Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-05-29
  • ZamawiającyOświata Miejska
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00321810
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Oświata Miejska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012269299

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Johna Lennona 4

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oswiata-otwock.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a64352c5-113a-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://otwock.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem
Platformy Zamawiającego https://otwock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wprzedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez
stronypostępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie
zapośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, ;2.1.zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;
https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu
opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e -mail, ustanawia
hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptujeregulamin, klika polecenie
„zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dniroboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego narejestrację w procesie
złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniemzłożenia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założeniakonta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta
Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja międzyZamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są wformie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń
orazinformacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego,
jako:3.1. dokumenty wformacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się
podpisanie dokumentów wformacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z
podpisem. W związku z tymWykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu
oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików
o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,
tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,
xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zamawiający
określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę
na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływieterminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę
orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednimźródłem czasu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OM.271.03.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
ROK PRODUKCJI - nowy środek transportu zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 2180).
KOLOR LAKIERU - pomarańczowy - zgodny z Ustawą z dn. 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2022 poz. 2642) - (art. 2 pkt 41a) autobus szkolny – autobus przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły, barwy pomarańczowej, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej, z napisem barwy czarnej „autobus szkolny”).
OZNACZENIE - zgodne z Ustawą z dn. 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2022 poz. 2642) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, a w szczególności art. 22 dotyczący autobusów szkolnych (Dz. U. 2015 poz. 1077 ze zm.). Wykonanie oznakowania stosownie do załączonego wzoru oznakowania.
RODZAJ SILNIKA - silnik wysokoprężny zasilany olejem napędowym z turbo doładowaniem.
ZBIORNIK PALIWA - zbiornik paliwa minimum 90 litrów. Zbiornik Adblue minimum 18 litrów.
WYMOGI EKOLOGICZNE EURO VI E POJEMNOŚC SKOKOWA SILNIKA/ MOC min 2900 cm3 / min 160 KM.
LICZBA MIEJSC – od 30 do 40 miejsc (w tym miejsce do przewozu osoby niepełnosprawnej i miejsce na wózek, urządzenie do załadunku i wyładunku pasażera niepełnosprawnego poruszającego się na standardowym wózku inwalidzkim).
SKRZYNIA BIEGÓW - manualna/automatyczna, 6-cio biegowa + bieg wsteczny
UKŁAD ELEKTRYCZNY - instalacja elektryczna pojazdu zabezpieczona i dostosowana do wyposażenia dodatkowego.
DŁUGOŚĆ/ WYSOKOŚĆ/ SZEROKOŚĆ - długość nie więcej niż 9,00 m /wysokość nie więcej niż 3,5 m / szerokość nie więcej niż 2,30 m.
UKŁAD HAMULCOWY - hamulce przednie tarczowe wentylowane, tylne tarczowe, wyposażony w system zapobiegający blokowaniu kół ABS.
UKŁAD KIEROWNICZY - Wspomaganie układu kierowniczego. Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach. Przekładnia z blokadą koła kierownicy. Elektryczna blokada zapłonu. System ESP lub równoważny.
KOŁA/OGUMIENIE –Komplet kół z oponami bezdętkowymi wielosezonowe. Koło zapasowe – pełnowymiarowe. Tylne koła bliźniacze. Komplet narzędzi, w tym podnośnik oraz klucz do kół.
BEZPIECZEŃSTWO - poduszka powietrzna czołowa dla kierowcy. Fotel kierowcy wyposażony w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, z regulacją, przesuwu, kąta oparcia, wysokością siedziska.
WYPOSAŻENIE - centralny zamek fabryczny w kluczyku lub sterowany pilotem. Immobiliser fabryczny. Tachograf cyfrowy. Kamera cofania.
SYSTEMY AUDIOWIZUALNE - nagłośnienie wnętrza – głośniki min. 4 szt. Lusterka zewnętrzne regulowane i podgrzewane elektrycznie. Lusterka wsteczne wewnętrzne. Przednie reflektory LED. Lampy przeciwmgłowe z doświetleniem zakrętu.
WYPOSAŻENIE WNĘTRZA - oświetlenie na pasie sufitowym min 3 szt. dzień/noc. Oświetlenie półek. Oświetlenie wejścia LED. Oświetlenie bagażnika LED. Półki na bagaż podręczny bez nawiewów. Izolacja termiczna ścian i sufitu. Kolor tapicerki, siedzeń i sufitu do ustalenia z zamawiającym w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Podłoga płaska w części pasażerskiej, pokryta wykładziną antypoślizgową. Wewnętrzna wysokość części pasażerskiej – minimum 1900 mm.
KLIMATYZACJA - klimatyzacja: niezależny system dla kierowcy (manualny/auto) i pasażerów (manualny)
OGRZEWANIE - Ogrzewanie postojowe webasto.
SZYBY - PRZESZKLENIA BOCZNE - szyba boczna kierowcy podgrzewana elektrycznie. Szyba drzwi przednich podgrzewana elektrycznie. Boczne szyby przyciemniane.
INNE - drzwi boczne elektryczne, tylne manualne, awaryjne służące do wprowadzania osoby na wózku. Uchwyt przy drzwiach wejściowych po prawej stronie. Poręcze i barierki umożliwiające wsiadanie przy wejściu po lewej stronie do części pasażerskiej. Gaśnica, apteczka (typ autobusowy), apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy umieszczone w oznaczonym, dostępnym miejscu. Młotki do wybijania szyb min 4 szt.
MIEJSCE DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - autobus szkolny przystosowany dla osób niepełnosprawnych - miejsce dla osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. Urządzenie do załadunku i rozładunku pasażera niepełnosprawnego. Zestaw pasów do przypięcia wózka.
SERWIS - serwis w autoryzowanej stacji obsługi w odległości do 150 km od Zamawiającego
DOKUMENTACJA - świadectwo homologacji lub świadectwo krajowego indywidualnego dopuszczenia pojazdu wydane przez dyrektora transportowego dozoru technicznego, dostarczone wraz z pojazdem. Instrukcja obsługi i konserwacji pojazdu oraz wyposażenia znajdującego się w pojeździe w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji. Książka gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji w języku polskim lub prowadzona elektrycznie przez ASO. Książka serwisowa w języku polskim lub prowadzona elektrycznie przez ASO. Wykaz autoryzowanych stacji obsługi.
DODATKOWE - pojazd spełnia warunki techniczne określone w § 22 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) oraz wszystkie inne regulacje w tym zakresie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu: a) nie podlegają
wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi
którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zapisów w ust. 2.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
umowy;
2) wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://otwock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę okazjonalny transport mebli - Warszawa - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę okazjonalny transport mebli - Warszawa - Kraków lub Podhale Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI