Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m³
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚroda Wielkopolska
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-06-14
  • Zamawiający"USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00195208
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m³

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365822140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 40 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uk-sroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uk-sroda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m³

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f89efae8-e577-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://uk-sroda.pl/lista-postepowan-przetargowych/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: strona internetowa prowadzonego
postępowania:
http://uk-sroda.pl/lista-postepowan-przetargowych/
https://miniportal.uzp.gov.pl/

W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@uk-sroda.pl oraz miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.

Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pan Błażej Zgoliński oraz Pan Przemysław Mazurczak, adres e-mail: sekretariat@uk-sroda.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5. Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa:
a. niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę i wykorzystanie systemu miniPortal:
a) W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.
b) Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są
w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
c) System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
- Mozilla Firefox od wersji 15
- Google Chrome od wersji 20
-Microsoft Edge
b. dopuszczalne formaty sporządzania informacji i dokumentów w postępowaniu:
i. oferty, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .odt, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie pdf.,
ii. informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt i., przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej
w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych są Usługi Komunalne Sp. z o.o.
w Środzie Wielkopolskiej;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Usługach Komunalnych Sp. z o.o. jest Pan Wojciech Wośkowiak, kontakt: iod@tmp.pl *;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. „Zakup
i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m³”, UK/01/2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa – w szczególności Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 902).
 W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG1.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.) i ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy o udzielnie zamówienia publicznego, oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu jej realizacji, prowadzonym zgodnie z art. 4 pkt 8) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). Po zakończeniu sprawy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
i w celach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych przez 4 lata obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UK/01/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Zakup i dostawę fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu z zamontowaną śmieciarką 22 m³. Samochód musi być kompletny, w pełni sprawny technicznie, gotowy do natychmiastowej eksploatacji, wolny od wad fizycznych, technicznych oraz prawnych.
- Samochód specjalistyczny składa się z podwozia oraz zabudowy (śmierciarki)
- Samochód oraz zabudowa (śmieciarka) nie może być prototypem.
- Samochód specjalistyczny winien być objęty minimum 24-miesięczną gwarancją autoryzowanego serwisu fabrycznego – dotyczy zarówno podwozia jak i zabudowy śmieciarki.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
34144510-6 – Pojazdy do transportu odpadów
34144511-3 – Pojazdy do zbierania odpadów

1.2 Wymagania techniczne samochodu do odbioru odpadów komunalnych:
1.2.1 Zabudowa śmieciarki:
1) zabudowa śmieciarki fabrycznie nowa, rok produkcji 2022
2) zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, o przekroju
prostokątnym z podłogą płaską lub owalną
3) skrzynia ładunkowa bez wręgowa lub ożebrowana profilem stalowym
4) pojemność skrzyni ładunkowej minimum 22 m3
5) tylna część zabudowy wewnętrzna szerokość nie mniejsza niż 1995 mm
6) skrzyni ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie (preferowana
prawa strona – od pasażera pojazdu)
7) objętość kosza zasypowego minimum 2m3
8) boczne ściany odwłoka wykonane z blachy trudnościeralnej: grubość blachy
minimum 4mm
9) grubość blachy dna wanny załadowczej minimum 8 mm, wykonane z blachy trudnościeralnej
10) stopień zagęszczenia odpadów minimum 5:1
11) uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od minimum 110 litrów do 1100 litrów w tym pojemniki okrągłe
12) czas opróżniania pojemników 110 litrów maksymalnie 8 sekund, 1100 litrów maksymalnie 11 sekund
13) układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
14) króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym
15) kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie. Monitor pełno kolorowy co najmniej 5 calowy
16) minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa
17) sterowanie ręczne
18) sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka
19) włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne lub poprzez zastosowanie innego rozwiązania technicznego
20) krawędź zasypu maksymalnie 1100 mm od podłoża
21) zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję kilkukrotnie gruntowana i lakierowana minimum blacha DOMEX
22) kolor zabudowy RAL pomarańczowy
23) oświetlenie według obowiązujących przepisów, oświetlenie lampami typu LED: światła hamowania, światła postojowe, kierunkowskazy, dwa światła alarmowe, dwa „koguty” ostrzegawcze z tyłu zabudowy, reflektory robocze z tyłu zabudowy (minimum 2), obrysówki
24) pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku oraz pasy obrysowe
25) błotniki kół tylnych
26) dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami – automatyczna informacja w kabinie czy stopień jest zajęty
27) zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN-EN 1501-01 z późniejszymi zmianami
1.2.2 Podwozie:
a) podwozie fabrycznie nowe, rok produkcji 2021 lub 2022
b) dopuszczalna masa całkowita 26 ton
c) rozstaw osi pojazdu pomiędzy pierwszą a drugą osią 3800mm
d) podwozie trzy osiowe 6x2
e) silnik wysokoprężny o mocy silnika 320-350 KM
f) moment obrotowy minimum 1500 Nm
g) norma emisji spalin Euro 6
h) od silnikowa przystawka odbioru mocy
i) automatyczna skrzynia biegów (minimum 12 przełożeń do jazdy do przodu oraz 2 biegi do jady wstecz)
j) oprogramowanie skrzyni biegów dostosowane do pojazdu typu śmieciarka
k) system wspomagania ruszania na wzniesieniu, uniemożliwiający staczanie się pojazdu do tyłu
l) wlot powietrza górny na dachu kabiny
m) wylot rury wydechowej skierowany w boczną stronę
n) elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy ESP lub VSC oraz system ASR (kontrola trakcji)
o) wentylowane hamulce tarczowe na wszystkich kołach
p) system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu
q) ogumienie 315/80R22,5 + pełnowymiarowe koło zapasowe
r) zbiornik paliwa minimum 330 litrów zamykany na kluczyk
s) zbiornik paliwa AdBlue minimum 45 litrów zamykany na kluczyk
t) dwa akumulatory minimum 140 Ah każdy z nich
u) tylne światła LED, dostosowane do obowiązujących przepisów
v) główny wyłącznik akumulatorów – ręczny
w) trzy miejscowa kabina osobowa ze zderzakiem ze stali ocynkowanej
x) lusterka główne i szerokokątne ogrzewane z regulacją elektryczną
y) centralny zamek z pilotem
z) światła do jazdy dziennej LED wbudowane w reflektory przednie, zgodnie
z obowiązującymi przepisami
aa) osłona zewnętrzna przeciwsłoneczna nad przednią szybą
bb) kolumna kierowcy regulowana w dwóch płaszczyznach
cc) fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym ze zintegrowanym zagłówkiem
i trzypunktowym pasem bezpieczeństwa
dd) minimum jeden fotel pasażera z schowkiem pod siedziskiem
ee) za fotelami minimum dwa otwarte schowki na dodatkowe wyposażenie pojazdu
ff) szklany wywietrznik dachowy otwierany ręcznie
gg) klimatyzacja automatyczna
hh) fabryczny immobilizer
ii) radioodtwarzacz ze sterowaniem w kole kierownicy
jj) radio CB
kk) trójkąt ostrzegawczy i gaśnica
ll) dwa kliny pod koła
mm) dywaniki gumowe
nn) pokrowce na siedzenia
oo) podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypu
pp) samochód winien spełniać wymagania techniczne określone w obowiązujących
w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym
w przepisach Prawa o ruchu drogowym
qq) oznakowanie CE

1.3 Dostawa przedmiotu umowy
1.3.1 Wykonawca wyda Zamawiającemu samochód wraz z kluczykami oraz ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przepisami prawa, umożliwiającymi rejestrację pojazdu w Polsce oraz jego eksploatację, w tym m.in. książką gwarancyjną, instrukcją obsługi w języku polskim
1.3.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć samochód na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Nad Strugą 8 w Środzie Wielkopolskiej. Przekazanie samochodu nastąpi po wcześniejszym umówieniu terminu, w dzień powszedni (poniedziałek – piątek) w godzinach pracy Zamawiającego tj. 07:00 – 15:00 i zostanie potwierdzone protokołem zdawczo – odbiorczym oraz po prawidłowym przeprowadzeniu czynności odbiorczych przeprowadzić szkolenie/instruktaż w siedzibie Zamawiającego – w zakresie obsługi
i eksploatacji pojazdu.
1.3.3. W czasie czynności odbioru Zamawiający jest uprawniony do sprawdzenia zgodności parametrów technicznych i wyposażenia przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ w ofercie Wykonawcy, stanu technicznego oraz sprawności urządzeń w nim zamontowanych a także kompletności dostarczonych dokumentów.
1.3.4. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy wówczas, gdy:
- stwierdzi wady przedmiotu umowy,
- przedmiot umowy nie będzie odpowiadał warunkom (parametry techniczne oraz
wyposażenie) określonym w SWZ lub w ofercie Wykonawcy.
W przypadku stwierdzenia okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnego z SWZ i wolnego od wad (nie krótszy niż 3 dni). Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w całości.

1.4 Ubezpieczenie przedmiotu umowy
Ubezpieczenia przedmiotu umowy dokonuje Zamawiający na swój koszt,
u wybranego przez siebie Ubezpieczyciela.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert:

Cena oferty brutto (C) -100%

Powyższe oznacza, że Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze tę, która przy spełnieniu wszystkich zawartych w SWZ warunków, zawierać będzie najkorzystniejszą cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

6.1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych: certyfikat zgodności z normą PN-EN 1501-01 z późniejszymi zmianami lub normą równoważną lub oświadczenie/deklaracja producenta o zgodności wyrobu z normą PN-EN 1501-01 z późniejszymi zmianami lub normą równoważną.
6.2. Stosownie do art. 107 ust. 2 PZP Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

certyfikat zgodności z normą PN-EN 1501-01 z późniejszymi zmianami lub normą równoważną lub oświadczenie/deklaracja producenta o zgodności wyrobu z normą PN-EN 1501-01 z późniejszymi zmianami lub normą równoważną.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składanie razem z ofertą:
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę stanowi Formularz oferty.
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.
3. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
4. Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
5. Do oferty wykonawca załącza również:
a. Pełnomocnictwo
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
b. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
c. Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
d. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
e. Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale II podrozdziale 6.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
a. wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b. wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
c. w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
e. wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy lub Zamawiającego bez zmian samego Wykonawcy lub Zamawiającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
2) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
4) dopuszczalna jest zmiana personelu wskazanego w umowie, w przypadku, gdy wystąpiła konieczność zmiany personelu wykonawcy, zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie,
5) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,
6) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowana przedłużającą się procedurą przetargową, jeżeli z powodu przedłużającej się procedury przetargowej nie jest możliwa realizacja zamówienia w pierwotnym terminie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pomocą "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca - Jastrowie
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI