Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów: osobowo-ciężarowego 2+1 oraz samochodu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów: osobowo-ciężarowego 2+1 oraz samochodu typu bus 8+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
  • Termin składania wniosków2021-08-04
  • ZamawiającyZakład Ubezpieczeń Społecznych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00125604
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów: osobowo-ciężarowego 2+1 oraz samochodu typu bus 8+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Gorzowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 17756005390000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 42

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957395254

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.gorzow@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów: osobowo-ciężarowego 2+1 oraz samochodu typu bus 8+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80ee634f-eb8b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zus

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.5.8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 12.1.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa;
• Zakład Ubezpieczeń Społecznych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Może się Pani/Pan z nim kontaktować we wszystkich sprawach, które dotyczą przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:
− listownie na adres:
Inspektor Ochrony Danych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa
- przez e-mail: ODO@zus.pl
12.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 110000/271/103/2021-ZAP prowadzonym w trybie podstawowym na „Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów: osobowo-ciężarowego 2+1 oraz samochodu typu bus 8+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.” oraz w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów ustawy;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12.2 Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie. Treść oświadczenia została zawarta w pkt. 3.7 Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 110000/271/103/2021-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 2+1 na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wielkopolskim.
Oferowany pojazd musi być fabrycznie nowy, spełniający warunek dopuszczenia do ruchu drogowego, opisane poniżej parametry techniczne oraz posiada wymagane wyposażenie.
Odbiór pojazdu nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Sikorskiego 42.

1. Dane pojazdu:
1) Rok produkcji: 2021,
2) Wersja nadwozia: osobowo-ciężarowy tupu furgon,
3) Liczba miejsc siedzących: 3 w jednym rzędzie,
4) Lakier nadwozia: metalizowany srebrny lub metalizowany w odcieniach szarości,
5) Wnętrze: tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu
6) Rozstaw osi: co najmniej 2900 mm,
7) Rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1600 mm,
8) Długość: co najmniej 4800 mm,
9) Maksymalna wysokość: 2200 mm,
10) Ładowność: co najmniej 900 kg,
11) Dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg,
12) Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie.

2. Silnik z układem przeniesienia mocy:
1) Paliwo: olej napędowy ON,
2) Pojemność silnika: od 1400 cm³ do 2200 cm³,
3) Liczba cylindrów: 4,
4) Moc silnika: co najmniej 120 KM,
5) Skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny,
6) Napęd: na przednią lub tylną oś,
7) Pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 65 litrów,
8) Norma emisji spalin: Euro 6d zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin,
9) Emisja CO2 cykl mieszany wg normy WLTP: maksymalna 199 g/km.

3. Wyposażenie:
1) Centralny zamek sterowany pilotem – minimum dwa piloty,
2) Czujniki parkowania – co najmniej tylne,
3) Dywaniki podłogowe – gumowe,
4) Drzwi boczne przesuwane po prawej stronie lub po obu stronach nadwozia,
5) Drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane pod kątem 180 stopni z ogranicznikiem przy 90 stopniach,
6) Elektrycznie sterowane szyby,
7) Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne,
8) Fotele tapicerowane z zagłówkami,
9) Gniazdo 12V – co najmniej jedno,
10) Immobilizer,
11) Klimatyzacja – manualna lub automatyczna,
12) Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach,
13) Koło zapasowe pełnowymiarowe lub koło dojazdowe wraz z zestawem niezbędnym do jego wymiany zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej lub zamontowane pod pojazdem,
14) Komputer pokładowy z funkcją rejestracji chwilowego zużycia paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu,
15) Lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia,
16) Obręcze kół stalowe z kołpakami co najmniej w rozmiarze 16” (4 szt.),
17) Ochronne listwy boczne,
18) Oświetlenie wnętrza co najmniej 1 lampka,
19) Podłoga przestrzeni ładunkowej pokryta wykładziną antypoślizgową lub matą lub tworzywem sztucznym,
20) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,
21) Schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera,
22) System kontroli ciśnienia w oponach,
23) System przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania,
24) System nagłośnienia z co najmniej 2 głośnikami,
25) System stabilizacji toru jazdy,
26) System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania,
27) Ściany boczne przestrzeni ładunkowej bez szyb zabudowane tworzywem sztucznym lub panelami ochronnymi,
28) Światła do jazdy dziennej w technologii LED,
29) Tempomat,
30) Trzecie światło stop,
31) Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa,
32) Tuner radiowy fabryczny,
33) Układ kierowniczy ze wspomaganiem,
34) Zaczepy do mocowania ładunku w podłodze lub słupkach bocznych w przestrzeni ładunkowej,
35) Zestaw głośnomówiący fabryczny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34136000-9 - Samochody półciężarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojemność silnika

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc silnika

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu typu bus 8+1 na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wielkopolskim.
Oferowany pojazd musi być fabrycznie nowy, spełniający warunek dopuszczenia do ruchu drogowego, opisane poniżej parametry techniczne oraz posiada wymagane wyposażenie.
Odbiór pojazdu nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Sikorskiego 42

1. Dane pojazdu:
1) Rok produkcji: 2021,
2) Wersja nadwozia: osobowo-ciężarowy tupu furgon lub van lub mikrobus,
3) Liczba miejsc siedzących: 9 w 3 rzędach (3 z przodu, 3 w drugim rzędzie, 3 w trzecim rzędzie),
4) Lakier nadwozia: metalizowany srebrny lub metalizowany w odcieniach szarości,
5) Wnętrze: tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu,
6) Rozstaw osi: co najmniej 2900 mm,
7) Rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1600 mm,
8) Długość: co najmniej 4800 mm,
9) Maksymalna wysokość: 2200 mm,
10) Ładowność: co najmniej 900 kg,
11) Dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg,
12) Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie.

2. Silnik z układem przeniesienia mocy:
1) Paliwo: olej napędowy ON,
2) Pojemność silnika: od 1400 cm³ do 2200 cm³,
3) Liczba cylindrów: 4,
4) Moc silnika: co najmniej 120 KM,
5) Skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny,
6) Napęd: na przednią lub tylną oś,
7) Pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 65 litrów,
8) Norma emisji spalin: Euro 6d zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin,
9) Emisja CO2 cykl mieszany wg normy WLTP: maksymalna 199 g/km.

3. Wyposażenie:
1) Centralny zamek sterowany pilotem – minimum dwa piloty,
2) Czujniki parkowania – co najmniej tylne,
3) Dywaniki podłogowe – gumowe z przodu i z tyłu,
4) Drzwi boczne przesuwane i przeszklone po prawej stronie lub po obu stronach nadwozia,
5) Drzwi tylne dwuskrzydłowe z podgrzewanymi szybami i wycieraczkami otwierane pod kątem 180 stopni z ogranicznikiem przy 90 stopniach lub klapa tylna z podgrzewaną szybą i wycieraczką,
6) Elektrycznie sterowane szyby z przodu,
7) Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne,
8) Fotele tapicerowane z zagłówkami,
9) Gniazdo 12V – co najmniej jedno,
10) Immobilizer,
11) Klimatyzacja – manualna lub automatyczna z nawiewem do pierwszego i drugiego rzędu siedzeń,
12) Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach,
13) Koło zapasowe pełnowymiarowe lub koło dojazdowe wraz z zestawem niezbędnym do jego wymiany zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej lub zamontowane pod pojazdem,
14) Komputer pokładowy z funkcją rejestracji chwilowego zużycia paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu,
15) Lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia,
16) Lusterko wsteczne,
17) Obręcze kół stalowe z kołpakami co najmniej w rozmiarze 16” (4 szt.),
18) Ochronne listwy boczne,
19) Oświetlenie wnętrza co najmniej 1 lampka,
20) Pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego,
21) Podłoga przestrzeni ładunkowej pokryta wykładziną antypoślizgową lub matą lub tworzywem sztucznym,
22) Podsufitka pokryta tkaniną na całej długości pojazdu,
23) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,
24) Schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera,
25) System kontroli ciśnienia w oponach,
26) System przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania,
27) System nagłośnienia z co najmniej 2 głośnikami,
28) System stabilizacji toru jazdy,
29) System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania,
30) Światła do jazdy dziennej w technologii LED,
31) Tempomat,
32) Trzecie światło stop,
33) Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu,
34) Tuner radiowy fabryczny,
35) Tylne siedzenia z możliwością wymontowania – 2, 3 rząd siedzeń,
36) Układ kierowniczy ze wspomaganiem,
37) Zestaw głośnomówiący fabryczny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojemność silnika

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc silnika

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie spełniania wymagań przez oferowany przedmiot zamówienia, Zamawiający wymaga podania w Formularzu oferty, w pkt. 1.6 wymaganych parametrów/cech/wyposażenia oferowanego samochodu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty załączają pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu;
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa dokumenty, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-04 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport drewna z lasu z Bukowiny bobrzańskiej dolnej do Bukowiny górnej
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę transport drewna z lasu z Bukowiny bobrzańskiej dolnej do Bukowiny bobrzańskiej górnej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI