„UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO – KANALIZACYJNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY UZDROWISKOWEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO – KANALIZACYJNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY UZDROWISKOWEJ MUSZYNA” Dostawa samochodu do czyszczenia kanalizacji wraz z kamerą do inspekcji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMuszyna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-08-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-24
  • Numer ogłoszenia593941-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593941-N-2018 z dnia 2018-07-24 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie: „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO – KANALIZACYJNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY UZDROWISKOWEJ MUSZYNA” Dostawa samochodu do czyszczenia kanalizacji wraz z kamerą do inspekcji
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020, DZIAŁANIA 2.3. „GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA W AGLOMERACJACH”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie, krajowy numer identyfikacyjny 49051044800000, ul. ul. Piłsudskiego  39 , 33370   Muszyna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 471 40 89, e-mail pgk.muszyna@wp.pl, faks 18 471 40 89.
Adres strony internetowej (URL): www.pgk.muszyna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Komunalna Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
NIE DOTYCZY
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pgk.muszyna.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pgk.muszyna.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna w sekretariacie (pokój nr 1) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 03.08.2018 r. do godz. 10:30 2. Otwarcie ofert nastąpi w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna dnia 03.08.2018 roku, godz. 10:45 3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwierając oferty Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także informacje dotyczące cen, terminu wykonania zamówienia, warunków gwarancji. 4. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Adres:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 128 33-370 Muszyna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO – KANALIZACYJNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY UZDROWISKOWEJ MUSZYNA” Dostawa samochodu do czyszczenia kanalizacji wraz z kamerą do inspekcji
Numer referencyjny: PGK.ZP.271.S.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Opis ogólny Zamówienie obejmuje: Dostawę samochodu do czyszczenia kanalizacji wraz z kamerą do inspekcji realizowaną w ramach projektu „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO – KANALIZACYJNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY UZDROWISKOWEJ MUSZYNA”. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu specjalnego (ssąco-płuczącego) zapewniającego możliwość hydrodynamicznego czyszczenia kanalizacji grawitacyjnej (ogólnospławnej, sanitarnej i deszczowej), odpompowania zbiorników pompowni ścieków, komór technicznych oraz wybierania nieczystości ciekłych i stałych spełniającego następujące parametry techniczne: Lp. Opis techniczny minimum wymagalnych parametrów technicznych i wymogów funkcjonalnych dla przedmiotu zamówienia I. PODWOZIE 1 Fabrycznie nowe: wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r., 2 Podwozie dwuosiowe z napędem 4x4, 3 Dopuszczalna masa całkowita max. 16 ton, 4 Rozstaw osi w zakresie 3200 – 3300 mm, 5 Długość całkowita zabudowanego pojazdu – max. do 6900 mm, 6 Wysokość całkowita max. 3600 mm, 7 Samochód wraz z osprzętem przygotowany do pracy w temperaturze do -15°C, 8 Samochód wraz z zabudową przygotowany do pracy w temperaturze do -15°C, z cyrkulacją i podgrzewaniem w obwodzie wodnym. 9 Silnik: 1) wysokoprężny, min. 230 KM, 2) pojemność silnika min. 7,5 litra, 3) silnik spełniający normy emisji spalin min. EURO 6, 4) skrzynia biegów, 6+1 – biegowa, manualna, 5) układ ogrzewania paliwa, 6) ogranicznik prędkości do 90 km/h, 7) rura wydechowa wyprowadzona za kabiną skierowana do góry. 10 Oś przednia: 1) przednie zawieszenie, paraboliczne min. 6,0 ton, 2) blokada mechanizmu różnicowego osi przedniej, 3) stabilizator osi przedniej. 11 Oś tylna: 1) zawieszenie paraboliczne min. 10,5 ton, 2) blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, 3) stabilizator na osi tylnej, 4) przystawka/i odbioru mocy spełniająca/e wymogi zabudowy. 12 Układ hamulcowy: 1) hamulec osi przedniej i tylnej – bębnowe, 2) układ hamulcowy z ABS – odłączanym, 3) podgrzewany system sprężonego powietrza. 13 Układ kierowniczy: 1) dla ruchu prawostronnego, 2) immobiliser. 14 Układ elektryczny: 1) dwa akumulatory 12V, min. 115Ah, 2) mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów. 15 Koła: 1) felgi stalowe 7,50x22,5, 2) opony przód 2x11R 22,5, 3) opony tył 4x11R 22,5. 16 Zbiornik: 1) paliwa o pojemności min. 120 litrów z zamykanym korkiem. 17 Kabina: 1) kabina dzienna trzyosobowa w kolorze białym, 2) siedzenie kierowcy amortyzowane, 3) klimatyzacja, 4) lusterka elektryczne, 5) światła do jazdy dziennej, 6) reflektory przeciwmgłowe, 7) kratki ochronne na reflektorach, 8) centralny zamek, 9) tachograf cyfrowy, 10) luk dachowy. 18 Oświetlenie: 1) dodatkowe oświetlenie LED wokół samochodu. II. ZABUDOWA: 1 Zbiornik osadu i wody: 1) zbiornik cylindryczny ze zintegrowanymi komorami bocznymi (osad min. 4,4 m3, woda min. 3,0 m3) wykonany w całości ze stali nierdzewnej, 2) zbiornik szlamowy z przyspawanymi wodnymi komorami bocznymi stanowiący monolityczną całość, 3) wskaźnik poziomu nieczystości oraz napełniania wody w zbiornikach, 4) zawór spustowy na dennicy DN125, 5) króciec ssący DN125 w dolnej części dennicy, 6) możliwość napełnienia zbiornika wody z hydrantu za pomocą węża strażackiego (DN75) z szybkozłączem, 7) zabezpieczenie tylnej części samochodu przed szlamem podczas opróżniania zbiornika (fartuch wylotowy ze stali nierdzewnej wystający poza gabaryty samochodu), 8) dennica ryglowana klinami i podnoszona hydraulicznie, 9) system hydraulicznego podnoszenia zbiornika, 10) zabezpieczenie układu ssącego przed przepełnieniem zbiornika, 11) właz na zbiorniku osadu umożliwiający czyszczenie zbiornika, 12) włazy na kieszeniach wodnych umożliwiające czyszczenie, 13) by-pass umożliwiający łączenie pojemności zbiornika cylindrycznego z komorami bocznymi, 14) ciśnieniowe dysze czyszczące wnętrze zbiornika podczas zrzutu osadu, 2. Układ ssący: 1) pompa próżniowa typu wyporowego z wirującymi tłokami krzywkowymi, 2) wydajność pompy (przepływu powietrza) – min. 1900m3/h, 3) pompa chłodzona powietrzem, 4) podciśnienie/nadciśnienie około 0,9 bar/0,5 bar, 5) zabezpieczenie pompy przed przeciążeniem, 6) automatyczne wyłączenie pompy ssawnej przy pełnym zbiorniku szlamowym, 7) maksymalna głębokość ssania w pionie min. 8,5m (bez inżektora), 8) cyklon ze stali nierdzewnej zabezpieczający kompresor, 9) wyłącznik bezpieczeństwa. 3 Kołowrót z rurą ssącą: 1) kołowrót z rurą ssącą DN125 z zamocowaniem górnym, obracany hydraulicznie, 2) kołowrót wykonany ze stali nierdzewnej, 3) sterowanie z pilota na kablu oraz radiowe do wszystkich funkcji, 4) możliwość wyprowadzenia węża do tyłu na wprost, w lewą lub prawą część samochodu. 4 Sterowanie: 1) Skrzynka kontrolno-sterownicza na pojeździe w zabudowie hermetycznej ze stali nierdzewnej, zawierającej m.in.: 1.1) wakuometr (-1 +5 bar), 1.2) manometr, 1.3) licznik obrotów silnika, 1.4) lampka niskiego stanu wody w zbiorniku, 1.5) lampka wysokiej temperatury kompresora, 1.6) wskaźnik zapełnienia filtra cyklonowego, 1.7) przycisk wyboru pilota zdalnego (radiowy/kablowy), 1.8) przycisk zwolnienia blokady tylnego kołowrotu węża ciśnieniowego, 1.9) otwieranie/zamykanie tylnego kołowrotu węża ciśnieniowego, 1.10) wyłącznik awaryjny, 1.11) gniazdo do pilota kablowego, 1.12) inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń zabudowy. 2) Pilot kablowy i radiowy, z następującymi funkcjami (identyczne dla kablowego i radiowego) m.in.: 2.1) załączania/wyłączanie pompy wysokiego ciśnienia, 2.2) regulacja ciśnienia wody, 2.3) załączanie/wyłączanie pompy próżniowej, 2.4) tryb podciśnienie/nadciśnienie, 2.5) operacje kołowrotem węża ssawnego, 2.6) otwieranie/zamykanie zaworów pneumatycznych, 2.7) odwijanie/zwijanie głównego węża ciśnieniowego, 2.8) regulacja prędkości obrotowej głównego kołowrotu węża ciśnieniowego, 2.9) otwieranie/zamykanie zaworu zasilania węża ciśnieniowego, 2.10) rozwijanie/zwijanie małego węża ciśnieniowego, 2.11) regulacja obrotów silnika, 2.12) wyłącznik awaryjny, 2.13) inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń zabudowy. 5 Układ wodny (wysokociśnieniowy): 1) pompa wodna nurnikowa o wydajności min. 180 l/min przy min 200 barach, 2) płynna regulacja ciśnienia roboczego, 3) zabezpieczenie automatyczne pompy przed pracą „na sucho”, 4) wąż ciśnieniowy nawinięty na obrotowym bębnie w tylnej części samochodu, bęben uchylny hydraulicznie, 5) automatyczna prowadnica węża do równomiernego nawijania węża oraz dociskiem zabezpieczającym przed „skakaniem węża”, 6) bęben wykonany ze stali nierdzewnej, 7) napęd bębna hydrauliczny z płynną regulacją prędkości, 8) wąż ciśnieniowy średnicy 1”, długość nie mniej niż 120 m, 9) bęben mały wysokociśnieniowy 1/2” z wężem o długości nie mniej niż 40 mb, wykonany ze stali nierdzewnej, z napędem hydraulicznym, 10) opróżnianie z resztek wody instalacji wysokociśnieniowej sprężonym powietrzem. 6 Napęd: 1) napęd pompy próżniowej i wodnej od mechanicznej przystawki przekładni pasowej. 7 Osprzęt: 1) zamykane skrzynie ze stali nierdzewnej umieszczone wzdłuż zbiornika na węże i akcesoria, 2) 2 węże ssące PVC DN125, o długości min. 3 m, 3) głowice do czyszczenia kanalizacji 1”: 3.1) 1 szt. dysza obrotowa z wkładkami na rotorze 2xM6 40° oraz 2xM6 70° oraz tył na korpusie 3xM6 25°, o wymiarach ø60x103mm, wkładki ze stali nierdzewnej, 3.2) 1 szt. dysza płucząca z pilotem 1xM6 0° oraz tył 3xM6 25° i 3xM6 35° o wymiarach ø50x78mm, wkładki ze stali nierdzewnej, 3.3) 1 szt. dysza do zatorów z pilotami 1xM6 0° i 3xM6 15° oraz tył 6xM6 25°, o wymiarach ø55x85mm w wykonaniu „nie haczącym”, wkładki ze stali nierdzewnej, 3.4) 1 szt. dysza płucząca „jajowa” z pilotem 1xM8 0° oraz tył 4xM8 15° i 4xM8 20°, o wymiarach ø68x105mm, wkładki ceramiczne, 4) głowice do czyszczenia kanalizacji ½”: 4.1) 1 szt. dysza płucząca z pilotem 1xM6 0° oraz tył 3xM6 25° i 3xM6 35°, o wymiarach ø30x53mm, wkładki ze stali nierdzewnej, 4.2) 1 szt. dysza do zatorów z pilotami 1xM4 0° i 3xM4 15° oraz tył 6 x otworów wierconych 25°, o wymiarach ø30x57mm, przód – wkładki ze stali nierdzewnej, 5) lanca ciśnieniowa, 6) belka sygnalizacyjna LED sterowana z kabiny samochodu, 7) lampa robocza, 8) drabina aluminiowa do dostępu na zabudowę, 9) 3 liczniki roboczogodzin, kompresor, pompa ciśnieniowa, przystawka mocy, 10) kamera cofania z monitorem podglądowym w kabinie kierowcy, 11) teleskopowy zderzak tylny, 12) wyciągarka elektryczna lub hydrauliczna do podnoszenia krat i włazów. III. INNE 1 Specyfikacja techniczna systemu do inspekcji kanalizacji o średnicy do DN400 wpychanego: 1.1) Jednostka: 1) Jednostka sterująca zabudowana w osobny kufer podłączany do bębna kablem. 2) Monitor przemysłowy LCD min. 15” o proporcjach obrazu 4x3 – 230V. 3) Obudowa przemysłowa odporna na niekorzystne warunki atmosferyczne – niska / wysoka temperatura otoczenia, opady deszczu i śniegu. 4) Obudowa metalowa monitora. 5) Szklana szyba czołowa z powłoką przeciwodblaskową. 6) Klawiatura odporna na wilgoć, generator napisów. 7) Wprowadzenie w pamięć systemu inspekcyjnego kodów odnoszących się do eksploatacji rurociągu opracowanych wg. normy PN-EN 13508-2. 8) Zapis materiału VIDEO i zdjęć na wbudowanej pamięci sterowania lub pamięci zewnętrznej typu pendrive. 9) Możliwość exportu zapisanego materiału video na pamięć zewnętrzną. 10) Chłodzenie sterowania. 11) Potencjometr siły oświetlenia. 12) Wbudowany w sterowanie wyłącznik lokalizatora. 13) Dwa złącza BNC wejście i wyjście Video. 14) Złącze USB do podpięcia pamięci zewnętrznej. 2.1) Głowica inspekcyjna: 1) Głowica inspekcyjna od DN 50-400 z automatycznym horyzontem i wydajnym oświetleniem LED, połączona łącznikiem elastycznym. 2) Wielkość przetwornika nie mniej niż ¼”. 3) Rozdzielczość nie mniej niż 600 TVL. 4) System PAL. 5) Czułość nie mniej niż 1,5 lux przy F1.2. 6) Ogniskowa nie mniej niż 3,7 mm. 7) Jasność obiektywu f 2,0. 8) Kąt widzenia minimum 68 stopni. 9) Automatyczna przysłona. 10) Migawka elektroniczna. 11) Zakres pracy przetwornika –20 C do +50 C. 3.1) Bęben z przewodem wpychowym: 1) Bęben łożyskowany wykonany ze stali nierdzewnej - szczotkowanej, z hamulcem. 2) Elektroniczny licznik odległości zintegrowany z bębnem – wyświetlanie odległości na ekranie kompatybilnego sterowania. 3) Kabel wpychowy usztywniany włóknem szklanym i zbrojony Kevlarem o długości min. 50 m. 4) Średnica kabla 9 mm zapewniająca przesyłanie danych i sterowanie dla głowicy. 5) Przewód o długości min. 10 m łączący bęben z kompatybilnym sterowaniem. 4.1) Inne: 1) Kabel zasilający do jednostki sterującej. 2) Elementy centrujące - 2 szt., (DN100 / DN160). 3) Przetwornica 12V/24V-230V pełna sinusoida. IV. DODATKOWE WYMAGANIA 1 1.1) Dokumenty: 1) Pełna instrukcja obsługi urządzenia (zabudowy) w języku polskim, 2) Pełna instrukcja obsługi samochodu w języku polskim, 3) Katalog części zamiennych, 4) Dokumentacja schematów hydraulicznych, pneumatycznych oraz elektrycznych zabudowy samochodu w wersji papierowej, 5) Świadectwo CE wykonania w języku polskim, 6) Homologację całości pojazdu (podwozia i zabudowy) jako samochód specjalny zgodnie z obowiązującymi przepisami, 7) Karta pojazdu, 8) Kartę Gwarancyjną wystawioną przez producenta bezpośrednio na Zamawiającego, 9) Dokumentację Techniczno-Ruchową samochodu i zamontowanych urządzeń (dwa egzemplarze w języku polskim i jeden egzemplarz w języku producenta o ile jest sporządzony w innym języku niż język polski), 10) Oświadczenie, że żaden element zabudowy nie jest zbiornikiem ciśnieniowym i tym samym nie podlega nadzorowi UDT, 11) Oświadczenie o zgodności przedmiotu umowy z przepisami Unii Europejskiej, 12) Protokół odbioru końcowego wykonany przez dział kontroli jakości producenta, wraz z wynikami pomiarów prób ruchowych i natężenia hałasu, 13) Dokumenty niezbędne do dopuszczenia pojazdu do ruchu na terenie Polski, 2.1) Szkolenie: 1) Szkolenie dla kierowców i operatorów na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna na koszt Wykonawcy dziesięciu pracowników w warunkach umożliwiających praktyczne wykorzystanie pojazdu m.in. w zakresie obsługi technicznej pojazdu i wyposażenia, postępowania w przypadku awarii, diagnostyki oraz w zakresie umożliwiającym dokonywanie samodzielnych napraw dostarczonego samochodu po upływie okresu gwarancji, zakończone wydaniem certyfikatu. 3.1) Serwis: 1) Zapewnienie serwisu w odległości max. 150 km od siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 2. Równoważność: w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Gwarancja: wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (w okresie gwarancji przeglądy gwarancyjne przeprowadzane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ). Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (Wykonawca może zaproponować wydłużony termin gwarancji, za co uzyska odpowiednią ilość punktów). Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale 14 SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 34144000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 17 ust. 2 pkt. 1 Regulaminu (Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających – polegających na powtórzeniu podobnych dostaw).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-03-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy. 2. Termin zakończenia: nie później niż do dnia 31.03.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający w zakresie tego warunku określa następujące minimalne poziomy zdolności: a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy, których przedmiotem było dostarczenie pojazdu o parametrach analogicznych do przedmiotu niniejszego postępowania: w szczególności pojazdu dwuosiowego 16t z napędem 4x4, z krzywkowym kompresorem próżniowym o wydajności min. 1900m3/h.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwemu organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz.U. 2017 poz. 1785 ze zm.) - załącznik nr 7 do SIWZ. 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie Rozdziału 6 ust. 1 pkt. 13 SIWZ. 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) 1) – 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt. 6) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; 9) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w stosunku do podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w Rozdziale 6 ust. 7 SIWZ. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty wymienione w pkt. 1-6. 10) W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1-6 obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 3 SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 12) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 13) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, o którym mowa w ust. 12, Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 14) Forma składania oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2) Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 3) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIE DOTYCZY
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży specyfikację techniczną pojazdu ze wskazaniem najważniejszych elementów – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/00). 2. Termin oraz forma wnoszenia wadium: 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego 37 8809 0005 2001 0000 0752 0001 z dopiskiem: Wadium dla przetargu, nr sprawy PGK.ZP.271.S.2.2018 Uwaga! Terminem wniesienia wadium jest data i godzina zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089 ze zm.). 3) W przypadku wniesienie wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 5) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej winno być dołączone do oferty w formie oryginału. Brak takiego oryginału lub tylko jego kopia skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty. 6) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7) Gwarancja nie może wygasać przed końcem okresu ważności oferty określonego w rozdziale 10 "Termin związania ofertą" oraz musi zawierać wszystkie sytuacje powodujące utratę wadium wymienione poniżej w pkt. 10 SIWZ. W przypadku gdy gwarancja nie będzie przewidywać którejkolwiek z tych sytuacji lub nie będzie obejmować całego okresu związania ofertą, Zamawiający może uznać, że nie wniesiono wadium, a wówczas Wykonawca może zostać wykluczony z postępowania. 8) Zamawiający zwraca wa) Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana - niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przez upływem terminu składania ofert - niezwłocznie po otrzymaniu takiego wniosku. 9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących sytuacjach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrania, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11) Wadium w pieniądzu (wraz z należytymi odsetkami) wniesione przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, może być - naadium:

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 90,00
Okres gwarancji na zabudowę i podwozie pojazdu ponad złożony obligatoryjny okres gwarancji 24 m-cy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określa szczegółowo wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
NIE DOTYCZY
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
NIE DOTYCZY
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-03, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Miejsce realizacji zamówienia: Województwo: małopolskie, Powiat: nowosądecki, Harmonogram realizacji projektu: Zamówienie należy wykonać nie później niż do dnia 31.03.2019 r. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Ewa Dudczak 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami: Nr Nazwa kryterium Waga 1 Cena oferty na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. 90 2 Okres gwarancji na zabudowę i podwozie pojazdu ponad złożony obligatoryjny okres gwarancji 24 m-cy Gwarancja może zostać wydłużona maksymalnie o 36 m-ce (maksymalny okres gwarancji 60 m-cy) i nie może być krótsza niż okres 24 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 24 m-cy wzwyż. 10 2. Dokonanie oceny ofert nastąpi przez punktowanie w/w kryteriów w skali 0-100 punktów. 2.1 Punktacja w ramach kryterium CENA będzie obliczana wg wzoru: P1=
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.