieniające rozporządzenie (UE) 2017/1369 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1222/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)
6. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie spełniały:
 wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN,
 wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
7. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ i spełniały następujące parametry w zakresie (dla opon zimowych):
 efektywności paliwowej (opór toczenia) – klasa minimum C
 przyczepności na mokrej nawierzchni – klasa minimum C
Model z niskim oporem toczenia zużywa mniej energii, a co za tym idzie samochód pali mniej i emituje ograniczoną ilość spalin do atmosfery.
8. Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72 dB.
9. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania opon całorocznych lub wielosezonowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do Zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zamawiający dokona oceny ofert na podstawie 4 kryteriów:
I. Cena oferty brutto „C” – waga 60%
II. Efektywność paliwowa „E” – waga 15%
III. Przyczepność na mokrej nawierzchni „P” – waga 15%
IV. Okres gwarancji „G” – waga 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Efektywność paliwowa „E” – waga 15%

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyczepność na mokrej nawierzchni „P” – waga 15%

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji „G” - waga 10%

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – ogumienie zimowe do pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać opony zimowe fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, nie bieżnikowane, wolne od wad fizycznych, gatunku 1.
2. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od zapotrzebowań warsztatowych.
3. Miejsca dostaw:
a) SO Radom, 26-600 Radom, ul. Energetyków 14
b) SO Płock, 09-400 Płock, ul. Kilińskiego 8
c) SO Ostrołęka, 07-409 Ostrołęka, ul. Korczaka 16
d) SO Siedlce, 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 66
lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:
• Regulaminem nr 30 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do pojazdów silnikowych i ich przyczep.
• Regulaminem nr 54 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych pojazdów użytkowych i ich przyczep.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało odpowiednio:
a) datę produkcji nie wcześniejszą niż 24 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego,
b) oznaczenie potwierdzające, że ogumienie spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny świadczący, że opony spełniają bądź przewyższają normy bezpieczeństwa),
c) naklejkę umieszczoną na bieżniku zawierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z:
 załącznikiem nr I i II – Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/740
z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej
i innych parametrów, zmieniające rozporządzenie (UE) 2017/1369 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1222/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)
6. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie spełniały:
 wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN,
 wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
7. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ i spełniały następujące parametry w zakresie (dla opon zimowych):
 efektywności paliwowej (opór toczenia) – klasa minimum C
W CENNIKU - WYKAZIE asortymentowo - ilościowym w zadaniu nr 2 – opony zimowe dla pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe zamawiający dla pozycji nr 4, 22 i 32 dopuszcza klasę efektywności paliwowej w skali „D”.
 przyczepności na mokrej nawierzchni – klasa minimum C
Model z niskim oporem toczenia zużywa mniej energii, a co za tym idzie samochód pali mniej i emituje ograniczoną ilość spalin do atmosfery.
8. Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72 dB.
W CENNIKU - WYKAZIE asortymentowo - ilościowym w Zadaniu nr 2 – opony zimowe dla pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe zamawiający dla pozycji nr 4, 10 i 20 dopuszcza poziom hałasu zewnętrznego 73 dB.
9. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania opon całorocznych lub wielosezonowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do Zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zamawiający dokona oceny ofert na podstawie 4 kryteriów:
I. Cena oferty brutto „C” – waga 60%
II. Efektywność paliwowa „E” – waga 15%
III. Przyczepność na mokrej nawierzchni „P” – waga 15%
IV. Okres gwarancji „G” – waga 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Efektywność paliwowa „E” – waga 15%

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyczepność na mokrej nawierzchni „P” – waga 15%

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji „G” - waga 10%

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj.:
a) etykiety dla każdej zaproponowanej opony zgodne z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/740 z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych parametrów. Złożone wraz z ofertą etykiety muszą potwierdzać wszystkie wymagane przez Zamawiającego i dla niego istotne parametry techniczne dla zadania nr 1 i zadania nr 2:
 rodzaj opony, Zamawiający wymaga, aby oferowana opona była zimowa, etykieta winna posiadać znak w kształcie płatka śniegu (symbol 3PMSF). Zamawiający nie dopuszcza zastosowania opon całorocznych lub wielosezonowych.
 oznaczenie rozmiaru opony;
 klasę efektywności paliwowej (opór toczenia) – klasa minimum C;
W CENNIKU - WYKAZIE asortymentowo - ilościowym w zadaniu nr 2 – opony zimowe dla pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe zamawiający dla pozycji nr 4, 22 i 32 dopuszcza klasę efektywności paliwowej w skali „D”.
 klasę przyczepności na mokrej nawierzchni 0 klasa minimum C;
 indeks nośności oraz indeks prędkości danej opony;
 nazwę producenta oraz model oferowanej opony;
 poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72 dB.
W CENNIKU - WYKAZIE asortymentowo - ilościowym w Zadaniu nr 2 – opony zimowe dla pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe zamawiający dla pozycji nr 4, 10 i 20 dopuszcza poziom hałasu zewnętrznego 73 dB.

Etykiety muszą być ponumerowane i ułożone kolejno zgodnie z pozycjami CENNIKA WYKAZU asortymentowo – ilościowego – zgodnie ze składaną ofertą częściową.

Z załączonych do oferty etykiet jednoznacznie musi wynikać, że zaoferowane ogumienie spełnia wszystkie parametry wymagane przez zamawiającego w CENNIKACH WYKAZACH asortymentowo ilościowych.

b) Oświadczenie wykonawcy dla zadania nr 1:
 Oświadczenie potwierdzające posiadanie świadectwa homologacji wydanego zgodnie z Regulaminem nr 30 EKG ONZ oraz posiadanie oznaczenia symbolem potwierdzającym, że opona spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny).

c) Oświadczenie wykonawcy dla zadania nr 2:
 Oświadczenie potwierdzające posiadanie świadectwa homologacji wydanego zgodnie z Regulaminem nr 30 i 54 EKG ONZ oraz posiadanie oznaczenia symbolem potwierdzającym, że opona spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny).

2. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa
w rozporządzeniu, wykonawca składa w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.
5. Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy oraz inny dokument lub oświadczenie został sporządzony jako dokument elektroniczny oraz wystawiony przez upoważnione podmioty:
 przekazuje się ten dokument
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy znajdują się na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) etykiety dla każdej zaproponowanej opony zgodne z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/740 z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych parametrów. Złożone wraz z ofertą etykiety muszą potwierdzać wszystkie wymagane przez Zamawiającego i dla niego istotne parametry techniczne dla: zadania nr 1 i zadania nr 2:
 rodzaj opony, Zamawiający wymaga, aby oferowana opona była zimowa, etykieta winna posiadać znak w kształcie płatka śniegu (symbol 3PMSF). Zamawiający nie dopuszcza zastosowania opon całorocznych lub wielosezonowych.
 oznaczenie rozmiaru opony;
 klasę efektywności paliwowej (opór toczenia) – klasa minimum C;
W CENNIKU - WYKAZIE asortymentowo - ilościowym w zadaniu nr 2 – opony zimowe dla pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe zamawiający dla pozycji nr 4, 22 i 32 dopuszcza klasę efektywności paliwowej w skali „D”.
 klasę przyczepności na mokrej nawierzchni 0 klasa minimum C;
 indeks nośności oraz indeks prędkości danej opony;
 nazwę producenta oraz model oferowanej opony;
 poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72 dB.
W CENNIKU - WYKAIE asortymentowo - ilościowym w Zadaniu nr 2 – opony zimowe dla pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe zamawiający dla pozycji nr 4, 10 i 20 dopuszcza poziom hałasu zewnętrznego 73 dB.
Etykiety muszą być ponumerowane i ułożone kolejno zgodnie z pozycjami CENNIKA WYKAZU asortymentowo – ilościowego – zgodnie ze składaną ofertą częściową.
Z załączonych do oferty etykiet jednoznacznie musi wynikać, że zaoferowane ogumienie spełnia wszystkie parametry wymagane przez zamawiającego w CENNIKACH WYKAZACH asortymentowo ilościowych.
b) Oświadczenie wykonawcy dla zadania nr 1:
 Oświadczenie potwierdzające posiadanie świadectwa homologacji wydanego zgodnie z Regulaminem nr 30 EKG ONZ oraz posiadanie oznaczenia symbolem potwierdzającym, że opona spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny).
c) Oświadczenie wykonawcy dla zadania nr 2:
 Oświadczenie potwierdzające posiadanie świadectwa homologacji wydanego zgodnie z Regulaminem nr 30 i 54 EKG ONZ oraz posiadanie oznaczenia symbolem potwierdzającym, że opona spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy (oferta)
2) CENNIK – WYKAZ asortymentowo ilościowy dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 w zależności na którą część wykonawca składa ofertę stanowiący integralną część Formularza ofertowego,
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
składa każdy z wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
składa każdy z wykonawców.
Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru oferty jako
najkorzystniejszej) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano
wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych poniżej warunkach:
a) Dopuszczalna jest zmiana w zakresie producenta/producentów i modelu ogumienia wskazanego w załączniku do umowy,
przy zachowaniu parametrów technicznych nie gorszych oraz cen jednostkowych nie wyższych niż wskazane w załączniku
do umowy. Zmiana ta każdorazowo podlega akceptacji przez Zamawiającego po otrzymaniu informacji od Wykonawcy uzasadniającej brak możliwości dostarczenia ogumienia wskazanego w załączniku do umowy.
b) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego kwoty
przeznaczonej na jej realizację. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu
podpisanego przez obie strony.
c) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np.
zmiana siedziby, adresu, nazwy).
2. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania przez Wykonawcę okoliczności uprawniających do
dokonania tej zmiany.
Zmiany wynagrodzenia:
1) Strony postanawiają, że dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia
którejkolwiek ze zmian wskazanych w art. 436 pkt 4 ppkt b) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
2) W przypadkach, o których mowa w ust. 1 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o
przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2 po opublikowaniu (zgodnie z
przepisami obowiązującego prawa) zmian przepisów prawa, będących podstawą wnioskowania o zmianę wynagrodzenia.
4) W przypadku złożenia przez Wykonawcę wniosku, o którym mowa w ust. 2 przed publikacją, o której mowa w ust. 3,
Zamawiający nie jest zobowiązany do zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
5) Wniosek, o którym mowa w ust. 2 musi zawierać:
a) Wskazanie zmiany przepisów prawa, będącej przyczyną wystąpienia przez Wykonawcę z wnioskiem,
b) Wskazanie wysokości proponowanej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
c) Szczegółowe opisanie i przedstawienie wpływu zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia.
6) Z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt a) do wniosku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest
załączyć dowody wskazujące wpływ zmian przepisów prawa na wysokość kosztów wykonania umowy oraz wysokość wzrostu kosztów wykonania umowy, w tym w szczególności:
a) Pisemne zestawienie wynagrodzeń (obrazujące stan przed i po dokonanej zmianie) pracowników Wykonawcy, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi ... z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy znajdują
się na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-22 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1)Termin realizacji zamówienia wynosi: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Dopuszcza się wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu.
2) Liczba części zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia wynosi: 2
Zadanie nr 1 – ogumienie zimowe do pojazdów osobowych
Zadanie nr 2 – ogumienie zimowe do pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe.
3) Ofertę można złożyć na jedną, na wszystkie części (zadania). Zamawiający nie ogranicza liczby części (zadań), na które wykonawca może złożyć oferty częściowe.
Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI