Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 ton w ramach leasingu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 ton w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu” - CZĘŚĆ 1 – zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T, CZEŚĆ 2 – zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMaków Podhalański
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne "EKO-SKAWA" sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770792-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770792-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne "EKO-SKAWA" sp. z o. o.: Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 ton w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu” - CZĘŚĆ 1 – zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T, CZEŚĆ 2 – zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne "EKO-SKAWA" sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 12057049200000, ul. ul. 3 Maja  , 34-220  Maków Podhalański, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 770 045, e-mail ekoskawa_makowpodh@vp.pl, faks 338 770 045.
Adres strony internetowej (URL): ekoskawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Komunalna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
ekoskawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne "Eko-Skawa" Sp. z o. o. ul. 3 Maja 40a, 34-220 Maków Podhalański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 ton w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu” - CZĘŚĆ 1 – zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T, CZEŚĆ 2 – zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T
Numer referencyjny: ES.ZP.15/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1: Fabrycznie nowy samochód ciężarowy o DMC do 3,5: wywrotka trzystronna z fabryczną skrzynią, z zabudową siatkową do wys. 2,10 m, zabezpieczona od góry siatką elastyczną. PODWOZIE1. Wymiary, masa i właściwości eksploatacyjne samochodu:  fabrycznie nowy, rok produkcji 2020 długość standardowa L2: nie większa niż 5,8 m, wysokość nie większa niż 2,45 m, rozstaw osi jezdnych od osi nie więcej niż 3,45 m,  zwis tylny nie większy niż 1,4 m, wzmocnione tylne zawieszenie, szerokość pojazdu nie większa niż 2,1 m (bez lusterek), powierzchnia skrzyni ładunkowej 3,2 x 2,1m, nie mniejsza niż 6,6 m2,  wysokość ścian bocznych (burty) nie mniejsza niż 0,4 m, zabudowa KIPER 3-stronna + konstrukcja siatkowa + siatka elastyczna (2 szt).2. Kabina: kabina dzienna, kompaktowa, ilość miejsc siedzących: 3, kolor kabiny: biały klimatyzacja manualna, podłokietnik siedzenia kierowcy, wszystkie miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa i zagłówkami, radio z bluetooth fabrycznie montowane, centralny zamek, uchwyt na kubek, poduszka powietrzna kierowcy, czujnik temperatury zewnętrznej, poduszka powietrzna kierowcy i pasażera (fotel podwójny) światła przeciwmgielne,  lusterka elektryczne sterowane i podgrzewane półka pod sufitem,3. Układ jezdny:  Koła stalowe, System ESC (ABS+EBD+HBA+ASR+MSR+ESC+Hill Holder) Opony klasa A 215/75/R16, pełnowymiarowe koło zapasowe4. Silnik napędowy:  moc maksymalna silnika co najmniej 140 KM spełniający normę emisji spalin, co najmniej EURO 5, osłona silnika, skrzynia biegów: manualna,5. Układ paliwowy: zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 85 dm3, wlew paliwa zamykany kluczykiem,6. Wyposażenie: hak holowniczy z min DMC 3000 kg, belka LED pomarańczowa ostrzegawcza, oświetlenie pomarańczowe boczne, ostrzegawcze, włączane niezależnie,  ostrzegawczy trójkąt odblaskowy, apteczka + kamizelka, gaśnica samochodowa, pokrowce na wszystkie miejsca siedzące, komplet opon zimowych 4 szt, dywaniki gumowe dedykowane.Część 2:PODWOZIE1. Wymiary, masa i właściwości eksploatacyjne :  Fabrycznie nowy, rok produkcji 2020 rok, długość standard H1, nie dłuższy niż 4,5 m, wysokość nie większa niż 1,85 m, rozstaw osi jezdnych od osi nie więcej niż 2,76 m,  zwis tylny nie większy niż 0,74 m, szerokość pojazdu nie większa niż 1,85 m, ładowność nie mniejsza niż 0,55 Mg i nie większa niż 0,75 Mg,2. Kabina: kabina dzienna, kompaktowa, ilość miejsc siedzących: 3, fotel kierowcy z regulacją oparcia, regulacją wysokości i odcinka lędźwiowego, kolor kabiny: biały zdalnie sterowany centralny zamek, kolumna kierownicy z regulacją wysokości w 2 płaszczyznach, klimatyzacja manualna, szyby przednie elektrycznie opuszczane, elektrycznie regulowane i podgrzewane boczne lusterka, gniazdko 12V w przestrzeni bagażowej  poduszka powietrzna kierowcy i pasażera  radio z bluetooth fabrycznie montowane półka pod sufitem, światła przeciwmgielna fabrycznie montowane,3. Układ jezdny:  opony 185/65R1592T Klasa C, koła stalowe, pełnowymiarowe koło zapasowe, napęd przedni,4. Silnik napędowy:  moc maksymalna silnika co najmniej 105 KM spełniający normę emisji spalin, co najmniej EURO 6D, pojemność skokowa silnika nie mniejsza niż 1598 m3, skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa plus bieg wsteczny,5. Układ paliwowy: zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 60 dm3,6. Wyposażenie: ostrzegawczy trójkąt odblaskowy, apteczka + kamizelka dywaniki gumowe dedykowane, komplet opon zimowych 4 szt. Oświetlenie LED robocze przedziału ładunkowego, Zabudowa przedziału ładunkowego (podłoga ze sklejki min. 9mm, 1-elementowa + ściany boczne) gaśnica samochodowa, pokrowce na wszystkie miejsca siedzące.3. Pozostałe wymagania Zamawiającego:a) Dostawa zrealizowana do 30 dni od daty zawarcia umowy. Miejscem dostawy pojazdu jest siedziba Zamawiającego w Makowie Podhalańskim przy ul. 3 Maja 40a. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 7.00. do 14.00. w dniach pracy Zamawiającego, dostawa może odbyć się tylko w tym czasie. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemny protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Koszty dostawy do Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Do czasu odbioru pojazdu przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.b) Wykonawca wyda Zamawiającemu w dniu podpisania Umowy komplet niezbędnych dokumentów wymaganych prawem w języku polskim, o których mowa niżej:• książkę gwarancyjną,• instrukcję obsługi w języku polskim,• książkę serwisową.c) Auto zarejestrowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej spełniające warunki techniczne oraz posiadające niezbędne wyposażenie określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. (Dz.U. 2003 nr 32 poz. 262 z późniejszymi zmianami) d) dodatkowego badania technicznego (badanie VAT) przeprowadzonego przez okręgową stację kontroli pojazdów. Przeprowadzenie takiego badania powinno być potwierdzone wydanym przez tę stację zaświadczeniem, na podstawie którego podatnik ma obowiązek uzyskać właściwą adnotację w dowodzie rejestracyjnym o spełnieniu tych wymagań.e) Minimalne warunki gwarancji i serwisu:a. Minimalny, wymagany okres gwarancji: 2 lata. b. Odległość do autoryzowanego serwisu na zabudowę i podwozie nie większa niż 80 km od siedziby Zamawiającego.c. W okresie gwarancji, koszty dojazdu /transportu/ do autoryzowanego serwisu, jeżeli naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, pokrywa Wykonawca. d. W okresie gwarancji awarie sprzętu będą usuwane przez Wykonawcę w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia jej przez Zamawiającego. W przypadku niepodjęcia naprawy w tym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć awarię, a kosztami naprawy obciążyć Wykonawcę. e. Wykonawca zapewnia auto zastępcze w czasie naprawy w okresie gwarancji. 4. Forma finansowania: leasing.1) Leasing dla Części I winien zostać udzielony na następujących warunkach:a) waluta: w polskich złotych;b) opłata wstępna dotycząca leasingu samochodu stanowi 30 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT;c) okres trwania umowy: 48 miesięcy;d) opłata manipulacyjna: 0 %;e) koszty opłat za rejestrację pojazdu i podatku od środków transportu w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający na podstawie re-faktury wystawionej przez Wykonawcę – Finansującego; koszty ubezpieczenia OC, AC, NW I ASISTANS na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający, przy czym może skorzystać z oferty ubezpieczeniowej Wykonawcy lub z innej oferty z korzystniejszymi warunkami; f) koszty powstałe przed przekazaniem przedmiotu leasingu, takie jak transport, rejestracja i inne ponosi Wykonawca;g) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy, płatne z dołu ostatniego dnia miesiąca, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktur VAT.h) opcja wykupu przedmiotu zamówienia wynosi 1 % wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT;i) termin złożenia oświadczenia o wykupie, o którym mowa w pkt i) – 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty.2) Leasing dla Części II winien zostać udzielony na następujących warunkach:j) waluta: w polskich złotych;k) opłata wstępna dotycząca leasingu samochodu stanowi 45 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT;l) okres trwania umowy: 36 miesięcy;m) opłata manipulacyjna: 0 %;n) koszty opłat za rejestrację pojazdu i podatku od środków transportu w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający na podstawie re-faktury wystawionej przez Wykonawcę – Finansującego; koszty ubezpieczenia OC, AC, NW I ASISTANS na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający, przy czym może skorzystać z oferty ubezpieczeniowej Wykonawcy lub z innej oferty z korzystniejszymi warunkami; o) koszty uboczne powstałe przed przekazaniem przedmiotu leasingu, takie jak transport, rejestracja i inne ponosi Wykonawca;p) koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający;q) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy, płatne z dołu ostatniego dnia miesiąca, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktur VAT.r) opcja wykupu przedmiotu zamówienia wynosi 1 % wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT;s) termin złożenia oświadczenia o wykupie, o którym mowa w pkt i) – 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty.

II.5) Główny kod CPV: 34100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66114000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej 3 dostawy zbliżone przedmiotem do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - CZĘŚĆ 1.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.2.1. lit. c) SIWZ w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej 3 dostawy zbliżone przedmiotem do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - CZĘŚĆ 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 lub 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 lub 6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowy w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego urzędu. c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument, potwierdzający że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu.d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;e) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z zastrzeżeniem zapisu pkt 9.4. SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
I. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu – CZĘŚĆ 1:W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 8.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy wykazu co najmniej 3 dostaw zbliżonych przedmiotem do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla zamówienia – CZĘŚĆ 2:W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 8.3.31. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy wykazu co najmniej 3 dostaw zbliżonych przedmiotem do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do niniejszej SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Opis techniczny oferowanego nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T, sporządzonego na podstawie Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z fotografiami - CZĘŚĆ 1. 2. Opis techniczny oferowanego nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T, sporządzonego na podstawie Załącznik nr 5a do SIWZ wraz z fotografiami - CZĘŚĆ 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: a) Dla części 1 w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych);b) Dla części 2 w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji:4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jordanowie O/Maków PodhalańskiNr rachunku: 98 8799 0001 0017 0103 0498 00016. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę i budowę oraz robót budowlanych i dostaw w ramach projektu pn.: Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 tony w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu” - CZĘŚĆ 1 , CZEŚĆ 2*, oznaczenie sprawy: ES.ZP.15/2020.12. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) w Makowie Podhalańskim przy ul. 3 Maja 40a, 34-220 Maków Podhalański, w sekretariacie pokój nr 4, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00.13. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 12.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa-niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 14. Utrata wadium.14.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.14.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:14.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;14.2.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczącej ceny zawartej w jego ofercie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fabrycznie nowy samochód ciężarowy o DMC do 3,5: wywrotka trzystronna z fabryczną skrzynią, z zabudową siatkową do wys. 2,10 m, zabezpieczona od góry siatką elastyczną. PODWOZIE1. Wymiary, masa i właściwości eksploatacyjne samochodu: fabrycznie nowy, rok produkcji 2020długość standardowa L2: nie większa niż 5,8 m,wysokość nie większa niż 2,45 m,rozstaw osi jezdnych od osi nie więcej niż 3,45 m, zwis tylny nie większy niż 1,4 m,wzmocnione tylne zawieszenie,szerokość pojazdu nie większa niż 2,1 m (bez lusterek),powierzchnia skrzyni ładunkowej 3,2 x 2,1m, nie mniejsza niż 6,6 m2, wysokość ścian bocznych (burty) nie mniejsza niż 0,4 m,zabudowa KIPER 3-stronna + konstrukcja siatkowa + siatka elastyczna (2 szt).2. Kabina:kabina dzienna, kompaktowa,ilość miejsc siedzących: 3,kolor kabiny: białyklimatyzacja manualna,podłokietnik siedzenia kierowcy,wszystkie miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa i zagłówkami,radio z bluetooth fabrycznie montowane,centralny zamek,uchwyt na kubek,poduszka powietrzna kierowcy,czujnik temperatury zewnętrznej,poduszka powietrzna kierowcy i pasażera (fotel podwójny)światła przeciwmgielne, lusterka elektryczne sterowane i podgrzewanepółka pod sufitem,3. Układ jezdny: Koła stalowe,System ESC (ABS+EBD+HBA+ASR+MSR+ESC+Hill Holder)Opony klasa A 215/75/R16,pełnowymiarowe koło zapasowe4. Silnik napędowy: moc maksymalna silnika co najmniej 140 KMspełniający normę emisji spalin, co najmniej EURO 5,osłona silnika,skrzynia biegów: manualna,5. Układ paliwowy:zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 85 dm3,wlew paliwa zamykany kluczykiem,6. Wyposażenie:hak holowniczy z min DMC 3000 kg,belka LED pomarańczowa ostrzegawcza,oświetlenie pomarańczowe boczne, ostrzegawcze, włączane niezależnie, ostrzegawczy trójkąt odblaskowy,apteczka + kamizelka,gaśnica samochodowa,pokrowce na wszystkie miejsca siedzące,komplet opon zimowych 4 szt,dywaniki gumowe dedykowane.3. Pozostałe wymagania Zamawiającego:a) Dostawa zrealizowana do 30 dni od daty zawarcia umowy. Miejscem dostawy pojazdu jest siedziba Zamawiającego w Makowie Podhalańskim przy ul. 3 Maja 40a. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 7.00. do 14.00. w dniach pracy Zamawiającego, dostawa może odbyć się tylko w tym czasie. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemny protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Koszty dostawy do Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Do czasu odbioru pojazdu przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.b) Wykonawca wyda Zamawiającemu w dniu podpisania Umowy komplet niezbędnych dokumentów wymaganych prawem w języku polskim, o których mowa niżej:• książkę gwarancyjną,• instrukcję obsługi w języku polskim,• książkę serwisową.c) Pojazdy zarejestrowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej spełniające warunki techniczne oraz posiadające niezbędne wyposażenie określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. (Dz.U. 2003 nr 32 poz. 262 z późniejszymi zmianami) d) dodatkowego badania technicznego (badanie VAT) przeprowadzonego przez okręgową stację kontroli pojazdów. Przeprowadzenie takiego badania powinno być potwierdzone wydanym przez tę stację zaświadczeniem, na podstawie którego podatnik ma obowiązek uzyskać właściwą adnotację w dowodzie rejestracyjnym o spełnieniu tych wymagań.e) Minimalne warunki gwarancji i serwisu:a. Minimalny, wymagany okres gwarancji: 2 lata. b. Odległość do autoryzowanego serwisu na zabudowę i podwozie nie większa niż 80 km od siedziby Zamawiającego.c. W okresie gwarancji, koszty dojazdu /transportu/ do autoryzowanego serwisu, jeżeli naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, pokrywa Wykonawca. d. W okresie gwarancji awarie sprzętu będą usuwane przez Wykonawcę w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia jej przez Zamawiającego. W przypadku niepodjęcia naprawy w tym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć awarię, a kosztami naprawy obciążyć Wykonawcę. e. Wykonawca zapewnia auto zastępcze w czasie naprawy w okresie gwarancji. 4. Forma finansowania: leasing.1) Leasing dla Części I winien zostać udzielony na następujących warunkach:a) waluta: w polskich złotych;b) opłata wstępna dotycząca leasingu samochodu stanowi 30 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT;c) okres trwania umowy: 48 miesięcy;d) opłata manipulacyjna: 0 %;e) koszty opłat za rejestrację pojazdu i podatku od środków transportu w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający na podstawie re-faktury wystawionej przez Wykonawcę – Finansującego; koszty ubezpieczenia OC, AC, NW I ASISTANS na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający, przy czym może skorzystać z oferty ubezpieczeniowej Wykonawcy lub z innej oferty z korzystniejszymi warunkami; f) koszty powstałe przed przekazaniem przedmiotu leasingu, takie jak transport, rejestracja i inne ponosi Wykonawca;g) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy, płatne z dołu ostatniego dnia miesiąca, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktur VAT.h) opcja wykupu przedmiotu zamówienia wynosi 1 % wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT;i) termin złożenia oświadczenia o wykupie, o którym mowa w pkt i) – 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34100000-8, 66114000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2:PODWOZIE1. Wymiary, masa i właściwości eksploatacyjne : Fabrycznie nowy, rok produkcji 2020 rok,długość standard H1, nie dłuższy niż 4,5 m,wysokość nie większa niż 1,85 m,rozstaw osi jezdnych od osi nie więcej niż 2,76 m, zwis tylny nie większy niż 0,74 m,szerokość pojazdu nie większa niż 1,85 m,ładowność nie mniejsza niż 0,55 Mg i nie większa niż 0,75 Mg,2. Kabina:kabina dzienna, kompaktowa,ilość miejsc siedzących: 3,fotel kierowcy z regulacją oparcia, regulacją wysokości i odcinka lędźwiowego,kolor kabiny: białyzdalnie sterowany centralny zamek,kolumna kierownicy z regulacją wysokości w 2 płaszczyznach,klimatyzacja manualna,szyby przednie elektrycznie opuszczane,elektrycznie regulowane i podgrzewane boczne lusterka,gniazdko 12V w przestrzeni bagażowej poduszka powietrzna kierowcy i pasażera radio z bluetooth fabrycznie montowanepółka pod sufitem,światła przeciwmgielna fabrycznie montowane,3. Układ jezdny: opony 185/65R1592T Klasa C,koła stalowe,pełnowymiarowe koło zapasowe,napęd przedni,4. Silnik napędowy: moc maksymalna silnika co najmniej 105 KMspełniający normę emisji spalin, co najmniej EURO 6D,pojemność skokowa silnika nie mniejsza niż 1598 dm3,skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa plus bieg wsteczny,5. Układ paliwowy:zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 60 dm3,6. Wyposażenie:ostrzegawczy trójkąt odblaskowy,apteczka + kamizelkadywaniki gumowe dedykowane,komplet opon zimowych 4 szt.Oświetlenie LED robocze przedziału ładunkowego,Zabudowa przedziału ładunkowego (podłoga ze sklejki min. 9mm, 1-elementowa + ściany boczne)gaśnica samochodowa,pokrowce na wszystkie miejsca siedzące.3. Pozostałe wymagania Zamawiającego:a) Dostawa zrealizowana do 30 dni od daty zawarcia umowy. Miejscem dostawy pojazdu jest siedziba Zamawiającego w Makowie Podhalańskim przy ul. 3 Maja 40a. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 7.00. do 14.00. w dniach pracy Zamawiającego, dostawa może odbyć się tylko w tym czasie. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemny protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Koszty dostawy do Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Do czasu odbioru pojazdu przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.b) Wykonawca wyda Zamawiającemu w dniu podpisania Umowy komplet niezbędnych dokumentów wymaganych prawem w języku polskim, o których mowa niżej:• książkę gwarancyjną,• instrukcję obsługi w języku polskim,• książkę serwisową.c) Pojazdy zarejestrowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej spełniające warunki techniczne oraz posiadające niezbędne wyposażenie określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. (Dz.U. 2003 nr 32 poz. 262 z późniejszymi zmianami) d) dodatkowego badania technicznego (badanie VAT) przeprowadzonego przez okręgową stację kontroli pojazdów. Przeprowadzenie takiego badania powinno być potwierdzone wydanym przez tę stację zaświadczeniem, na podstawie którego podatnik ma obowiązek uzyskać właściwą adnotację w dowodzie rejestracyjnym o spełnieniu tych wymagań.e) Minimalne warunki gwarancji i serwisu:a. Minimalny, wymagany okres gwarancji: 2 lata. b. Odległość do autoryzowanego serwisu na zabudowę i podwozie nie większa niż 80 km od siedziby Zamawiającego.c. W okresie gwarancji, koszty dojazdu /transportu/ do autoryzowanego serwisu, jeżeli naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, pokrywa Wykonawca. d. W okresie gwarancji awarie sprzętu będą usuwane przez Wykonawcę w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia jej przez Zamawiającego. W przypadku niepodjęcia naprawy w tym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć awarię, a kosztami naprawy obciążyć Wykonawcę. e. Wykonawca zapewnia auto zastępcze w czasie naprawy w okresie gwarancji. 4. Leasing dla Części II winien zostać udzielony na następujących warunkach:j) waluta: w polskich złotych;k) opłata wstępna dotycząca leasingu samochodu stanowi 45 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT;l) okres trwania umowy: 36 miesięcy;m) opłata manipulacyjna: 0 %;n) koszty opłat za rejestrację pojazdu i podatku od środków transportu w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający na podstawie re-faktury wystawionej przez Wykonawcę – Finansującego; koszty ubezpieczenia OC, AC, NW I ASISTANS na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający, przy czym może skorzystać z oferty ubezpieczeniowej Wykonawcy lub z innej oferty z korzystniejszymi warunkami; o) koszty uboczne powstałe przed przekazaniem przedmiotu leasingu, takie jak transport, rejestracja i inne ponosi Wykonawca;p) koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający;q) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy, płatne z dołu ostatniego dnia miesiąca, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktur VAT.r) opcja wykupu przedmiotu zamówienia wynosi 1 % wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT;s) termin złożenia oświadczenia o wykupie, o którym mowa w pkt i) – 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34100000-8, 66114000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.