Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Nowa wieś
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Nowa Wieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szamotulska 9
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 67 2540 025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsnw@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowawies.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5df84e3-96b7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000613/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.dpsnw.powiat-szamotuly.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal - Adres ESP (skrytki ePUAP): /DPSNOWAWIES/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: dpsnw@poczta.onet.pl 2) Zamawiającywyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych: Lucyna Białys-Grzyll, tel. + 48 67 2540 025, email: dpsnw@poczta.onet.pl3) Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4) Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminiekorzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usługadministracji publicznej (ePUAP).5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularzado komunikacji” wynosi 150 MB.6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7) Niniejsze postępowanie można wyszukaćrównież na Liście wszystkich postępowań w systemie miniportal(https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikającwcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.8) Uwaga! Przedprzystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcjąkorzystania z miniportal i ePuap - stanowiącej zał. nr 6 do SWZ. Instrukcja została zamieszona takżebezpośrednio na portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestDomPomocy Społecznej z siedzibą pod adresem: Nowa Wieś, 64-510 Wronki, ul. Szamotulska9,reprezentowany przez Dyrektora - Lucynę Białys-Grzyll;Powołano Inspektora ochrony danych wDomuPomocy Społecznej, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:przemoszulc@gmail.com;Daneosobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:„Sprzedaż i dostawafabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozuosóbniepełnosprawnych”; Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy zdnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, jak również inne podmioty upoważnione doodbiorudanych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, wtympodmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora; Dane osobowe wykonawcy zawartewprotokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowaniaoudzielenie zamówienia. Z uwagi na ograniczenia techniczne (możliwość wprowadzenia tylko4000znaków) - nie ma możliwości wprowadzenia całej treści kaluzuli. Kompleksowa treśćklauzuliinformacyjnej RODO została zawarta w rozdziale I, pkt 16. SWZ. Prosimy o zapoznanie się zjejtreścią
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwynikupostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celuochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS/05/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 136585,36 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osóbniepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim.Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ – Załącznik nr 1 do SWZ.Przedmiot zamówieniaobejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.Odpoczątku 2020 roku wszystkie auta sprzedawane w Europie obowiązuje norma emisji spalinEuro 6d-Temp. Stąd Zamawiający wymaga zaoferowania pojazdu spełniającego ww. normęemisji spalin.Płatność dokonana będzie w złotych w terminie do 30 dni od daty wydaniaZamawiającemu przedmiotu umowy i dostarczenia faktury, na konto bankowe Wykonawcywskazane w fakturze. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez zamawiającegoprotokół odbioru (bez uwag).Po wystawieniu i dostarczeniu do DPS faktury, DPS zapłaci swojączęść. Następnie DPS fakturę wykonawcy przekaże do PCPR Szamotuły, który w imieniuPowiatu Szamotulskiego posiada na wydzielonym koncie bankowym środki przekazane przezPFRON na podstawie umowy nr WRR/000388/15/D na zakup samochodu w ramach ,,Programu wyrównywania Różnic między regionami III", który dokona płatności pozostałejczęści.Zamawiający zamierza przeznaczyć na zakup samochodu kwotę do 168.000,00 zł, z tegoPFRON dofinansuje zakup samochodu w wysokości 82.200,00 zł, środki Powiatu to 85.800,00zł.2) GwarancjaMinimalne warunki gwarancji:a) 2 lata - bez limitu kilometrów - na wszystkiezespoły i podzespoły samochodu - bez wyłączeń - obejmującej prawidłowe funkcjonowaniesamochodu, wady materiałowe i fabryczne,b) 3 lata na powłokę lakierniczą,c) 12 lat naperforację elementów nadwozia.3) Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34110000-1 Samochodyosobowe34115200-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób 34114300-2 Pojazdyopieki socjalnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób