Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Wieś Ełcka
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-26
  • ZamawiającyŚrodowiskowy Dom Samopomocy w Nowej Wsi Ełckiej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00349271
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Nowej Wsi Ełckiej

1.3.) Oddział zamawiającego: ŚDS NWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281451644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Ełcka

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-321

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 6197779

1.5.8.) Numer faksu: 876197779

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds.nowawies@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdsnwe.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f16e8ca-34c8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w podrozdziale 7.2), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email sds.nowawies@op.pl
adres email: sds.nowawies@op.pl
adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi Ełckiej (platforma ePUAP):
/SDSNowaWiesElcka/SkrytkaESP
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Informacje ogólne
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email: sds.nowawies@op.pl
2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Dorota Berndt – Inspektor ds. Kadr i Płac, email: sds.nowawies@op.pl
Agnieszka Mazurkiewicz – Dyrektor, email: sds.nowawies@op.pl
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elek¬tronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzy¬stania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP (stanowiącymi załącznik do SWZ).
5) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulami¬nie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać po¬stanowień tego regulaminu.
6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formu¬larzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8) Zamawiający przekazuje ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Środowiskowy Dom Samopomocy w Nowej Wsi Ełckiej, Nowa Wieś Ełcka, ul. Lipowa 1, 19 – 300 Ełk, tel. 87 619 77 79, email: sds.nowawies@op.pl
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: rodo@optinex.pl, tel. 601 397 826
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości szacunkowej mniejszej niż próg unijny dla dostaw pod nazwą: „Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 71 ust. 1 i art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
18.2. W przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
18.3. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ŚDS.2421.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą samochodu osobowego typu mikrobus 9 osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim.
II. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany 2022 roku, bezwypadkowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych, nieużywany, sprawny, wolny od wad fizycznych i prawnych.
III. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1. Pojazd fabrycznie nowy przystosowany do przewozu osób, niepełnosprawnych
2. Liczba miejsc w wersji standardowej - 9 łącznie z kierowcą (liczba musi wynikać z homologacji) w tym1 dla osoby na wózku inwalidzkim
3. Pojemność silnika od 1900 do 2300 cm3
4. Rodzaj silnika-turbo diesel
5. Zasilanie-wtrysk wielopunktowy
6. Wspomaganie kierownicy
7. Napęd na przednią oś
8. Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy nie mniejszej niż 110 kW.
9. Wymiary zewnętrzne: szer. - max 2400 mm, wys. - max 2240 mm, dł. - max 5500 mm
10. Skrzynia biegów min. 6-stopniowa, manualna
11. Dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu.
12. Tapicerka wewnętrzna – materiałowa
13. Okna w przestrzeni pasażerskiej po obu stronach kabiny (także okna przy trzecim rzędzie siedzeń)
14. Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe na wszystkich siedzeniach
15. Fotel kierowcy z regulacją
16. Trzy rzędy siedzeń (łącznie 9 miejsc)
17. Drugi rząd foteli z regulowanymi oparciami, zagłówkami oraz trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa
18. Trzeci rząd siedzeń montowany na szybkozłączkach w celu szybkiego demontażu
19. Tapicerka nadwozia, nadkoli oraz podsufitki
20. Poduszki powietrzne w kabinie kierowcy – przednie, boczne kierowcy i pasażera
21. Elektrycznie sterowane szyby przednie
22. Radio z min. 2 głośnikami
23. Klimatyzacja manualna z nawiewem na przód i tył, dodatkowy nawiew ciepłego powietrza na tył, regulowany
24. Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
25. Drzwi boczne do przestrzeni pasażerskiej przesuwne z prawej, oszklone
26. ABS – system zapobiegający blokowaniu kół podczas jazdy
27. Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu
28. Trzecie światło STOP
29. Immobilizer
30. Autoalarm
31. Centralny zamek
32. Wyposażenie w tzw. pakiet obowiązkowy – apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica.
33. Czujniki parkowania w przednim i tylnym zderzaku
34. Pełnowymiarowe koło zapasowe z koszem
35. Kamizelka odblaskowa – 2 sztuki
36. Koła stalowe z oponami letnimi 16"
37. Wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa na całej długości samochodu
38. Dodatkowy stopień ułatwiający wsiadanie i wysiadanie w części pasażerskiej
39. Pojazd musi być dodatkowo wyposażony w:
a. atestowane mocowanie do jednego wózka inwalidzkiego (listwy podłogowe, pasy mocujące wózek, biodrowy pas bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim)
b. pomost najazdowy o długości min. 2000 mm dla najazdu wózków inwalidzkich z powierzchnią antypoślizgową montowany z tyłu pojazdu lub najazd umożliwiający/najazdy umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu.
c. uchwyt wspomagający wsiadanie zamontowany przy drzwiach przesuwanych
d. co najmniej dwie naklejki informujące o przewozie osób niepełnosprawnych
40. Pojazd po zabudowie musi posiadać świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub fabryczną homologację samochodu bazowego oraz badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo ruchu drogowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34114400-3 - Minibusy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób przyznania punktów w kryterium Cena
C=(Cmin/Cof) x Wa gdzie:
C–ilość pkt przyznana badanej ofercie
Cmin-najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert
Cof–cena badanej oferty
Wa–waga=60 pkt
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według wzoru określonego powyżej. Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. Sposób przyznania punktów w kryterium okres gwarancji na usterki mechaniczne:Okres gwarancji 2 lata–0 pkt. Okres gwarancji 3 lata–20 pkt. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 2 lata zostaną odrzucone, gdyż ich treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. Jeśli Wykonawca nie zaoferuje przedłużenia okresu gwarancji i rękojmi jako obowiązujący zostanie przyjęty przez Zamawiającego oferowany okres rękojmi i gwarancji wynoszący 2 lata. Oferty z zadeklarowanym minimalnym okresem gwarancji i rękojmi wynoszącym 2 lata otrzymają 0 pkt w przedmiotowym kryterium. Wykonawca będzie premiowany za wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi ponad wymagany w niniejszym zamówieniu minimalny 2 letni okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca, za wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na okres 3 lat otrzyma 20 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca poda w Formularzu oferty okres dłuższy niż 3 lata, ocenie podlegać będzie okres 3-letni, natomiast do umowy zostanie wpisany zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i taki okres będzie obowiązywać w umowie. Sposób przyznania punktów w kryterium Okres gwarancji na powłokę lakierniczą: okres gwarancji 2 lata – 0 pkt.Okres gwarancji 3 lata–10 pkt. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata.Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 2 lata zostaną odrzucone, gdyż ich treść nie będzie odpowiadała treści SWZ.
Jeśli Wykonawca nie zaoferuje przedłużenia okresu gwarancji i rękojmi jako obowiązujący zostanie przyjęty przez Zamawiającego oferowany okres rękojmi i gwarancji wynoszący 2 lata. Oferty z zadeklarowanym minimalnym okresem gwarancji i rękojmi wynoszącym 2 lata otrzymają 0 pkt w przedmiotowym kryterium. Wykonawca będzie premiowany za zaoferowane wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi ponad wymagany w niniejszym zamówieniu minimalny 2-letni okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca, za zaoferowane wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na okres 3 lat otrzyma 10 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca poda w Formularzu oferty okres dłuższy niż 3 lata, ocenie podlegać będzie okres 3-letni, natomiast do umowy zostanie wpisany zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i taki okres będzie obowiązywać w umowie. Sposób przyznania punktów w kryterium Okres gwarancji na perforację korozyjną nadwozia: Okres gwarancji 8 lat–0 pkt. Okres gwarancji 9 lat–5 pkt. Okres gwarancji 10 lat–10 pkt.Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 8 lat. Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 8 lat zostaną odrzucone, gdyż ich treść nie będzie odpowiadała treści SWZ. Jeśli Wykonawca nie zaoferuje przedłużenia okresu gwarancji i rękojmi jako obowiązujący zostanie przyjęty przez Zamawiającego oferowany okres rękojmi i gwarancji wynoszący 8 lat. Oferty z zadeklarowanym minimalnym okresem gwarancji i rękojmi wynoszącym 8 lat otrzymają 0 pkt w przedmiotowym kryterium. Wykonawca będzie premiowany za zaoferowane wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi ponad wymagany w niniejszym zamówieniu minimalny 8-letni okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca, za zaoferowane wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na okres 9 lat otrzyma 5 pkt. Wykonawca, za zaoferowane wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na okres 10 lat otrzyma 10 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca poda w Formularzu oferty okres dłuższy niż 10 lat, ocenie podlegać będzie okres 10-letni, natomiast do umowy zostanie wpisany zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i taki okres będzie obowiązywać w umowie. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarncji na usterki mechaniczne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na powłoke lakierniczą

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na perforację korozyjnę nadwozia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy pwa (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Zamawiającego, w następujących przypadkach:
a) Termin wykonania umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności siły wyższej: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
b) Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT - zmianie ulega kwota brutto, bez zmiany kwoty netto.
c) Poza przypadkami wskazanymi w ust. 1, dopuszcza się zmiany umowy na wniosek Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustawie z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020, poz. 1842 ze zm.). Przedmiot tego zapisu nie ma zastosowania w przypadku utraty mocy obowiązującej wskazanego w niniejszym przepisie prawnym.
d) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez Wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej.
e) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1 Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania, zgodnie z art. 253 ustawy, a także zamieści tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2 Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Umowa taka winna zawierać co najmniej:
1) oznaczenie stron,
2) datę i miejsce jej zawarcia,
3) preambułę, w której wskazany jest wspólny cel, dla którego zawiera się tą umowę,
4) wskazanie lidera Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
5) rozdzielenie w sposób precyzyjny zadań w ramach realizacji zamówienia pomiędzy strony umowy, w tym podmiotu uprawnionego do wystawienia faktury,
6) wskazanie sposobu podziału wynagrodzenia pomiędzy strony umowy,
7) wskazanie pełnomocnika i zakresu jego uprawnień,
8) określenie zasad odpowiedzialności stron w przypadku, gdy Zamawiającemu zostanie wyrządzona szkoda,
9) podpisy stron.
3 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport wozidła 1800kg - 260 dł - szer 180 - 170 wys - Limanowa lipowe - Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport wozidła 1800kg - 260 dł - szer 180 - 170 wys Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowa Wieś Ełcka: Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowa Wieś Ełcka: Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: „Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Lutocin”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Rozbudowa pomostu rekreacyjnego nad zalewem w Mogielnicy - trzeci przetarg
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI