Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej
w Gminie Jeżowe
Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeżowe 136A
1.5.2.) Miejscowość: Jeżowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-430
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158794304
1.5.8.) Numer faksu: 158794342
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jezowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jezowe.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej
w Gminie Jeżowe
Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ef66675-8a66-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053126/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Gminie Jeżowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.jezowe.biuletyn.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: /Jezowe2/SkrytkaESP, E-mail: przetargi@jezowe.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jeżowe,
Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem 798 559 338 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@jezowe.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ref. postępowania ZP.271.01.2022 Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gminie Jeżowe
Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 325203 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gminie Jeżowe
Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”
Samochód musi spełniać warunki zawarte w następujących aktach prawnych:
a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2020.110 ze zm.)
b) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015.1475).
c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis, na oferowany samochód
Parametry techniczne i wyposażenie autobusu:
1. Liczba miejsc minimum 23+1
2. Miejsce dla 1 osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim po zdemontowaniu foteli w tylnej części autobusu lub 23+1 + dodatkowe miejsce dla 1 osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim .
3.Autobus fabrycznie nowy z roku 2022 r
- pojazd bazowy wyprodukowany w 2022 r
rok produkcji pojazdu bazowego potwierdzony w karcie pojazdu wydanej przez producenta pojazdu bazowego . Dopuszczalna masa całkowita pojazdu min 6300 kg
- Wymagana homologacja potwierdzająca przystosowanie autobusu do przewozu osób o utrudnionej zdolności ruchowej . Dodatkowo przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich Przystosowanie potwierdzone przeglądem technicznym.
- Kolor grafitowy lub szary
4.Silnik diesla o pojemności minimum 2400 cm3
5.Moc silnika min 180 KM
6.Norma emisji spalin min EURO VI
7.Automatyczna skrzynia biegów min 6 stopniowa i bieg wsteczny.
8.Systemy kontroli: ABS, ASR, ESP lub równoważne
9.Tachograf cyfrowy
10.Wspomaganie kierownicy
11.Immobiliser
12.Tempomat
13.Centralny zamek z pilotem
14.Elektryczne i podgrzewane lusterka boczne
15.Bez systemu start - stop
18.Hamulec postojowy ( uruchamiany manualnie za pomocą dźwigni )
19.Zbiornik paliwa min. 100 l z podłączeniem do ogrzewania dodatkowego.
20.Światła obrysowe na dachu pojazdu przód/tył
21. Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
22.Pełne światła LED ( mijani, drogowe, dzienne )
23.Drzwi tylne otwierane pod kątem 270 stopni
24.Dodatkowy trzeci kluczyk z pilotem
25.Pojazd wyposażony w opony letnie .
26.Dodatkowy komplet kół z ogumieniem zimowym .
27.Rozstaw osi minimum 4100 mm
28.Długość autobusu minimum 7500 mm
29.Wysokość wnętrza wymagana w części pasażerskiej na całej długości przejścia min 1950 mm
30.Wysokość maksymalna autobusu 3450 mm
31.Oś tylna na kołach bliźniaczych .
32.Hak holowniczy pozwalający na ciągnięcie przyczepy o masie minimum 3000 kg
33. Obniżony stopień wejścia z oświetleniem, wersja z wejściem przednim. Poręcze ułatwiające wejście i wyjście z autobusu ( strona prawa i lewa )
34.Półki bagażowe podsufitowe (prawa, lewa) wyposażone w indywidualne oświetlenie i agłośnienie dla pasażerów. Półka lewa wyposażona w zamykany schowek na dokumenty (minimum formatu A4)
35.Szyby podwójne termoizolacyjne ciemne
36.Okno dachowe uchylne pełniące role wyjścia ewakuacyjnego .
37.Fotele układ i wyposażenie minimalne: 6 szt. 2 osobowych i 6 sztuk pojedynczych, Fotele rozsuwane od strony przejścia zarówno podwójne ( tylko od przejścia ) jak i pojedyncze. Pojedyncze sztywne fotele ławy tylnej 4 szt. . Fotel pilota ze składanym siedziskiem. Siedzenie kierowcy komfortowe, wyposażone w podłokietnik i regulowany zagłówek. Pasy bezpieczeństwa 3 pkt. na wszystkich fotelach. Fotele rzędu drugiego i trzeciego przestrzeni pasażerskiej wyposażone w uchwyty ISOFIX do mocowania fotelików dla dzieci . Fotele w obszarze mocowania wózka inwalidzkiego demontowane bez użycia narzędzi za pomocą nóg szybko złącznych .
38.Klimatyzacja kierowcy kokpitowa niezależna do klimatyzacji pasażerskiej.
39.Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej o mocy minimalnej 14 KW działająca na drugiej sprężarce stanowiąca odrębny układ klimatyzacyjny działający niezależnie od klimatyzacji kokpitowej . Nadmuchy indywidualne dla pasażerów w półkach bagażowych i nad fotelami tylnej ławy .
40.Dodatkowe ogrzewanie wodne konwektorowe wyposażone w nadmuch ciepłego powietrza umieszczone bezpośrednio przy drzwiach tylnych pojazdu ( ściana boczna prawa lub lewa strona przy podłodze )
41.Ogrzewanie suche powietrzne niezależne od pracy silnika o mocy minimum 4 KW . Urządzenie zamontowane pod podłogą autobusu w podwoziu z równomiernym rozprowadzeniem ciepłego powietrza we wnętrzu pojazdu ( minimum 5 wylotów ogrzewanego powietrza ). Dodatkowo wyposażone w programator czasu pracy i płynną regulację temperatury .
42.Oświetlenie autobusu w technologii LED dzień/noc . Dodatkowe oświetlenie na ścianach bocznych i przy podłogowe w części dla osób na wózkach inwalidzkich .
43.Kamera cofania zintegrowana z trzecią lampą stop .
44.Radio z nawigacją, wzmacniaczem, mikrofonem , ekranem dotykowym minimum 6 cali .
45.Koło zapasowe z zestawem narzędzi
46.Stanowisko wózka inwalidzkiego wyposażenie: Atestowane szyny podłogowe komplet, pasy do mocowania wózka inwalidzkiego podczas jazdy komplet, pasy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim komplet, winda kasetowa montowana w podwoziu pojazdu służąca do obsługi osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim . Minimalny udźwig 300 kg
47.Gaśnice autobusowe 2 szt., Apteczka , Kamizelka odblaskowa dla osoby dorosłej. Tabliczki magnetyczne oznaczające przewóz osób na wózku inwalidzkim
48.Oklejenie pojazdu do ustalenia z zamawiającym po podpisaniu umowy . Powierzchnia 1 metr kwadratowy .Tabliczki ze znakiem PFRON. Kolorystyka wnętrza do ustalenia z zamawiającym po podpisaniu umowy .
49.Transport autobusu na koszt i ryzyko wykonawcy .
50.Instrukcja obsługi i konserwacji pojazdu oraz wyposażenia znajdującego się w pojeździe w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji. Komplet dokumentów pozwalających na rejestrację autobusu wykonawca przekaże zamawiającemu po podpisaniu protokołu zdawczo odbiorczego .
Gwarancja na oferowany autobus minimum 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty w postępowaniu dokonany zostanie na podstawie niżej
przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
1) Cena - 60 %
2) Moc silnika 40 %
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór
P – liczba punktów przyznanych wykonawcy za cenę:
najniższa zaoferowana cena
P = ----------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty badanej
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium Moc silnika
- poniżej 180 KM - 0%
- 180 KM i więcej - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc silnika
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający zawiera umowę̨ w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 Pzp, w terminie nie krótszym niż̇ 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborzenajkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
3. Zamawiający może zawrzeć́ umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę̨ . Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
4. Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik Nr 3 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się̨ od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać́ ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie