Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA AMBULANSU TYPU A2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Chmielniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003680113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kielecka, 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41/354 20 17 wew. 150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-chmielnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chmielnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA AMBULANSU TYPU A2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-942ee344-b3c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00029541/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup ambulansu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital-chmielnik.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.szpital-chmielnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następujewyłącznie przy użyciuminiPortalu.b) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu zWykonawcami: - w sprawachdotyczących przedmiotu zamówienia – Kierownik LaboratoriumDiagnostycznego, tel. 41/354-30-23wew. 266, 268,- w sprawach proceduralnych - DziałAdministracyjno Techniczny tel. 41/354-20-17wew. 140 lub 150, e- mail przetargi@szpital-chmielnik.plc) Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.d) Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu orazRegulaminie ePUAP. e) Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. f)Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.g) Identyfikator postępowania i kluczpubliczny dla danego postępowania oudzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkichpostępowań na miniPortalu oraz stanowizałącznik do niniejszej SWZ. h) Zamawiający udostępni ofertyoraz protokół postępowania wraz zzałącznikami po wcześniejszym uzgodnieniu terminu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:a) administratorem Pani/Pana danychosobowych jestSzpital Powiatowy w Chmielniku;b) administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którymmożna się kontaktować pod adresem e-mail: jarek.dziurda@szpital-chmielnik.pl;c) Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym wtrybieprzetargu nieograniczonego.d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawyP.Z.P.e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podaniaprzezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego.g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.h) posiada Pani/Pan:-napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (wprzypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);- na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkowaćzmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowywzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjegozałączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwaczłonkowskiego);- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisyRODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięciadanych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;j)przysługujePani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzaniePani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jestUrząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/26/PN/05/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ambulansu typu A2 dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku o parametrach zgodnych z wymaganiami opisanymi w szczegółowym opisie zamówienia, formularzu parametrów wymaganych w załączniku nr 2 do SWZ. Oferowany ambulans musi być wykonany na pojeździe typu furgon.Ambulans ma być wyposażony w następujący sprzęt medyczny- nosze – 1 sztuka,- transporter noszy – 1 sztuka,- krzesło transportowe – 1 sztuka