Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gminie Jeżowe Zadanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gminie Jeżowe Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżowe
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-26
  • ZamawiającyGmina Jeżowe
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-12
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej
w Gminie Jeżowe

Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jeżowe 136A

1.5.2.) Miejscowość: Jeżowe

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-430

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158794304

1.5.8.) Numer faksu: 158794342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jezowe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jezowe.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej
w Gminie Jeżowe

Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f093d52-fb6f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009088/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gminie Jeżowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.jezowe.biuletyn.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: /Jezowe2/SkrytkaESP, E-mail:
przetargi@jezowe.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jeżowe,
 Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem 798 559 338 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kchaber.kancelaria@gmail.com
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ref. postępowania ZP.271.16.2021 Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej
w Gminie Jeżowe
Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”

odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16. 2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 406504,06 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samochód musi spełniać warunki zawarte w następujących aktach prawnych:
a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2020.110 ze zm.)
b) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25
marca 2013 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich
wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015.1475).
c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis, na oferowany samochód

Parametry techniczne samochodu:

- Autobus o pojemności standardowej minimum 24 miejsca siedzące dla pasażerów + 1 kierowca,
siedzenia w układzie 2 osoby po prawej i dwie osoby po lewej stronie.
Dodatkowo wymagane jest aby w autobusie występowały min. 3 miejsca uchylne dla pasażerów w
obniżonej części autobusu
- Liczba miejsc stojących min. 6
- Autobus przystosowany do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
- W przypadku przewożenia osoby na wózku inwalidzkim liczba miejsc stojących nie może się
zmniejszyć o więcej niż 3 osoby przy zachowaniu niezmiennej liczby miejsc siedzących
- zestaw do mocowania osoby na wózku inwalidzkim
- wysokość przedziału pasażerskiego min. 1,95 m
- rok produkcji nie straszy niż 2021 r, autobus fabrycznie nowy, nigdy nie rejestrowany, maksymalny
przebieg 1000 km
- konstrukcja ramy nadwozia ze stali odpornej na korozję (wg PN-EN 10088)
- Konstrukcja nadwozia wykonana z aluminium lub stali nierdzewnej
- Poszycie autobusu wykonane z elementów aluminiowych i/lub tworzywa sztucznego
- Silnik spełniający normę czystości spalin EURO 6 o pojemności skokowej od 2800 cm3 do 3000
cm3
- Moc silnika min. 180 KM (kryterium punktowane)
- Rozstaw osi nie większy niż 4,8 m
- Długość autobusu nie większa niż 9 m
- Silnik zasilany olejem napędowym
- Skrzynia biegów automatyczna, minimum 6 biegowa + bieg wsteczny
- Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika tzw. Webasto
- Klimatyzacja kierowcy
- Klimatyzacja z indywidualnymi nawiewami w przestrzeni pasażerskiej
- Układ kierowniczy ze wspomaganiem
- Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach
- Siedzenie kierowcy resorowane z podłokietnikiem
- Siedzenia pasażerów klasy turystycznej z uchyłem i przesuwem, wyposażone w 3 punktowe pasy
bezpieczeństwa (kolorystyka siedzeń do uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 30 dni od
zawarcia Umowy)
- Siedzenia pasażerów w układzie dwa po lewej i dwa po prawej stronie
- układ drzwi 1-2
- Drzwi przednie pojedyńcze automatycznie otwierane przez kierowcę z obniżonym, podświetlonym
stopniem wejściowym
- Drzwi tylne dwuskrzydłowe o szerokości 1200 mm do przedziału z wózkiem inwalidzkim, poręcze
ułatwiające wchodzenie
- Autobus niskowejściowy w świetle tylnych drzwi
- rampa najazdowa o nośności min. 300 kg
- półka z oświetleniem w przedziale pasażerskim z jednej strony pojazdu
- Zasłonki w przedziale pasażerskim
- Wieszaki na odzież pasażerów
- Oświetlenie dzienne i noce wnętrza pojazdu
- Izolacja termiczna i wygłuszenie wnętrza pojazdu
- Płaty ścian bocznych i sufitu tapicerowane (ich kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym w
terminie 30 dni od zawarcia Umowy)
- Okna boczne wykonane z szyb pojedynczych wklejanych do nadwozia
- Radioodtwarzacz
- Immobiliser
- Tachograf cyfrowy- Bliźniacze koła tylnej osi
- Pojazd na oponach wielosezonowych
- Zawieszenie mechaniczne lub pneumatyczne osi przedniej
- Zawieszenie pneumatyczne osi tylnej
- Hamulce tarczowe, hydrauliczne dwuobwodowe, system ABS, ASR, ESP
- Retarder (kryterium punktowane)
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
- Pełnowymiarowe koło zapasowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem
- Atestowane 2 gaśnice mocowane wewnątrz pojazdu (zgodnie z obowiązującymi przepisami),
ostrzegawczy trójkąt odblaskowy, apteczka autobusowa z wyposażeniem zgodnym z
obowiązującymi przepisami, młotki bezpieczeństwa
- Autobus w kolorze białym

4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty w postepowaniu dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
1) Cena - 60 %
2) Moc silnika 20 %
3) Retarder 20 %
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór
P – liczba punktów przyznanych wykonawcy za cenę:

najniższa zaoferowana cena
P = ----------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty badanej
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium Moc silnika
- poniżej 200 KM - 0%
- 200 KM i więcej - 20%
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium Retarder
- autobus posiada retarder - 20%
- autobus nie posiada retardera - 0%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc silnika

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Retarder

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone
podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku winni
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
(Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zawiera umowę̨ w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577
Pzp, w terminie nie krótszym niż̇ 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
3. Zamawiający może zawrzeć́ umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem
terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko
jedną ofertę̨ . Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie
poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
4. Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia
na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią
Załącznik Nr 3 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w
przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę
regulującą współpracę tych Wykonawców.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się̨ od
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać́ ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportowej - Kulno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportowej w zakresie przewozu osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI