Zakup fabrycznie nowego autobusu do przewozu dzieci do szkół na terenie Gminy Po

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup fabrycznie nowego autobusu do przewozu dzieci do szkół na terenie Gminy Potęgowo.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPotęgowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Potęgowo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-23
  • Numer ogłoszenia771050-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 771050-N-2020 z dnia 23.12.2020 r.

Gmina Potęgowo: Zakup fabrycznie nowego autobusu do przewozu dzieci do szkół na terenie Gminy Potęgowo.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Potęgowo, krajowy numer identyfikacyjny 77097984900000, ul. ul. Kościuszki  5 , 76-230  Potęgowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 115 072, , e-mail zp@potegowo.pl, , faks 598 115 072.
Adres strony internetowej (URL): www.potegowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.potegowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
UG Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo (sekretariat, pokój nr 14-15)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego autobusu do przewozu dzieci do szkół na terenie Gminy Potęgowo.
Numer referencyjny: ZP.271.18.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia – oznacza zakup fabrycznie nowego autobusu, wyprodukowanego w 2021 r.1.1. Parametry techniczne i wymagania:1) Ilość pasażerów: min. 50 miejsc siedzących plus kierowca z możliwością przewozu osób stojących – wszystkie miejsca pasażerskie umiejscowione za plecami kierowcy (nie dopuszcza się zastosowania miejsca pasażerskiego obok kierowcy).2) Model pojazdu – powinien spełniać wszystkie wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r poz.110 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.3) Wymiary- maksymalna długość do 13 m- maksymalna wysokość do 3,35 m bądź maksymalna wysokość 3,41 m z możliwością opuszczenia autobusu do wysokości 3,35 m - liczba osi 2 - układ drzwi 1-1-0 4) Silnik- rodzaj paliwa: olej napędowy - pojemność zbiornika paliwa min. 300 dm3- pojemność zbiornika Ad blue min. 45 litrów- minimalna moc silnika 360 KM- minimalna pojemność silnika 10 500 cm3- silnik spalinowy o zapłonie samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający co najmniej normę emisji spalin EURO 6- skrzynia biegów manualna min. 6 biegów + bieg wsteczny bądź manualna ze sterowaniem manualny/automatyczny min. 6 biegów + bieg wsteczny- system ostrzegający o przekroczeniu linii LDW- system zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania- system kontroli trakcji - elektroniczny rozdzielacz siły hamowania pomiędzy osią przednią a tylną - układ stabilizacji toru jazdy TC- czujnik przeciwpożarowy z przewodem detekcyjnym do monitorowania komory silnika5) Zawieszenie - oś przednia na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym- oś napędowa na zawieszeniu pneumatycznym niezależnym - elektroniczne sterowanie poziomowaniem zawieszenia pojazdu z funkcją przyklękiem6) Układ kierowniczy i hamulcowy- hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego - kierownica umieszczona z lewej strony- wielofunkcyjna kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach z blokadą koła kierownicy- pneumatyczne hamulce tarczowe na wszystkich osiach. Wymagane oddzielne obwody dla kół przedniej i tylnej osi- zintegrowany ze skrzynią biegów retarder sterowany ręcznie lub automatycznie pedałem hamulca- tempomat adaptacyjny- układ kontroli prędkości zjazdu ze wzniesienia, sterowanie przełącznikiem na kole kierownicy7) Nadwozie - nadwozie zabezpieczone antykorozyjnie- izolacja dźwiękowo – termiczna wnętrza całego pojazdu8) Podłoga - wykonana ze sklejki pokryta wykładziną antypoślizgową.9) Okna- szyby boczne i tylna podwójne, przyciemniane- podwójna szyba w drzwiach przednich zapobiegająca zaparowywaniu- podgrzewane lusterka zewnętrzne i sterowane elektrycznie w kolorze nadwozia- dodatkowe lusterka szerokokątne i krawężnikowe- nagrzewnica szyby przedniej- materiałowe zasłonki w oknach bocznych- szyba po lewej stronie kierowcy opuszczana i podnoszona elektrycznie oraz ogrzewana10) Drzwi pasażerskie - drzwi otwierane i zamykane siłownikami pneumatycznymi, sterowanie z miejsca kierowcy lub zdalnie- drzwi zabezpieczone przed otwarciem przez dzieci- uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie- poręcz zabezpieczająca pasażera przed pierwszym fotelem przy drzwiach wejściowych- sterowanie drzwiami przez kierowcę na desce rozdzielczej umieszczone po prawej stronie.- pierwsze drzwi przednie otwierane niezależnie od pozostałych- pierwsze drzwi wyposażone w zamek patentowy otwierany z zewnątrz autobusu.- oświetlenie obszaru drzwi zewnętrznych włączane automatycznie w momencie otwierania drzwi, świecące w sposób ciągły aż do momentu całkowitego zamknięcia- oświetlenie schodów w drzwiach wejściowych autobusu11) Klimatyzacja i ogrzewanie- klimatyzacja i ogrzewanie sterowane wspólnym sterownikiem- dwustrefowa klimatyzacja sterowana elektronicznie dla kierowcy oraz przedziału pasażerskiego- ogrzewanie konwektorowe oraz nagrzewnice sufitowe- ogrzewanie postojowe min. 30 KW- grzejniki z nadmuchem ciepłego powietrza na schody w drzwiach przednich i środkowych- grzejnik z nadmuchem w miejscu pracy kierowcy.12) Fotele w przestrzeni pasażerskiej: komfortowe, miękkie tapicerowane, z regulacją oparcia i podłokietnikami od strony przejścia. Tapicerka wszystkich foteli łatwa do utrzymania w czystości, w ciemnym, stonowanym kolorze z oferty handlowej producenta.13) Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym, z pełną regulacją, podgrzewany z podłokietnikiem z prawej strony, z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa.14) Komplet fabrycznie nowych i homologowanych opon bezdętkowych 295/ 80R22.5. Nie dopuszcza się opon bieżnikowanych. Koła jezdne wyposażone w dedykowane kołpaki.15) Opony na osi przedniej kierunkowe a na osi napędowej tylnej opony dedykowane do osi napędowej.16) Opony nie mogą być starsze niż 48 tygodni licząc od terminu odbioru autobusu.17) Oś tylna z kołami w układzie bliźniaczym.18) Kolor nadwozia do uzgodnienia z Zamawiającym po wyborze oferty. Wykonawca przedstawi propozycję min. 4 stonowanych kolorów lakierów z oficjalnej oferty handlowej producenta. Ostatecznie Zamawiający dokona wyboru koloru po wyborze oferty, na etapie podpisania umowy.19) Produkcja, wydruk i umieszczenie kolorowej grafiki na autobusie (logo, nazwa, dane itp.), której projekt zostanie przedstawiony Wykonawcy po wyborze oferty.20) Przegroda za siedzeniem kierowcy na całej wysokości autobusu z szybą – górna część przeźroczysta.21) Lustro wewnętrzne umożliwiające obserwację maksymalnie dużej części wnętrza autobusu.22) Autobus musi być wyposażony w światła przeciwmgłowe przednie z oferty producenta pojazdów, posiadające homologację, wbudowane w zderzak, spojler lub światła zintegrowane z lampami zespolonymi.23) Napięcie znamionowe instalacji elektrycznej 24V.24) Wyposażenie- tachograf cyfrowy spięty z licznikiem dla 2 kierowców- pasy bezpieczeństwa dwupunktowe (biodrowe)- minimum dwa komplety kluczyków do autobusu- ogranicznik prędkości do 100 km- koło zapasowe z zestawem do montażu (klucz do kół, podnośnik pojazdu dostosowany do masy pojazdu 2 szt.)- kliny pod koła 2 szt.- klucz umożliwiający odłączenie biegunów akumulatora- skrzynka narzędziowa- apteczki 2 szt.- gaśnice dedykowane do autobusów posiadające odpowiednie certyfikaty - 2 szt.- trójkąty ostrzegawcze 2 szt.- młotki bezpieczeństwa- oznaczenie wyjść awaryjnych- autoalarm + immobilaizer- radioodtwarzacz CD/MP3- oświetlenie komory silnika- oświetlenie sufitowe miejsca kierowcy- zamontowane 2 luki dachowe spełniające również rolę wyjścia awaryjnego otwierane ręcznie lub automatycznie- kamera drzwi środkowych- kamera cofania z sygnałem dźwiękowym- luki bagażowe oświetlone oraz otwierane i zamykane manualnie- komputer pokładowy przedstawiający parametry autobusu- półki na bagaż podręczny umieszczone nad fotelami pasażerów- uchwyty na kubek kierowcy- oznaczenie autobusu z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej.25) Warunki i okres gwarancji, serwis Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na pojazd (podwozie, nadwozie, zabudowa wraz z wyposażeniem) bez limitu przebiegu kilometrów – min. 24 miesiące; podczas okresu gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis pojazdu, świadczony przez autoryzowany serwis producenta w zakresie naprawy autobusów, położony w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego.Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu odbioru faktycznego przedmiotu zamówienia bez uwag.Dostarczony pojazd winien mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy potwierdzony w książce gwarancyjnej pojazdu oraz świadectwo homologacji, kartę pojazdu.Pojazd po przekazaniu Zamawiającemu musi być gotowy do użycia. 26) Wykonawca dostarczy autobus do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na swój koszt, z niezbędnym kompletem dokumentów do rejestracji pojazdu oraz instrukcją obsługi w języku polskim. Autobus w chwili przekazania nie może mieć przebiegu większego niż 3500 km.Do oferty należy dołączyć opis techniczny pojazdu zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia – potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymagań. 1.2. Materiały i urządzenia - zastosować jak w załączonej dokumentacji lub zastosować rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia: „typu” / „równoważne”, co oznacza, iż oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisywanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych Zamawiającego i są podane jako przykładowe.

II.5) Główny kod CPV: 34121000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.07.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.07.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - doświadczenie zawodowe: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie autobusu na min. 40 miejsc siedzących plus kierowca, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z okresu prowadzenia działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz wykonanych dostaw (zgodnie z warunkiem opisanym w pkt 7.1. c) SIWZ), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji wraz z bezpłatnym serwisem 20,00
zaoferowanie zespołu napędowego jednego producenta 5,00
zaoferowanie autobusu z większą mocą silnika 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach:1) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są konieczne lub korzystne dla Zamawiającego;2) zmiany parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy mogą zaistnieć w przypadku:a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych,b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów,c) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;d) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.3) innej sytuacji niezależnej od Wykonawcy, tj. w szczególności:- związanej ze stanem epidemii lub inną szczególną sytuacją.Zmiany umowy mogą dotyczyć:- sposobu wykonania przedmiotu zamówienia;- zakresu przedmiotu zamówienia;- terminu wykonania;- terminu zapłaty;- wynagrodzenia;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę obrotomierza - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Niesprawny obrotomierz ( wskazówka nie wraca na pozycję 0 ) w samochodzie wv golf4 1.9 Tdi 2000r. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.