Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportowa - rozwożenie i zwożenie pojemników na terenie Miasta Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340378577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ernsta Petersona 22
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 506 50 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pronatura.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa transportowa - rozwożenie i zwożenie pojemników na terenie Miasta Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f44cecff-d982-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4775143.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/477514
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy:
a)Komunikacjamiędzyzamawiającym a wykonawcami odbywa się
przyużyciuPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/mkuo_pronatura/aukcje za pośrednictwem
formularza„wyślijwiadomość”,b) Na stronie Platformy udostępnione są: „Regulamin” korzystania
zPlatformy(zawierający wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
wszelkiegorodzajudokumentów) oraz „Instrukcja”dla Wykonawców ;c) Centrum Wsparcia Klienta
Platformy(podnumerem telefonu 22 101-02-02)udziela wszelkich informacji związanych z procesem
składaniaofert,rejestracją, aspektamitechnicznymi (godziny funkcjonowania Centrum Wsparcia
Klienta:odponiedziałku do piątku odgodziny 7 do godziny 17). Ofertę oraz oświadczenie, o którym
mowa wart.125 PZP sporządza się, podrygorem nieważności, w formie elektronicznej w rozumieniu art.
781 §1Kodeksu cywilnego (tj. wpostaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisemelektronicznym)lub postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
CZĘŚĆXIII OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH
OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
CZĘŚĆXIII OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH
OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MKUO ProNatura ZP/TP/37/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje transport pustych pojemników na odpady z terenu Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. mieszczącej się przy ul. Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy i rozwożenie ich wraz z pracownikami Spółki na terenie Miasta Bydgoszczy, oraz zwożenia pojemników.
Zamawiający wymaga aby do dyspozycji pozostawały minimum trzy pojazdy skrzyniowe w tym minimum jeden posiadający windę. Pozostające do dyspozycji pojazdy muszą dysponować skrzynią o minimalnej długości 6,3 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na posiedzeniu niejawnym Zamawiający ocenispełnianie przez
Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz dokona zbadania ofertpod względem przyjętych
w SWZ wymagań. Następnie dokona kwalifikacji Wykonawców dowykluczenia z ubiegania się o
udzielenie zamówienia i kwalifikacji ofert do odrzucenia. Spośród ofertnieodrzuconych Zamawiający
dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać się:
- wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej usługi polegającej na transporcie pojemników o wartości minimum 100 000,00 zł. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenia w zakresie: • art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 1)
i2)niniejszej SWZ• art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 4) niniejszej
SWZ,dotyczącejorzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
b.oświadczeniawykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt.
5)niniejszej SWZ, obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z
innymwykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
wpostępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentamilub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczeniedo udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupykapitałowej;c.oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którymmowa w art.125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych
przezZamawiającego, októrych mowa w:• art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt.
3)niniejszej SWZ, • art. 108ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 4) niniejszej
SWZ,dotyczących orzeczenia zakazuubiegania się o zamówienie publiczne tytułem
środkazapobiegawczego, • art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP wzw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 5) niniejszej SWZ
ustawy,dotyczących zawarcia z innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji, •art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP w zw. z częścią IIIpkt. 2.1 pkkt. 6) niniejszej SWZ, d. odpisu lub
informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP wzw. z częścią III pkt. 2.2. pkkt. 2) niniejszej SWZ,
sporządzonychnie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestrulub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
b. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
c. Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
d. Zdolności technicznej lub zawodowej
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie Zamawiający wezwie do przedłożenia:
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pełnomocnictwoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
udzielenie zamówienia:Wykonawcy występujący wspólnie Wykonawcy mogą ubiegać się
wspólnieoudzieleniezamówienia1) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez
oddzielnepodmioty, współubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika
doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.2) Wszelka korespondencja
prowadzonabędzie wyłącznie zpełnomocnikiem.3) Warunki z art. 117 ust. 1 PZP określone
przezZamawiającego w Cz. III ust.1 pkt. 1.2. SWZ mogą spełniać łącznie (z tym zastrzeżeniem,
że wodniesieniu do warunku zdolności technicznej i zawodowej w części obejmującej
doświadczenieWykonawcy –jeżeli został postawiony- co najmniej jeden z Wykonawców
wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia powinien samodzielnie legitymować się
wymaganymdoświadczeniem).W przypadku, w którym wymaganym doświadczeniem legitymuje
się tylkojeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
Zamawiającyzastrzega do osobistego Wykonania przez tego Wykonawcę następujących
kluczowych zadań:•Zamawiający nie stawia takiego zastrzeżenia4) Żaden z Wykonawców
ubiegających się wspólnieo udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na
podstawie art. 108 ust. 1 PZP w zw.z częścią IIIpkt. 2.1 niniejszej SWZ ani art. 109 ust. 1 PZP w
zakresie, w jakim wynika to z cz.IIIpkt. 2.2.niniejszej SWZ.5) Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o niniejsze zamówienie,których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o
realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy, zawierające
w swojejtreści uregulowanie współpracy tych Wykonawców na potrzeby niniejszego
postępowania