Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usługi zapewnienia załogi na jednostce s/v ZODIAK w trakcie realizacji remontu dla odnowienia klasy PRS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 2305
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011896226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsa
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261895027
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2305.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://grom.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi zapewnienia załogi na jednostce s/v ZODIAK w trakcie realizacji remontu dla odnowienia klasy PRS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81db0f62-d5c6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007749/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa wynajęcia załogi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/grom3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/grom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi:1) w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie;2) rozporządzeniu
Ministra Rozwoju,Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): DZIAŁ XV SWZ– OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): DZIAŁ XV SWZ– OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-33/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1A obejmuje zapewnienie członka załogi - kierownika maszyn statku I kategorii dla zmiany nr 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) a) Część 1A w ilości do 216 godzin;
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1B obejmuje zapewnienie członka załogi - kierownika maszyn statku I kategorii dla zmiany nr 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) w ilości do 216 godzin
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2A obejmuje zapewnienie członka załogi oficera mechanika– I zmiana
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) w ilości do 540 godzin
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2B obejmuje zapewnienie członka załogi - oficera mechanika – II zmiana
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) w ilości do 540 godzin
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Część 3A obejmuje zapewnienie członka załogi - oficera elektryka okrętowego – I zmiana
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) w ilości do 216 godzin
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Część 3B – obejmuje zapewnienie członka załogi - oficera elektryka okrętowego – II zmiana
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych(art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) w ilości do 216 godzin
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4A– obejmuje zapewnienie członka załogi - kierownika statku – I zmiana
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych(art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) w ilości do 216 godzin
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
d) Część 4B– obejmuje zapewnienie członka załogi - kierownika statku – II zmiana
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) w ilości do 216 godzin
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5A – obejmuje zapewnienie członka załogi - I oficera pokładowego – I zmiana
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych(art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) w ilości do 216 godzin
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5B – obejmuje zapewnienie członka załogi - I oficera pokładowego – II zmiana
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych(art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) w ilości do 216 godzin
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6A– obejmuje zapewnienie członka załogi - oficera wachtowego – I zmiana
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych(art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) w ilości do 540 godzin
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6B – obejmuje zapewnienie członka załogi - oficera wachtowego – II zmiana
4.2.6.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub
robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp) w ilości do 540 godzin
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji
złożonych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz posiadanych kwalifikacji wskazanych przez Wykonawcę w zał. nr 1.1-1.6 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Staż pracy na morzu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 3 do SWZ);
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) dla Części nr od 1 do 12 – Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do SWZ);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 3 do SWZ);
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 3 do SWZ)
b. W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
Wykonawcy składający ofertę na część 1A (zmiana 1) lub na część 1B (zmiana 2) postępowania zobowiązani są wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika maszyn statku I kategorii dla danej zmiany, posiadającą co najmniej:
Dyplom oficera mechanika wachtowego potwierdzający możliwość pracy w zakresie działu maszynowego w żegludze krajowej na statkach o mocy maszyn głównych min. 706 kW;
Świadectwo indywidualnych technik ratunkowych;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia podstawowego;
Świadectwo elementarnych zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo bezpieczeństwa własnego i odpowiedzialności wspólnej;
Świadectwo problematyki ochrony na statku;
Świadectwo ratownika;
Świadectwo przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia wyższego;
Świadectwo przeszkolenia w zakresie dowodzenia siłownią okrętową;
Międzynarodowe świadectwo zdrowia.
Wykonawcy składający ofertę na część 2A (zmiana 1) lub na część 2B (zmiana 2) postępowania zobowiązani są wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję II oficera mechanika dla danej zmiany, posiadającą co najmniej:
Dyplom oficera mechanika potwierdzający możliwość pracy w zakresie działu maszynowego w żegludze krajowej na statkach o mocy maszyn głównych min. 706 kW;
Świadectwo indywidualnych technik ratunkowych;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia podstawowego;
Świadectwo elementarnych zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo bezpieczeństwa własnego i odpowiedzialności wspólnej;
Świadectwo problematyki ochrony na statku;
Świadectwo ratownika;
Świadectwo przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia wyższego;
Świadectwo przeszkolenia w zakresie dowodzenia siłownią okrętową;
Międzynarodowe świadectwo zdrowia.
Wykonawcy składający ofertę na część 3A (zmiana 1) lub na część 3B (zmiana 2) postępowania zobowiązani są wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję oficera elektryka okrętowego dla danej zmiany, posiadającą co najmniej:
Dyplom w specjalności elektrycznej potwierdzający możliwość pracy w zakresie działu maszynowego w żegludze krajowej na statkach o mocy maszyn głównych min. 706 kW;
Świadectwo indywidualnych technik ratunkowych;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia podstawowego;
Świadectwo elementarnych zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo bezpieczeństwa własnego i odpowiedzialności wspólnej;
Świadectwo problematyki ochrony na statku;
Świadectwo ratownika;
Świadectwo przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia wyższego;
Świadectwo przeszkolenia w zakresie dowodzenia siłownią okrętową;
Międzynarodowe świadectwo zdrowia.
Wykonawcy składający ofertę na część 4A (zmiana 1) lub na część 4B (zmiana 2) postępowania zobowiązani są wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika statku dla danej zmiany, posiadającą co najmniej:
Dyplom szypra 1 klasy potwierdzający możliwość pracy w żegludze krajowej na statkach o pojemności brutto min. 751 RT;
Świadectwo indywidualnych technik ratunkowych;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia podstawowego;
Świadectwo elementarnych zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo bezpieczeństwa własnego i odpowiedzialności wspólnej;
Świadectwo problematyki ochrony na statku lub świadectwo dla członków załóg z przydzielonymi obowiązkami ochrony lub oficera ochrony statku ;
Świadectwo ratownika;
Świadectwo przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia wyższego;
Międzynarodowe Świadectwo Zdrowia;
Świadectwo przeszkolenie w zakresie wykorzystania radaru i ARPA poziom operacyjny lub poziom zarządzania;
Świadectwa ogólnego operatora GMDSS-GOC.
Wykonawcy składający ofertę na część 5A (zmiana 1) lub na część 5B (zmiana 2) postępowania zobowiązani są wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję I oficera pokładowego dla danej zmiany, posiadającą co najmniej:
Dyplom szypra 2 klasy potwierdzający możliwość pracy w zakresie działu pokładowego żegludze krajowej na statkach o pojemności brutto min. 751 RT;
Świadectwo indywidualnych technik ratunkowych;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia podstawowego;
Świadectwo elementarnych zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo bezpieczeństwa własnego i odpowiedzialności wspólnej;
Świadectwo problematyki ochrony na statku lub świadectwo dla członków załóg z przydzielonymi obowiązkami ochrony lub oficera ochrony statku ;
Świadectwo ratownika;
Świadectwo przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia wyższego;
Międzynarodowe Świadectwo Zdrowia;
Świadectwo przeszkolenie w zakresie wykorzystania radaru i ARPA poziom operacyjny lub poziom zarządzania;
Świadectwa ogólnego operatora GMDSS-GOC.
Wykonawcy składający ofertę na część 6A (zmiana 1) lub na część 6B (zmiana 2) postępowania zobowiązani są wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję oficera wachtowego dla danej zmiany, posiadającą co najmniej:
Dyplom oficera wachtowego potwierdzający możliwość pracy w dziale pokładowym w żegludze krajowej na statkach o pojemności brutto min. 751 RT;
Świadectwo indywidualnych technik ratunkowych;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia podstawowego;
Świadectwo elementarnych zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo bezpieczeństwa własnego i odpowiedzialności wspólnej;
Świadectwo problematyki ochrony na statku lub świadectwo dla członków załóg z przydzielonymi obowiązkami ochrony lub oficera ochrony statku ;
Świadectwo ratownika;
Świadectwo przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej;
Świadectwo ochrony przeciwpożarowej stopnia wyższego;
Międzynarodowe Świadectwo Zdrowia;
Świadectwo przeszkolenie w zakresie wykorzystania radaru i ARPA poziom operacyjny lub poziom zarządzania;
Świadectwa ogólnego operatora GMDSS-GOC.
2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5. UWAGA: Wykonawca zgodnie z art. 123 ustawy Pzp nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz osób (załącznik nr od 1.1 do 1.6 – w zależności od części na jaką Wykonawca składa ofertę). Zamawiający wymaga podania imienia, nazwiska, kwalifikacji, doświadczenia osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składapełnomocnik.2)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych
przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3) Oświadczenie
podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, jeżeli podwykonawca będzie
realizował część zamówienia (wzór załącznik nr 2 do SWZ). 4) zobowiązanie podmiotu
trzeciego,jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składapełnomocnik.2)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych
przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3) Oświadczenie
podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, jeżeli podwykonawca będzie
realizował część zamówienia (wzór załącznik nr 2 do SWZ).4) zobowiązanie podmiotu
trzeciego,jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.2. W przypadku, o którym mowa wust.1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika i wraz z ofertą składają pełnomocnictwo do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa
musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest
upoważniony.3. Przepisy i zapisy zawarte w SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się
odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygoremnieważności, z uwzględnieniem art. 455 ustawy Pzp
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/grom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
Część 12 : Tak