Zakup dwóch samochodów osobowych dla Oddziału ZUS w Szczecinie, w podziale na części:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup dwóch samochodów osobowych dla Oddziału ZUS w Szczecinie, w podziale na części: Część 1 - samochód osobowy, Część 2 - samochód osobowy typu „BUS 8+1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-02-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-12
  • Numer ogłoszenia511825-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 511825-N-2020 z dnia 2020-02-12 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie: Zakup dwóch samochodów osobowych dla Oddziału ZUS w Szczecinie, w podziale na części: Część 1 - samochód osobowy, Część 2 - samochód osobowy typu „BUS 8+1
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 17756000000000, ul. ul. Matejki  22 , 70-530  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, 91 459 69 53, e-mail czp_szczecin@zus.pl, faks 91 459 65 76.
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zus.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, kurier, osobiście
Adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie ul. Jana Matejki 22 w Szczecinie, piętro I lub w pok. 230, piętro III

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dwóch samochodów osobowych dla Oddziału ZUS w Szczecinie, w podziale na części: Część 1 - samochód osobowy, Część 2 - samochód osobowy typu „BUS 8+1
Numer referencyjny: 271/PN/D/3/ZAP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Oddziału ZUS w Szczecinie, w podziale na części: Część 1 - samochód osobowy, Część 2 - samochód osobowy typu „BUS 8+1"

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3 oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłatlokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. O podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity, DZ.U. 2019 poz. 1170 – z późn. zm.) – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz oferty dla danej części wraz z wypełnionym wykazem potwierdzającym spełnienie przez oferowany samochód wymagań określonych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy i złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej notarialnie; 3.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z Wykonawców musi złożyć powyższy dokument osobno, podpisany przez przedstawiciela danego Wykonawcy, zgodnie z jego reprezentacją. 5.Oświadczenie RODO, zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
termin realizacji zamówienia 4,00
emisja CO2 4,00
zużycie energii 2,00
moc silnika 6,00
skrzynia biegów manualna co najmniej 6 biegów do przodu i bieg wsteczny 4,00
rok produkcji pojazdu 2020 10,00
reflektory LED (światła aktywne) 5,00
przedłużenie gwarancji 3,00
dwustrefowa klimatyzacja automatyczna 2,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy nie mogą naruszać postanowień art. 144 ustawy Pzp. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3. 3. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana adresu do korespondencji, 2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy, 3) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy (wskazane w umowie) 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3, z wyłączeniem pkt. 3), dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie. 5. Niezależnie od treści innych zapisów Umowy, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa za zgodą Zamawiającego w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1) zaistnienia siły wyższej, 2) zmian po zawarciu Umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa albo zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia 6. Niezależnie od zdarzeń określonych w ust. 2 wynagrodzenie za wykonanie zamówienia netto, nie może ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-21, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: samochód osobowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, fabrycznie nowego, samochodu osobowego posiadającego: 1) warunek dopuszczenia do ruchu drogowego 2) opisane poniżej minimalne parametry techniczne i wymagane wyposażenie: a) dane pojazdu: • rok produkcji: co najmniej 2019, • wersja nadwozia: sedan, • Liczba miejsc siedzących: co najmniej 4, • lakier nadwozia: metalizowany – zalecany srebrny, • wnętrze: tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu, • rozstaw osi: od 2650 mm do 2750 mm, • rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1500 mm, • długość: od 4500 mm do 4750 mm, • pojemność bagażnika: co najmniej 350 litrów, • pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie; b) silnik z układem przeniesienia mocy: • paliwo: benzyna Pb95, • pojemność silnika: od 1200 cm³ do 1600 cm³, • moc silnika: co najmniej 120 KM, • skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny, • napęd: na przednią oś, • pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 47 litrów, • norma emisji spalin: Euro 6 zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin, • emisja CO2: maksymalna 160 g/km. c) wyposażenie: • centralny zamek sterowany pilotem – minimum dwa piloty, • czujniki parkowania – tylne, • dywaniki podłogowe – gumowe z przodu i z tyłu, • elektrycznie sterowane podgrzewane lusterka zewnętrzne, • elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu, • fotele tapicerowane z zagłówkami, • gniazdo 12V – co najmniej jedno, • immobilizer, • klimatyzacja – manualna lub automatyczna, • kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach, • komputer pokładowy z funkcją rejestracji ilości spalonego paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu, • konsola centrala z podłokietnikiem, • lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi lakierowane w kolorze nadwozia, • obręcze kół stalowe z kołpakami lub aluminiowe co najmniej w rozmiarze 16” (4 szt.), • oparcie tylnej kanapy składane i dzielone z przejściem do przestrzeni bagażnika, • oświetlenie części bagażowej, • oświetlenie wnętrza co najmniej 2 lampki, • poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, • port USB, • roleta zasłaniająca przestrzeń bagażową lub półka, • schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera, • system kontroli ciśnienia w oponach, • system nagłośnienia z co najmniej 4 głośnikami, • system przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania, • system stabilizacji toru jazdy, • system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, • światła do jazdy dziennej w technologii LED, • tempomat, • trzecie światło stop, • trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu, • tuner radiowy fabryczny, • układ kierowniczy ze wspomaganiem, • zestaw głośnomówiący fabryczny, • zestaw naprawczy koła – dopuszcza się koło zapasowe pełnowymiarowe lub dojazdowe wraz z zestawem niezbędnym do wymiany koła, jeżeli koło zapasowe będzie zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej lub pod pojazdem, • zderzaki w kolorze nadwozia. • Autoalarm współpracujący z immobilizerem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
termin realizacji zamówienia 4,00
emisja CO2 4,00
zużycie energii 2,00
moc silnika 6,00
skrzynia biegów manualna co najmniej 6 biegów do przodu i bieg wsteczny 4,00
rok produkcji pojazdu 2020 10,00
reflektory LED (światła aktywne) 5,00
przedłużenie gwarancji 3,00
dwustrefowa klimatyzacja automatyczna 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: samochód osobowy typu „BUS 8+1”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, fabrycznie nowego, samochodu osobowego typu „BUS 8+1” posiadającego: 1) warunek dopuszczenia do ruchu drogowego; 2) opisane poniżej minimalne parametry techniczne i wymagane wyposażenie: a) dane pojazdu: • rok produkcji: co najmniej 2019, • wersja nadwozia: osobowo-ciężarowy typu furgon lub mikrobus, • liczba miejsc siedzących: 9 w 3 rzędach (3 z przodu, 3 w drugim rzędzie, 3 w trzecim rzędzie), • lakier nadwozia: metalizowany – zalecany srebrny, • wnętrze: tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu, • rozstaw osi: co najmniej 2900 mm, • rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1600 mm, • długość: co najmniej 4800 mm, • maksymalna wysokość: 2600 mm, • ładowność: co najmniej 900 kg, • dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg, • pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie. b) silnik z układem przeniesienia mocy: • paliwo: olej napędowy ON, • pojemność silnika: od 1500 cm³ do 2200 cm³, • moc silnika: co najmniej 120 KM, • skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny, • napęd: na przednią lub tylną oś, • pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 65 litrów, • norma emisji spalin: Euro 6 zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin, • emisja CO2: maksymalna 199 g/km. c) wyposażenie: • centralny zamek sterowany pilotem – minimum dwa piloty, • czujniki parkowania – tylne, • dywaniki podłogowe – gumowe z przodu i z tyłu, • drzwi boczne przesuwane i przeszklone po prawej stronie lub po obu stronach nadwozia, • drzwi tylne dwuskrzydłowe z podgrzewanymi szybami i wycieraczkami otwieralne pod kątem 180 stopni z ogranicznikiem przy 90 stopniach lub klapa tylna, • elektrycznie sterowane szyby z przodu, • elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne, • fotele tapicerowane z zagłówkami, • gniazdo 12V – co najmniej jedno, • immobilizer, • klimatyzacja – manualna lub automatyczna, • kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach, • komputer pokładowy z funkcją rejestracji ilości spalonego paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu • lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia, • lusterko wsteczne, • obręcze kół stalowe z kołpakami co najmniej w rozmiarze 16” (4 szt.), • ochronne listwy boczne, • oświetlenie wnętrza co najmniej 1 lampka, • pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego, • podsufitka pokryta tkaniną na całej długości pojazdu, • Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, • schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera, • system kontroli ciśnienia w oponach, • system przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania, • system nagłośnienia z co najmniej 2 głośnikami, • system stabilizacji toru jazdy, • system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, • trzecie światło stop, • trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu, • tuner radiowy fabryczny, • tylne siedzenia z możliwością wymontowania – 2, 3 rząd siedzeń, • układ kierowniczy ze wspomaganiem, • zestaw głośnomówiący fabryczny, • zestaw naprawczy koła – dopuszcza się koło zapasowe pełnowymiarowe lub dojazdowe wraz z zestawem niezbędnym do wymiany koła, jeżeli koło zapasowe będzie zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej lub pod pojazdem. • Autoalarm współpracujący z immobilizerem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
termin realizacji zamówienia 4,00
emisja CO2 4,00
zużycie energii 2,00
moc silnika 6,00
skrzynia biegów manualna co najmniej 6 biegów do przodu i bieg wsteczny 4,00
rok produkcji pojazdu 2020 10,00
reflektory LED (światła aktywne) 5,00
przedłużenie gwarancji 3,00
dwustrefowa klimatyzacja automatyczna 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI