Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wynajem długoterminowy samochodów osobowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015627782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-044
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 315 23 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cppc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cppc.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytucja Pośrednicząca
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem długoterminowy samochodów osobowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2112ca6-0cb2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym przekazywanie oświadczeń, dokumentów, wniosków i innych informacji, odbywa się przy użyciu Platformy E-Zamawiający dostępnej pod adresem: https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@cppc.gov.pl. Zamawiający zastrzega możliwość kierowania do wykonawców korespondencji także z adresu edok@cppc.gov.pl lub innego adresu poczty elektronicznej z domeny cppc.gov.pl. Składanie ofert przez wykonawców następuje zgodnie z postanowieniami rozdziału XX SWZ. 2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające korzystanie z Platformy E-Zamawiający zostały określone w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace, dostępnym na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin. 3. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej zawarto w SWZ, w szczególności w rozdziale XIV SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym przekazywanie oświadczeń, dokumentów, wniosków i innych informacji, odbywa się przy użyciu Platformy E-Zamawiający dostępnej pod adresem: https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@cppc.gov.pl. Zamawiający zastrzega możliwość kierowania do wykonawców korespondencji także z adresu edok@cppc.gov.pl lub innego adresu poczty elektronicznej z domeny cppc.gov.pl. Składanie ofert przez wykonawców następuje zgodnie z postanowieniami rozdziału XX SWZ.
2. Za pośrednictwem Platformy E-Zamawiający, wykonawca składa:
1) Formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ (ofertę), pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 (jeżeli dotyczy) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3) oświadczenie wykonawcy o spełanianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ) w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
4) dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia), jeżeli wykonawca wnosi wadium w jednej z form, o których mowa w rozdziale XVI ust. 3 pkt 2-4 (z zastrzeżeniem możliwości złożenia wadium poza ofertą, zgodnie z postanowieniami rozdziału XVI ust. 5),
5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy):
Szczegółowy opis wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarty został w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Centrum Projektów Polska Cyfrowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa (dalej: „CPPC”) przetwarza dane zawarte w ofertach albo
wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”), mają charakter danych osobowych.
W świetle powyższego CPPC informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest CPPC.
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt możliwy jest za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: CPPC, 01-044 Warszawa, ul. Spokojna 13A lub poczty elektronicznej na adres e-mail: bezpieczenstwo@cppc.gov.pl lub msoczko@cppc.gov.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a następnie w celu zawarcia i realizacji umowy, w oparciu o przesłankę wskazaną w art. 6 ust. 1 lit. b RODO, jako że jest to niezbędne do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także w związku z obowiązkiem prawnym, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. c
RODO, określonym w art. 72 – 79 oraz art. 438 ust. 2 i art. 462 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Z uwagi na możliwość współfinansowania zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (dalej: „POPC”) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Instytucja Zarządzająca POPC.
Informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Instytucję Zarządzającą znajdzie Pan/Pani na stronie internetowej: https://www.polskacyfrowa.gov.pl/strony/o-programie/zasady przetwarzaniadanych-osobowych-w-programie-polska-cyfrowa/.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub przez cały czas trwania umowy, jeżeli przekracza on okres 4 lat. W przypadku współfinansowania zamówienia w ramach POPC, dane zostaną zarchiwizowane i będą
przechowywane do czasu rozliczenia Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania (przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy), usunięcia, ograniczenia przetwarzania (przy czym
zgłoszenie żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia), prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest również warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Odmowa podania danych będzie skutkowała odmową udziału Pani/Pana w postępowaniu.
9) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
11) CPPC dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, nieuprawnionym ujawnieniem lub zmianą, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/9/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest najem długoterminowy samochodów osobowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
2. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zdobędzie najwyższą
wartość wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert wymienionych w rozdziale XXII SWZ.
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawarto w rozdziale XXII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zużycie energii
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Emisja CO2
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną usługę (przez usługę należy rozumieć jedną umowę zawartą z jednym podmiotem) najmu samochodów, obejmującą samochody osobowe, na okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości brutto usługi co najmniej 250 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, w oparciu o przesłanki wymienione w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, Zamawiający będzie żądać oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu wskazanego w rozdziale VII, Zamawiający będzie żądać wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
Do wykazu, o którym mowa powyżej, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów dowodem, o który mowa powyżej może być oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w wykazie usług lub dowodach, o których mowa powyżej, w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Szczegółowy wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zawarto w SWZ, w szczególności w rozdziale IX SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowane przez wykonawcę produkty spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego w OPZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegółowy wykaz dokumentów składanych w postępowaniu został zawarty w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 8 pkt 2 i 3 oraz ust. 9.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Narodowym Banku Polskim: 71 1010 1010 0048 2213 9120 0000, tytuł przelewu: „wadium w postępowaniu ZP/9/2021”.
Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu, należy przekazać poprzez Platformę E-Zamawiający lub pocztę elektroniczną (e-mail: zamowienia@cppc.gov.pl) w oryginale w postaci elektronicznej.
6. Treść gwarancji wadialnej lub poręczenia wadialnego musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia;
3) kwotę gwarancji/poręczenia;
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
5) w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum – z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać, że gwarancja lub poręcznie zabezpiecza roszczenia Zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (podmioty te zwane są dalej „konsorcjami”).
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu konsorcjum albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1.
5. Wykonawcy, o których mowa w ust. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. Oferta złożona przez konsorcjum musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum:
1) w Formularzu ofertowym w miejscu dotyczącym wykonawcy, należy wpisać informacje dotyczące wszystkich członków konsorcjum wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VIII ust. 1 SWZ;
3) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 SWZ, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
4) sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.
5) konsorcjum wraz z ofertą składa oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
6) w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji wadialnej należy w jej treści wymienić, jako zobowiązanych, wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak również Zamawiający uzna gwarancję wadialną wystawioną na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przynajmniej jednego z wykonawców ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że zostanie ona wystawiona po zawiązaniu konsorcjum i będzie zabezpieczała roszczenia Zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7) wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem konsorcjum.
8. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę wykonawców, o których mowa w ust. 1:
1) jeżeli oferta złożona przez tych wykonawców została wybrana jako najkorzystniejsza;
2) na etapie oceny ofert, w celu weryfikacji prawidłowości wniesienia wadium
w formach określonych w rozdziale XVI ust. 3 pkt 2-4 SWZ.
Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarto w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w § 15 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy E- Zamawiający dostępnej pod adresem https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wszystkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania zawarto w SWZ.
2. Szczegóły dotyczące harmonogramu realizacji zamówienia znajdują się w SWZ wraz z załącznikami.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Automatycznie generowany z Platformy E-Zamawiający formularz ofertowy nie stanowi Formularza ofertowego wymaganego przez zamawiającego w SWZ, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Pomimo konieczności wypełnienia przez wykonawców formularza ofertowego generowanego z Platformy E-Zamawiający, informacje tam zawarte nie stanowią oferty i nie będą brane pod uwagę w prowadzonym postępowaniu. Formularz ofertowy wygenerowany przy
użyciu Platformy E-Zamawiający, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, nie zostanie uznany za zgodny z SWZ.
5. Szczegółowe informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy opisano w rozdziale XVII SWZ.