Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu, przystosowanego do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 na wózku inwalidzkim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻywiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-01-23
  • ZamawiającyFUNDACJA POMOCY DZIECIOM
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00035586
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,
w tym 1 na wózku inwalidzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA POMOCY DZIECIOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070909374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 3

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 860 25 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacjapm@go2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacjazywiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność organizacji pożytku publicznego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,
w tym 1 na wózku inwalidzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-196a6c09-b06e-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-196a6c09-b06e-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu platformy ezamowienia.gov.pl lub za pomocą poczt elektronicznej fundacjapm@go2.pl, z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona wyłącznie za pośrednictwem platformy ezamowienia.gov.pl.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem złożenia oferty, odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji, dostępnych w zakładce „Formularze do komunikacji” lub poczty elektronicznej fundacjapm@go2.pl
Za pośrednictwem Formularzy lub poczty fundacjapm@go2.pl odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Do w/w wiadomości można dołączać załączniki.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielskość dotyczy plików przesyłanych jak załączniki do jednego formularza).
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250MB.
Szczegółowe zasady określające wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 na wózku inwalidzkim, na rzecz Centrum Rehabilitacyjno – Edukacyjnego dla Dzieci, z siedzibą w Żywcu przy ul. W.Witosa 3.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego
Łącznie z przedmiotem zamówienia Wykonawca wyda Zamawiającemu wszystkie wymagane prawem dokumenty konieczne do zarejestrowania i prawidłowej eksploatacji pojazdu.

Wspólny kod CPV:
Główny kod: 34115200-8- Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Kryterium cena (C): 80%
Sposób oceny poszczególnych cen dokonany będzie wg wzoru:
C= cena oferty najniższej / cena oferty badanej x 80

Kryterium termin dostawy (T) : 20%
Wykonawca w Formularzu oferty zobowiązany jest podać termin realizacji dostawy w ilości dni nie dłuższy niż do 45 dni od odpisania umowy. Sposób oceny terminów dostawy dokonany będzie wg wzoru:
T= termin dostawy najkrótszy / termin dostawy badanej oferty x 20

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport psa - Rybarzowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport psa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI