Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Wieś
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-14
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej Nowa wieś
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00027841
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Nowa wieś

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Nowa Wieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szamotulska 9

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 67 2540 025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsnw@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowawies.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5df84e3-96b7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000613/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.dpsnw.powiat-szamotuly.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal - Adres ESP (skrytki ePUAP): /DPSNOWAWIES/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: dpsnw@poczta.onet.pl 2) Zamawiającywyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych: Lucyna Białys-Grzyll, tel. + 48 67 2540 025, email: dpsnw@poczta.onet.pl3) Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4) Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminiekorzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usługadministracji publicznej (ePUAP).5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularzado komunikacji” wynosi 150 MB.6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7) Niniejsze postępowanie można wyszukaćrównież na Liście wszystkich postępowań w systemie miniportal(https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikającwcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.8) Uwaga! Przedprzystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcjąkorzystania z miniportal i ePuap - stanowiącej zał. nr 6 do SWZ. Instrukcja została zamieszona takżebezpośrednio na portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestDomPomocy Społecznej z siedzibą pod adresem: Nowa Wieś, 64-510 Wronki, ul. Szamotulska9,reprezentowany przez Dyrektora - Lucynę Białys-Grzyll;Powołano Inspektora ochrony danych wDomuPomocy Społecznej, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:przemoszulc@gmail.com;Daneosobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:„Sprzedaż i dostawafabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozuosóbniepełnosprawnych”; Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy zdnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, jak również inne podmioty upoważnione doodbiorudanych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, wtympodmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora; Dane osobowe wykonawcy zawartewprotokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowaniaoudzielenie zamówienia. Z uwagi na ograniczenia techniczne (możliwość wprowadzenia tylko4000znaków) - nie ma możliwości wprowadzenia całej treści kaluzuli. Kompleksowa treśćklauzuliinformacyjnej RODO została zawarta w rozdziale I, pkt 16. SWZ. Prosimy o zapoznanie się zjejtreścią

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwynikupostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celuochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS/05/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 136585,36 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osóbniepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim.Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ – Załącznik nr 1 do SWZ.Przedmiot zamówieniaobejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.Odpoczątku 2020 roku wszystkie auta sprzedawane w Europie obowiązuje norma emisji spalinEuro 6d-Temp. Stąd Zamawiający wymaga zaoferowania pojazdu spełniającego ww. normęemisji spalin.Płatność dokonana będzie w złotych w terminie do 30 dni od daty wydaniaZamawiającemu przedmiotu umowy i dostarczenia faktury, na konto bankowe Wykonawcywskazane w fakturze. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez zamawiającegoprotokół odbioru (bez uwag).Po wystawieniu i dostarczeniu do DPS faktury, DPS zapłaci swojączęść. Następnie DPS fakturę wykonawcy przekaże do PCPR Szamotuły, który w imieniuPowiatu Szamotulskiego posiada na wydzielonym koncie bankowym środki przekazane przezPFRON na podstawie umowy nr WRR/000388/15/D na zakup samochodu w ramach ,,Programu wyrównywania Różnic między regionami III", który dokona płatności pozostałejczęści.Zamawiający zamierza przeznaczyć na zakup samochodu kwotę do 168.000,00 zł, z tegoPFRON dofinansuje zakup samochodu w wysokości 82.200,00 zł, środki Powiatu to 85.800,00zł.2) GwarancjaMinimalne warunki gwarancji:a) 2 lata - bez limitu kilometrów - na wszystkiezespoły i podzespoły samochodu - bez wyłączeń - obejmującej prawidłowe funkcjonowaniesamochodu, wady materiałowe i fabryczne,b) 3 lata na powłokę lakierniczą,c) 12 lat naperforację elementów nadwozia.3) Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34110000-1 Samochodyosobowe34115200-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób 34114300-2 Pojazdyopieki socjalnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, odpowiadającawszystkim warunkom określonym w dokumentach zamówienia, która uzyska największą łącznąliczbę punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tymsamym otrzyma największą łączną liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałeoferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilansceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryteriumo najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonaćwyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nowącenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albooświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami potwierdzającymi, żeprzygotowanie oferty, oferty częściowej nastąpiło niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ. Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy 2. Wykaz rozwiązań równoważnych - jeżeli dotyczy 3.Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy- w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. 4. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza sięrównież przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałemprzez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osobyposiadającej uprawnienia notariusza. Zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo onotariacie, elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanymdokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieniawykonawcyzobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treściktóregobędzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniezamówienia tychwykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno byćzałączone do oferty ipowinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania ozamówienie publiczne, któregodotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionegopełnomocnika orazzakresu jego umocowania.Wymagana forma:Pełnomocnictwo powinnozostać złożone w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym, lub podpisemosobistym.Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopiidokumentu poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanejkwalifikowanym podpisemelektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Zgodnie zart. 97 § 2 ustawy z 14lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, elektroniczne poświadczeniezgodności odpisu, wyciągu lubkopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanympodpisem elektronicznym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 2 i 3niniejszegoparagrafu.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowieńzawartej umowyw zakresie:a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotuumowy,b) zmianystawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa,c) terminu realizacjizamówienia w związku zwystąpieniem zdarzeń określanych jako „siła wyższa", których niemożna było przewidzieć wchwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnejze stron. Szczegółowe zapisy - zał. nr 2 do SWZ - projekt istotnych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-14 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-14 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-13

2021-04-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę bagażnik rowerowy na dach na dwa rowery w dn. 19.05-03.06- Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę bagażnik rowerowy na dach na dwa rowery w okresie 29.05.-03.06.2024 cały komplet wraz zbelkami do auta Toyota Yaris IV hybryda 5 drzwi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI