„Zakup autobusu 22+1+1 – osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup autobusu 22+1+1 – osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich), na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Mazowiecka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-17
  • Numer ogłoszenia586601-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 586601-N-2020 z dnia 2020-09-17 r.

Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: „Zakup autobusu 22+1+1 – osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich), na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, krajowy numer identyfikacyjny 55066880600000, ul. ul. 3 Maja  68 , 07-300  Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 645 71 00, e-mail starostwo@powiatostrowmaz.pl, faks 29 645 71 01.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatostrowmaz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.powiatostrowmaz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiatostrowmaz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup autobusu 22+1+1 – osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich), na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie”
Numer referencyjny: SRP.IZP.272.21.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu 22+1+1 – osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 stanowiska na wózki inwalidzkie, na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie – rok produkcji 2020. Autobus musi posiadać certyfikaty zgodności z normami CE, spełniać wymagania przepisów prawa, w szczególności wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2020 r. poz. 110 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.), posiadać świadectwo/świadectwa zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i w ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym, z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim.2. Dane techniczne:1) komplet dokumentów homologacji pojazdu bazowego wraz z homologacją II etapu (pojazd kompletny) na pojazd typu autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, wydaną przez firmę zabudowującą;2) moc silnika: minimum 140 kW (190 KM);3) pojemność silnika: od 2800 cm3 do 3000 cm3;4) manualna skrzynia biegów: 6 biegowa;5) typ silnika: diesel;6) europejski standard spalin, według wartości dopuszczalnych normą Euro 6 – załącznik I tabela 2 rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007 r, w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 5 i Euro 6) oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów;7) długość pojazdu: maksymalnie 7900 mm;8) wysokość pojazdu wraz z klimatyzacją: maksymalnie 2900 mm;9) szerokość z rozłożonymi lusterkami: maksymalnie 2400 mm;10) dopuszczalna masa całkowita: maksymalnie 5500 kg;11) rozstaw osi: minimum 4300 mm;12) kolor: srebrny.3. Wymagane wyposażenie:1) poduszka powietrzna kierowcy;2) poduszka powietrzna pasażera;3) centralny zamek;4) zabezpieczenie przeciw kradzieżowe: minimum immobiliser;5) regulacja wysokości fotela kierowcy;6) zagłówki dla foteli kierowcy i pasażerów;7) fotel kierowcy i pasażera obok kierowcy z podłokietnikiem;8) elektryczne sterowanie lusterek bocznych;9) elektrycznie składane lusterka boczne;10) układ hamulcowy z systemem ABS, ASR;11) asystent hamowania BAS lub równoważny;12) asystent ruszania na wzniesieniu;13) wspomaganie układu kierowniczego;14) kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach;15) drzwi przesuwane boczne z prawej strony, sterowane elektrycznie;16) elektrycznie wysuwany stopień przy drzwiach bocznych przesuwnych, o wymiarach minimum 1115x285 mm;17) oświetlenie stopnia wejściowego przy drzwiach przesuwnych;18) szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich (kierowcy i pasażera);19) osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera;20) tapicerka na siedzeniach ekoskóra w kolorze szarym;21) pozostała tapicerka materiałowa w kolorze ciemnoszary łatwa w czyszczeniu z izolacją termiczną i dźwiękową;22) podłoga płaska pokryta wykładziną antypoślizgową, w kolorze szarym lub czarnym;23) siedzenie kierowcy i pasażera komfortowe;24) mocowanie foteli na listwach (szybki demontaż, przesuw foteli); 25) ogrzewanie niezależne od silnika;26) 2 stanowiska wózka inwalidzkiego, pasy do kotwiczenia wózka i pas biodrowy dla pasażera na wózku;27) komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn podłogowych;28) najazdy do załadunku wózka inwalidzkiego;29) fotele uchylno-rozsuwne z podłokietnikiem od strony przejścia;30) fotele pasażerów z pasami 2 punktowymi;31) fotele podwójne z przesuwem bocznym;32) barierki i oznakowanie samochodu, poręcze, młotki bezpieczeństwa + dodatkowa gaśnica;33) szyby przyciemniane (w kolorze czarnym);34) szyba tylna ogrzewana;35) tachograf;36) szybkościomierz ze skalą w kilometrach;37) ogranicznik prędkości (100 km/h);38) półki na bagaż podręczny z kanałem klimatyzacji, oświetleniem dzień i noc;39) klimatyzacja półautomatyczna dla przedziału kierowcy;40) klimatyzacja dachowa półautomatyczna min 10 kW dla przedziału pasażerskiego;41) kaseta z indywidualnym nawiewem i oświetleniem;42) instalacja głośnikowa + głośniki w części pasażerskiej;43) 2 gniazda USB na desce rozdzielczej dla kierowcy;44) szyberdach mechaniczny – wyjście awaryjne;45) lusterko wsteczne wewnętrzne;46) drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone;47) kamera parkowania z tyłu;48) radio z kolorowym dotykowym wyświetlaczem współpracujące z kamerą cofania;49) monitor 17”;50) wskaźnik poziomu oleju na zimnym silniku;51) sygnał niezapiętego pasa bezpieczeństwa dla fotela kierowcy i pasażera;52) lampy przeciwmgielne z funkcją doświetlenia zakrętów;53) chlapacze przednie i tylne;54) ogumienie 205/75 R16 C;55) zestaw narzędzi, koło zapasowe;56) opony letnie w standardzie plus komplet opon zimowych wraz z felgami;57) hak.4. Wymagania gwarancyjne:1) minimum 12 lat gwarancji na perforację nadwozia;2) gwarancja serwisowa od 24 do 60 miesięcy;3) bezpłatny pakiet przeglądów w ASO producenta pojazdu bazowego przez okres co najmniej 6 lat.5. Wykonawca razem z przedmiotem zamówienia dostarczy zamawiającemu komplet kluczy oraz komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania i ubezpieczenia autobusu, instrukcję obsługi w języku polskim, kartę pojazdu, książkę gwarancyjną w języku polskim, świadectwo/świadectwa zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i w ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym, z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osób na wózku inwalidzkim, książkę przeglądów serwisowych w języku polskim, a także wszelkie inne dokumenty pozwalające zamawiającemu na korzystanie z przedmiotu zamówienia, zgodnie z prawem oraz zgodnie z jego przeznaczeniem.6. Zamawiający dokona odbioru od wykonawcy przedmiotu zamówienia protokołem zdawczo-odbiorczym w siedzibie wykonawcy. W ciągu trzech dni od dokonania odbioru przedmiotu zamówienia zamawiający dokona formalności związanych z zarejestrowaniem i ubezpieczeniem pojazdu. W tym czasie wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego przechowania przedmiotu zamówienia.7. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić bezpłatnie szkolenie dla wyznaczonego pracownika Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie w zakresie eksploatacji przedmiotu zamówienia w dniu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego przyjazdu do zamawiającego w ramach serwisu w czasie 72 godzin od momentu zgłoszenia usterki (telefonicznie, faksem, e-mailem). Jeżeli niemożliwa będzie natychmiastowa naprawa usterki, obie strony ustalą termin jej usunięcia adekwatny do jej skali. Transport pojazdu podlegającego naprawie gwarancyjnej w punkcie serwisowym będzie odbywać się na koszt wykonawcy.9. Miejsce serwisowania pojazdu powinno być zlokalizowane maksymalnie do 150 km od siedziby zamawiającego.10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub wyższe parametry niż określone przez zamawiającego, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 34121000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34120000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-10
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dostarczył minimum dwa autobusy/busy do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każdy.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli każdy z wykonawców dostarczył co najmniej jeden autobus/bus do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każdy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – wykaz dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – druk wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum):1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców oddzielnie;2) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.2. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów, zawierające:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; – druk zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.3. Oświadczenie zawierające szczegółowe parametry techniczne oraz zestawienie wyposażenia autobusu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Autobus musi spełniać minimalne wymagania określone przez zamawiającego – oświadczenia stanowi załącznik do oferty.4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firmy oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty; cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.5. RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka;2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: starostwo@powiatostrowmaz.pl;3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp);5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;6) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;7) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;8) Zamawiający na podstawie art. 8a pkt 5 ustawy Pzp informuje o ograniczeniach:a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;c) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji serwisowej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany:1) dotyczące terminu realizacji umowy w przypadku ogłoszenia na terenie RP jednego ze stanów nadzwyczajnych lub ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii;2) wynagrodzenia: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;b) ogłoszenia na terenie RP jednego ze stanów nadzwyczajnych lub ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii;3) podwykonawcy i zakresu powierzonej części umowy;4) nieistotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp;5) postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI