„Usługa transportu pacjentów”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa transportu pacjentów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040092
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa transportu pacjentów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296495

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Medyków 1

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/368-20-12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@wss5.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wss5.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa transportu pacjentów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11851af9-a65c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002995/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa transportu pacjentów, krwi i preparatów krwiopochodnych, materiałów biologicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wss5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja wpostępowaniuoudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziałuwpostępowaniu,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeńmiędzyzamawiającym awykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywasięprzy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumiesięśrodkikomunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniuusługdrogąelektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). Zawiadomienia, oświadczenia, wnioskilubinformacjeWykonawcy przekazują:1. poprzez Platformę Zakupową, dostępnąpodadresemhttps://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środkidowodowe,pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się wpostacielektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,.pdf,.doc, .docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się,podrygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisemzaufanym lub podpisemosobistym. 2.W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lubniniejszą SWZ dooświadczeń idokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniuzastosowanie mają wszczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii zdnia 23 grudnia 2020 r.w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich możeżądaćzamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznychdladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratoremPani/Pana danychosobowych jestWojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary wSosnowcu;2) administratorwyznaczyłInspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktowaćpod adresem e-mail:iod@wss5.pl 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO wcelu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego, prowadzonymw trybieprzetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawyP.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 P.Z.P. przez okres 4lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowyprzekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podaniaprzezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiemustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem wpostępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje niebędąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiadaPani/Pan:a)napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(wprzypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratoraniewspółmierniedużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowychinformacji mającychna celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub datypostępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lubdatyzakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawodosprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania niemożeskutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowieńumowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralnościprotokołu orazjegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwaniapostępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlubpaństwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawodo usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart.20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodnezRODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 19/PNP/SW/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa transportu pacjentów typu "S"

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-08 do 2023-05-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Ilość środków transportu(T) – waga kryterium 40%Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadzekryterium w %.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:2.1 Zasady oceny ofert w kryteriumCena (C)- waga 60%:cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x60%cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua)Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przezWykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakieWykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2.2 Zasady oceny ofert wkryterium Ilość środków transportu (T)– waga 40% Punktacja będzie przyznana według poniższegowzoru:T = ilość przyznanych pkt x 40% Punkty przyznawane za podane kryterium „ilość środkówtransportu”• Wykonawca, który zaoferuje 5 i więcej pojazdów (w tym min 2 ) otrzyma 40 pkt•Wykonawca, który zaoferuje od 3 do 4 pojazdów (w tym min 2 d) otrzyma 20 pkt• Wykonawca, któryzaoferuje 2 pojazdy otrzyma 0 pkt3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriachoceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadamiarytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnieńdotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówieniaWykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość środków transportu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającegowarunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrociegospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2. Uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznejlub finansowej:Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na co najmniej 100 000,00 PLN2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: Warunekten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże:• że posiada wystarczającą ilość pojazdów narealizację przedmiotu zamówienia w postaci minimum 2 pojazdów typu „S” .• że douczestniczenia w wykonaniu zamówienia publicznego skieruje co najmniej 2 osoby nastanowisku kierowcy, które muszą posiadać świadectwa kwalifikacyjne do kierowania pojazdamiuprzywilejowanym a także posiadać aktualne zaświadczenie w zakresie udzielania pierwszejpomocy oraz skieruje 1 zespół reanimacyjny zgodnie z wymaganiami określonymi przezNarodowy Fundusz Zdrowia w szczegółowych materiałach informacyjnych o przedmiociepostępowania w sprawie zawarcia umów udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju:ratownictwo i transport medyczny – zwanym w treści SWZ „transportem medycznym z zespołemreanimacyjnym”

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:.1. Oświadczenie wykonawcy, wzakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r.poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;.2. Odpis lub informacja zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;.3. Wykaz środków transportu, którebędą uczestniczyć w wykonywaniu usługi, w zgodny z wzorem i zawierający informacje zawarte wZAŁĄCZNIKU nr 6 – WYKAZ ŚRODKÓW TRANSPORTU 4 Wykaz osób, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zgodny z wzorem i zawierający informacje zawarte wZAŁĄCZNIKU nr 5 – Wykaz osób.5 Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniana co najmniej 100 000,00 PLN.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz obrakupodstaw do wykluczenia zpostępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodoreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwowinnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdyzwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia orazspełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które robotybudowlane/dostawy/usługiwykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumentypotwierdzające brak podstawdo wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się ozamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawiezamówieniapublicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załączniknr 7,7a, do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy zjegozobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmianyzawartejumowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455p.z.p.oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7, 7a, do SWZ.4.Zmianaumowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formypisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03

2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego dysponującymi zestawami ciągnik + naczepa typu plandeka/firana. Trasy: Polska - Francja / Benelux - Polska. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: „Usługa transportu pacjentów”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sosnowiec: DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sosnowiec: „Usługa transportu pacjentów”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Zakup nowego samochodu służbowego na potrzeby Urzędu Gminy Skołyszyn
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: „Usługa transportu pacjentów”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI