Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego 2 samochodów osobowych, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części – 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego 2 samochodów osobowych, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części – 2 zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-289e4a13-c6d3-41a1-bc22-c2ea0476e159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104026/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego 2 samochodów osobowych, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/447021
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/447021
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku
polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się
następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla
plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W
przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu
razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty
podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy
przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z
tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w
Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”,
wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje, że:
1. Administrator danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul.
Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na
adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych - W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się
Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub
pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.) (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako
Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów nakładających obowiązek weryfikacji
przestrzegania sankcji unijnych uzupełnionych przez sankcje krajowe w związku z wojną w Ukrainie. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z
ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.).
4. Odbiorcy danych osobowych - Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych
przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów
prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące
usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we
własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. Okres przetwarzania danych osobowych - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami
prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach
wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, który może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń
przysługujących KOWR i w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie
przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc
od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ciąg dalszy informacji RODO znajduje się w punkcie dotyczącym Informacji
dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.11.2024.MB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego typu Full Hybrid o mocy układu napędowego powyżej 85 kW
Szczegółowe informacje nt. minimalnych wymagań dotyczących samochodu oraz jego wyposażenia i gwarancji:
1. samochód spalinowy typ "full hybrid" fabrycznie nowy, produkcja nie wcześniej niż w roku 2024;
2. nadwozie 5 drzwiowe, 5 osobowe; typ SUV
3. minimalna długość samochodu 4150 mm
4. minimalny prześwit podwozia 160 mm;
5. minimalna moc układu hybrydowego 85 kW (116 KM);
6. norma emisji spalin min. EURO 6;
7. lakier metalizowany
8. kolor tapicerki: ciemna
9. wspomaganie kierownicy
10. regulacja kolumny kierownicy;
11. ABS + ESP
12. lusterka boczne regulowane elektrycznie
13. poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz kurtyny powietrzne
14. regulacja wysokości fotela kierowcy;
15. klimatyzacja;
16. centralny zamek wraz ze zdalnym sterowaniem; dwa komplety kluczyków
17. elektrycznie otwierane i zamykane szyby, minimum w drzwiach przednich;
18. światła do jazdy dziennej LED
19. relingi dachowe
20. immobilizer
21. system multimedialny minimum 9" z funkcją replikacji ekranu telefonu komórkowego lub z nawigacją
22. czujniki cofania z tyłu i kamera cofania;
23. gniazdo zasilania 12V;
24. gniazdo USB
25. system Bluetooth
26. trójkąt odblaskowy;
27. gaśnica;
28. apteczka;
29. dywaniki gumowe;
30. pojemność bagażnika min 390 dm3 przy podniesionych oparciach siedzeń;
31. koła samochodu z oponami letnimi – opony wyprodukowane w 2024 r w spełniające wymagania producenta samochodu;
32. gwarancja mechaniczna w tym układ hybrydowy - min 24 m-ce z limitem 70 tys. km;
33. gwarancja na powłoki lakiernicze - min. 24 m-ce;
34. gwarancja na perforację nadwozia - min. 72 m-ce;
35. Serwis ASO producenta samochodu na terenie miasta Bydgoszcz lub w promieniu do 50 km od siedziby Zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) CENA [C] – 60 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C= Najniższa cena brutto spośród ofert podlegających ocenie/cena brutto oferty badanej x60
b) TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA [T] – 5 pkt
Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad i wg. poniższego wzoru:
T =Tn/Tb * 5
T - liczba punktów w kryterium termin
Tn – najmniejsza liczba dni realizacji zamówienia spośród ofert podlegających ocenie
Tb - liczba dni realizacji zamówienia oferty badanej
Zamawiający zastrzega, że:
• maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 80 dni.
• w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 80 dni, Zamawiający traktować będzie taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia i oferta ta zostanie odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
• w przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie maksymalnym tj. 80 dni
c) OKRES GWARANCJI MECHANICZNEJ, W TYM UKŁAD HYBRYDOWY [G] – 15 pkt:
Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad i wg. poniższych zasad:
• za zaoferowanie gwarancji na okres 24 m-cy z limitem 70 tys. km - 0 punktów;
• za zaoferowanie gwarancji na okres 36 m-cy z limitem 100 tys. km - 5 punktów;
• za zaoferowanie gwarancji na okres 48 m-cy z limitem 130 tys. km - 10 punktów;
• za zaoferowanie gwarancji na okres 60 m-cy z limitem 160 tys. km i więcej - 15 punktów;
Zamawiający zastrzega, że:
• minimalny okres gwarancji mechanicznej, w tym układ hybrydowy wynosi 24 m-ce z limitem 70 tys. km.
• w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie terminu gwarancji mechanicznej krótszego niż 24 m-ce z limitem 70 tys. km, Zamawiający traktować będzie taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia i oferta ta zostanie odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp
• w przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym okresu gwarancji mechanicznej, Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela gwarancji mechanicznej w tym układ hybrydowy na okres 24 m-cy z limitem 70 tys. km.
d) BEZPŁATNA OBSŁUGA W ASO PRODUCENTA SAMOCHODÓW WSZYSTKICH GWARANCYJNYCH PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZ LUB W PROMIENIU DO 50 KM OD SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO W BYDGOSZCZY PRZY UL. HETMAŃSKIEJ 38, OBEJMUJĄCA KOSZTY ROBOCIZNY I WSZYSTKICH NIEZBĘDNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH [A] – 15 pkt:
Liczba punktów zostanie przyznana Wykonawcy, wg następujących zasad
Wykonawca, który zadeklaruje w ramach realizacji zamówienia bezpłatną obsługę w ASO producenta samochodów wszystkich gwarancyjnych przeglądów okresowych na terenie miasta Bydgoszcz lub w promieniu do 50 km od siedziby Zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38, obejmującą koszty robocizny i wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych otrzyma 15 pkt.
Zamawiający informuje, że orientacyjny przebieg roczny samochodu to ok. 15 tys. km
e) ZAOFEROWANIE DO KAŻDEGO SAMOCHODU DODATKOWO 4 NOWYCH OPON ZIMOWYCH O ROZMIARZE IDENTYCZNYM JAK OPONY ZAMONTOWANE W SAMOCHODZIE – OPONY MUSZĄ BYĆ WYPRODUKOWANE W 2024 ROKU I MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYMAGANIA PRODUCENTA DOSTARCZANEGO SAMOCHODU [O] – 5 pkt:
Liczba punktów zostanie przyznana Wykonawcy, wg następujących zasad:
Wykonawca, który zadeklaruje dostarczenie w ramach zamówienia dodatkowo 4 nowych opon zimowych o rozmiarze identycznym jak opony zamontowane w samochodzie (opony muszą być wyprodukowane w 2024 roku i muszą spełniać wymagania producenta samochodu) otrzyma 5 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI MECHANICZNEJ W TYM UKŁAD HYBRYDOWY
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpłatna obsługa w ASO producenta samochodu wszystkich gwarancyjnych przeglądów okresowych na terenie miasta Bydgoszcz lub w promieniu do 50 km od siedziby Zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38, obejmująca koszty robocizny i wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie do samochodu dodatkowo 4 nowych opon zimowych o rozmiarze identycznym jak opony zamontowane w samochodzie – opony muszą być wyprodukowane w 2024 roku i muszą spełniać wymagania producenta dostarczanego samochodu
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego typu Full Hybrid o mocy układu napędowego powyżej 155 kW
Szczegółowe informacje nt. minimalnych wymagań, dotyczących samochodu oraz jego wyposażenia
i gwarancji:
1. samochód spalinowy typ "full hybrid" fabrycznie nowy, produkcja nie wcześniej niż w roku 2024;
2. nadwozie 5 drzwiowe, 5 osobowe; typ SUV;
3. minimalna długość samochodu 4500 mm;
4. minimalny prześwit podwozia 170 mm;
5. minimalna moc ukladu hybrydowego 155 kW(211 KM);
6. norma emisji spalin min. EURO 6;
7. napęd 4x4;
8. typ lakieru: metalizowany;
9. kolor tapicerki: ciemna;
10. wspomaganie kierownicy;
11. regulacja kolumny kierownicy;
12. ABS + ESC;
13. system powiadamiania ratunkowego;
14. system unikania kolizji z wykrywaniem pieszych i rowerzystów;
15. lusterka boczne regulowane elektrycznie;
16. poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz kurtyny powietrzne;
17. regulacja wysokości fotela kierowcy;
18. klimatyzacja automatyczna dwustrefowa;
19. funkcja pomiaru ciśnienia w oponach;
20. centralny zamek wraz ze zdalnym sterowaniem; dwa komplety kluczyków;
21. elektrycznie otwierane i zamykane szyby, minimum w drzwiach przednich;
22. światła do jazdy dziennej LED;
23. Automatyczne światła drogowe;
24. relingi dachowe;
25. immobilizer;
26. system multimedialny minimum 10" z funkcją replikacji ekranu telefonu komórkowego lub z nawigacją;
27. czujniki cofania z tyłu i z przodu oraz kamera cofania;
28. gniazdo zasilania 12V;
29. gniazdo USB;
30. system Bluetooth;
31. trójkąt odblaskowy;
32. gaśnica;
33. apteczka;
34. dywaniki gumowe;
35. pojemność bagażnika min 570 dm3 przy podniesionych oparciach siedzeń;
36. koła samochodu z oponami letnimi – opony wyprodukowane w 2024 r w spełniające wymagania producenta samochodu z napędem 4x4;
37. gwarancja mechaniczna w tym układ hybrydowy - min 36 m-cy z limitem 100 tys.km;
38. gwarancja na powłoki lakiernicze - min. 36 m-cy
39. gwarancja na perforację nadwozia - min. 60 m-cy
40. Serwis ASO producenta samochodu na terenie miasta Bydgoszcz lub w promieniu do 50 km od siedziby Zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) CENA [C] – 60 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C= Najniższa cena brutto spośród ofert podlegających ocenie/cena brutto oferty badanej x60
b) TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA [T] – 5 pkt
Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad i wg. poniższego wzoru:
T =Tn/Tb * 5
T - liczba punktów w kryterium termin
Tn – najmniejsza liczba dni realizacji zamówienia spośród ofert podlegających ocenie
Tb - liczba dni realizacji zamówienia oferty badanej
Zamawiający zastrzega, że:
• maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 80 dni.
• w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 80 dni, Zamawiający traktować będzie taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia i oferta ta zostanie odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
• w przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie maksymalnym tj. 80 dni.
c) OKRES GWARANCJI MECHANICZNEJ W TYM UKŁAD HYBRYDOWY [G] – 15 pkt:
Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad i wg. poniższych zasad:
• za zaoferowanie gwarancji na okres 36 m-cy z limitem 100 tys. km - 0 punktów;
• za zaoferowanie gwarancji na okres 48 m-cy z limitem 120 tys. km - 4 punkty;
• za zaoferowanie gwarancji na okres 60 m-cy z limitem 140 tys. km - 8 punktów;
• za zaoferowanie gwarancji na okres 72 m-cy z limitem 160 tys. km i więcej - 12 punktów;
• za zaoferowanie gwarancji na okres 84 m-cy z limitem 180 tys. km i więcej - 15 punktów;
Zamawiający zastrzega, że:
• minimalny okres gwarancji mechanicznej, w tym układ hybrydowy wynosi 36 m-cy z limitem 100 tys. km.
• w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie terminu gwarancji mechanicznej krótszego niż 36 m-cy z limitem 100 tys. km Zamawiający traktować będzie taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia i oferta ta zostanie odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp
• w przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym okresu gwarancji mechanicznej, Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela gwarancji mechanicznej w tym układ hybrydowy na okres 36 m-cy z limitem 100 tys. km.
d) BEZPŁATNA OBSŁUGA W ASO PRODUCENTA SAMOCHODÓW WSZYSTKICH GWARANCYJNYCH PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZ LUB W PROMIENIU DO 50 KM OD SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO W BYDGOSZCZY PRZY UL. HETMAŃSKIEJ 38, OBEJMUJĄCA KOSZTY ROBOCIZNY I WSZYSTKICH NIEZBĘDNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH [A] – 15 pkt:
Liczba punktów zostanie przyznana Wykonawcy, wg następujących zasad
Wykonawca, który zadeklaruje w ramach realizacji zamówienia bezpłatną obsługę w ASO producenta samochodów wszystkich gwarancyjnych przeglądów okresowych na terenie miasta Bydgoszcz lub w promieniu do 50 km od siedziby Zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38, obejmującą koszty robocizny i wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych otrzyma 15 pkt.
Zamawiający informuje, że orientacyjny przebieg roczny samochodu to ok. 25 tys. km
e) ZAOFEROWANIE DO KAŻDEGO SAMOCHODU DODATKOWO 4 NOWYCH OPON ZIMOWYCH O ROZMIARZE IDENTYCZNYM JAK OPONY ZAMONTOWANE W SAMOCHODZIE – OPONY MUSZĄ BYĆ WYPRODUKOWANE W 2024 ROKU I MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYMAGANIA PRODUCENTA DOSTARCZANEGO SAMOCHODU [O] – 5 pkt:
Liczba punktów zostanie przyznana Wykonawcy, wg następujących zasad:
Wykonawca, który zadeklaruje dostarczenie w ramach zamówienia dodatkowo 4 nowych opon zimowych o rozmiarze identycznym jak opony zamontowane w samochodzie wyprodukowane w 2024 roku i spełniające wymagania producenta samochodu - 5 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI MECHANICZNEJ W TYM UKŁAD HYBRYDOWY
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpłatna obsługa w ASO producenta samochodu wszystkich gwarancyjnych przeglądów okresowych na terenie miasta Bydgoszcz lub w promieniu do 50 km od siedziby Zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38, obejmująca koszty robocizny i wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie do samochodu dodatkowo 4 nowych opon zimowych o rozmiarze identycznym jak opony zamontowane w samochodzie – opony muszą być wyprodukowane w 2024 roku i muszą spełniać wymagania producenta dostarczanego samochodu
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. PEŁNOMOCNICTWO
1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała
wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).
1.4. Wymagana forma:
a) Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym
podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieć należy dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności
bezpośredniego dostępu do oryginału.
c) Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub
notariusz
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/447021 przy użyciu zakładki „Załączniki"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)
6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych - Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.
7. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z
obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji,
w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do
państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,
Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
III. Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest zadeklarować w formularzu ofertowym termin, w jakim wykona zamówienie, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 80 dni.