Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup ambulansu Typ B oraz środków ochrony indywidualnej dla ZRM Szpitala Powiatowego w Kętrzynie ze środków finansowych w ramach POIiŚ na lata 2014-2020”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZPZOZ Szpital Powiatowy w Kętrzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510929362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-ketrzyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup ambulansu Typ B oraz środków ochrony indywidualnej dla ZRM Szpitala Powiatowego w Kętrzynie ze środków finansowych w ramach POIiŚ na lata 2014-2020”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-519be51f-b224-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007693/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 „Zakup ambulansu Typ B oraz środków ochrony indywidualnej dla ZRM Szpitala Powiatowego w Kętrzynie ze środków finansowych w ramach POIiŚ na lata 2014-2020”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
10. Zakup zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.09.01.00-00-0419/21 na realizację projektu w zakresie działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 4. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza następującą możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: 1) Poprzez Platformę zakupową za pomocą formularza „Wyślij Wiadomość” znajdującego się w zakładce danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) informacji przyjmuje się datę jej przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy Marketplanet OnePlace → https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl 2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace oraz w Załączniku nr 7 do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZOZ Szpital Powiatowy w Kętrzynie, ul. M. C. Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, zarejestrowanym w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000000499, posiadającym nadane numery NIP: 742-18-36-030 i REGON: 510929362, Księga Rejestrowa 000000015349 oraz Otwartym Rynkiem Elektronicznym S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000041441, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w SPZOZ Szpitala Powiatowego w Kętrzynie, iod@szpital-ketrzyn.pl ;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 07/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 443486,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup ambulansu typu B wraz z wyposażeniem medycznym ora zakup środków ochrony indywidualnej dla ZRM Szpitala Powiatowego w Kętrzynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia1. Przedmiot zamówienia wolny od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowy (rok produkcji: 2021), nieużywany wcześniej przez osoby trzecie, w szczególności nie służył jako przedmiot używany do celów demonstracyjnych oraz jest dobrej jakości. Nie był również wcześniej rekondycjonowany (dotyczy Zadania nr 1)
4.2.5.) Wartość części: 427032,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:- cena ofertowa (C) – 60%- parametry techniczne (PT) – 40% Opis kryterium „Cena” (C) (cena ofertowa brutto) – waga kryterium: 60%. W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:CminC = _________ x 60 pktCogdzie: Cmin – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszejCo – cena (cena ofertowa brutto) oferty ocenianejKryterium parametry techniczne o wadze 40 % Opis kryterium „parametry techniczne i funkcjonalne” (PT) – waga kryterium: 40%. W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ilość pkt przyznana nieodrzuconej badanej ofercie wg danych dotyczących ocenianych oferowanych parametrów z wypełnionego Zał. Nr 2 do SWZ PT = --------------------------------------------------------------------------- x 100 x 40%Max ilość pkt spośród ocenianych nieodrzuconych ofert wg danych dotyczących ocenianych oferowanych parametrów z wypełnionego Zał. Nr 2 do SWZPrzyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów. Szczegółowe zasady punktacji zostały opisane pod każdym Zadaniem.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:- cena ofertowa (C) – 60%- parametry techniczne (PT) – 40% Opis kryterium „Cena” (C) (cena ofertowa brutto) – waga kryterium: 60%. W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:CminC = _________ x 60 pktCogdzie: Cmin – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszejCo – cena (cena ofertowa brutto) oferty ocenianejKryterium parametry techniczne o wadze 40 % Opis kryterium „parametry techniczne i funkcjonalne” (PT) – waga kryterium: 40%. W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ilość pkt przyznana nieodrzuconej badanej ofercie wg danych dotyczących ocenianych oferowanych parametrów z wypełnionego Zał. Nr 2 do SWZ PT = --------------------------------------------------------------------------- x 100 x 40%Max ilość pkt spośród ocenianych nieodrzuconych ofert wg danych dotyczących ocenianych oferowanych parametrów z wypełnionego Zał. Nr 2 do SWZPrzyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów. Szczegółowe zasady punktacji zostały opisane pod każdym Zadaniem.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, teksturowane minimum końcówki palców, rolowany wzmocniony mankiet, kształt uniwersalny (pasujące na prawą i lewą dłoń). Minimalna grubość na palcu 0,09mm, dłoni 0,06mm, mankiecie 0,05mm, długość rękawicy minimum 240mm, AQL ≤1,5. Zgodne z normą EN 455. Przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671. Zarejestrowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii III Typ B.Rozmiary XS, S, M, L, XL pakowane po 100 sztuk (opakowania zróżnicowane kolorystycznie w zależności od rozmiaru)
4.2.5.) Wartość części: 4259,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:- cena ofertowa (C) – 80%- termin dostawy towaru (Td) – 20%Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:Opis kryterium „Cena” (C) (cena ofertowa brutto) – waga kryterium: 80%.W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 80 punktów. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:CminC = _________ x 80 pktCogdzie: Cmin – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszejCo – cena (cena ofertowa brutto) oferty ocenianejOpis kryterium „Termin dostawy towaru” (Td)– waga kryterium: 20% W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pktZamawiający przyzna w tym kryterium punktację według poniższego schematu. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje:- 30 dni roboczych – otrzyma 10 pkt,- 20 dni roboczych – otrzyma 15 pkt,- 10 dni roboczych – otrzyma 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy towaru
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:- cena ofertowa (C) – 80%- termin dostawy towaru (Td) – 20%Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:Opis kryterium „Cena” (C) (cena ofertowa brutto) – waga kryterium: 80%.W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 80 punktów. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:CminC = _________ x 80 pktCogdzie: Cmin – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszejCo – cena (cena ofertowa brutto) oferty ocenianejOpis kryterium „Termin dostawy towaru” (Td)– waga kryterium: 20% W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pktZamawiający przyzna w tym kryterium punktację według poniższego schematu. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje:- 30 dni roboczych – otrzyma 10 pkt,- 20 dni roboczych – otrzyma 15 pkt,- 10 dni roboczych – otrzyma 20 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kombinezon ochronny kategorii III w typie 4,5,6 wykonany z tkaniny laminat mikroporowaty MPFL o masie 63 g/m2, kolor biały, zastosowanie wykrojów segmentowych - rękawy wszywane osobno lub z górną częścią torsu, aby lepiej rozprowadzać naprężenia i nie krępować ruchów; klin w kroku (dwuczęściowy panel w kroku) - zapewniający swobodę ruchów; trójpanelowy kaptur - poprawiający kompatybilność z ochroną oddechu oraz oczu; elastyczne ściągacze, elastyczna pętelka na kciuk. Szwy szyte od wewnątrz i klejone od zewnątrz - zapewniają dodatkową szczelność; taśma kolor niebieski lub pomarańczowy, dwukierunkowy zamek błyskawiczny z doszczelniająca patką samoprzylepną; etykieta CE na klatce piersiowej - mająca za zadanie łatwe rozpoznanie przez użytkownika i jego przełożonych czy stosuje odpowiednią ochronę.Pakowane pojedynczo. Rozmiary od S do XXXL.
4.2.5.) Wartość części: 12195,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:- cena ofertowa (C) – 80%- termin dostawy towaru (Td) – 20%Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:Opis kryterium „Cena” (C) (cena ofertowa brutto) – waga kryterium: 80%.W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 80 punktów. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:CminC = _________ x 80 pktCogdzie: Cmin – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszejCo – cena (cena ofertowa brutto) oferty ocenianejOpis kryterium „Termin dostawy towaru” (Td)– waga kryterium: 20% W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pktZamawiający przyzna w tym kryterium punktację według poniższego schematu. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje:- 30 dni roboczych – otrzyma 10 pkt,- 20 dni roboczych – otrzyma 15 pkt,- 10 dni roboczych – otrzyma 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy towaru
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:- cena ofertowa (C) – 80%- termin dostawy towaru (Td) – 20%Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:Opis kryterium „Cena” (C) (cena ofertowa brutto) – waga kryterium: 80%.W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 80 punktów. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:CminC = _________ x 80 pktCogdzie: Cmin – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszejCo – cena (cena ofertowa brutto) oferty ocenianejOpis kryterium „Termin dostawy towaru” (Td)– waga kryterium: 20% W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pktZamawiający przyzna w tym kryterium punktację według poniższego schematu. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje:- 30 dni roboczych – otrzyma 10 pkt,- 20 dni roboczych – otrzyma 15 pkt,- 10 dni roboczych – otrzyma 20 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4