Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego
z napędem 4x4 dla OSP w Łobżenicy"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Łobżenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672868100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ochotnicza Straż Pożarna w Łobżenicy, ul. Złotowska 23, 89-310 Łobżenica
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Łobżenica
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570791201
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Sikorskiego 7
1.11.4.) Miejscowość: Łobżenica
1.11.5.) Kod pocztowy: 89-310
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.11.9.) Numer telefonu: 672868100
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: urzad@lobzenica.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego
z napędem 4x4 dla OSP w Łobżenicy"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60999479-fe92-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004294/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup nowego samochodu gaśniczego (OSP Łobżenica)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łobżenicy o parametrach technicznych i wyposażeniu zgodnym z treścią specyfikacji technicznej zawartej w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2.Kryteria oceny oferty – zastosowanie matematycznych obliczeń podczas oceny oferty, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które ocenione zostaną w oparciu o parametry przedstawionej oferty przez Wykonawcę stanowiących przedmiot kryteriów
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana po osiągnięciu najwyższej ilości pkt. obliczonych w oparciu o ustalone kryteria wskazane w tabeli (punktacja w skali od 0-100pkt, 100%=100pkt).
4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:r
1) waga kryterium ceny – 60%
2)waga kryterium dodatkowa gwarancja– 40%
5. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) cena – waga 60%
cena najniższa brutto*
cena =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
2)dodatkowa gwarancja– waga 40%
za wymagany minimalny okres gwarancji tj.: łącznie 24 miesiące na podwozie oraz zabudowę gwarancji – 0,00 pkt.
za dodatkowe 12 miesięcy gwarancji zabudowy tj.:
a) łącznie – 36 miesięcy gwarancji (24 m-ce wymagane + 12 m-cy dodatkowe) – 13,00 pkt
b) łącznie 48 miesięcy gwarancji (24 m-ce wymagane + 24 m-cy dodatkowe) – 26,00 pkt
c) łącznie 60 miesięcy gwarancji (24 m-ce wymagane + 36 m-cy dodatkowe) – 40,00 pkt
6. Całkowita liczba punktów , jaka otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru
P= C +G
gdzie;
P - całkowita liczba punktów
C- punkty uzyskane w kryterium "cena"
G- punkty uzyskane w kryterium "dodatkowa gwarancja zabudowy"
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
3)sytuacji ekonomicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy średnich samochodów ratowniczo – gaśniczych przeznaczonych dla ochrony przeciwpożarowej z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonana należycie, o wartości pojedynczej dostawy nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto,
1) wykaz dostaw wykonanych, odpowiadających warunkowi określonemu w rozdziale VIII ust. 3 pkt. 1 lit. a, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; w przypadku powołania się na doświadczenie w realizacji, dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnego na dzień składania ofert, oświadczenia z art. 125 ust. 1 stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie Wykonawca w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (w zakresie odpowiednim do przesłanek określonych w art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp,) na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe wskazane w SWZ.
2) Oświadczenie składają odrębnie:
a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie: - art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp; - art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
3) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
5) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, wzór którego stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
6) wykaz dostaw wykonanych, odpowiadających warunkowi określonemu w rozdziale VIII ust. 3 pkt. 1 lit. a, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; w przypadku powołania się na doświadczenie w realizacji, dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Do składanej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć w formie elektronicznej (podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej podpisaną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym specyfikację techniczną pojazdu sporządzoną w oparciu o załącznik nr 1 do niniejszego SWZ zgodną z wymienionymi tam wymaganiami. Specyfikacja techniczna stanowi nieodłączną część składanej oferty.
2. Załącznik stanowi potwierdzenie, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
3. Wymienione w ust. 1 przedmiotowe środki dowodowe składane są wraz z ofertą.
4. W przypadku niezłożenia lub złożenia niekompletnych przedmiotowych środków dowodowych przez wykonawcę, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-24 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni