Zakup autobusu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych uczniów Zespołu Szkół...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup autobusu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych uczniów Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie dofinansowanego ze środków PFRON
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWołów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-08
  • ZamawiającyPowiat Wołowski
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-31
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00082786
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup autobusu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych uczniów Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie
dofinansowanego ze środków PFRON

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych uczniów Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie
dofinansowanego ze środków PFRON

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46a29ded-bf5d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067959/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych uczniów Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie dofinansowanego ze środków PFRON

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl
Szczegółowy zakres w Rozdz. 13 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
7) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
8) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
9) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
Szczegółowy zakres w Rozdz. 13 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta
Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.2)Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora
Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub
listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie:-art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa
Pzp’’, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa
wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.4)Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą:-podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,-osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,-podmioty wykonujące zadania zlecone przez
Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty
świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego
poleceniami.5)Okres przechowywania danych:a)w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat
od dnia za- kończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b)w przypadku zawarcia umowy - do momentu
obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:-przez okres 5 lat od
dnia zakończenia niniejszego postępowania,-dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej
podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,-w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku
przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp.7)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
nie będą poddawane profilowaniu.8)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących,b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1,c)na podstawie art.
18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO2,d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9)Nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż pod- stawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych uczniów Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie dofinansowanego ze środków PFRON w ramach „PROGRAMU WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI III”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Autobus w konfiguracji 19 + 1 (łącznie z kierowcą) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
2) Fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku,
3) Silnik diesla o pojemności nie mniejszej niż 1950 ccm /150 KM.
4) Nadwozie z wysokim dachem: brak ściany działowej, bez drzwi przesuwnych.
5) Dodatkowe wzmocnienie w strukturze nadwozia.
6) Lusterka sterowane elektrycznie, podgrzewane.
7) Kierownica wielofunkcyjna z tempomatem; kolumna kierownicy regulowana w 2 płaszczyznach.
8) Ogranicznik prędkości (100 km/h).
9) Klimatyzacja, min. manualna.
10) Klimatyzacja poddachowa (wewnątrz pojazdu – nie na dachu).
11) Drzwi tylne z oknem dwustronne otwierane na boki + klamka awaryjnego otwierania.
12) Szyby boczne PANORAMA przyciemniane.
13) 2 stanowiska wózka inwalidzkiego (zaczepy NMI do łatwego demontażu foteli).
14) Komplet pasów do mocowania wózków inwalidzkich do szyn.
15) 2 pasy biodrowe zabezpieczające osoby niepełnosprawne w wózkach inwalidzkich.
16) Fotele turystyczne – zagłówki (w układzie 5 x 2-osobowe i 9 1-osobowych, bez fotela pilota z przodu).
17) Montaż foteli w systemie szynowym (listwa), podłoga płaska.
18) Fotel kierowcy z podłokietnikiem, hydrauliczny, resorowany.
19) Rezygnacja z siedzenia pasażera obok kierowcy.
20) Rezygnacja ze skrzynki pod fotelem kierowcy.
21) Szyba bezpieczna (przegroda) za fotelem kierowcy.
22) Oświetlenie wnętrza autobusu + podświetlenie stopnia wejściowego.
23) Poręcz ułatwiająca wchodzenie do pojazdu.
24) Podwójny obniżony stopień + adaptacja drzwi pasażera.
25) Pomosty (najazdy) najazdowe aluminiowe do załadunku wózka inwalidzkiego 2 szt.
26) Wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa.
27) Tapicerowane ściany i sufit (izolacja termiczna i wygłuszanie).
28) Półki na bagaż podręczny z oświetleniem LED.
29) Luk dachowy z wyjściem awaryjnym + ramka (wg obowiązujących przepisów).
30) Tachograf cyfrowy.
31) Czujniki cofania.
32) Chlapacze przód/tył.
33) Gaśnica, naklejki informacyjne, apteczka, młoteczki, trójkąt.
34) Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem „Pojazd dla osób niepełnosprawnych”.
35) Multimedia: radioodtwarzacz MP3, USB, nawigacja, mikrofon z przedwzmacniaczem, głośniki.
36) Kolor - do uzgodnienia z Zamawiającym ze standardowej palety producenta.
37) Zderzaki przód/tył i listwy boczne w kolorze nadwozia.
38) Pełnowymiarowe koło zapasowe.
39) Homologacja pojazdu dla przewozu osób niepełnosprawnych.
40) Niezbędne wyposażenie autobusu, takie jak: apteczka, trójkąt ostrzegawczy, zestaw kluczy, klin pod koło, podnośnik, gaśnice.
41) Dywaniki gumowe kierowcy.
42) Immobiliser.
43) Autoalarm.
44) Tapicerka wewnątrz utrzymana w kolorystyce szaro-niebieskiej.
45) Bez dodatkowego ogrzewania wodnego (WEBASTO).

WYMAGANIA DODATKOWE
1. Do oferty należy dołączyć opis techniczny oferowanego autobusu z wyszczególnieniem parametrów pojazdu (m.in. wymiary, masę, osiągi, wyposażenie, opis silnika, podzespołów) wraz ze zdjęciem poglądowym pojazdu.
2. Wykonawca musi posiadać dokument autoryzacji (świadectwo, zezwolenie, licencja) lub umowę dealerską upoważniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych autobusu, na który składa ofertę.
3. W terminie odbioru techniczno - jakościowego należy dostarczyć instrukcję obsługi i konserwacji pojazdu, urządzeń i sprzętu zamontowanego w pojeździe w języku polskim, książki gwarancyjne samochodu oraz wyposażenia, kartę pojazdu, certyfikaty. W terminie odbioru Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników obsługi pojazdu w zakresie eksploatacji i BHP.
4. Wykonawca wraz z pojazdem ma obowiązek dostarczyć:
a. Dwa fabryczne komplety kluczyków.
b. Dokumenty wymagane prawem do zarejestrowania pojazdu we właściwym wydziale komunikacji (faktura VAT, świadectwo zgodności WE, dokument potwierdzający zapłatę akcyzy na terytorium kraju lub braku obowiązku zapłaty akcyzy).
c. Świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych lub świadectwo homologacji na pojazd bazowy oraz badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to samochód dopuszczony do ruchu jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym.
d. Dokumentację eksploatacyjną pojazdu zawierającą instrukcję obsługi w języku polskim, książkę serwisową oraz oświadczenie gwarancyjne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

34114000-9 - Pojazdy specjalne

34114400-3 - Minibusy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:
l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie
1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt
2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu oferty:
a) okres gwarancji na silnik i podzespoły 20%-20 pkt,
b) okres gwarancji na perforację blach nadwozia 10%-10pkt,
c) okres gwarancji na powłokę lakierniczą 10%-10 pkt.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
− za najkorzystniejszą cenę - 60 pkt
− za najdłuższy okres gwarancji:
a) na silnik i podzespoły (gwarancja mechaniczna) – 20 pkt.
b) na perforację blach nadwozia – 10 pkt.
c) na powłokę lakierniczą – 10 pkt.
3. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg wzoru zał. nr 1 do SWZ).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 60
Cena brutto oferty badanej
3. W kryterium okres gwarancji ocenie zostanie poddany okres gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” okresu gwarancji. Punkty w tym kryterium będą przyznawane w następujący sposób:
a) okres gwarancji na silnik i podzespoły (gwarancja mechaniczna):
Okres gwarancji badanej oferty (w miesiącach) - Punktacja dla danej oferty według kryterium „Okres gwarancji”:
24 miesiące - 8 pkt
36 miesięcy - 12 pkt
48 miesięcy - 16 pkt
60 miesięcy - 20 pkt.
b) okres gwarancji na perforację blach nadwozia:
Okres gwarancji badanej oferty (w miesiącach) - Punktacja dla danej oferty według kryterium „Okres gwarancji”:
24 miesiące - 4 pkt,
36 miesiące - 6 pkt,
48 miesięcy - 8 pkt,
60 miesięcy - 10 pkt.
c) okres gwarancji na powłokę lakierniczą:
Okres gwarancji badanej oferty (w miesiącach) - Punktacja dla danej oferty według kryterium „Okres gwarancji”:
24 miesiące - 4 pkt,
36 miesięcy - 6 pkt,
48 miesięcy - 8 pkt,
60 miesięcy - 10 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI NA SILNIK I PODZESPOŁY + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI NA PERFORACJĘ NADWOZIA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI NA POWŁOKĘ LAKIERNICZĄ.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.
Szczegółowe zapisy w Rozdz. 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na silnik i podzespoły (gwarancja mechaniczna)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na perforację blach nadwozia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na powłokę lakierniczą

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości brutto dostawy nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.

Wykonawca musi być w stanie wykazać i udowodnić zrealizowanie wskazanych w warunku dostaw na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 4 lit. a wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę Wykonawcy powinny składać się co najmniej następujące dokumenty (katalog nie jest zamknięty, stanowi listę pomocniczą przy sporządzaniu oferty):
1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie wskazane w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ - Załącznik nr 2 do SWZ.
3) Oświadczenie wskazane w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ - Załącznik nr 6 do SWZ.
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty: odpowiednie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy dotyczy).
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy).
6) Opis techniczny oferowanego autobusu z wyszczególnieniem parametrów pojazdu wraz ze zdjęciem poglądowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W tym celu Zamawiający przygotował stosowną sekcję formularza ofertowego.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy Załączniku nr 5 do SWZ.
2. Zakres oraz warunki dopuszczalnych zmian umowy zawarte są we wzorze umowy.
3. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy.
4. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-08 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej- Karpacz
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI