ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH I KLASY JAKOŚCI NIEREGENEROWANYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH I KLASY JAKOŚCI NIEREGENEROWANYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH MARKI HONKER STAR 266 I JEGO ODMIAN , JELCZ ORAZ STAR MAN 944, ORAZ OPOŃCZ DO POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH DLA JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 15 WOG W SZCZECINIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-05
  • Numer ogłoszenia570152-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 570152-N-2019 z dnia 2019-07-05 r.

15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie: ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH I KLASY JAKOŚCI NIEREGENEROWANYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH MARKI HONKER STAR 266 I JEGO ODMIAN , JELCZ ORAZ STAR MAN 944, ORAZ OPOŃCZ DO POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH DLA JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 15 WOG W SZCZECINIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32098789500000, ul. Narutowicza  10A , 70-231  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 48 38, , e-mail 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl, , faks 261 45 23 98.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Wojskowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.15wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH I KLASY JAKOŚCI NIEREGENEROWANYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH MARKI HONKER STAR 266 I JEGO ODMIAN , JELCZ ORAZ STAR MAN 944, ORAZ OPOŃCZ DO POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH DLA JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 15 WOG W SZCZECINIE
Numer referencyjny: 34-ZP-07-19-128
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych I klasy jakości nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów samochodowych marki HONKER, STAR 266 i jego odmian, JELCZ, STAR MAN 944 oraz opończ do pojazdów ciężarowych wyszczególnionych w załącznikach nr 3 ,3a, 3b, 3c, 3d formularze cenowe do SIWZ stanowiące jego integralną część. 1. Koszty transportu związane z dostawą części zamiennych ponosi Wykonawca. 2. Wszystkie części zamienne wyszczególnione w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, na których musi być załączona informacja o pochodzeniu produktu, nr katalogowy, dacie produkcji oraz okresie gwarancji. 3. Części zamienne muszą pochodzić z bieżącej produkcji. 4. Części zamienne muszą być w I klasie jakości, fabrycznie nowe, nie noszące znaków użytkowania, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych. 5. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń i użytkowania, nie naprawiane lub nieregenerowane. 6. Wykonawca dostarczy wszystkie części zamienne wolne od wad i fabrycznie nowe. 7. W przypadku stwierdzenia dostarczenia przez Wykonawcę części zamiennych po posiadających cechy używalności lub posiadających cechy naprawy, Zamawiający zastrzega, że przystąpi do odbioru całej partii dostawy dopiero po wymianie tych części zamiennych na fabrycznie nowe (zgodne z warunkami umowy). 8. Na wszystkie dostarczone części zamienne Wykonawca udziela gwarancji na okres min. 24 miesięcy licząc od daty odbioru lub dłuższy jeżeli przewiduje to karta technologiczna produktu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dostawy przedmiotu zamówienia dokumentu WZ, który będzie stanowił podstawę do przekazania i przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego, oraz do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo w terminie zgodnie ze złożoną ofertą. 11. Zamawiający żąda, żeby w procesie przekazania towaru dla Zamawiającego obecny był przedstawiciel Wykonawcy. 12. Wykonawca dostarczy części zamienne do magazynu na adres:  Jednostka Wojskowa 2901, ul. Metalowa 39, 70-727 Szczecin, Magazyn Służby Czołgowo- Samochodowej.

II.5) Główny kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:  dla części 1 zamówienia – jedną dostawę części zamiennych do pojazdów zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;  dla części 2 zamówienia – jedną dostawę części zamiennych do pojazdów zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie części 1 i 2 zamówienia winni wykazać się wykonaniem zamówień w ilościach oraz kwotach dla każdej części osobno. Dla części 3 , 4, 5 Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji; b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 9 do SIWZ), c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ) d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 10 do SIWZ); W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument, o którym mowa w lit. a), składa dokument wskazany w pkt 7.8 ppkt.1) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw według załącznika nr 8, (dla części 1 i 2) , wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowody (poświadczenia) dotyczące nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. na potwierdzenie warunku określonego w pkt.5.1 lit. c) SIWZ Wykonawca, który przedstawia w wykazie dostawy wykonane na rzecz Zamawiającego zwolniony jest z załączania dowodów potwierdzających, że zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych dowodów (poświadczeń), przedstawia oświadczenie potwierdzające, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) posiadają kompetencję lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ c) posiadają zdolność techniczną i zawodową Wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:  dla części 1 zamówienia – jedną dostawę części zamiennych do pojazdów zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;  dla części 2 zamówienia – jedną dostawę części zamiennych do pojazdów zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie części 1 i 2 zamówienia winni wykazać się wykonaniem zamówień w ilościach oraz kwotach dla każdej części osobno. Dla części 3 , 4, 5 Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości -dla części 1- 6 800,00 zł -dla części 2- 6 900,00 zł Dla części 3, 4, 5 wadium nie jest wymagane. 9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 34-ZP-07-19-128. 9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Części zamienne do pojazdów MARKI STAR 266
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych I klasy jakości nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów samochodowych marki HONKER, STAR 266 i jego odmian, JELCZ, STAR MAN 944 oraz opończ do pojazdów ciężarowych wyszczególnionych w załącznikach nr 3 ,3a, 3b, 3c, 3d formularze cenowe do SIWZ stanowiące jego integralną część. 1. Koszty transportu związane z dostawą części zamiennych ponosi Wykonawca. 2. Wszystkie części zamienne wyszczególnione w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, na których musi być załączona informacja o pochodzeniu produktu, nr katalogowy, dacie produkcji oraz okresie gwarancji. 3. Części zamienne muszą pochodzić z bieżącej produkcji. 4. Części zamienne muszą być w I klasie jakości, fabrycznie nowe, nie noszące znaków użytkowania, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych. 5. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń i użytkowania, nie naprawiane lub nieregenerowane. 6. Wykonawca dostarczy wszystkie części zamienne wolne od wad i fabrycznie nowe. 7. W przypadku stwierdzenia dostarczenia przez Wykonawcę części zamiennych po posiadających cechy używalności lub posiadających cechy naprawy, Zamawiający zastrzega, że przystąpi do odbioru całej partii dostawy dopiero po wymianie tych części zamiennych na fabrycznie nowe (zgodne z warunkami umowy). 8. Na wszystkie dostarczone części zamienne Wykonawca udziela gwarancji na okres min. 24 miesięcy licząc od daty odbioru lub dłuższy jeżeli przewiduje to karta technologiczna produktu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dostawy przedmiotu zamówienia dokumentu WZ, który będzie stanowił podstawę do przekazania i przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego, oraz do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo w terminie zgodnie ze złożoną ofertą. 11. Zamawiający żąda, żeby w procesie przekazania towaru dla Zamawiającego obecny był przedstawiciel Wykonawcy. 12. Wykonawca dostarczy części zamienne do magazynu na adres:  Jednostka Wojskowa 2901, ul. Metalowa 39, 70-727 Szczecin, Magazyn Służby Czołgowo- Samochodowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Części zamienne do pojazdów MARKI HONKER odmian,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych I klasy jakości nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów samochodowych marki HONKER, STAR 266 i jego odmian, JELCZ, STAR MAN 944 oraz opończ do pojazdów ciężarowych wyszczególnionych w załącznikach nr 3 ,3a, 3b, 3c, 3d formularze cenowe do SIWZ stanowiące jego integralną część. 1. Koszty transportu związane z dostawą części zamiennych ponosi Wykonawca. 2. Wszystkie części zamienne wyszczególnione w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, na których musi być załączona informacja o pochodzeniu produktu, nr katalogowy, dacie produkcji oraz okresie gwarancji. 3. Części zamienne muszą pochodzić z bieżącej produkcji. 4. Części zamienne muszą być w I klasie jakości, fabrycznie nowe, nie noszące znaków użytkowania, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych. 5. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń i użytkowania, nie naprawiane lub nieregenerowane. 6. Wykonawca dostarczy wszystkie części zamienne wolne od wad i fabrycznie nowe. 7. W przypadku stwierdzenia dostarczenia przez Wykonawcę części zamiennych po posiadających cechy używalności lub posiadających cechy naprawy, Zamawiający zastrzega, że przystąpi do odbioru całej partii dostawy dopiero po wymianie tych części zamiennych na fabrycznie nowe (zgodne z warunkami umowy). 8. Na wszystkie dostarczone części zamienne Wykonawca udziela gwarancji na okres min. 24 miesięcy licząc od daty odbioru lub dłuższy jeżeli przewiduje to karta technologiczna produktu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dostawy przedmiotu zamówienia dokumentu WZ, który będzie stanowił podstawę do przekazania i przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego, oraz do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo w terminie zgodnie ze złożoną ofertą. 11. Zamawiający żąda, żeby w procesie przekazania towaru dla Zamawiającego obecny był przedstawiciel Wykonawcy. 12. Wykonawca dostarczy części zamienne do magazynu na adres:  Jednostka Wojskowa 2901, ul. Metalowa 39, 70-727 Szczecin, Magazyn Służby Czołgowo- Samochodowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Części zamienne do pojazdów marki JELCZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych I klasy jakości nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów samochodowych marki HONKER, STAR 266 i jego odmian, JELCZ, STAR MAN 944 oraz opończ do pojazdów ciężarowych wyszczególnionych w załącznikach nr 3 ,3a, 3b, 3c, 3d formularze cenowe do SIWZ stanowiące jego integralną część. 1. Koszty transportu związane z dostawą części zamiennych ponosi Wykonawca. 2. Wszystkie części zamienne wyszczególnione w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, na których musi być załączona informacja o pochodzeniu produktu, nr katalogowy, dacie produkcji oraz okresie gwarancji. 3. Części zamienne muszą pochodzić z bieżącej produkcji. 4. Części zamienne muszą być w I klasie jakości, fabrycznie nowe, nie noszące znaków użytkowania, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych. 5. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń i użytkowania, nie naprawiane lub nieregenerowane. 6. Wykonawca dostarczy wszystkie części zamienne wolne od wad i fabrycznie nowe. 7. W przypadku stwierdzenia dostarczenia przez Wykonawcę części zamiennych po posiadających cechy używalności lub posiadających cechy naprawy, Zamawiający zastrzega, że przystąpi do odbioru całej partii dostawy dopiero po wymianie tych części zamiennych na fabrycznie nowe (zgodne z warunkami umowy). 8. Na wszystkie dostarczone części zamienne Wykonawca udziela gwarancji na okres min. 24 miesięcy licząc od daty odbioru lub dłuższy jeżeli przewiduje to karta technologiczna produktu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dostawy przedmiotu zamówienia dokumentu WZ, który będzie stanowił podstawę do przekazania i przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego, oraz do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo w terminie zgodnie ze złożoną ofertą. 11. Zamawiający żąda, żeby w procesie przekazania towaru dla Zamawiającego obecny był przedstawiciel Wykonawcy. 12. Wykonawca dostarczy części zamienne do magazynu na adres:  Jednostka Wojskowa 2901, ul. Metalowa 39, 70-727 Szczecin, Magazyn Służby Czołgowo- Samochodowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Części zamienne do pojazdów marki STAR MAN 944
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych I klasy jakości nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów samochodowych marki HONKER, STAR 266 i jego odmian, JELCZ, STAR MAN 944 oraz opończ do pojazdów ciężarowych wyszczególnionych w załącznikach nr 3 ,3a, 3b, 3c, 3d formularze cenowe do SIWZ stanowiące jego integralną część. 1. Koszty transportu związane z dostawą części zamiennych ponosi Wykonawca. 2. Wszystkie części zamienne wyszczególnione w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, na których musi być załączona informacja o pochodzeniu produktu, nr katalogowy, dacie produkcji oraz okresie gwarancji. 3. Części zamienne muszą pochodzić z bieżącej produkcji. 4. Części zamienne muszą być w I klasie jakości, fabrycznie nowe, nie noszące znaków użytkowania, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych. 5. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń i użytkowania, nie naprawiane lub nieregenerowane. 6. Wykonawca dostarczy wszystkie części zamienne wolne od wad i fabrycznie nowe. 7. W przypadku stwierdzenia dostarczenia przez Wykonawcę części zamiennych po posiadających cechy używalności lub posiadających cechy naprawy, Zamawiający zastrzega, że przystąpi do odbioru całej partii dostawy dopiero po wymianie tych części zamiennych na fabrycznie nowe (zgodne z warunkami umowy). 8. Na wszystkie dostarczone części zamienne Wykonawca udziela gwarancji na okres min. 24 miesięcy licząc od daty odbioru lub dłuższy jeżeli przewiduje to karta technologiczna produktu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dostawy przedmiotu zamówienia dokumentu WZ, który będzie stanowił podstawę do przekazania i przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego, oraz do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo w terminie zgodnie ze złożoną ofertą. 11. Zamawiający żąda, żeby w procesie przekazania towaru dla Zamawiającego obecny był przedstawiciel Wykonawcy. 12. Wykonawca dostarczy części zamienne do magazynu na adres:  Jednostka Wojskowa 2901, ul. Metalowa 39, 70-727 Szczecin, Magazyn Służby Czołgowo- Samochodowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Opończa do pojazdów ciężarowych marki STAR 266, 266 M2, STAR 944, JELCZ 662, IVECO STRALIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych I klasy jakości nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów samochodowych marki HONKER, STAR 266 i jego odmian, JELCZ, STAR MAN 944 oraz opończ do pojazdów ciężarowych wyszczególnionych w załącznikach nr 3 ,3a, 3b, 3c, 3d formularze cenowe do SIWZ stanowiące jego integralną część. 1. Koszty transportu związane z dostawą części zamiennych ponosi Wykonawca. 2. Wszystkie części zamienne wyszczególnione w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, na których musi być załączona informacja o pochodzeniu produktu, nr katalogowy, dacie produkcji oraz okresie gwarancji. 3. Części zamienne muszą pochodzić z bieżącej produkcji. 4. Części zamienne muszą być w I klasie jakości, fabrycznie nowe, nie noszące znaków użytkowania, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych. 5. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń i użytkowania, nie naprawiane lub nieregenerowane. 6. Wykonawca dostarczy wszystkie części zamienne wolne od wad i fabrycznie nowe. 7. W przypadku stwierdzenia dostarczenia przez Wykonawcę części zamiennych po posiadających cechy używalności lub posiadających cechy naprawy, Zamawiający zastrzega, że przystąpi do odbioru całej partii dostawy dopiero po wymianie tych części zamiennych na fabrycznie nowe (zgodne z warunkami umowy). 8. Na wszystkie dostarczone części zamienne Wykonawca udziela gwarancji na okres min. 24 miesięcy licząc od daty odbioru lub dłuższy jeżeli przewiduje to karta technologiczna produktu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dostawy przedmiotu zamówienia dokumentu WZ, który będzie stanowił podstawę do przekazania i przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego, oraz do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo w terminie zgodnie ze złożoną ofertą. 11. Zamawiający żąda, żeby w procesie przekazania towaru dla Zamawiającego obecny był przedstawiciel Wykonawcy. 12. Wykonawca dostarczy części zamienne do magazynu na adres:  Jednostka Wojskowa 2901, ul. Metalowa 39, 70-727 Szczecin, Magazyn Służby Czołgowo- Samochodowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI