Usługa transportowa - rozwożenie i zwożenie pojemników na terenie Miasta Bydgos

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa transportowa - rozwożenie i zwożenie pojemników na terenie Miasta Bydgoszczy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-12
  • ZamawiającyMiędzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00099525
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportowa - rozwożenie i zwożenie pojemników na terenie Miasta Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340378577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ernsta Petersona 22

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 506 50 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pronatura.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarowanie odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportowa - rozwożenie i zwożenie pojemników na terenie Miasta Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f44cecff-d982-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/477514

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/477514

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy:
a)Komunikacjamiędzyzamawiającym a wykonawcami odbywa się
przyużyciuPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/mkuo_pronatura/aukcje za pośrednictwem
formularza„wyślijwiadomość”,b) Na stronie Platformy udostępnione są: „Regulamin” korzystania
zPlatformy(zawierający wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
wszelkiegorodzajudokumentów) oraz „Instrukcja”dla Wykonawców ;c) Centrum Wsparcia Klienta
Platformy(podnumerem telefonu 22 101-02-02)udziela wszelkich informacji związanych z procesem
składaniaofert,rejestracją, aspektamitechnicznymi (godziny funkcjonowania Centrum Wsparcia
Klienta:odponiedziałku do piątku odgodziny 7 do godziny 17). Ofertę oraz oświadczenie, o którym
mowa wart.125 PZP sporządza się, podrygorem nieważności, w formie elektronicznej w rozumieniu art.
781 §1Kodeksu cywilnego (tj. wpostaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisemelektronicznym)lub postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
CZĘŚĆXIII OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH
OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
CZĘŚĆXIII OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH
OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MKUO ProNatura ZP/TP/37/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje transport pustych pojemników na odpady z terenu Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. mieszczącej się przy ul. Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy i rozwożenie ich wraz z pracownikami Spółki na terenie Miasta Bydgoszczy, oraz zwożenia pojemników.
Zamawiający wymaga aby do dyspozycji pozostawały minimum trzy pojazdy skrzyniowe w tym minimum jeden posiadający windę. Pozostające do dyspozycji pojazdy muszą dysponować skrzynią o minimalnej długości 6,3 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na posiedzeniu niejawnym Zamawiający ocenispełnianie przez
Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz dokona zbadania ofertpod względem przyjętych
w SWZ wymagań. Następnie dokona kwalifikacji Wykonawców dowykluczenia z ubiegania się o
udzielenie zamówienia i kwalifikacji ofert do odrzucenia. Spośród ofertnieodrzuconych Zamawiający
dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać się:
- wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej usługi polegającej na transporcie pojemników o wartości minimum 100 000,00 zł. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenia w zakresie: • art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 1)
i2)niniejszej SWZ• art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 4) niniejszej
SWZ,dotyczącejorzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
b.oświadczeniawykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt.
5)niniejszej SWZ, obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z
innymwykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
wpostępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentamilub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczeniedo udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupykapitałowej;c.oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którymmowa w art.125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych
przezZamawiającego, októrych mowa w:• art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt.
3)niniejszej SWZ, • art. 108ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 4) niniejszej
SWZ,dotyczących orzeczenia zakazuubiegania się o zamówienie publiczne tytułem
środkazapobiegawczego, • art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP wzw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 5) niniejszej SWZ
ustawy,dotyczących zawarcia z innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji, •art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP w zw. z częścią IIIpkt. 2.1 pkkt. 6) niniejszej SWZ, d. odpisu lub
informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP wzw. z częścią III pkt. 2.2. pkkt. 2) niniejszej SWZ,
sporządzonychnie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestrulub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

b. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

c. Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

d. Zdolności technicznej lub zawodowej

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie Zamawiający wezwie do przedłożenia:
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pełnomocnictwo

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie Wykonawcy mogą ubiegać się
wspólnieoudzieleniezamówienia1) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez
oddzielnepodmioty, współubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika
doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.2) Wszelka korespondencja
prowadzonabędzie wyłącznie zpełnomocnikiem.3) Warunki z art. 117 ust. 1 PZP określone
przezZamawiającego w Cz. III ust.1 pkt. 1.2. SWZ mogą spełniać łącznie (z tym zastrzeżeniem,
że wodniesieniu do warunku zdolności technicznej i zawodowej w części obejmującej
doświadczenieWykonawcy –jeżeli został postawiony- co najmniej jeden z Wykonawców
wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia powinien samodzielnie legitymować się
wymaganymdoświadczeniem).W przypadku, w którym wymaganym doświadczeniem legitymuje
się tylkojeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
Zamawiającyzastrzega do osobistego Wykonania przez tego Wykonawcę następujących
kluczowych zadań:•Zamawiający nie stawia takiego zastrzeżenia4) Żaden z Wykonawców
ubiegających się wspólnieo udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na
podstawie art. 108 ust. 1 PZP w zw.z częścią IIIpkt. 2.1 niniejszej SWZ ani art. 109 ust. 1 PZP w
zakresie, w jakim wynika to z cz.IIIpkt. 2.2.niniejszej SWZ.5) Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o niniejsze zamówienie,których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o
realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy, zawierające
w swojejtreści uregulowanie współpracy tych Wykonawców na potrzeby niniejszego
postępowania

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawarte we SWZ we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: elektroniczni ul. Petersona 22 Bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zawarte w dokumentacji postępowania
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję transportu płyt sandwich panel - Leusden - Tuchola
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję transportu płyt sandwich panel, 6,5 m długie szer 110 cm 4cm grubości. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bydgoszcz: dostawy materiałów do remontu i konserwacji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Zakup samochodu służbowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Zakup pojazdów użytkowych o napędzie 100% elektrycznym, na potrzeby Urzędu Miasta Opola
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI