Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla przewozu 9 osób”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W BIELICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielice 1
1.5.2.) Miejscowość: Gębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs-bielice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-bielice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla przewozu 9 osób”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0853a7d-8367-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00350567/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla przewozu 9 osób
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zs_bielice
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami zostały zawarte w dziale XIII SWZ.
Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zs_bielice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.,
d)włączona obsługa JavaScript,
e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
•akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,
•zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zespól Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach, 88-330 Bielice 1, NIP: 5571277884, którego reprezentuje Dyrektor Zespołu Szkół.
2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: kancelaria@kancelariakrasna.pl lub pod nr telefonu: 664 720 236
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7)odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSB.261.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla przewozu 9 osób”
Szczegółowa specyfikacja techniczna opisująca przedmiot zamówienia.
Zaoferowany samochód dla przewozu 9 osób musi zawierać niżej wymienione parametry:
1) Fabrycznie nowy, nieużywany, wcześniej nierejestrowany, wolny od wad
prawnych i fizycznych nie starszy niż 2023 r.;
2) Silnik o zapłonie samoczynnym o mocy nie mniejszej niż 120 KM: Silnik:
wysokoprężny (ON) z turbodoładowaniem spełniający normę emisji spalin
co najmniej EURO 6 . Pojemność silnika: minimum 1700 cm3
maksymalnie 2500 cm3;
3) Homologacja na przewóz 9 osób;
4) Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg;
5) Skrzynia biegów min. 6 biegowa, manualna lub automatyczna;
6) Długość w przedziale 4850 mm do 5400 mm;
7) Szerokość bez lusterek w przedziale 1900 mm do 2000 mm;
8) Wysokość min. 2000, Wysokość w przestrzeni pasażerskiej min. 1800;
9) Światła przeciwmgielne przednie i tylne;
10)Światła do jazdy dziennej;
11)Trzecie światło stop;
12)Chlapacze przód/tył;
13)Bez stałej przegrody pomiędzy pierwszym oraz pozostałymi rzędami
foteli;
14)Wspomaganie układu kierowniczego;
15)Regulacja kolumny kierowniczej;
16)Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera (przednie i boczne);
17)Wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe atestowanie pasy
bezpieczeństwa;
18)Lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane elektrycznie;
19)Elektrycznie sterowane szyby w przedziale kierowcy;
20)Radio z instalacją, z głośnikami z zestawem głośnomówiącym;
21)Obrotomierz;
22)Oświetlenie w podsufitce;
23)Oświetlenie przedziału pasażerskiego;
24)Wycieraczki szyby przedniej z regulacją prędkości i spryskiwaczem,
automatyczne włączanie (czujnik deszczu);
25)czujnik kontroli zapięcia pasów w przestrzeni kierowcy, czujnik
niezamkniętych drzwi, niewyłączonych świateł;
26)Lampki zaciągniętego hamulca ręcznego, awarii układu hamulcowego;
27)Centralny zamek sterowany pilotem, auto-alarm;
28)Regulacja wysokości fotela kierowcy, co najmniej w 3 płaszczyznach;
29)Nadwozie przeszklone z obu stron;
30)Uchwyty holownicze z przodu demontowany a z tyłu mocowany na stałe;
31)Ogrzewanie szyb w tylnych drzwiach;
32)Klimatyzacja manualna lub automatyczna dwustrefowa (przód i tył
pojazdu);
33)Czujnik zmierzchu i deszczu;
34)Czujnik parkowania – z przodu i z tyłu;
35)Immobiliser;
36)Pełnowymiarowe koło zapasowe.
37)Lakier metalizowany lub perłowy,
38)Kolor do ustalenia, niewpływający na cenę pojazdu;
39)Hamulce tarczowe przód i tył;
40)Dywaniki gumowe komplet;
41)Samochód wyposażony w dwa komplety kół 16” lub większe tj. letnie oraz
zimowe, kołpaki (w dostarczonym pojeździe zamontowane stosownie do
pory roku i warunków pogodowych) drugi komplet opony na felgach
aluminiowych;
42)System zapobiegający blokowanie kół podczas hamowania (ABS);
43)System zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania (ASR);
44)System stabilizacji toru jazdy (ESP);
45)System wspomagania hamowania (BAS);
46)Tempomat;
47)Wyposażenie dodatkowe: dedykowany podnośnik samochodowy, klucz do
kół, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy;
48)Regulacja zasięgu reflektorów manualna lub automatyczna.
49)Hak holowniczy
Dodatkowe wymagania Zamawiającego dot. samochodu:
1)Wykonawca zobligowany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy w
miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz przeszkolenia personelu z
zakresu obsługi dostarczonego pojazdu.
2)Dostarczony samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa,
obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie
dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego.
3)Wykonawca wraz s samochodem ma obowiązek dostarczyć:
a)książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i
serwisu,
b)instrukcję obsługi w języku polskim,
c)komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdu,
d)świadectwo homologacji, jako samochód osobowy,
e)dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin,
f)dwa komplety kluczyków,
g)książkę przeglądów serwisowych,
4)Zamawiający wymaga minimum 4 letniej gwarancji lub minimum 100 000
km
5)Wykonawca zobligowany będzie do bezpłatnej usługi serwisowej wraz z
wymianą części eksploatacyjnych w okresie trwania gwarancji.
6)Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić przeglądy gwarancyjne wraz z
wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
7)Najbliższy autoryzowany serwis powinien znajdować się w odległości
maksymalnie 150 km od siedziby Zamawiającego (licząc odległość po
drogach publicznych).
8)Zamawiający zastrzega, że na czas serwisu lub napraw gwarancyjnych
trwających dłużej niż 5 dni Wykonawca lub autoryzowany serwis przez
niego wskazany musi zapewnić pojazd zastępczy o parametrach nie
gorszych od naprawianego. Poprzez serwis należy rozumieć okresowe
przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 Pzp):
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 114 Pzp):
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 Pzp):
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
d)zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie samochodu o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto dla każdej dostawy osobno.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
wykazu dostaw dwóch samochodów (z osobna) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku powołania się na podmiot trzeci dowody te muszą być złożone przez ten podmiot.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy poza zapisami uregulowanymi w art. 454-455 Pzp w następujących sytuacjach:
1)w związku ze zmianą: adresu, siedziby, osób występujących po stronie
Zamawiającego lub Wykonawcy;
2)w związku z poprawieniem oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
3)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w
zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub
świadczenia jednej lub obu Stron;
4)w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub
sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny
sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej
interpretacji jej zapisów przez Strony;
5) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
2.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla ich ważności zachowania
formy pisemnej w formie aneksu.
3.Niedopuszczalna jest zmiana postanowień umowy w stosunku do treści
oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-23 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta winna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zs_bielice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-23 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-22