Zakup i dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych przystosowanych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych przystosowanych do przeprowadzenia egzaminu na kategorię B prawa jazdy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2022-07-12
  • ZamawiającyMAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00237592
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych
przystosowanych do przeprowadzenia egzaminu na kategorię B prawa jazdy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490808567

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 29 Listopada 10

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mord.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych
przystosowanych do przeprowadzenia egzaminu na kategorię B prawa jazdy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0d779c2-fb91-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035867/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup, dostawa 15 szt samochodów osobowych przystosowanych do przeprowadzenia egzaminu na kat. B prawa jazdy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mord.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mord.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki
dowodowe oraz inne oświadczenia i dokumenty, składane przez Wykonawcę w
postępowaniu sporządza się w szczególności w formatach .pdf, doc, .docx, .odt, .txt,
.rtf, xml. Zaleca się składanie dokumentów w formacie .pdf.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mord.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny związany z RODO.
Wykonawca składając podpis poniżej oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszej procedurze.*
1) RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej „RODO”;
1. Administrator danych osobowych.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sącz
Dane kontaktowe:
- ul.29 Listopada 10, 33-300 Nowy Sącz
- e-mail: sekretariat@mord.pl
- tel. (18) 44-90-880
Inspektor ochrony danych.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Dyrektora Małopolskiego Ośrodka Ruch Drogowego:
- Zbigniew Hudziak
- e-mail: iod@mord.pl
- tel. (18) 44-90-880

• Cele i podstawy przetwarzania.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji przetargu, a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów.
• Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja, jeżeli wynika to z przepisów prawa powszechnie obowiązującego w szczególności z art. 33 Ustawy o finansach publicznych oraz art. 10 Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
2. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia realizacji zamówienia publicznego. Następnie zgodnie z obowiązującą w Małopolskim Ośrodku Ruchu Drogowego instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów przez okres 5 lat.
3. Prawa osób, których dane dotyczą:
posiadają Państwo:
• prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
• prawo do sprostowania Państwa danych osobowych **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; nie przysługuje Państwu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
*W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13-ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ofertowego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności dokumentacji procedury udzielenia zamówienia.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2022/MORD/12/ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych
przystosowanych do przeprowadzenia egzaminu na kategorię B prawa jazdy

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 1. okres gwarancji: 24 miesiące 0 pkt 36 miesięcy 5 pkt 2. prześwit pojazdu min 135mm - 5 pkt 3. silnik z możliwością zamontowania instalacji gazowej – 10 pkt 4. silnik bez turbodoładowania 5pkt 5. pojemność zbiornika paliwa min 50 litrów – 5 pkt 6. regulacja wysokości fotela pasażera ( miejsce pracy egzaminatora) -10pkt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: art. 108 ust. 1 pkt5 ustawy PZP

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każda składana oferta musi być zabezpieczona – przez cały okres związania ofertą
wadium w wysokości : 10.000,00.zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach
ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j Dz.U. z 2020 r., poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy :
69 1020 2892 0000 5202 0786 6785
z zaznaczeniem: wadium - Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów przystosowanych do przeprowadzenia egzaminu na kategorię B prawa jazdy.
3. Za wadium złożone w terminie przyjmuje się uznanie środków pieniężnych na rachunku
bankowym Zamawiającego (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako
ostateczny termin składania ofert).
4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to
wadium składanego w każdej z możliwych form.
5. Wykonawca składając wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w pkt 2 przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci
elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja ( tj. dwóch
lub więcej wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy
PZP, pod warunkiem że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania :

a). winna zawierać pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu
lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
przedmiotowego zamówienia publicznego, podpisane przez upoważnionych
przedstawicieli wszystkich wykonawców.
Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie :
- nazwę postępowania, którego dotyczy,
- nazwy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika okres zakres jego umocowania.

Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez uprawnionych do składania
oświadczeń woli, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

b). oferta winna być podpisana przez wyznaczonego pełnomocnika pozostałych
podmiotów,
c). członkowie konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,
d). wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty,
zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oświadczenie, z którego wynika które r/dostawy/usługi wykonują poszczególni wykonawcy:
- w odniesieniu do warunków dot. uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o której mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2
ustawy PZP warunek ten jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane
/jeśli warunek jest wymagany/
- w odniesieniu do warunków dot. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonują usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane /jeśli warunek jest
wymagany/.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

rodzaj oraz zakres zmian określa wzór umowy zał nr 4 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mord.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę Uaza 469b - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę Uaza 469b, samochód ok zimie nie odpala, brak iskry, do zrobienia pompka paliwowa łacznie z podpieciem wszystkich wężyków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowy Sącz: Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tomicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa fantomów, trenażerów, drobnego sprzętu medycznego oraz sprzętu dla kosmetologii
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI