Usługa obejmująca pracę lokomotywy spalinowej wraz z obsługą drużyny trakcyjnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa obejmująca pracę lokomotywy spalinowej wraz z obsługą drużyny trakcyjnej i środkami eksploatacji lokomotywy spalinowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWolsztyn
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-02-14
  • ZamawiającyPAROWOZOWNIA WOLSZTYN
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00090556
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa obejmująca pracę lokomotywy spalinowej wraz z obsługą drużyny trakcyjnej i środkami eksploatacji lokomotywy spalinowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAROWOZOWNIA WOLSZTYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365338207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@parowozowniawolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.parowozowniawolsztyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Instytucja Kultury

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa obejmująca pracę lokomotywy spalinowej wraz z obsługą drużyny trakcyjnej i środkami eksploatacji lokomotywy spalinowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ff73a86-c1a0-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069708/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa obejmujaca pracę lokomotywy spalinowej wraz z obsługa drużyny trakcyjnej i środkami eksploatacji lokomotywy spalinowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ff73a86-c1a0-11ee-9897-f6855eb846c0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej .
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- Marta Sternalska tel. 500 757 755
5. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
6. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) zostanie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego BIP w zakładce Zamówienia publiczne - Przetargi. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), zwane dalej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), zwane dalej rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej.
12. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń, informacji, o których mowa w SWZ składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w SWZ.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy zawarte są w Rozdziale nr III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA
DANYCH OSOBOWYCH
PODCZAS PRZEPROWADZANIA POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1) Administratorem danych osobowych jest Parowozownia Wolsztyn, ul. Fabryczna 1, 64-200 Wolsztyn, nr tel.: 663 294 664.
2) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób:
- elektroniczny, na adres email: kontakt@rodo-leszno.com.pl;
- telefoniczny: 783 479 791;
- lub pisemnie na podany wyżej adres siedziby.
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego w szczególności z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione do dostępu do danych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator danych osobowych zawarł stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych, takie jak dostawcy usług prawnych i doradczych, dostawcy usług informatycznych itd.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru oferty do realizacji, jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania danych obejmuje cały czas trwania umowy, po tym okresie dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
7) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, wymóg ten określają przepisy prawa. Niepodanie wymaganych danych może w konsekwencji doprowadzić do odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy z udziału z postępowaniu.
9) Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
10) Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPZ.260.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa trakcyjna obejmująca pracę lokomotywy spalinowej wraz z obsługą drużyny trakcyjnej i środkami eksploatacji lokomotywy spalinowej:
1) Usługa trakcją spalinową będzie polegała na obsłudze pociągów pasażerskich w ruchu planowym kurs 1 para pociągu raz dziennie od poniedziałku do piątku z dwoma wagonami typu 120A Zamawiającego na trasie Wolsztyn – Zbąszynek – Wolsztyn wraz z manewrami do i od pociągu w terminach poniżej :

a) Marzec 10 (dni robocze od poniedziałku do piątku)
b) Kwiecień 7 ( dni robocze od poniedziałku do piątku)
c) Maj 1 dzień (dni robocze od poniedziałku do piątku)
d) Czerwiec 9 dni (dni robocze od poniedziałku do piątku)
e) Lipiec 10 dni (dni robocze od poniedziałku do piątku)
f) Sierpień 4 (dni robocze od poniedziałku do piątku)
g) Wrzesień 5 ( dni robocze od poniedziałku do piątku)
h) Październik 10 ( dni robocze od poniedziałku do piątku)
i) Listopad 10 (dni robocze od poniedziałku do piątku)
j) Grudzień 1 dzień (dni robocze od poniedziałku do piątku)


Marzec
Odjazd ze stacji Wolsztyn:
Wolsztyn 14:14 Zbąszynek 15:06 (Dni robocze pn. do pt.) 10 dni km 29,080 pockm 298
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Zbąszynek 15:30 Wolsztyn 16:16 (Dni robocze pn. do pt.) 10 dni km 29,080 pockm 298

Kwiecień
Wolsztyn 14:14 Zbąszynek 15:06 (Dni robocze pn. do pt.) 7 dni km 29,080 pockm 203,56
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Zbąszynek 15:30 Wolsztyn 16:16 (Dni robocze pn. do pt.) 7 dni km 29,080 pockm 203,56

Maj
Odjazd ze stacji Wolsztyn
Wolsztyn 14:14 Zbąszynek 15:06 (Dni robocze pn. do pt.) 1 dzień km 29,080 pockm 29,80
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Zbąszynek 15:30 Wolsztyn 16:16 (Dni robocze pn. do pt.) 1 dzień km29,080 pockm 29,80

Czerwiec
Odjazd ze stacji Wolsztyn
Wolsztyn 14:14 Zbąszynek 15:04 (Dni robocze pn. do pt.) 9 dni km 29,080 pockm 268,20
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Zbąszynek 15:30 Wolsztyn 16:16 (Dni robocze pn. do pt.) 9 dni km 29,080 pockm 268,20

Lipiec
Odjazd ze stacji Wolsztyn
Wolsztyn 14:14 Zbąszynek 15:04 (Dni robocze pn. do pt.) 10 dni km 29,080 pockm 298
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Zbąszynek 15:30 Wolsztyn 16:16 (Dni robocze pn. do pt.) 10 dni km 29,080 pockm 298

Sierpień
Odjazd ze stacji Wolsztyn
Wolsztyn 14:14 Zbąszynek 15:04 (Dni robocze pn. do pt.) 4 dni km 29,080 pockm 116,32
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Zbąszynek 15:30 Wolsztyn 16:16 (Dni robocze pn. do pt.) 4 dni km 29,080 pockm 116,32

Wrzesień
Odjazd ze stacji Wolsztyn
Wolsztyn 14:14 Zbąszynek 15:04 (Dni robocze pn. do pt.) 5 dni km 29,080 pockm 145,40
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Zbąszynek 15:30 Wolsztyn 16:16 (Dni robocze pn. do pt.) 5 dni km 29,080 pockm 145,40

Październik
Odjazd ze stacji Wolsztyn
Wolsztyn 14:14 Zbąszynek 15:04 (Dni robocze pn. do pt.) 10 dni km 29,080 pockm 298
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Zbąszynek 15:30 Wolsztyn 16:16 (Dni robocze pn. do pt.) 10 dni km 29,080 pockm 298

Listopad
Odjazd ze stacji Wolsztyn
Wolsztyn 14:14 Zbąszynek 15:04 (Dni robocze pn. do pt.) 10 dni km 29,080 pockm 298
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Zbąszynek 15:30 Wolsztyn 16:16 (Dni robocze pn. do pt.) 10 dni km 29,080 pockm 298

Grudzień
Odjazd ze stacji Wolsztyn
Wolsztyn 14:14 Zbąszynek 15:04 (Dni robocze pn. do pt.) 1 dzień km 29,080 pockm 29,080
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Zbąszynek 15:30 Wolsztyn 16:16 (Dni robocze pn. do pt.) 1 dzień km 29,080 pockm 29,080


Planowana ilość przejazdów na trasie Wolsztyn-Zbąszynek-Wolsztyn wynosi 67 dni. Zastrzegamy sobie zmianę terminów jak i godzin usługi lokomotywy spalinowej . Zamawiający będzie składał do Wykonawcy zapotrzebowanie na dany miesiąc do 20 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania usługi .

2) Usługa trakcją spalinową będzie polegała na obsłudze pociągów pasażerskich w ruchu planowym kurs 1 para pociągu raz dziennie w sobotę z dwoma wagonami typu 120A Zamawiającego na trasie Wolsztyn – Poznań – Wolsztyn wraz z manewrami do i od pociągu w terminach poniżej :

a) Marzec 2 dni ( w soboty)
b) Kwiecień 2 dni ( w soboty)
c) Czerwiec 2 dni ( w soboty)
d) Lipiec 2 dni ( w soboty)
e) Sierpień 1 dzień ( 1 dzień )
f) Wrzesień 1 dzień ( w soboty)
g) Październik 2 dni ( w soboty)
h) Listopad 2 dni ( w soboty )

Marzec
Odjazd ze stacji Wolsztyn:
Wolsztyn 12:38 Poznań 14:46 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682
Przyjazd do stacji stacji Wolsztyn :
Poznań 16:00 Wolsztyn 18:18 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682

Kwiecień
Odjazd ze stacji Wolsztyn:
Wolsztyn 12:38 Poznań 14:46 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682
Przyjazd do stacji stacji Wolsztyn :
Poznań 16:00 Wolsztyn 18:18 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682

Czerwiec
Odjazd ze stacji Wolsztyn:
Wolsztyn 12:38 Poznań 14:46 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682
Przyjazd do stacji stacji Wolsztyn :
Poznań 16:00 Wolsztyn 18:18 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682


Lipiec
Odjazd ze stacji Wolsztyn:
Wolsztyn 12:38 Poznań 14:46 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682
Przyjazd do stacji stacji Wolsztyn :
Poznań 16:00 Wolsztyn 18:18 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682


Sierpień
Odjazd ze stacji Wolsztyn:
Wolsztyn 12:38 Poznań 14:47 Soboty 1 dni km 79,841 pockm 79,841
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Poznań 16:00 Wolsztyn 18:18 Soboty 1 dni km 79,841 pockm 79,841

Wrzesień
Odjazd ze stacji Wolsztyn:
Wolsztyn 12:38 Poznań 14:47 Soboty 1 dni km 79,841 pockm 79,841
Przyjazd do stacji Wolsztyn :
Poznań 16:00 Wolsztyn 18:18 Soboty 1 dni km 79,841 pockm 79,841

Październik
Odjazd ze stacji Wolsztyn:
Wolsztyn 12:38 Poznań 14:46 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682
Przyjazd do stacji stacji Wolsztyn :
Poznań 16:00 Wolsztyn 18:18 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682

Listopad
Odjazd ze stacji Wolsztyn:
Wolsztyn 12:38 Poznań 14:46 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682
Przyjazd do stacji stacji Wolsztyn :
Poznań 16:00 Wolsztyn 18:18 Soboty 2 dni km 79,841 pockm 159,682


Planowana ilość przejazdów na trasie Wolsztyn-Poznań-Wolsztyn wynosi 14 dni. Zastrzegamy sobie zmianę terminów jak i godzin usługi lokomotywy spalinowej . Zamawiający będzie składał do Wykonawcy zapotrzebowanie na dany miesiąc do 20 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania usługi .
UWAGA:
- termin płatności za realizację zamówienia : 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT
Wykonawca zobowiązany jest realizować Przedmiot Zamówienia pojazdem wykonawcy składającym się :
a) z lokomotywy spalinowej wykonawcy oraz 2 wagonów pasażerskich Zamawiającego w okresie od 01 marca 2024 do 31 grudnia 2024 zgodnie z otrzymanym zapotrzebowaniem od Zamawiającego na dany miesiąc do 20 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania usługi , zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
Szczegółowy zakres prac koniecznych do wykonania w ramach zadania wskazany został w Opisie przedmiotu zamówienia , który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ
1. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zawierają Opis przedmiotu zamówienia ( OPZ), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do SWZ
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na obsłudze lokomotywy spalinowej ( drużyna trakcyjna) oraz utrzymaniu pojazdu wykorzystywanego do świadczenia usługi w należytym stanie czystości i sanitarno-epidemiologicznym, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465)
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SWZ
4. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 94 ust. 2 pkt 2 Pzp

4.2.6.) Główny kod CPV: 63711000-6 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu kolejowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Na mocy art. 214 ust 1 pkt 7 Pzp. Zamawiający przewiduje zwiększenie o 20%

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena brutto(C) - waga kryterium 100%;

2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena brutto (C)- waga 100%:

cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 100%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
3. Podstawą przyznania punktów w kryterium "Cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
a) wykonawca spełni warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania usług na sieci PKP PLK S.A. będących przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 602).

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek w zakresie potencjału technicznego, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia publicznego:
− co najmniej 2 (dwoma) lokomotywami spalinowymi które posiadają : wydane przez Prezesa UTK świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego, ważne świadectwo sprawności technicznej pojazdu kolejowego, dostosowaną do kursowania z prędkością co najmniej 90 km/h,
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
1) aktualna licencja na świadczenie usług trakcyjnych wydana przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego na podstawie ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 602).;
2) aktualny certyfikat bezpieczeństwa ważny na sieci PKP PLK S.A. wydany przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego;
3) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków wskazanych w SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w ust. 4.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w jednolitym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków, a także wówczas gdy podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
1) aktualna licencja na świadczenie usług trakcyjnych wydana przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego na podstawie ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 602).;
2) aktualny certyfikat bezpieczeństwa ważny na sieci PKP PLK S.A. wydany przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego;
3) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków wskazanych w SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w ust. 4.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w jednolitym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków, a także wówczas gdy podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SWZ
2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SWZ
3. Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy ( jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 5 do SWZ
4. Oświadczenie z art. 117 Pzp ( jeżeli dotyczy ) - Załącznik nr 6 do SWZ
5. Wykaz urządzeń technicznych - Załącznik nr 7 do SWZ
6. Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy )

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 p.z.p.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-14 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. Sekcja V :
pkt 5.6.)
7. W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 07 września 2023 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1824; zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 zwanym dalej "r.d.e.").

pkt 5.7.)
7. W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 07 września 2023 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1824 zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 zwanym dalej "r.d.e.").

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu o których mowa w tzw. „Rozporządzeniu i ustawie sankcyjnej ”
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę , w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa:
1) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) – dalej jako „ ustawa sankcyjna
2) art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576, dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie – dalej jako rozporządzenie Rady (UE) nr 833/2014.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ogara 205 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę ogara 205. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI