Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu typu B wraz z wyposażeniem do Powiatowego Zespołu Szpitali
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932966540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzsolesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzsolesnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu typu B wraz z wyposażeniem do Powiatowego Zespołu Szpitali
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bad9edd5-f7cb-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00572029/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa karetki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z
„OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w
sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych”.
Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych zapisów do specyfikacji:
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze
szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie
jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3) Wśród formatów powszechnie stosowanych, które nie zostały jednak wskazane
w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone
w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących
Działalność Leczniczą Wojewody Dolnośląskiego pod numerem 000000002093; NIP:
9111847075; REGON: 932966540; KRS 0000186473, tel.+48 71 776 73 08.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Grażyna Janicka, adres e-mail:
iod@pzsolesnica.pl, Powiatowy Zespół Szpitali, ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, tel.
.+48 71 776 73 08.
3. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną
przetwarzania. Celem przetwarzania danych osobowych jest udzielenie zamówienia
publicznego i obsługa wszystkich procedur wynikłych na każdym etapie wykonania
zamówienia, do czasu wygaśnięcia wszystkich roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania
jest art. 6 ust. 1 lit b) czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną
jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 lit f) czyli przetwarzanie jest niezbędne do
celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora lub przez stronę trzecią.
4. Informacja o prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora lub
przez stronę trzecią, jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f
RODO. Administrator będzie przetwarzał dane w celu dochodzenia swoich roszczeń w
sądach, wynikających z nienależytego wykonania zobowiązania umownego.
5. Informacja o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją
informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych poza obszar
EOG.
6. Informacje o okresie, przez który dane osobowe będą przetwarzane, administrator
będzie przetwarzał dane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przekracza 4 lata, administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami
przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Informacje o prawie osób, których dane są przetwarzane.
a) do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
23
b) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
c) do przenoszenia danych,
d) do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, czyli osoba przekazująca dane
wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie w jednym, lub kilku określonych celach,
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Informacja, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym
Podanie danych jest wymogiem ustawowym zawarcia umowy, osoba, której dane dotyczą,
jest zobowiązana do ich podania, konsekwencją niepodania danych jest odmowa zawarcia
umowy o zamówienie publiczne.
9. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
Administrator nie wydaje decyzji w sposób zautomatyzowany i nie profiluje danych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii
Krajowej 1, 56-400 Oleśnica wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność
Leczniczą Wojewody Dolnośląskiego pod numerem 000000002093; NIP: 9111847075;
REGON: 932966540; KRS 0000186473, tel.+48 71 776 73 08.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Grażyna Janicka, adres e-mail:
iod@pzsolesnica.pl , Powiatowy Zespół Szpitali, ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica,
tel. .+48 71 776 73 08.
3. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną
przetwarzania. Celem przetwarzania danych osobowych jest udzielenie zamówienia
publicznego i obsługa wszystkich procedur wynikłych na każdym etapie wykonania
zamówienia, do czasu wygaśnięcia wszystkich roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania
jest art. 6 ust. 1 lit b) czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną
jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 lit f) czyli przetwarzanie jest niezbędne do
celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora lub przez stronę trzecią.
4. Informacja o kategorii danych osobowych dane należą do osoby innej, która powierzyła
dane kontrahentowi administratora w toku zamówienia publicznego. Są to dane z kategorii
danych podwykonawców powierzających swoje dane podmiotom składającym ofertę,
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Ten proces pozyskania rzutuje na
zakres przetwarzania, czyli wyłącznie w wyniku zawartej umowy i wyłącznie w jej
przedmiotowym zakresie w granicy kompetencji podwykonawczych osoby powierzającej
własne dane.
5. Informacje o okresie, przez który dane osobowe będą przetwarzane, administrator
będzie przetwarzał dane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przekracza 4 lata, administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami
przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
24
6. Informacja o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją
informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych poza obszar
EOG.
7. Informacje o prawie osób, których dane są przetwarzane.
a) do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
c) do przenoszenia danych,
d) do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, czyli osoba przekazująca dane
wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie w jednym, lub kilku określonych celach,
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
f) uzyskania informacji o źródle pozyskania danych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZS/TP/11/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu typu B wraz z wyposażeniem do Powiatowego Zespołu Szpitali
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji samochodu bazowego/zabudowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji sprzętu medycznego.
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, zgodnie z definicją Wykonawcy
ujętą w art. 7 ust.30 PZP którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, czyli jest
przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą wpisaną w odpowiednim
rejestrze podmiotów gospodarczych.
2) uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na sumę gwarancyjną nie niższą niż 600.000 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej 1 (jedno) świadczenie polegające na dostawie ambulansów z
wyposażeniem medycznym, w dowolnej formie zakupu, o wartości co najmniej
600.000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Na etapie składania ofert zamawiający nie przewiduje przedkładania podmiotowych
środków dowodowych poza Oświadczeniem sporządzonym w trybie Art. 125 ust. 1
PZP.
a- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.125 ust.1 Pzp.
oraz art.7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ i nr 2a do
SWZ )
2) Po złożeniu ofert, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych, lub oświadczenia o ich aktualności,
jeżeli je posiada i jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu, lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych.
3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o
udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na
etapie składania ofert, lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do
złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli
wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,
aktualnych na dzień ich złożenia.
20
4) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe
środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać
wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych
środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile
wykonawca wskazał w oświadczeniu, że:
a) posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) posiadają zaplecze techniczne.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na etapie składania ofert zamawiający nie przewiduje przedkładania podmiotowych
środków dowodowych poza Oświadczeniem sporządzonym w trybie Art. 125 ust. 1
PZP.
a- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.125 ust.1 Pzp.
oraz art.7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ i nr 2a do
SWZ )
2) Po złożeniu ofert, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych, lub oświadczenia o ich aktualności,
jeżeli je posiada i jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu, lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych.
3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o
udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na
etapie składania ofert, lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do
złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli
wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,
aktualnych na dzień ich złożenia.
20
4) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe
środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać
wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych
środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile
wykonawca wskazał w oświadczeniu, że:
a) posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) posiadają zaplecze techniczne.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w
opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, że
zaoferowany sprzęt medyczny dopuszczony jest do obrotu i stosowania w podmiotach
leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych
(Dz.U.2022.974 ze zm.) i posiada stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne
dokumenty wymagane przez prawo.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia
lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-20