Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana ogrodzeń wraz z niezbędnymi odbiorami robót na terenie placówek oświatowych w Otwocku ramach zadania budżetowego pn., „Poprawa bezpieczeństwa na terenie placówek oświatowych w Otwocku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana ogrodzeń wraz z niezbędnymi odbiorami robót na terenie placówek oświatowych w Otwocku ramach zadania budżetowego pn., „Poprawa bezpieczeństwa na terenie placówek oświatowych w Otwocku”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6e37c19-16e6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://otwock.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://otwock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wprzedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie
przezstronypostępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1.
Elektroniczniezapośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://otwock.ezamawiajacy.pl wzakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy,
;2.1.zgłoszenie do postępowaniawymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
MiastoOtwock ;https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca
powybraniu opcji„przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do
stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdziezostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub
dozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawcazakłada konto wykonując kroki procesu
rejestracyjnego;podaje adres e -mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z
obrazka, akceptujeregulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa
maksymalnie do 2 dniroboczych. W związku z tym Zamawiającyzaleca Wykonawcom uwzględnienie
czasu niezbędnego narejestrację w procesie złożenia Oferty wpostaci elektronicznej. Wykonawca wraz
z potwierdzeniemzłożenia wniosku rejestracyjnego otrzymainformacje, o możliwości przyspieszenia
procedury założeniakonta, wówczas należy skontaktować siępod numerem telefonu podanym w ww.
potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta Wykonawca mamożliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami, wszczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są wformie elektronicznej zapośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania
zaświadczeń orazinformacji przyjmuje siędatę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określadopuszczalny format podpisu elektronicznego,
jako:3.1. dokumenty wformacie „pdf" zaleca siępodpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się
podpisanie dokumentów wformacie innym niż „pdf",wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem.
W związku z tymWykonawca będzie zobowiązanyzałączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny
plik z podpisem.4.Zamawiający określadopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o
wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,
tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg,mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,
xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL,XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zamawiający
określa informacje natemat kodowania iczasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę
na Platformie Zakupowej i zapisany,widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia plikudostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływieterminu otwarcia ofert.6.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę
orazdokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego
odpowiednim źródłem czasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.35.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I Wymiana ogrodzenia na terenie w Szkoły Podstawowej nr 2 w Otwocku
przy ul. Poniatowskiego 47/49, zgodnie z załącznikiem. Wymiary ogrodzenia ok. 210 mb, w tym 3 furtki i 1brama przesuwna. Wyceniając ofertę należy przyjąć wykorzystanie podmurówki istniejącej, którą należy odświeżyć i ujednolicić (oczyścić, osiatkować, zaciągnąć betonem architektonicznym) z użyciem i odnowieniem słupków istniejącego ogrodzenia (oczyścić ze starej powłoki malarskiej i rdzy, pomalować).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7: o wartości netto: Zadanie I do kwoty 50 000,00 zł. w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 12 w Otwocku
przy ul. Andriollego 76, zgodnie z załącznikiem. Wymiary ogrodzenia ok. 470 mb,
w tym 4 furtki i 2 bramy przesuwne. Wyceniając ofertę należy przyjąć wykorzystanie podmurówki istniejącej, którą należy odświeżyć i ujednolicić (oczyścić, osiatkować, zaciągnąć betonem architektonicznym) z użyciem i odnowieniem słupków istniejącego ogrodzenia (oczyścić ze starej powłoki malarskiej i rdzy, pomalować).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7: o wartości netto: Zadanie II do kwoty 50 000,00 zł. w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 9 w Otwocku
przy ul. Narutowicza 275, zgodnie z załącznikiem. Ogrodzenia frontowe oczyścić
ze starej powłoki malarskiej, rdzy i odmalować (odnowić panele oraz słupki), wymiarach ogrodzenia ok. 61 mb, w tym 2 bramy przesuwne i 1 furtka, ogrodzenie tylne nowe (panelowe) o wymiarach ok. 51 mb, w tym 1 furtka i 1 brama dwu skrzydłowa.
Wyceniając ofertę należy przyjąć wykorzystanie podmurówki istniejącej, którą należy odświeżyć i ujednolicić (oczyścić, osiatkować, zaciągnąć betonem architektonicznym)
z użyciem i odnowieniem słupków istniejącego ogrodzenia (oczyścić ze starej powłoki malarskiej i rdzy, pomalować). Ogrodzenie tylne powinno być nowe, panelowe z podmurówką z prefabrykatów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7: o wartości netto: Zadanie III do kwoty 20 000,00 zł. w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu: a) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówieniawyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p.; b) którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi w specjalności budowlanej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Zadanie I - 1 500,00 PLN
Zadanie II - 3 000,00 PLN
Zadanie III - 600,00 PLN
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,
2) wystąpienia zmiany terminu zakończenia robót w związku z:
a) opóźnieniami wynikającymi z okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych,
c) działaniem siły wyższej,
d) wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
e) koniecznością wykonania zamówień zamiennych.
3) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
4) zmiany technologii lub elementów przedmiotu Umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy.
5) Wykonanie robót zamiennych.
3. Wykonawca może przenieść wierzytelność z niniejszej Umowy dotyczącą zapłaty wynagrodzenia na rzecz osób trzecich, wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót.
5. Dopuszcza się wykonanie robót budowlanych zamiennych zwłaszcza w zakresie wykonania nowej podmurówki - okolicznością uzasadniającą zmianę będzie w tym zakresie zły stan techniczny stwierdzony w związku z pracami / demontażem w zakresie istniejącego ogrodzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://otwock.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-30