Zakup i dostawa autobusu 21 osobowego (19+1+1) przystosowanego do przewozu osób

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa autobusu 21 osobowego (19+1+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLidzbark Warmiński
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-05
  • ZamawiającyPOWIAT LIDZBARSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00321172
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu 21 osobowego (19+1+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIDZBARSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897677900

1.5.8.) Numer faksu: 897677903

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatlidzbarski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipsplidzbark.warmia.mazury.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa autobusu 21 osobowego (19+1+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e06dad7d-250d-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331451/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa autobusu 21 osobowego (19+1+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia, z
zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Ustawie, prowadzi się pisemnie.
2. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z ich pełnomocnikiem.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem
platformy zakupowej pod adresem: https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. Zamawiający informuje, że
instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania pytań o wyjaśnienie treści SWZ,
składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w
zakładce „Dokumentacja” zamieszczonych na platformie zakupowej dostępnej pod adresem
https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl
1.2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania, komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, prowadzona
jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej i zakładki „Pytania i odpowiedzi”.
1.3. Za datę przekazania (wpływu) pytań przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej.
1.4. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest dany Wykonawca, będzie przekazywana w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, do danego Wykonawcy i zakładki „Korespondencja”
2. Rekomendacje Zamawiającego
2.1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, xlsx ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2.2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip.
2.3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w Rozporządzeniu z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017 poz. 2247) występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone
w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
2.4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB.
2.5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę (dotyczy plików w formacie .doc, .docx) na format .pdf i opatrzenie
ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
2.6. Pliki w innych formatach niż PDF należy opatrzyć wewnętrznym podpisem XAdES. tzn. plik podpisu będzie również zawierał
treść dokumentu podpisywanego.
W przypadku podpisania dokumentu podpisem zewnętrznym XAdES tzn. plik podpisu nie zawiera treści dokumentu podpisywanego.
Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym (plikiem, który został
podpisany).
2.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
2.8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
2.9. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie zakupowej a nie za pośrednictwem adresu email.
2.10. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
2.11. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i
zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24
godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
2.12. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP wymaga się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
2.13. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
2.14. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to
skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami - Żywiec, Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami. Wyjazdy oraz powroty do magazynów: Żywiec, Tychy, Warka, Elbląg. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lidzbark Warmiński: Zakup i dostawa autobusu 24 osobowego (23+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lidzbark Warmiński: Dostawy opału na sezon grzewczy 2022/2023
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Zakup dwóch dziewięcioosobowych samochodów dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa pojemników na odpady komunalne
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI