Wynajem długoterminowy samochodów osobowych bez kierowcy na potrzeby Spółki Niepołomicki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wynajem długoterminowy samochodów osobowych bez kierowcy na potrzeby Spółki Niepołomicki Sport S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiepołomice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-12-27
  • ZamawiającyNIEPOŁOMICKI SPORT SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-15
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00556473
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wynajem długoterminowy samochodów osobowych bez kierowcy na potrzeby
Spółki Niepołomicki Sport S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NIEPOŁOMICKI SPORT SPÓŁKA AKCYJNA

1.3.) Oddział zamawiającego: Niepołomicki Sport

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389503219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kusocińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jgrzywacz@interia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-niepolomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem długoterminowy samochodów osobowych bez kierowcy na potrzeby
Spółki Niepołomicki Sport S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c377e90-9b71-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c377e90-9b71-11ee-953e-c2ea26915e21

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poprzez e-mail: jgrzywacz@interia.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci
elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy eZamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Niepołomicki Sport S.A., ul. Kusocińskiego 2, 32-005 Niepołomice;
1.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Wynajem długoterminowy samochodów osobowych bez kierowcy na potrzeby Spółki Niepołomicki Sport S.A.” znak sprawy ZP 3/2023/NS/TP, prowadzonym w trybie podstawowym;
1.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 i 1598), dalej „ustawa Pzp”;
1.4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.7. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.8. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w
związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu,
chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 3/2023/NS/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest najem długoterminowy 7 samochodów osobowych. Minimalne wymagania zawiera załącznik nr 1 – specyfikacja techniczna oferowanych samochodów. Dodatkowo samochody muszą być oklejone herbem klubu w kolorze czarnym. Wymaga się aby samochody były w kolorach, na których herb będzie widoczny. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu samochody obrendowane herbem w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.
Wymaga sią aby samochody były wyprodukowane w latach 2022/2023.
2. Serwis
- gwarancję bezpłatnej naprawy maszyn w przypadku usterki lub awarii – jest to gwarancja kompleksowa, tzn. obejmuje wymianę wszystkich części, robociznę i materiały eksploatacyjne
- bezpłatny assistance przez okres trwania umowy.
3. Wykonawca ponosi koszty transportu do siedziby Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić personel Zamawiającego w zakresie obsługi samochodów.
5. Zamawiający pokrywa koszty eksploatacyjne w okresie trwania umowy najmu.
6. Rozliczenie dostaw nastąpi (w całości lub części) w postaci świadczenia niepieniężnego w postaci usług reklamowych na rzecz Wykonawcy a w pozostałym zakresie w formie świadczeń pieniężnych.
7. Zamawiający oferuje następujący katalog usług reklamowych, o których mowa w ust. 6 (w tym przypadku Zamawiający zwany jest Klubem a Najemca Partnerem):
7.1. Prawa tytułowe:
a) Prawo do używania w czasie trwania Umowy następującego tytułu w ramach wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji Partnera - „Partner motoryzacyjny klubu Puszcza Niepołomice”.
b) Prawo do uczestnictwa w imprezach dla sponsorów Puszcza Niepołomice na obowiązujących warunkach.
c) Prawo do używania logotypu Puszcza Niepołomice w komunikacji Partnera – każdorazowo po uzyskaniu pisemnej akceptacji Klubu.
7.2. Powierzchnie reklamowe:
7.2.1. Prawo Partnera do informowania o sponsorowaniu klubu Puszcza Niepołomice:
a) w trakcie rozgrywania przez seniorską drużynę mężczyzn klubu Puszcza Niepołomice swoich spotkań domowych w rozgrywkach Ekstraklasy, poprzez ekspozycję logotypu Partnera na bandach led przez łącznie 6 minut (w tzw. pętli sponsorskiej),
b) na ściance konferencyjnej (5 logotypów Partnera), z zastrzeżeniem ekspozycji logotypu wskazanego przez Partnera w wymiarach zgodnych z wymogami Ekstraklasy, podczas wszystkich meczów wskazanych w pkt 2.1. pkt a w okresie trwania Umowy. Logotyp będzie prezentowany wspólnie z logotypami innych sponsorów Klubu.
c) na ściance na murawie głównej (4 logotypy Partnera) z zastrzeżeniem ekspozycji logotypu wskazanego przez Partnera w wymiarach zgodnych z wymogami Ekstraklasy, podczas wszystkich meczów wskazanych w pkt 7.2.1. pkt a w okresie trwania Umowy. Logotyp będzie prezentowany wspólnie z logotypami innych sponsorów Klubu.
d) Na tablecie multimedialnym w trakcie konferencji prasowych przed i po meczach wskazanych w pkt 7.2.1 pkt a Klubu (w tzw. pętli sponsorskiej),
e) logotyp Partnera na biletach i plakatach na mecze domowe Klubu w Ekstraklasie,
7.2.2. Wszelkie prawa Partnera wskazane w ust. 2.1. będą ulegały zawieszeniu w całości lub części podczas meczów, do których Klub nie posiada praw marketingowych (w tym reklamowych) lub nie ma możliwości pełnej ekspozycji reklamowej lub w związku, z którymi przyznane zostały prawa wyłączne dla innych podmiotów, w tym również podmiotów konkurencyjnych wobec Partnera.
7.2.3. Strony ustalają, iż nośniki wskazane w ust. 7.2.1. zostaną wykonane i zamontowane przez Klub na koszt Partnera. Nośniki te zostaną wykonane na podstawie projektów sporządzonych przez Klub i przekazanych do akceptacji Partnera.
7.3. Media społecznościowe/internet:
7.3.1. Promocja Partnera w mediach społecznościowych Klubu poprzez:
a) Umieszczenie logotypu Partnera na grafikach meczowych po zdobytych przez Klub golach,
b) Dedykowane Stories na Instagramie (1 na każdy mecz wyjazdowy) z meczów wyjazdowych Partnera,
c) Przeprowadzenie na Facebooku comiesięcznego głosowania na zawodnika miesiąca Klubu, a następnie przyznanie wybranemu zawodnikowi tytułu „Renault Zawodnik Miesiąca” – wybrany w głosowaniu zawodnik odbierze nagrodę w siedzibie Partnera,
d) Logotyp Partnera zostanie opublikowany na stronie internetowej Klubu,
7.4. Inne:
7.4.1. Klub przekaże Partnerowi 3 bilety VIP na każdy mecz Puszczy Niepołomice rozgrywany w trakcie obowiązywania umowy w charakterze gospodarza.
7.4.2. Partner zobowiązany jest zgłosić zamiar udziału w meczu najpóźniej 4 dni przed danym meczem, w przeciwnym razie prawo do 3 biletów VIP na dany mecz wygasa.
7.4.3. Klub przekaże Partnerowi 5 bilety na wybrany przez Klub sektor Stadionu na każdy mecz Puszczy Niepołomice rozgrywany w trakcie obowiązywania umowy w charakterze gospodarza.
7.4.4. Partner zobowiązany jest zgłosić zamiar udziału w meczu najpóźniej 4 dni przed danym meczem, w przeciwnym razie prawo do 5 biletów na dany mecz wygasa.
7.4.5. Raz w trakcie obowiązywania niniejszej Umowy Partnerowi przysługiwało będzie prawo do tytułu Partnera Dnia Meczowego, na zasadach obowiązujących w Klubie.
7.4.6. Raz w trakcie obowiązywania niniejszej Umowy, Partnerowi przysługiwało będzie prawo organizacji akcji marketingowej (trwającej maksymalnie 3 godziny) z udziałem maksymalnie 3 zawodników Klubu. Szczegóły realizacji akcji marketingowej ustalone zostaną w trybie roboczym między Stronami.)
7.4.7. Rekomendacja oferty Partnera zawodnikom oraz innym partnerom Klubu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość świadczeń barterowych

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie dodatkowe

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wypełnioną i podpisaną elektronicznie specyfikację techniczną oferowanych samochodów

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta
musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest
przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do
występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki
zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 3b).
3) w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VII wymagane jest
załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie (załącznik
nr 3).
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu
podlegają sumowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem okoliczności przewidzianych w ust. 2 lub w przepisach PZP.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków i zakresu ich wprowadzenia:
1) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji Umowy – zakres zmian będzie miał na celu dostosowanie Umowy do nowych wymagań prawnych;
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację Umowy lub następstw jej działania, to znaczy wydarzenia lub okoliczności o charakterze nadzwyczajnym, na które Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy, a także której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu – zakres zmian będzie dotyczył terminu realizacji zamówienia o udokumentowany okres wystąpienia ww. zdarzenia lub okoliczności uniemożliwiających kontynuację wykonywania Umowy.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-27 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1.1. Kryterium „Cena”
1.2. Kryterium „Wartość świadczeń barterowych”
1.3. Kryterium „Wyposażenie dodatkowe”
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 .24 r. -Nowy Wiśnicz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 na trasę Stary Wiśnicz - Tuchów - Stary Wiśnicz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI