Zakup autobusu w formie leasingu operacyjnego na okres czterech lat, na potrzeby

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup autobusu w formie leasingu operacyjnego na okres czterech lat, na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMilówka
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-28
  • ZamawiającyGMINA MILÓWKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00238467
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup autobusu w formie leasingu operacyjnego na okres czterech lat, na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 123

1.5.2.) Miejscowość: Milówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmilowka@milowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milowka.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu w formie leasingu operacyjnego na okres czterech lat, na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2a7e379-3177-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000756/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup autobusu w formie leasingu operacyjnego na okres czterech lat na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.milowka.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz regulaminie ePUAP.
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia zmiany, wycofania oferty, wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.

5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (poza składaniem ofert) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
8) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@milowka.com.pl
9) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup autobusu w formie leasingu operacyjnego na okres czterech lat, na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce nr postępowania RRG.271.11.2021 prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.
c) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.),
d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust.1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych wymaganych przez RODO i związanych w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 1 do SWZ.
i) Zamawiający informuje, że:
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XII ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, na podstawie umowy leasingu, w rozumieniu art. 7 pkt 4 ustawy fabrycznie nowego samochodu zwanego w dalszej części „pojazdem”, z opcją wykupu na koniec okresu trwania leasingu.
2. Podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie warunków leasingu:
a) forma leasingu: operacyjny z opcją wykupu;
b) okres leasingu – 48 miesięcy (raty płatne w okresach miesięcznych w terminach ustalonych w harmonogramie);
c) oprocentowanie stałe, raty niezmienne w całym okresie trwania umowy (koszt zagwarantowania stałej stopy procentowej powinien zostać wkalkulowany w kwotę wynagrodzenia);
d) opłata wstępna: 10 % wartości przedmiotu zamówienia (płatna przed rejestracją pojazdu na podstawie wystawionej wcześniej faktury);
e) wartość wykupu: 10% (o skorzystaniu z prawa wykupu Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 14 dni przed zakończeniem okresu leasingu pojazdu);
f) waluta: PLN;
g) Wykonawca przedłoży harmonogram spłaty najpóźniej w dniu wydania przedmiotu leasingu;
h) Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia leasingu w formie weksla własnego in blanco, ani innej postaci zabezpieczenia leasingu;
i) Zamawiający wymaga przedstawienie wzoru umowy leasingowej lub ogólnych warunków umowy leasingowej (OWUL).
3. Minimalne wymagania w tym minimalne parametry jakościowe, techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne, a także rodzaj i zakres wyposażenia dla pojazdu stanowiącego przedmiot leasingu zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji, załącznik nr 4 do SWZ.
4. Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce
przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne
wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r.,
poz. 450 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, a także warunki określone
w przepisach prawnych wspólnotowych UE, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów
normatywnych środowiskowych, tj. emisji dwutlenku węgla i zużycia energii.
5. W zakres obowiązków leżących po stronie Wykonawcy, składających się na przedmiot
niniejszego zamówienia, wchodzi również udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany i dostarczony Zamawiającemu do korzystania w ramach leasingu operacyjnego
pojazd, a także usuwanie wad i wykonywanie innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją oraz uprawnieniami Zamawiającego wynikającymi z rękojmi za wady.
6. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach
i zasadach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SWZ) oraz SWZ.
7. Dostawa nowego pojazdu w formie leasingu operacyjnego:
a) Miejsce dostarczenia pojazdu Zamawiającemu i jego odbiór przez Zamawiającego - siedziba Zamawiającego, ul. Jana Kazimierza 123, 34 -360 Milówka. Nr postępowania: RRG.271.11.2021 SWZ dla postępowania prowadzonego w trybie art. 275 pkt 1 ustawy p.z.p. (tryb podstawowy bez negocjacji).
b) Szkolenie: zapewnienie przeszkolenia co najmniej 2 pracowników w zakresie użytkowania
dostarczonego pojazdu.
c) Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, a następnie przekazany Zamawiającemu.
d) Dostawa pojazdu stanowiącego przedmiot postępowania powinna nastąpić po uprzednim
uzgodnieniu między stronami daty i godziny odbioru (termin ustalony co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem).
e) Dostawa pojazdu i jego przekazanie Zamawiającemu do używania, zostaną potwierdzone
protokołem odbioru podpisanym przez osoby upoważnione przez Wykonawcę i Zamawiającego. Protokół powinien być sporządzony bez zastrzeżeń.
f) Wykonawca dokona rejestracji pojazdu, a następnie refakturuje koszt na rzecz Zamawiającego.
g) Wykonawca najpóźniej w dniu rejestracji pojazdu przekaże Zamawiającemu wszelkie dane
niezbędne do jego ubezpieczenia.
8. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień - CPV:
34121000-1 – Autobusy i autokary
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
9. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, spełniał wymagania jakościowe określone w SWZ.
10. Zamawiający nie definiuje koloru pojazdu, marki, ani modelu.
11. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie musi być zgodny z opisem przedmiotu
zamówienia, który zawarty został w załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja wykupu pojazdu stanowiącego przedmiot leasingu, wartość wykupu 10%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta będzie oceniana na podstawie zaoferowanego w formularzu ofertowym okresu udzielonej gwarancji. Zamawiający wymaga 36 miesięcy jako minimalnego okresu gwarancji i rękojmi udzielonych przez Wykonawcę na dostarczony autobus.
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium Okres udzielonej gwarancji - Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
a. za okres udzielania gwarancji wynoszący 36 miesięcy – 20 punktów
b. za okres udzielania gwarancji wynoszący 37 - 42 miesięcy – 30 punktów
c. za okres udzielania gwarancji wynoszący 43 miesięcy i więcej - 40 punktów
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 36 miesięcy.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą łączną ilość punktów
( kryterium cena+ kryterium okres gwarancji) C+G
7. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć wykonawca wynosi 100 pkt.
8. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na przedmiot zamówienia.
9. Cena oferty brutto powinna zawierać całkowity koszt leasingu z uwzględnieniem opłaty wstępnej w wysokości 10% wartości pojazdu brutto, 48 miesięcznych rat leasingowych brutto oraz wartość wykupu stanowiącej 10% wartości brutto samochodu, przy czym wszystkie raty leasingowe winny zawierać w sobie wszystkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. m. in. prowizje, kaucje, opłaty manipulacyjne, administracyjne, koszty wysyłki faktur, koszty wydania pojazdu Zamawiającemu i inne konieczne do należytego i kompleksowego wykonania usługi.
OFERTA NIE POWINNA UWZGLĘDNIAĆ KOSZTÓW UBEZPIECZENIA, ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO WYBORU UBEZPIECZYCIELA.
10. Cenę ofertową należy podać cyfrowo i słownie.
11.Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
12. Cena musi obejmować wszelkie ryzyko mogące pojawić się w trakcie wykonywania zamówienia.
13. Wykonawca może podać tylko jedną cenę w PLN za wykonanie przedmiotu zamówienia, obliczoną wg tabeli kalkulacyjnej zamieszczonej w formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ.
14. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny w kilku wariantach, w zależności od zastosowanych rozwiązań. W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia – podstawa art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
15. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi w miesiącach

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 7 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania:
a) oświadczenia potwierdzające, że oferowany autobus odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, tj. szczegółowe dane jakościowe, techniczne i użytkowe świadczące o wymaganych przez Zamawiającego parametrach oferowanego pojazdu, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ;
b) materiały informacyjne (opisy / katalogi / foldery lub inne podobne materiały) oferowanego pojazdu w tym wyposażenia - w języku polskim lub przetłumaczone na język
polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 5.8.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty wymagane do złożenia w przedmiotowych postępowaniu wraz z ofertą:
- pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw;
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu na podst. art. 117 ust. 4 ustawy pzp (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 5 do SWZ;
- wzór umowy leasingowej lub ogólnych warunków umowy leasingowej (OWUL).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3.Ewentualne propozycje zmian do wzoru umowy, proponowane przez wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu, muszą zostać zgłoszone pisemnie do Zamawiającego na zasadach określonych w rozdziale III pkt 1 SWZ.
4.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
6.Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej z uwzględnieniem treści art. 455 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI