Wykonanie zabudowy pożarniczej na dostarczonym podwoziu STAR MAN 266

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie zabudowy pożarniczej na dostarczonym podwoziu STAR MAN 266
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMikstat
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOchotnicza Straż Pożarna w Mikstacie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-10
  • Numer ogłoszenia549916-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549916-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.

Ochotnicza Straż Pożarna w Mikstacie: Wykonanie zabudowy pożarniczej na dostarczonym podwoziu STAR MAN 266
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Mikstacie, krajowy numer identyfikacyjny 251002125, ul. Fryderyka Chopina  1 , 63-510  Mikstat, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 515-554-003, 691599007, e-mail kroguszny@o2.pl, sebek_83@o2.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mikstat.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Ochotnicza Straż Pożarna w Mikstacie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.mikstat.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.mikstat.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zabudowy pożarniczej na dostarczonym podwoziu STAR MAN 266
Numer referencyjny: OSP.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy pożarniczej w samochodzie STAR 266 MAN, napęd 6x6 MAN, modernizacja 2019, dopuszczalne DMC 12.350 kg Silnik MAN 6-cylindrowy 224 kM z turbosprężarką i intercoolerem. Kabina kierowcy 6 osobowa MAN po kapitalnym remoncie, czterodrzwiowa po liftingu, podnoszona. Pojazd wyposażony w wyciągarkę. Zderzak metalowy. Kolorystyka pojazdu RAL 3000. Podwozie dostarcza Zamawiający Zabudowa pożarnicza na podwoziu samochodu Star MAN 266 z napędem terenowym 6x6 z kabiną jednomodułową fabryczną MAN.I. Kabina załogi: - jednomodułowa, zespolona typu MAN w kolorze czerwonym kompletna - montaż 2 lamp niebieskich nisko profilowych typu LED na dachu pojazdu w koszu ochronnym - montaż 2 lamp naprzemiennych niebieskich LED na atrapie przedniej - montaż zderzaka rurowego nierdzewnego wraz z halogenami dalekosiężnymi typu LED 4szt.- montaż działka zderzakowego ( Zamawiającego) - montaż orurowania ochronnego na kabinie pojazdu- montaż 2 głośników z przodu pojazdu - oklejenie pojazdu numerami operacyjnymi oraz herbami jednostkiII. Nadbudowa pożarnicza: - konstrukcja z profili ze stali nierdzewnej - regulowane półki w skrytkach, z lewej i z prawej strony częściowo przelotowa w dolnej i górnej części - pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej oraz kompozytu mocowane metodą klejenia, - nadkola z blachy aluminiowej, - 7 szt. żaluzji aluminiowych anodowanych z bocznymi uszczelkami, zamykane jednym kluczem, - żaluzje pyło- i wodoszczelne, wyposażone w mechanizm sprężynowy samozwijalny, wspomagający otwarcie oraz uniemożliwiający samoczynne opadanie, - po trzy skrytki na bokach pojazdu, zamykane żaluzjami aluminiowymi, ścianki i spód wyłożone blachą aluminiową anodowaną ryflowaną, - z tyłu pojazdu przedział autopompy, zamykany żaluzją aluminiową, - pod przedziałem autopompy znajduje się podest zamontowany na tylnym zderzaku unoszony na sprężynach gazowych , - schowki przeznaczone na osprzęt wodny, w dolnej części wyposażone w stojaki na węże ø 25, ø 52 i ø 75 oraz uchwyty na prądownice, smok ssawny, rozdzielacz, kliny pod koła, przełącznik, zbieracz, agregat prądotwórczy i inne wyposażenie standardowe, - montaż tuneli na 4 węże ssawne pomiędzy zabudową a kabiną - wzmocnienie dachu w miejscu montażu żurawia składanego do transportu zbiornika wodnego oraz koła zapasowego (żuraw dostarcza zamawiający)- uchwyty do przewożenia 4 szt. aparatów oddechowych w kabinie załogi za fotelem kierowcy i dowódcy ( na butle stalowe i kompozytowe) - w tylnej skrytce miejsce do mocowania motopompy pływającej „Niagara” na wysuwanym podłożu, - konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza, - szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze, - schowki nadwozia wewnątrz oświetlone listwami LED równomiernie oświetlające skrytki wzdłuż żaluzji - załączane po otwarciu żaluzji lub z pulpitu kierowcy, - oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół samochodu, lampy typu LED 5 szt. mocowane na zabudowę kompozytową w siatkach ochronnych - dach pojazdu użytkowy pokryty blachą aluminiową łezkową, oświetlony lampą typu LED załączana z polem pracy - balustrada ochronna kompozytowa wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową, - montaż lamp pulsacyjnych LED na bokach zabudowy - z tyłu pojazdu lampa LED na ścianie zabudowy w koszu ochronnym, drabinka wejściowa na dach aluminiowa lub stal nierdzewna po lewej stronie zabudowy., sygnał cofania, - na dachu rolka umożliwiająca podawanie drabiny, wykonany uchwyt na drabinę Makros DN 4084/3 oraz koło zapasowe i składany zbiornik 13m3- na dachu wyjście z zaworem manualnym (do odpowietrzania autopompy) - szybkozłącze do podłączenia działka zderzakowego automatycznego oraz oraz wyprowadzone jego sterowanie.III. Instalacja wodno - pianowa: - zbiornik wodny 2500 litrów z falochronami i włazem rewizyjnym, z blachy nierdzewnej kwasoodpornej - zbiornik 250 l na środek pianotwórczy z blachy kwasoodpornej - zbiornik umieszczony wzdłuż osi pojazdu z falochronami i włazem rewizyjnym, umiejscowiony bezpośrednio za kabiną samochodu -montaż zbiornika i zabudowy w sposób umożliwiający ich pracę podczas jazdy terenowej.- zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec 1 x 75, oraz w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, - montaż instalacji zalewania zbiornika przez autopompę, króciec 1x110 – geodezyjny, - montaż autopompy jednozakresowej o wydajności 3000 l/min przy ciśnieniu 10 bar (dostarcza zamawiający), napędzana przez przystawkę wyjścia mocy, wał napędowy, - autopompa wyposażona w pompę próżniową umożliwiającą zassanie wody - instalacja wodno-pianowa wykonana z stali nierdzewnej kwasoodpornej - dozownik środka pianotwórczego - linie wodne 4 x 75 , działko zderzakowe , szybkie natarcie, wyjście na działko wodne na dachu z możliwością montażu działka zderzakowego wraz z zaworem, zraszacze przód 3 szt, bok 4 szt V. Instalacja elektryczna: - oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego: 2 x lampa nisko profilowa typu LED w koszu ochronnym na kabinie załogi, modulator GAM 300R posiadający sygnalizację dźwiękową modulowaną wraz możliwością podawania komunikatów głosowych , 2 szt. głośników na masce pojazdu,- lampa LBL na tylnej ścianie pojazdu - oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi ( czerwono-nocne) , skrytek bocznych i skrytki tylnej listwy LED na całej długości rolety, - oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, - montaż nowych tylnych lamp (Zamawiającego) - lampy obrysowe LED - montaż sygnału cofania dźwiękowego, - montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej LED, - wyprowadzenie na tablicy sterującej pracą autopompy – silnik „stop” – wyłączenie silnika, - montaż lamp oświetlenia bocznego typu LED, zewnętrznego, nad żaluzjami – oświetlenie pola pracy wokół nadwozia (5 szt.) wraz z osłonami, - montaż radiostacji, anteny i przetwornicy (radiostacja Zamawiającego), IV. Wyposażenie układu wodno-pianowego: - wyjście ssawne ø 110 z zaworem klapowym, - linia tłoczna 2 x ø 75 umiejscowione w przedziale autopompy, oraz 2 x 75 umiejscowione w tylnych skrytkach lewa i prawa strona,- napełnianie zbiornika z hydrantu, z zastosowaniem zaworu kulowego, - wyjście na działko automatyczne na podest dachu z zaworem ręcznym do odpowietrzania pompy oraz szybkozłącze do montażu działka zderzakowego, instalacja elektryczna na dach pojazdu do sterowania działkiem - tablica sterująca z manometrami, regulacją obrotów silnika, elektronicznym wskaźnikiem poziomu wody i piany - w przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: - manometr niskiego ciśnienia, - manowakuometr, - elektroniczny wskaźnik poziomu i piany wody w zbiorniku samochodu, - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, - wyłącznik silnika pojazdu, - kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika, - pistolet ze sprężonym powietrzem - linia szybkiego natarcia niskociśnieniowego, o długości węża 40 m, na zwijadle o napędzie ręcznym i elektrycznym . Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody bez względu na ciśnienie i stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna, korbę z mechanizmem zębatym umożliwiającą zwijanie węża. Na końcu węża prądownica niskociśnieniowa turbo z regulowaną wydajnością i strumieniem oraz z nakładką pianotwórczą. - układ zraszaczy przednich 3 dysze ,oraz boczno – tylnych 4 dysze wraz z zaworami pneumatycznymi załączanymi z pulpitu kierowcy,- montaż zestawu manipulatora umożlwiającego nadawanie przez radio z przedziału autopompy - montaż ładowarki akumulatorów typu CTEK na 230 V - montaż lamp pulsacyjnych niebieskich LED z przodu samochodu, - montaż lamp pulsacyjnych LED na bokach zabudowy - montaż elektronicznego wskaźnika poziomu wody i piany w przedziale autopompy. - oświetlenie stopni wejściowych do kabiny załogi włączających się po otwarciu drzwi, - montaż sygnału dźwiękowego pneumatycznego na dachu pojazdu (Zamawiającego) - montaż działka zderzakowego PROTEKT 922 – dostarcza Zamawiający - maszt oświetleniowy pneumatyczny z funkcją automatycznego składania z najaśnicami typu LED, sterowanymi we wszystkich płaszczyznach elektrycznie za pomocą pilotaVI. Lakierowanie i konserwacja: - lakierowanie lakierami akrylowymi, - samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym RAL 3000, - opis samochodu zgodnie z życzeniami zamawiającego. VII. Prace uzupełniające przy podwoziu: - montaż króćca do podłączenia sprężarki zewnętrznej, w zderzaku, - wykonanie stopni do kabiny dla załogi,- mocowanie sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego dopasowanie do wymagań , ergonomii oraz użyteczności wg uzgodnienia z zamawiającym. - przesunięcie wydechu

II.5) Główny kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50110000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednej usługi w zakresie wykonania remontu lub modernizacji samochodu pożarniczego na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych) brutto (wg załącznika nr 6 do SIWZ ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez każdego z nich odrębnie);- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez każdego z nich odrębnie);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności oraz zostaną uwzględnione, opisane poniżej warunki wprowadzenia tych zmian:1) W trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty).2) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych.3) Wystąpi korzystna dla Zamawiającego redukcja przedmiotu zamówienia.4) Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek).5) Wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę.6) Wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia bądź zakończenia umowy z uwagi na: panujące warunki atmosferyczne, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej.7) Wystąpi konieczność zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót spowodowana: warunkami atmosferycznym, zmianami spowodowanymi nieprzewidzianymi w SIWZ.8) Wystąpi konieczność zmiany terminu zakończenia robót w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a w szczególności: wstrzymania prac przez Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac, odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowy udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji.9) W wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku.10) Zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania robót, usług dostaw objętych umową.11) W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy.12) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.13) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany będą dokonywane na podstawie wzajemnego porozumienia stron.14) Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich (PLN).
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę chłodnicy w Citroen C5 x7 rok 2012 HDI- Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę chłodnicy w Citroen C5 x7 rok 2012 HDI 2.0, 163KM. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI