Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa dwóch samochodów służbowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, wraz z ich serwisem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefińska 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa dwóch samochodów służbowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, wraz z ich serwisem.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3458c01-2ccd-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001197/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Zakup i dostawa dwóch samochodów służbowych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.:
1) miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oznaczenie Zamawiającego w formularzach ePUAP: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie (mopskrakow)
3) poczty elektronicznej zamawiającego: do@mops.krakow.pl
Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń (innych niż oferta oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr referencyjnym 271.2.42.2021. Zamawiający dopuszcza pocztę elektroniczną, jako środek komunikacji między zamawiającym a wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą. Wyłączny i jedyny adres poczty elektronicznej (e-mail) zamawiającego do komunikacji z wykonawcami: do@mops.krakow.pl. Jeżeli zamawiający lub wykonawca komunikują się za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości od wykonawcy, zamawiający uzna, iż pismo wysłane przez zamawiającego na adres e-mail podany przez wykonawcę, dla którego zamawiający posiada pozytywny raport transmisji, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania. Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawność urządzeń i systemów z jego strony odpowiadających za odbiór korespondencji. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 roku), szczegółowe
informacje dotyczące obowiązku informacyjnego znajdują się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.42.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch samochodów służbowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, wraz z ich serwisem.
2. Część I – samochód dostawczy:
1) silnik diesla (ON) START&STOP, moc w przedziale 160 KM – 190 KM,
2) pojemność silnika: 1900 – 2300 cm³
3) maksymalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym do 12,00 l/100 km,
4) manualna 6 – biegowa skrzynia biegów,
5) rodzaj nadwozia: furgon,
6) szerokość całkowita z lusterkami zewnętrznymi w przedziale od 2400 mm do 2600 mm,
7) długość całkowita w przedziale od 5800 mm do 6000 mm,
8) wysokość całkowita w przedziale od 2400 mm do 2600 mm,
9) pojemność zbiornika paliwa min. 70 l.,
10) pojemność zbiornika AdBlue min. 20 l.
11) samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2021)
12) 3 miejscowy (możliwy do kierowania z prawem jazdy kat. „B”),
13) zamontowany komplet kół letnich 16” (felgi stalowe wraz z oponami klasy premium min. 235/65/R16C) z kołpakami – 4 szt.,
14) dodatkowy komplet kół zimowych 16” (felgi stalowe wraz z oponami klasy premium min. 235/65/R16C) z kołpakami – 4 szt.,
15) okres gwarancji ogólnej co najmniej 2 lata z przebiegiem nie większym niż 100 000 km w tym okresie,
16) okres gwarancji na powłokę lakierniczą co najmniej 1 rok,
17) okres gwarancji na perforację nadwozia co najmniej 5 lat,
18) samochód ma być zarejestrowany przed jego odbiorem, Zamawiający udzieli pełnomocnictwa do jego rejestracji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określa wzór umowy stanowiący załącznik numer 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość zużycia energii w cyklu mieszanym
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość emisji dwutlenku węgla
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość emisji tlenków azotu, węglowodorów i cząstek stałych
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Samochód osobowy:
1) silnik benzynowy (PB) START&STOP, moc w przedziale 130 KM – 180 KM,
2) pojemność silnika: 1400 – 1800 cm³
3) maksymalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym do 10,00 l/100 km,
4) norma EURO 6,
5) skrzynia automatyczna min. 6 przełożeń,
6) wybór trybu jazdy: min. 3 tryby do wyboru,
7) rodzaj nadwozia: kombi,
8) szerokość całkowita z lusterkami zewnętrznymi w przedziale od 1800 mm do 2050 mm,
9) długość całkowita w przedziale od 4550 mm do 4710 mm,
10) wysokość całkowita w przedziale od 1450 mm do 1600 mm,
11) pojemność zbiornika paliwa min. 50 l.,
12) samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2021),
13) przebieg max. 15 km.,
14) 5 miejscowy,
15) zamontowany komplet kół letnich 17” (felgi aluminiowe wraz z oponami klasy premium min. 215/50/R17 – 4 szt.,
16) dodatkowy komplet kół zimowych 17” (felgi aluminiowe wraz z oponami klasy premium min. 215/50/R17) – 4 szt.,
17) okres gwarancji ogólnej co najmniej 2 lata z przebiegiem nie większym niż 100 000 km w tym okresie,
18) okres gwarancji na powłokę lakierniczą co najmniej 1 rok,
19) okres gwarancji na perforację nadwozia co najmniej 5 lat.
20) samochód ma być zarejestrowany przed jego odbiorem, Zamawiający udzieli pełnomocnictwa do jego rejestracji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określa wzór umowy stanowiący załącznik numer 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość zużycia energii w cyklu mieszanym
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość emisji dwutlenku węgla
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość emisji tlenków azotu, węglowodorów i cząstek stałych
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykonawca przedstawi odpowiednie dokumenty bądź materiały umożliwiające stwierdzenie, że
zaoferowane przez niego parametry samochodu są zgodne ze stanem faktycznym (katalog z
danymi) - Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty po weryfikacji parametrów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie:
• CZĘŚCI I: 1 950,00 zł (słownie zł: tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt 00/100),
• CZĘŚCI II: 1 600,00 zł (słownie zł: tysiąc sześćset 00/100).
w terminie do dnia 22 października 2021 roku, do godz. 08:00.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza, za obopólną zgodą Stron, zmianę treści niniejszej umowy w zakresie:
1) warunków płatności,
2) terminów realizacji - jeżeli zmiana któregokolwiek z terminów nastąpi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
3) wyposażenia pojazdu poprzez zmianę elementów pojazdu i zastąpienie ich innymi, co najmniej o takich samych parametrach,
jeżeli zmiany te nie będą miały wpływu na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni