Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w zabudowę hakową i dostawa do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
w Sobuczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CZĘSTOCHOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150370893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konwaliowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobuczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-263
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34) 327 53 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czpk.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czest.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w zabudowę hakową i dostawa do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
w Sobuczynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-401819f7-266b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czpk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/czpk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w pkt 15 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. RODO została określona w pkt 27 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 08/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w zabudowę hakową i dostawa do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., Sobuczynie, ul. Konwaliowa 1, 42 – 263 Wrzosowa.
2. Zakres zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w zabudowę hakową (1 szt.), spełniającego poniższe parametry techniczne:
2.1. Podwozie:
- wykonanie terenowe,
- samochód fabrycznie nowy,
- rok produkcji min. 2021
- trzyosiowe z napędem 6x6,
- koła pojedyncze na osi przedniej, koła podwójne na osi środkowej i ostatniej
- blokada mechanizmów różnicowych osi przedniej i tylnej,
- ogumienie dostosowane do terenowych warunków pracy
- zawieszenie samochodu na resorach(bez poduszek pneumatycznych)
- wannowa obudowa – blachy uniemożliwiające dostawanie się od spodu ciał obcych w części skrzyni i napędu,
- sprzęg przyczepy,
- gniazdo ABS przyczepy na końcu ramy,
- gniazdo przyczepy na końcu ramy 24V 7+7 – biegunowe
- błotniki z tworzywa sztucznego z chlapaczami,
- hamulce bębnowe
- zderzak przedni stalowy
- boczne osłony przeciw najazdowe,
- osłony stalowe siatkowe na wszystkie reflektory i klosze lamp,
- układ wydechowy z wylotem skierowanym ku górze
- zbiornik paliwa minimum 300 litrów z zamykanym korkiem wlewu i dostosowanym do zaplombowania
- zbiornik AdBlue o pojemności min. 35l z zamykanym korkiem wlewu,
2.2. Silnik:
- Wysokoprężny
- mocy min. 420KM,
- norma emisji spalin min EURO 6,
- podgrzewany filtr paliwa
- moment obrotowy silnika min. 2000 Nm
- dwustopniowy filtr powietrza
2.3. Układ kierowniczy:
- lewostronny ze wspomaganiem,
- koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem,
- blokada koła kierownicy z immobilizerem
2.4. Wyposażenie:
- klimatyzacja z automatyczna regulacja temperatury,
- automatyczna skrzynia biegów
- elektrycznie podnoszone szyby kierowcy i pasażera,
- żaluzje przeciwsłoneczne,
- gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy,
- komplet kluczy + skrzynka narzędziowa lub torba,
- koło zapasowe,
- skuteczne oświetlenie robocze (halogeny tylne),
- lampa ostrzegawcza (kogut),
- sygnalizator dźwiękowy cofania,
- kliny pod koła,
- podnośnik hydrauliczny,
- przewód do pompowania kół,
- lusterka podgrzewane i elektrycznie sterowane,
- radio z funkcją Bluetooth, antena,
- tachograf elektroniczny,
- CB radio
2.5. Kabina:
- krótka dzienna,
- kabina zawieszona z przodu i z tyłu na poduszkach
- szyba tylne osiatkowane,
- ergonomiczne siedzenia dla min. jednego pasażera
- fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym z regulacją ustawienia,
- dodatkowe ściągane pokrowce na siedzenia,
- podłokietnik siedzenia kierowcy,
- komplet dywaników gumowych,
- poręcz kabiny po stronie kierowcy,
- kolor kabiny biały,
- komputer pokładowy z wyświetlaczem – komunikacja w języku polskim
- w zestawie wskaźników wskazanie danych eksploatacyjnych,
2.6. Zabudowa podwozia – hakowa:
- udźwig min. 21 Mg,
- długość obsługiwanych kontenerów od min. 4700 mm do max. 7000 mm
- elektryczno-pneumatyczne sterowanie z kabiny kierowcy,
- pulpit sterowniczy w kabinie przenośny umożliwiający sterowanie na zewnątrz pojazdu,
- hydrauliczna rozporowa blokada kontenera,
- możliwość sterowania urządzeniem z zewnętrznego rozdzielacza hydraulicznego,
- rolka podporowa sterowana hydraulicznie,
- zaczep haka w części wewnętrznej z materiału trudnościeralnego,
- funkcja bezobsługowego hydraulicznego tłumienia przy osiadaniu kontenera na ramie urządzenia,
3. Miejsce dostawy:
Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.,
Sobuczyna ul. Konwaliowa 1,
42– 263 Wrzosowa
4. Okres udzielonej gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia min. 12 miesięcy (bez limitu kilometrów), z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt 21 Ad 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryterium określonym w pkt 21 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000,00 zł.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.
b) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4 ustawy PZP sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (patrz pkt 9.1.3.SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę 5 000,00 zł.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt 17.1. SWZ i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
Szczegółowe informacje dot. wadium określone zostały w pkt 13 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania zostały określone w pkt 11.1. SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień Umowy w zakresie odnoszącym się do terminu jest dopuszczalna w przypadku wystąpienia siły wyższej o której mowa w §10 Wzoru Umowy o czas w którym siła wyższa rzeczywiście występowała. Warunkiem dokonania zmian, o której mowa powyżej, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis zmiany, uzasadnienie zmiany
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://platformazakupowa.pl/pn/czpk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-15 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca składa ofertę na Formularzu ofertowym o treści zgodniej z Załącznikiem Nr 1 do SWZ oraz załączniki wymienione w pkt 16.3. SWZ.