Zakup fabrycznie nowego podwozia 3 osiowego zasilanego gazem CNG wraz z fabrycznie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup fabrycznie nowego podwozia 3 osiowego zasilanego gazem CNG wraz z fabrycznie nową zabudową hakową przystosowaną do wciągania i użytkowania zabudowy śmieciarki, fabrycznie nowa zabudowa.......
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTychy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-29
  • ZamawiającyMaster Odpady i Energia Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00122070
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup fabrycznie nowego podwozia 3 osiowego zasilanego gazem CNG wraz z fabrycznie nową zabudową hakową przystosowaną do wciągania i użytkowania zabudowy śmieciarki, fabrycznie nowa zabudowa.......

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Gminna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup fabrycznie nowego podwozia 3 osiowego zasilanego gazem CNG wraz z fabrycznie nową zabudową hakową przystosowaną do wciągania i użytkowania zabudowy śmieciarki, fabrycznie nowa zabudowa.......

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d04f5da-e9ed-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest jest MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy, (KRS: 0000078561, NIP: 646-23-47-267, REGON: 273854704),
 inspektorem ochrony danych osobowych jest Janusz Gajdas z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iodo@master.tychy.pl i telefonicznie pod numerem: +48 (32) 70 70 138,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320. zwanej dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DŚ/07/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup fabrycznie nowego podwozia 3 osiowego zasilanego gazem CNG wraz z fabrycznie nową zabudową hakową przystosowaną do wciągania i użytkowania zabudowy śmieciarki, fabrycznie nowa zabudowa śmieciarki wciągana na zabudowę hakową.

Podwozie
1. Fabrycznie nowa, rok produkcji min 2021
2. DMC 26 ton
3. Podwozie trzyosiowe , układ 6x2 z podnoszoną 3 osią skrętną
4. Rozstaw osi pojazdu 4400-4550 mm
5. Zwis tylny 2350 – 2500 mm
6. Zawieszenie przednie paraboliczne wyposażone w amortyzator i stabilizator.
7. Obciążenie na oś przednią 8 ton
8. Zawieszenie tylne pneumatyczne
9. Obciążenie na oś tylną 11.5 ton
10. Obciążenie osi skrętnej 8 ton.
11. Podnośnik tylnej skrętnej osi wleczonej
12. Mechanizm blokady mechanizmu różnicowego
13. Ogumienie 315/80 R 22,5 lub inne równoważne
14. Koło zapasowe 315/80 R 22,5 lub inne równoważne
15. Oświetlenie do jazdy dziennej typu LED
16. System ESP oraz ABS
17. Akumulatory min. 2 x 175 Ah
18. Zbiorniki na gaz CNG usytuowane po obu stronach ramy o łącznej pojemności min 910 dm3
19. Boczne osłony antyrowerowe
20. Tylna belka najazdowa
21. Dwie lampy cofania
22. Skrzynia narzędziowe na ramie pojazdu o pojemności od 70 do 100 litrów zamykana na klucz
23. Zbiornik na wodę do mycia rąk minimum 10 litrów
24. Zaczep holowniczy, pojazd przystosowany do ciągnięcia przyczepy (złącze elektryczne i pneumatyczne)

Układ napędowy
1. Silnik spełniający normę emisji spalin EURO 6
2. Silnik zasilany gazem CNG
3. Pojemność silnika min 11 l.
4. Moc silnika min 410 KM
5. Przystawka odbioru mocy odsilnikowa
6. Podgrzewany filtr paliwa
7. Osuszacz powietrza
8. Oś przednia hamulce tarczowe
9. Oś tylna hamulce tarczowe
10. Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna
11. Hamulec silnikowy

Kabina
1. Kabina dzienna 3-osobowa
2. Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym
3. Podłokietnik fotela kierowcy
4. Podwójny fotel pasażera lub dwa pojedyncze
5. Kierownica po lewej stronie
6. Lusterko zewnętrzne el. podgrzewane i sterowane
7. Lusterko przednie rampowe
8. Klimatyzacja automatyczna
9. Sygnał ostrzegawczy przy cofaniu
10. Radio CB
11. Antena radia CB
12. Gumowe dywaniki podłogowe
13. Pokrowce na siedzenia
14. Centralny zamek z pilotem
15. Ogranicznik prędkości 89 km/h
16. Regulowana kolumna kierownicy
17. Tachograf cyfrowy z legalizacją
18. Dwie lampy ostrzegawcze na dachu kabiny koloru pomarańczowego lub belka świetlna LED
19. Dwie lampy robocze z tyłu kabiny
20. Regulacja przednich reflektorów
21. Komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim
22. Przyłącze pneumatyczne z przewodem i manometrem do pompowania kół
23. Pojedyncze okno w tylnej ścianie kabiny
24. Zawieszenie kabiny mechaniczne ze zintegrowanymi amortyzatorami
25. Pistolet ze spiralnym przewodem do wydmuchiwania kabiny
26. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu
27. Instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim
28. Kabina biała
29. Katalog części zamiennych w języku polski
30. Radio z głośnikami
31. Pojazd przystosowany do montażu zewnętrznego systemu GPS
32. Oświetlenie przystosowane do poruszania się po drogach publicznych

Wyposażenie dodatkowe
1. Kompletny zestaw narzędzi
2. Dwa komplety kluczy
3. Gaśnica
4. Apteczka
5. Trójkąt ostrzegawczy
6. Klin pod koła 2 szt.
7. Wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji pojazdu

Urządzenie hakowe
1. Urządzenie fabrycznie nowe wyprodukowane minimum w 2021 r.
2. Urządzenie hakowe o nominalnej masie załadunkowej 20 t.
3. Długość obsługiwanych kontenerów oraz innych urządzeń komunalnych od 4800mm – 6500mm
4. Tylna rolka podporowa
5. Urządzenie hakowe o masie max 3000 kg.
6. Sterowanie urządzeniem hakowym pneumatyczne z kabiny
7. Sterowanie z zewnątrz pojazdu z poziomu gruntu
8. Zaczep/ucho haka z blachy trudno ścieralnej HB450 lub równoważnej
9. Ucho/zaczep haka wspawane na stałe co zabezpiecza przed powstawaniem luzów
10. Wszystkie elementy urządzenia hakowego wykonane w technologii spawanej bez odlewów
11. Siłowniki główne z możliwością regulacji skoku siłownika
12. Blokada hydrauliczna przykręcana na śruby wymienna
13. Przeznaczone dla kontenerów oraz urządzeń z normą DIN 30 722 (wysokość haka 1570mm)
14. Zbiornik oleju z filtrem o pojemności umożliwiającej prace ciągłą z zabudową lub inne rozwiązanie umożliwiające bezproblemową pracę z zabudową.
15. Zamontowane za pomocą połączeń śrubowych
16. System awaryjnego wyłączenia urządzenia.
17. Zabezpieczenie haka grawitacyjne.
18. Funkcja miękkiego osiadania kontenera przy załadunku.
19. Rolki najazdowe na łożyskach ciężkiego zastosowania
20. Urządzenie hakowe kompatybilne do zabudowy śmieciarkowej wciąganej na hakowca oraz do obsługi kontenerów KP20, KP30
21. Zgłoszenie i rejestracja UDT
22. Instrukcja eksploatacji konserwacji i obsługi w języku polskim
23. Instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw
24. Charakterystyka techniczna urządzenia wraz ze wszystkimi schematami
25. Instrukcja BHP
26. Wykaz części zamiennych
27. Dziennik konserwacji
28. Karta gwarancyjna urządzenia
29. Urządzenie hakowe czarne lub szare




Zabudowa śmieciarki do zbiórki i transportu odpadów:

1. Pojemność skrzyni ładunkowej min 21m3
2. Zabudowa fabrycznie nowa z minimum 2021 r.
3. Dach ściany skrzyni ładunkowej wykonany z blachy wysokogatunkowej typu DOMEX 650MC lub równoważnej innego producenta o grubości 4mm, ściany boczne wykonane z jednego arkusza blachy wysokogatunkowej typu DOMEX 650MC lub równoważnej innego producenta o grubości 3mm
4. Dno skrzyni ładunkowej wykonane z blachy wysokogatunkowej typu DOMEX 650 MC lub równoważnej innego producenta o grubości 6mm
5. Drzwi inspekcyjne po prawej stronie zabudowy
6. Skrzynia ładunkowa o kształcie owalnym
7. Dwa zawory kulowe na odcieki, jeden w przedniej części skrzyni ładunkowej, drugi w koszu zasypowym
7. Pojemność kosza zasypowego min. 2m3
8. Minimalny stopień zagęszczania odpadów 1:5
9. Długość pełnego cyklu prasy max 30 sekund
10. Ściany boczne i dach kosza zasypowego wykonane z blachy wysokogatunkowej typu DOMEX 650 MC lub równoważnej innego producenta o grubości 4mm
11. Dno kosza zasypowego wykonane z blachy wysokogatunkowej typu Hardox 450 lub równoważnej innego producenta o grubości 8mm
12. Boki dna kosza zasypowego wykonane z blachy wysokogatunkowej typu DOMEX 650 MC lub równoważnej innego producenta o grubości 6mm
13. System prasujący jarzmowy zamocowany do odwłoka za pomocą dwóch sworzni
14. Szczelne połączenie odwłoka ze skrzynią ładunkowa z zamontowaną uszczelką
15. Odwłok uchylny do góry
16. Tylne urządzenie wrzutowe uniwersalne dostosowane do opróżniania pojemników 120-1100l (z półokrągła i płaską klapą), składane ramiona do opróżniania pojemników 1100 l
17. Udźwig urządzenia wrzutowego 500 kg
18. Urządzenie wrzutowe belkowe
19. Sterowanie urządzeniem wrzutowym umieszczone po obu stronach odwłoka
20. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
21. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach odwłoka
22. Automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego
23. Uchwyt do mocowania miotły i łopaty
24. Dwie lampy robocze z tyłu zabudowy
25. Dwie lampy robocze po jednej z lewej i prawej strony usytuowane w okolicy między drugą a trzecią osią.
26. Boczne lampy obrysowe
27. Światła alarmowe typu "kogut" dwa z tyłu i dwa z przodu mocowane w widocznym miejscu w górnej części zabudowy, nie na dachu
28. Skrzynia ładunkowa wielokrotnie gruntowana i malowana
29. Rama do wciągania zabudowy na hakowca wg standardu DIN 3072
30. Złącza hydrauliczne typu TEMA ¾” i 1” lub równoważne
31. Złącze elektryczne typu VBG 17 pinowe lub równoważne
32. Szybkozłącze pneumatyczne

33. Wszystkie funkcje rozdzielacza hydraulicznego sterowane przy pomocy elektrozaworów
34. Zabudowa wykonana zgodnie z obowiązującymi obecnie normami w tym EN 1501-1
35. Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie pojazdu
36. Instrukcja obsługi w języku polskim
37. Książka serwisowa i gwarancyjna w języku polskim
38. Katalog części zamiennych ze schematem układu hydraulicznego i kompletnym schematem elektrycznym w języku polskim
39. Kolor zabudowy - biały

4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
3 Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Liczba punktów = (Tof/Tmax) * 100 * waga


gdzie:
Tof - liczba dni powodująca skrócenie terminu wskazana w ofercie.
Tmax - największa liczba dni powodująca skrócenie terminu wykonania zamówienia spośród wszystkich ofert.

minimalny termin dostawy 150 dni od dnia podpisania umowy, maksymalny termin dostawy to 220 dni od dnia podpisania umowy. (tj. maksymalnie wykonawca może skrócić termin dostawy o 70 dni).
Należy wskazać konkretną liczbę dni skrócenia terminu wykonania zamówienia (np. 10 dni).
W przypadku niewskazania przez wykonawcę skrócenia terminu o daną liczbę dni, zamawiający będzie oceniał ofertę tak, jakby wykonawca wskazał 0 dni skrócenia terminu, z terminem realizacji 220 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienie określony przez zamawiając (220 dni od podpisania umowy jest terminem maksymalnym, niezbędnym do oceny przez zamawiającego, iż oferta jest zgodna ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy pojazdu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy samochodów specjalistycznych o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł. – netto każda.
Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą. Który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. ł pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane; wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Opisu oferowanego kompletnego pojazdu wraz ze zdjęciem poglądowym. Z dostarczonego opisu musi jasno wynikać rok produkcji pojazdu, urządzeń, opis musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, wykaz musi być precyzyjny i zawierać parametry techniczne dostarczanego pojazdu wraz z urządzeniami.
b) Wykaz serwisów z rozbiciem na poszczególne okresy w których będą wykonywane serwisy z uwzględnieniem cen poszczególnych serwisów zgodnie z ceną serwisów zawartą w formularzu oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Opisu oferowanego kompletnego pojazdu wraz ze zdjęciem poglądowym. Z dostarczonego opisu musi jasno wynikać rok produkcji pojazdu, urządzeń, opis musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, wykaz musi być precyzyjny i zawierać parametry techniczne dostarczanego pojazdu wraz z urządzeniami.
b) Wykaz serwisów z rozbiciem na poszczególne okresy w których będą wykonywane serwisy z uwzględnieniem cen poszczególnych serwisów zgodnie z ceną serwisów zawartą w formularzu oferty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – załącznik nr 2.
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) Szczegółowy opis oferowanego kompletnego pojazdu wraz ze zdjęciem poglądowym.
5) Wykaz serwisów z rozbiciem na poszczególne okresy w których będą wykonywane serwisy z
uwzględnieniem cen poszczególnych serwisów zgodnie z ceną serwisów zawartą w
formularzu oferty.
6) DOWÓD WPŁATY WADIUM.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
20.000,00 zł. – (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3
oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
- pieniądzu;
-gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustaw} z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w w Banku Ochrony Środowiska
Nr: 66154011282001704349770004
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe
wymagania:
- musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;
- z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej
kwoty wadium;
- powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
- termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
- w treści poręczenia łub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
- beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj, zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.
3. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególny Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa OpenNexus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-29 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelką korespondencję należy kierować poprzez Platformę Zakupową Open Nexus. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami - Żywiec, Elbląg
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami. Wyjazdy oraz powroty do magazynów: Żywiec, Tychy, Warka, Elbląg. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI