Zakup doposażenia do Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup doposażenia do Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWęgrów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-07-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-05
  • Numer ogłoszenia570259-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 570259-N-2019 z dnia 2019-07-05 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie: Zakup doposażenia do Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie, krajowy numer identyfikacyjny 71158673900000, ul. ul. Piłsudskiego  23 , 07-100  Węgrów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 923 876, e-mail zdp@zdpwegrow.civ.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.powiatwegrowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.powiatwegrowski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiatwegrowski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, osobiście, poprzez kuriera lub operatora pocztowego
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup doposażenia do Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie
Numer referencyjny: ZDP 272.12.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia do Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie. Zamówienie podzielone jest na 2 części. część I - Dostawa dwóch używanych samochodów ciężarowych typu wywrotka o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 10 ton. część II - Dostawa koparko-ładowarki, używanej na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie.

II.5) Główny kod CPV: 34114000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
14

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy, 2. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i Załączniku nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
rok produkcji 20,00
przebieg 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa dwóch używanych samochodów ciężarowych typu wywrotka o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 10 ton
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch używanych samochodów ciężarowych typu wywrotka o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 10 ton, spełniające wymagania pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów. Pojazdy używane, rok produkcji podwozia i nadbudowy – nie starszy niż 2009 , przebieg nie większy niż 460 000,00 km Opis przedmiotu zamówienia – wymagania minimalne: • SILNIK o Silnik spalinowy, wysokoprężny o Moc maksymalna: min. 420 kM o Pojemność skokowa: min. 10 000 cm3 o Norma emisji spalin: min. Euro 5 o Pojemność zbiornika paliwa: min. 100 litrów. Zbiornik zamykany na kluczyk • WYMIARY / MASY o Rozstaw osi (od pierwszej do drugiej): min. 3200 mm o Całkowita długość pojazdu: maksimum 8000 mm o Dopuszczalna masa całkowita: min. 25 000 kg o Ładowność: min. 10 000 kg • NADWOZIE/PODWOZIE o Ilość miejsc – min. 2 o Ilość drzwi – min. 2 o Kolor ramy: czarny lub szary o Zderzak przedni: stalowy lub z materiałów sztucznych o Sprzęg przyczepy (sprawna instalacja pneumatyczna i elektryczna) o Zabudowa typu wywrotka z wywrotem trójstronnym i hydroburtą • SKRZYNIA BIEGÓW o Manualna lub półautomatyczna z pedałem sprzęgła • UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU o Układ napędowy 6x4 o Osie tylne: bliźniacze o Oś przednia: koła pojedyncze o Maksymalny nacisk na oś przednia i tylną: dostosowane do ciężaru i rozkładu zabudowy oraz maksymalnych rozmiarów i ciężaru transportowanego ładunku o Zawieszenie tylne pneumatyczne • ZAWIESZENIE o Zawieszenie przednie: na resorach o Zawieszenie tylne: pneumatyczne • UKŁAD HAMULCOWY o System: min. ABS • UKŁAD KIEROWNICZY o Wspomaganie układu kierowniczego o Kolumna kierownicza z regulacją kąta pochylenia • WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE o Immobiliser o Centralny zamek o Gniazdo przyczepy na końcu ramy 24V o Sygnalizacja dźwiękowa biegu wstecznego • KABINA o Rodzaj: kabina dzienna o Liczba miejsc: minimum 2 o Lusterka szerokokątne składane prawe i lewe: ze sterowaniem elektryczny i podgrzewane o Lusterko krawężnikowe min. prawe o Lusterko przednie po stronie prawej „dojazdowe” o Elektryczne podnośniki szyb bocznych przednich o Klimatyzacja min. Manualna o Tachograf o Radioodtwarzacz CD + min. 2 głośniki o System ogrzewania kabiny o Niezależne ogrzewanie postojowe typu „Webasto”, zasilane ze zbiornika pojazdu o Przeszklona ściana tylna • KOŁA/OPONY o Obręcze stalowe min. 22,5” o Oś przednia: koła pojedyncze o Oś tylna: koła bliźniacze o Opony o rozmiarze i właściwościach dostosowanych do warunków drogowo / terenowych dostosowane do maksymalnej prędkości i DMC pojazdu. o Zużycie każdej opony: maksimum 20% • WYPOSAŻENIE DODATKOWE o Komplet dywaników gumowych dla wszystkich pasażerów o Fartuchy przeciwbłotne na osi przedniej i osi tylnej o Zestaw narzędziowy o Podnośnik hydrauliczny min. 20 t o Gaśnica o Trójkąt ostrzegawczy o Apteczka o Kliny pod koła – 2 szt. o Koło zapasowe o Plandeka boczna montowana na prawej burcie • PARAMETRY TECHNICZNE ZABUDOWY o Długość gabarytowa wewnętrzna: nie mniej niż 4800 mm o Szerokość gabarytowa wewnętrzna: nie mniej niż 2400 mm o Wysokość burt: nie mniej niż 900 mm o Burty stalowe, aluminiowe lub mieszane o Podłoga stalowa o Burta przednia podwyższona chroniąca kabinę kierowcy o Burta lewa otwierana hydraulicznie o Otwieranie automatyczne (podczas wywrotu do tyłu) o Kompletny układ hydrauliczny o Błotniki na koła metalowe lub z tworzyw sztucznych o Gwarancja na powłokę zabudowy od strony zewnętrznej min. 6 m-ce o Plandeka zwijana na bok • GWARANCJA o Gwarancja mechaniczna na pojazd - min. 6 miesięcy o Homologacja – samochód ciężarowy o Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wymagany zgodnie z obowiązującymi przepisami komplet dokumentów niezbędny do rejestracji pojazdu w kraju. Dodatkowo inne dokumenty wymienione poniżej, sporządzone w języku polskim w przypadku zarejestrowanego pojazdu w Polsce, tj.: 1. kartę pojazdu wydaną przez polski organ administracji państwowej 2. wszelkie inne dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu 3. karty gwarancyjne dodatkowego wyposażenia – zabudowy pojazdu, jeżeli Dostawca jest w ich posiadaniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34114000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
rok produkcji 20,00
przebieg 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa koparko-ładowarki, używanej na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej koparko-ładowarki, używanej na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów. 3.4.2. Maszyna używana, rok produkcji maszyny – nie starszy niż 2012, przebieg nie większy niż 7 500,00 mtg 3.4.3. Opis przedmiotu zamówienia – wymagania minimalne o Koparko–ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. „Prawo o Ruchu Drogowym” (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1990) o Napęd 4x4 o Skrzynia biegów półautomatyczna Powershift, cztery biegi w przód, cztery w tył o Silnik o mocy znamionowej od 85 KM do 100 KM, wyposażony w Turbo, bez systemu common rail, o Maksymalny ciężar roboczy z pełnym zbiornikiem paliwa, łyżką przednią i standardową tylną 8100 kg, o Napęd koparko–ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś; o Koła jezdne: o rozmiarze: przód 18”, koła tylne 26” o Komplet nowych opon wraz z gwarancją producenta oraz udokumentowanym zakupem o Opony o właściwościach dostosowanych do warunków drogowo / terenowych dostosowane do maksymalnej prędkości o Przednia oś wychylna, przednie koła skrętne o Dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się o System hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania o Układ hydrauliczny zasilany pompą o przepływie oleju niemniejszym niż 120 l/min i ciśnieniu roboczym min. 220 bar, o Stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie o Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, ogrzewana o Fotel operatora obrotowy z pełną regulacją położenia i pneumatyczną lub mechaniczno-pneumatyczną amortyzacją, o Osprzęt ładowarkowy koparko–ładowarki: a) koparko–ładowarka musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej b) łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: minimum 4 w jednym – możliwość spychania, ładowania, chwytania, rozściełania c) na łyżce ładowarkowej muszą być zamontowane widły do palet o zużyciu nie większym niż 30% d) pojemność znamionowa łyżki ładowarki min. 1,0 m3 e) wysokość załadunku min. 3,0 m f) udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej min. 2800 kg g) sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni h) możliwość płynnej regulacji zacisku łyżki podczas otwierania/ zamykania i) zużycie każdego zęba łyżki: maksimum 30% o Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko–ładowarki: a) musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego min. 1 m; b) łyżka koparkowa dedykowana modelowi o szerokości od 550 do 610 mm, 1 sztuka c) łyżka koparkowa dedykowana modelowi o szerokości 250 do 400 mm, 1 sztuka d) łyżka skarpowa dedykowana modelowi o szerokości od 1350 do 1600 mm, 1 sztuka e) szybkozłącze do montażu łyżek, 1 sztuka f) zużycie łyżek oraz każdego zęba: maksimum 30% g) ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); h) głębokość kopania min. 5,30 m i) zasięg tylnego ramienia na poziomie gruntu i wysuwie od osi obrotu minimum 6,4 m j) maksymalny udźwig łyżki koparkowej na sworzniu przy złożonym ramieniu min. 1400 kg k) sterowanie układem koparkowym za pomocą dwóch dźwigni o Wyposażenie dodatkowe a) błotniki kół przednich b) immobiliser c) radio CD, z możliwością podłączenia bezprzewodowego telefonu, d) skrzynka narzędziowa ze standardowym wyposażeniem e) smarownica f) pulsujące pomarańczowe światło ostrzegawcze zamontowane na dachu kabiny g) apteczka h) trójkąt ostrzegawczy i) gaśnica j) dodatkowe wyjście hydrauliczne na tylnym ramieniu koparki (do zasilenia dodatkowego osprzętu koparko ładowarki) k) dźwiękowy sygnał biegu wstecznego l) klucz do kół o Wymagania dodatkowe a) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w promieniu do 60 km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie b) pełne wsparcie techniczne po zakupie c) podręcznik operatora w j. polskim d) sprzedający musi posiadać serwis wyposażony w materiały eksploatacyjne e) książka serwisowa producenta lub dealera f) sprzedający musi posiadać serwis mobilny • GWARANCJA o Gwarancja mechaniczna na maszynę - min. 3 miesiące  Pozostałe wymagania: a) pojazd powinien posiadać minimum 5 litrów paliwa w zbiorniku pojazdu. b) wymagane przeszkolenie co najmniej 4 operatorów Zamawiającego z obsługi pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34114000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
rok produkcji 20,00
przebieg 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przeprowadzki Biur Urzędu m.st. Warszawy
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Węgrów: Przebudowa drogi gminnej Ludwinów- Tończa etap II
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa samochodu typu furgon wraz z adaptacją na ambulans min. typu B
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Przeprowadzki Biur Urzędu m.st. Warszawy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI