Część nr: |
1 |
Nazwa: |
ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW MARKI STAR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 1 – zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki Star – 50 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) CYLINDER HAMULCOWY, CHDR4-44, szt., 20, 25; 2) CYLINDER SPRZĘGŁA, CHS-19, szt., 30, 35; 3) CZUJNIK BLOKADY MOSTU, 335.939033, szt., 10, 15; 4) CZUJNIK SPADKU CIŚNIENIA, 502.13.20, szt., 4, 5; 5) CZUJNIK WZROSTU CIŚNIENIA, 501.15.20, szt., 4, 5; 6) DASZEK PRZECIWSŁONECZNY LEWY, 641.16.271, szt., 5, 7; 7) DASZEK PRZECIWSŁONECZNY PRAWY, 641.16.297, szt., 15, 20; 8) ELEMENT OPTYCZNY, 0223.8.001.1, szt., 7, 10; 9) LAMPA TYLNA OKRĄGŁA TYPU NOTKA, 4.5.13, szt., 7, 10; 10) LAMPKA KONTROLNA CZERWONA, E539/II-3W, szt., 7, 10; 11) LAMPKA KONTROLNA NIEBIESKA, E539/V-3W, szt., 7, 10; 12) LAMPKA KONTROLNA ZIELONA, E539/IV-3W, szt., 7, 10; 13) LAMPKA KONTROLNA ŻÓŁTA, E539/III-3W, szt., 7, 10; 14) ŁĄCZNIK, 444.41.020, szt., 5, 7; 15) NAKRĘTKA, 441.29.033, szt., 15, 20; 16) OKNO ODWIETRZNIKA PRAWE, 641.15.202, szt., 5, 6; 17) OSŁONA, 444.76.281, szt., 5, 7; 18) OSŁONA PEDAŁU LEWA, 641.16.223, szt., 15, 20; 19) OSŁONA PEDAŁU PRAWA, 641.16.224, szt., 15, 20; 20) PODKŁADKA, 411.27.107, szt., 15, 20; 21) PODUSZKA GUMOWA, 441.42.202, szt., 15, 20; 22) POMPA SPRZĘGŁA, PHS2-19, szt., 30, 35; 23) PRZEGUB KULOWY LEWY, 444.29.272, szt., 20, 25; 24) PRZEGUB KULOWY PRAWY, 444.29.271, szt., 20, 25; 25) PRZEŁĄCZNIK CZUJNIKÓW, 678.00.00, szt., 5, 7; 26) PRZEŁĄCZNIK ROZRUCHOWY, 12V 0343.008.006, szt., 15, 20; 27) PRZEŁĄCZNIK WCIĄGARKI, 698.00.00, szt., 5, 7; 28) PRZEŁĄCZNIK ZESPOLONY, 24V 529.12.00, szt., 5, 7; 29) PRZEWÓD GORĄCEJ WODY, 444.87.056, szt., 5, 7; 30) PRZEWÓD HAMULCOWY, 444.35.203, szt., 7, 10; 31) PRZEWÓD HAMULCOWY, 444.35.223, szt., 7, 10; 32) PRZEWÓD HAMULCOWY GIĘTKI, 10.0780.11, szt., 7, 10; 33) PRZEWÓD ŁĄCZĄCY RURĘ KĄTOWĄ, 444.87.054, szt., 5, 7; 34) PRZEWÓD WYDECHOWY TYLNY, 559.41.202, szt., 5, 7; 35) ROLETA ZASŁONY CHŁODNICY, 444.17.208, szt.,10, 15; 36) SKRZYNKA BEZPIECZNIKOWA, 576.4W, szt., 7, 10; 37) SWORZEŃ, 411.14.026, szt., 35, 40; 38) SZCZĘKA, 444.46.260, szt., 15, 20; 39) SZCZĘKA HAMULCOWA, 444.76.186, szt., 10, 15; 40) TARCZA HAMULCA POMOCNICZEGO, 444.24.010, szt., 5, 7; 41) TULEJKA RESORU, 436.14.008, szt., 30, 35; 42)USZCZELKA, 444.41.213, szt., 7, 8; 43) USZCZELKA, 992273, szt., 5, 7; 44) WAŁ NAPĘDOWY, 27.703.0.000, szt., 7, 8; 45) WAŁ NAPĘDOWY, 27.704.0.000, szt., 7, 8; 46) WKŁADKA CIERNA HAMULCA POSTOJOWEGO, 444.76.505, szt., 5, 7; 47) WYŁĄCZNIK 24V, 545.12.00, szt., 5, 7; 48) WYŁĄCZNIK DMUCHAWY, 683.00.00, szt., 5, 7; 49) ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY (12V), EZP-12, szt., 30, 35; 50) ZAWÓR ODWADNIAJĄCY, 82.02.010.0, szt., 10, 15. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych |
60,00 |
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW MARKI STAR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 2 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki Star – 50 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) BĘBEN HAMULCOWY, 411.46.005, szt., 5, 6; 2) CIĘGŁO RĘCZNEGO STEROWANIA, 411.54.218, szt., 7, 10; 3) CYLINDER HAMULCOWY, A27.44.40, szt., 7, 10; 4) CYLINDER HAMULCOWY, CHDR4-44, szt., 25, 30; 5) CYLINDER HAMULCOWY TYLNY, A66.44.60X.1, szt., 7, 10; 6) DRĄŻEK POPYCHACZA ZAWORÓW S-359M, 359.14.003, szt., 15, 20; 7) LINA WCIĄGARKI, 444.53.002, szt., 7, 8; 8) ŁĄCZNIK, 935.772, szt., 25, 30; 9) ŁĄCZNIK HYDRAULICZNY, 5561220, szt., 7, 10; 10) ŁOŻYSKO 60X110X28, 24.19.06.256, szt., 7, 10; 11) MECHANIZM DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW, 444.23.209, szt., 3, 4; 12) MECHANIZM KLAMKI, X-117G-00, szt., 7, 10; 13) MIESZALNIK, 444.55.551, szt., 7, 10; 14) NAKRĘTKA ŁOŻYSKOWA KM13, PN86478, szt., 7, 10; 15) OPÓR Z WYŁĄCZNIKIEM BIMETALICZNYM 12V, 0251.103.012, szt., 7, 10; 16) PODGRZEWACZ ROZRUCHOWY, 444-87-228, szt., 3, 4; 17) PODUSZKA GUMOWA ZAWIESZENIA, 400.15.012, szt., 10, 12; 18) POKRYWA BLASZANA NA OBUDOWIE, 1250.313.006, szt., 5, 6; 19) POKRYWA OBUDOWA, 1240.308.023, szt., 5, 6; 20) POMPA WODY (ZF), 367.16.206, szt., 4, 5; 21) POMPA WTRYSKOWA USZCZELNIONA S-359M, P76-15U/M, szt., 8, 10; 22) POPYCHACZ ZAWORÓW SILN.S-359M, 359.14.016, szt., 10, 16; 23) PRZEKAŹNIK, T-5170, szt., 5, 7; 24) PRZEKŁADNIA KIER.(TYP ZIŁ), 444.34.236, szt., 5, 7; 25) PRZEWÓD ELASTYCZNY, 313.15.216, szt., 35, 40; 26) PRZEWÓD HYDRAULICZNY, 1021373129160, szt., 7, 10; 27) PRZEWÓD PRZELEWOWY I SSĄCY, 444.39.006, szt., 7, 10; 28) PRZEWÓD ZIMNEJ WODY, 444.87.055, szt., 7, 10; 29) PRZYCISK ROZRUSZNIKA, P4014, szt., 7, 8; 30) RESOR TYLNY, 444.14.204, szt., 8, 10; 31) SPRĘŻYNA DŹWIGNI PEDAŁÓW, 444.38.069, szt.,10, 15; 32) TŁUMIK DRGAŃ, 50.23.3000, szt., 5, 8; 33) TULEJA ŚLIZGOWA, 07.01.07, szt., 20, 25; 34) TULEJA ŚLIZGOWA, 851.502.0, szt., 10, 12; 35) TULEJA ŚLIZGOWA, 851.704.0, szt., 10, 12; 36) TULEJA ŚLIZGOWA, 851.726.0, szt., 10, 12; 37) URZ. GRZEWCZO WENT. KPL. 12V, 642.29.250, szt., 5, 6; 38) USZCZELNIENIE PEDAŁU LEWEGO, 641.16.292, szt., 7, 10; 39) WĄŻ GUMOWY ZBROJONY, 439-86-100, szt., 10, 14; 40) ZAWÓR PRZEPŁYWOWY, 56 10 022 0, szt., 10, 15; 41) ZAWÓR SSĄCY ROZRZĄDU S-359M, 359.12.012, szt., 26, 30; 42) ZAWÓR WYDECHOWY S-359M, 359.12.013, szt., 26, 30; 43) ZBIORNIK (INST. 12V), 444.55.241, szt., 10, 12; 44) ZBIORNIK LEWY (INST. 12V), 444.55.240, szt.,10, 12; 45) ZBIORNIK LEWY INST-24V, 444.55.516, szt., 10, 12; 46) ZBIORNIK PALIWA, 411.55.232, szt., 10, 12; 47) ZŁĄCZE, 441.25.229, szt., 7, 8; 48) ZŁĄCZE, 444.25.217, szt., 7, 8; 49) ZŁĄCZE PŁYTKOWE, 507W, szt., 10, 15; 50) ZŁĄCZE WAŁKA GŁÓWNEGO, 1251.204.004, szt., 10, 12. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych |
60,00 |
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 2 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW MARKI STAR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 3 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki Star – 40 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) CHŁODNICA WODY Z PODGRZEWACZEM ROZRUCHOWYM, 0601.1858, szt., 5, 7; 2) CYLINDER HAMULCOWY KPL, CHDR3-44, szt., 7, 10; 3) DŹWIGNIA, 444.76.291, szt. 5, 7; 4) DŹWIGNIA, 444.76.293, szt., 5, 7; 5) DŹWIGNIA. 444.76.295. szt.. 5, 7; 6) GŁOWICA PRZEDNIA SILNIKA S-359M, 359.12.202, szt., 3, 4; 7) GŁOWICA ŚRODKOWA SILN.S-359M, 359.12.204, szt., 4, 5; 8) GŁOWICA TYLNA SILNIKA S-359M, 359.12.206, szt., 4, 5; 9) IZOLACJA POSZYCIA WEWNĘTRZNA, 642.23.204, szt., 7, 10; 10) LEŻANKA, 641.19.225, szt., 5, 7; 11) LINKA OPOŃCZY, 658.08.004, szt., 5, 7; 12) LUSTERKO, LAZN-32-00, szt., 7, 10; 13) PIERŚCIEŃ GUMOWY PRZEWODÓW, 352-3724014, szt., 5, 7; 14) PIERŚCIEŃ SYNCHRONIZATORA, 1240.304.305, szt., 5, 7; 15) PIERŚCIEŃ TRAPEZOWY, 367.13.009, szt., 5, 7; 16) PIERŚCIEŃ ZGARNIAJĄCY TŁOKA STAR-266, 359.13.077, szt., 7, 10; 17) PODUSZKA GUMOWA, 444.42.202, szt., 7, 10; 18) PÓŁPANEWKA ŁOŻYSKA, 359.13.029, szt.,15, 20; 19) PRZEGUB KULOWY, 34.95301-6002, szt., 5, 7; 20) PRZEGUB KULOWY, 34.95301-6003, szt., 5, 7; 21) PRZEGUB KULOWY, 444.29.273, szt., 5, 7; 22) RAMKA SZYBY, 642.11.207, szt., 5, 7; 23) SCHOWEK, 671.19.211, szt., 5, 7; 24) SPRĘŻYNA, 444.54.017, szt., 5, 7; 25) SPRĘŻYNA, 444.38.028, szt., 5, 7; 26) SPRYSKIWACZ SZYBY, 203.000.000, szt., 5, 7; 27) SPRZĘGŁO PRZESUWNE 5/4 BIEGU, 1240.304.272, szt., 5, 7; 28) ŚRUBA, 444.76.092, szt., 5, 7; 29) ŚRUBA DWUSTRONNA, 359.12.037, szt., 7, 10; 30) TULEJA DYSTANSOWA, 444.76.160, szt., 7, 10; 31) USZCZELKA, 642.11.103, szt., 5, 7; 32) USZCZELKA RURY WYDECHOWEJ, 411.77.034, szt., 7, 10; 33) WSPORNIK, 359.15.061, szt., 4, 6; 34) WSPORNIK ALTERNATORA, 359.18.251, szt., 4, 6; 35) ZAMEK ZACZEPOWY, X-110B-00, szt., 7, 10; 36) ZAMOCOWANIE ELASTYCZNE, 403.17.211, szt., 7, 10; 37) ZAMOCOWANIE KOŁA ZAPASOWEGO, 444.78.240, szt., 4, 6; 38) ZBIORNIK POWIETRZA, 20X206-B BN/3617-05, szt., 3, 4; 39) ZESTAW NAPRAWCZY USZCZELNIENIA SILNIKA SW 359M, kpl., 7, 10; 40) ZŁĄCZE 6-STYKOWE ON6+OK6 J2,5/E2,5, szt., 10, 15. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych |
60,00 |
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 3 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
ZAKUP I DOSTAWA AKCESORIÓW RÓŻNYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 4 – zakup i dostawa akcesoriów różnych – 43 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) PIÓRO WYCIERACZEK, 30052154, kpl., 10, 12; 2) PIÓRO WYCIERACZEK, 7E1-998-425B, kpl., 10, 12; 3) PIÓRO WYCIERACZEK, 93162770, kpl., 10, 12; 4) PIÓRO WYCIERACZEK, 3397007187, kpl., 10, 12; 5) PIÓRO WYCIERACZEK, WB215T-24, kpl., 10, 12; 6) PIÓRO WYCIERACZKI, 102-1135-819-161, szt., 10, 12; 7) PIÓRO WYCIERACZKI, 3397118309, kpl., 10, 12; 8) PIÓRO WYCIERACZKI, 3397118936, kpl., 10, 12; 9) PIÓRO WYCIERACZKI 500MM, 81.26440-0064, szt., 10, 12; 10) PIÓRO WYCIERACZKI 550MM, 576010, szt., 10, 12; 11) PIÓRO WYCIERACZKI, 560-000-040, szt., 10, 12; 12) PIÓRO WYCIERACZKI, 561-000-031, szt., 10, 12; 13) PIÓRO WYCIERACZKI, 561-000-041, szt., 10, 12; 14) PIÓRO WYCIERACZKI, 570-000-010, szt., 10, 12; 15) PIÓRO WYCIERACZKI 600/600, 3-397-118-309, kpl., 10,12; 16) PIÓRO WYCIERACZKI 650/530, 3-397-007-225, kpl., 10, 12; 17) PIÓRO WYCIERACZKI 650MM UM705, 567954, szt., 10, 12; 18) PIÓRO WYCIERACZKI, 3397118925, kpl., 10, 12; 19) PIÓRO WYCIERACZKI FORD, 1714328, kpl., 10, 12; 20) PIÓRO WYCIERACZKI 600MM/24", 26600, kpl.,10, 12; 21) PIÓRO WYCIERACZKI, WUS400, szt., 10, 12; 22) ZESTAW WYCIERACZEK OPEL VIVARO L600/P525, kpl., 10, 12; 23) ZESTAW WYCIERACZEK, WA400525, kpl., 10, 12; 24) ŻARÓWKA 12V 10W, szt.,12, 18; 25) ŻARÓWKA 12V 21/5W, szt., 90, 120; 26) ŻARÓWKA 12V 21W, szt., 50, 67; 27) ŻARÓWKA 24V 10W, szt., 35, 40; 28) ŻARÓWKA 24V 21W, szt., 7, 10; 29) ŻARÓWKA 24V 55/50W, szt., 7, 10; 30) ŻARÓWKA BA15S 12V 5W, szt., 90, 100; 31) ŻARÓWKA BA15S 24V 10W, szt., 10, 15; 32) ŻARÓWKA BA15S 24V 21W, szt., 65, 80; 33) ŻARÓWKA BA15S 24V 5W, szt., 35, 40; 34) ŻARÓWKA BAU15S 12V 21W, szt., 25, 30; 35) ŻARÓWKA DWUWŁÓKNOWA 24V 21/5W, szt., 20, 25; 36) ŻARÓWKA H1 12V 55W, szt., 15, 20; 37) ŻARÓWKA H3 12V 55W, szt., 10, 15; 38) ŻARÓWKA H4 12V 60/65W, szt., 80, 85; 39) ŻARÓWKA H4 24V 100/90W, szt., 5, 7; 40) ŻARÓWKA H4 24V 75/70W, szt., 25, 30; 41) ŻARÓWKA H7 12V 55W, szt.,150, 200; 42) ŻARÓWKA H7 24V 70W, szt., 5, 7; 43) ŻARÓWKA R-2-P45-T-24V-55/50W, szt., 20, 25. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych |
60,00 |
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 4 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
ZAKUP I DOSTAWA AKUMULATORÓW OŁOWIOWO-KWASOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 5 – zakup i dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych – 10 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V100Ah, szt., 4, 6; 2) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V60Ah, szt., 4, 6; 3) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V62Ah, szt., 4, 6; 4) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V74Ah, szt., 4, 6; 5) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V80Ah, szt., 4, 6; 6) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V92Ah, szt., 6, 8; 7) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V95Ah, szt., 6, 8; 8) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 6V165Ah, szt., 2, 4; 9) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V110Ah, szt., 10, 14; 10) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V45Ah, szt., 4, 6. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31431000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych |
60,00 |
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 5 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
ZAKUP I DOSTAWA OPON, DĘTEK, OCHRANIACZY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 6 – zakup i dostawa opon, dętek, ochraniaczy – 8 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) DĘTKA, 10.0/75-15.3 TR15, szt., 5, 10; 2) DĘTKA, 6.5-10, szt., 5, 10; 3) OCHRANIACZ DĘTKI, 10,0/75X15,3, szt., 5, 10; 4) OCHRANIACZ DĘTKI, 6,50-10, szt., 5, 10; 5) OPONA, 10.00/75-15.3 PR 18, szt., 5, 10; 6) OPONA LETNIA 185R15C, szt., 10, 15; 7) OPONA LETNIA, 235/65R16C, szt., 5, 10; 8) OPONA, 6,50-10-10PR GB2981-91, szt., 5, 10. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34351100-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych |
60,00 |
Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 6 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.