Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Iławie i Suszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-ilawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Iławie i Suszu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea912fb6-654e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002406/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi transportowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użyciaśrodkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego orazudostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej:“Rozporządzenie wsprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiającepracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarkainternetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub innyobsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego wkomunikacji sieciowej - kodowanieUTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowi datę oraz dokładnyczas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem GłównegoUrzędu Miar.6. Wykonawca, przystępując do niniejszegopostępowania o udzielenie zamówieniapublicznego:a) akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem wzakładce „Regulamin" oraz uznaje go zawiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 2.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf2. W celu ewentualnej kompresji danychZamawiający rekomenduje wykorzystaniejednego z formatów:a) .zip b) .7Z3. Wśród formatówpowszechnych a NIE występujących wrozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.4. Zamawiający zwracauwagę na ograniczenia wielkościplików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składaniapodpisu osobistego, który wynosi max5MB.5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralnościpliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę naformat .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6.Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawcapowinien pamiętać, aby plik zpodpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.7.Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679,zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest PowiatowyZarząd Dróg w Iławie ul. Tadeusza Kościuszki 33A, 14 – 200 Iława 2) inspektorem ochrony danychosobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Iławie jest Pani Emilia Magalska, kontakt:iodo@pzd.ilawa.pl, tel. 692 434 620, 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 4) w odniesieniu do danych osobowych osóbfizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22rozporządzenia 2016/679; 5) osoba fizyczna posiada: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b) na podstawie art. 16rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych; c) na podstawie art. 18rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizycznauzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia2016/679; 6) osobie fizycznej nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679; c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniadanych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. 11. Wykonawcaubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkichobowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązkówwynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany wart. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i odktórych dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna,której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 12.Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których danepośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 rozporządzenia 2016/679. 13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązkiinformacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesówosoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzieleniezamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przezniego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679.Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT4B.260.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi transportowe na terenie OD IławaUsługi samochodami samowyładowczymi (2 jednostki) o ładowności 5 ton, przewidywane zatrudnienie do 1000 godzin (łącznie dla dwóch samochodów). Samochody będą wykorzystane bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława. Ciężarówki muszą posiadać skrzynię uchylne na boki (prawa, lewa strona oraz do tyłu).Czas pracy samochodu liczony jest od rozpoczęcia do zakończenia wykonywania usługi, nie wliczając czasu dojazdu do miejsca wskazanego przez Kierownika Obwodu Drogowego w Iławie (miejsce podstawienia samochodu z kierowcą).Wymagana licencja na krajowy transport drogowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozpoczęcie realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi transportowe na terenie OD SuszUsługi samochodami samowyładowczymi (1 jednostka o ładowności 18-25 ton 1000 godzin i 1 jednostka o ładowności min. 5 ton 200 godzin) przewidywane zatrudnienie do 1200 godzin (łącznie dla dwóch samochodów). Samochody będą wykorzystane bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Susz.Ciężarówki muszą posiadać skrzynię uchylne na boki (prawa, lewa strona oraz do tyłu).Jednostka o ładowności min. 5 Mg musi posiadać hydroburty.Czas pracy samochodu liczony jest od rozpoczęcia do zakończenia wykonywania usługi, nie wliczając czasu dojazdu do miejsca wskazanego przez Kierownika Obwodu Drogowego w Suszu (miejsce podstawienia samochodu z kierowcą).Wymagana licencja na krajowy transport drogowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozpoczęcie realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10