Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa transportu pacjentów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296495
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Medyków 1
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/368-20-12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@wss5.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wss5.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa transportu pacjentów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-386cbd22-96a6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002995/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa transportu pacjentów, krwi i preparatów krwiopochodnych, materiałów biologicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wss53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja wpostępowaniuoudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziałuwpostępowaniu,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeńmiędzyzamawiającym awykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywasięprzy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumiesięśrodkikomunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniuusługdrogąelektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). Zawiadomienia, oświadczenia, wnioskilubinformacjeWykonawcy przekazują:1. poprzez Platformę Zakupową, dostępnąpodadresemhttps://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środkidowodowe,pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się wpostacielektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,.pdf,.doc, .docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się,podrygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisemzaufanym lub podpisemosobistym. 2.W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lubniniejszą SWZ dooświadczeń idokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniuzastosowanie mają wszczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii zdnia 23 grudnia 2020 r.w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich możeżądaćzamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznychdladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratoremPani/Pana danychosobowych jestWojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary wSosnowcu;2) administratorwyznaczyłInspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktowaćpod adresem e-mail:iod@wss5.pl 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO wcelu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego, prowadzonymw trybieprzetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawyP.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 P.Z.P. przez okres 4lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowyprzekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podaniaprzezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiemustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem wpostępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje niebędąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiadaPani/Pan:a)napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(wprzypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratoraniewspółmierniedużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowychinformacji mającychna celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub datypostępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lubdatyzakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawodosprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania niemożeskutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowieńumowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralnościprotokołu orazjegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwaniapostępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlubpaństwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawodo usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart.20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodnezRODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/PNP/SW/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 429000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa transportu pacjentów typu "S"