Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 388 02 02
1.5.8.) Numer faksu: 24 388 02 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4d1004f-c621-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023151/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Transport sanitarny pacjentów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno. 2. Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. 4. Wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
6. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES. W takim przypadku Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym (dołączenie odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES);
3) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
4) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
Więcej informacji dot. opisu sposobu przygotowania ofert w Rozdziale 16 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest „Kutnowski Szpital Samorządowy” Spółka z o.o., reprezentowany przez Prezesa Zarządu, tel. 24 3880 200, adres e-mail: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpital.kutno.pl
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Transport sanitarny pacjentów, Nr postępowania: ZP/9/22 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych w Rozdziale 24 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/9/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1 - Transport międzyszpitalny pacjenta zespołem specjalistycznym „S”
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
1) Cena – 60%
Oferta Wykonawcy z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
2) Odległość bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego – 30%
Oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) dotyczącego odległości bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego, podanej w kilometrach, wraz z podaniem jej adresu.
Oferta Wykonawcy z najmniejszą ilością kilometrów otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 30. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
3) Liczba pojazdów skierowana do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej – 10%
Oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) dotyczącego ilości pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej.
Oferta Wykonawcy z największą ilością kilometrów otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 10. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pojazdów skierowana do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2 - Transport międzyszpitalny pacjenta zespołem podstawowym „P”
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
1) Cena – 60%
Oferta Wykonawcy z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
2) Odległość bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego – 30%
Oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) dotyczącego odległości bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego, podanej w kilometrach, wraz z podaniem jej adresu.
Oferta Wykonawcy z najmniejszą ilością kilometrów otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 30. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
3) Liczba pojazdów skierowana do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej – 10%
Oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) dotyczącego ilości pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej.
Oferta Wykonawcy z największą ilością kilometrów otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 10. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pojazdów skierowana do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3 - Transport sanitarny dla doraźnego transportu pacjentów na badania diagnostyczne, celem przewozu do domu, do lądowiska i z lądowiska na terenie „KSS” Sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
1) Cena – 60%
Oferta Wykonawcy z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
2) Odległość bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego – 30%
Oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) dotyczącego odległości bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego, podanej w kilometrach, wraz z podaniem jej adresu.
Oferta Wykonawcy z najmniejszą ilością kilometrów otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 30. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
3) Liczba pojazdów skierowana do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej – 10%
Oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) dotyczącego ilości pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej.
Oferta Wykonawcy z największą ilością kilometrów otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 10. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pojazdów skierowana do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 4 - Transport materiałów biologicznych ze Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i z pozostałych Oddziałów Szpitalnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
1) Cena – 60%
Oferta Wykonawcy z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
2) Odległość bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego – 30%
Oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) dotyczącego odległości bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego, podanej w kilometrach, wraz z podaniem jej adresu.
Oferta Wykonawcy z najmniejszą ilością kilometrów otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 30. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
3) Liczba pojazdów skierowana do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej – 10%
Oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) dotyczącego ilości pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej.
Oferta Wykonawcy z największą ilością kilometrów otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 10. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z powyższą formułą. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość bazy wyjazdowej ambulansów od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pojazdów skierowana do realizacji zamówienia wyprodukowanych w 2013 r. i powyżej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 21 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U.2021 poz. 450 z późn. zm.).
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej wykonywanie usługi będącej przedmiotem zamówienia na kwotę gwarantowaną w wysokości nie niższej niż wynikająca z Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. 2019, poz. 866);
ALBO
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) na kwotę nie niższą niż 150 000 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) – w przypadku składania ofert tylko na Pakiety Nr 3 albo 4.
W przypadku składania oferty na wszystkie Pakiety, Zamawiający uzna za wystarczające złożenie polisy wskazanej w pkt 3) lit. a) powyżej.
W sytuacji gdy Wykonawca składa wyłącznie ofertę na Pakiet Nr 3 albo 4, Zamawiający uzna za wystarczające złożenie polisy wskazanej w pkt 3) lit. b) powyżej.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią liczbą pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia:
Dla Pakietu Nr 1 - karetki specjalistyczne typu „S” – minimum 2 pojazdy;
Dla Pakietu Nr 2 - karetki podstawowe typu „P” – minimum 2 pojazdy;
Dla Pakietu Nr 3 - minimum 2 pojazdy;
Dla Pakietu Nr 4 - minimum 1 pojazd.
UWAGA:
W przypadku składnia oferty na większą liczbę niż jeden Pakiet, Wykonawca musi dysponować środkami transportu oddzielnie dla wszystkich Pakietów, na które składa ofertę, tzn. łączna ilość pojazdów nie może być mniejsza niż suma ilości pojazdów określonych dla poszczególnych Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę.
b) dysponuje odpowiednimi osobami (kierowcy, lekarze, ratownicy medyczni, sanitariusze) w ilości umożliwiającej nieprzerwane świadczenie usług transportu sanitarnego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca jest zobowiązany do nieprzerwanego udzielania świadczeń, w tym zapewnienia zastępstwa za osoby nie mające możliwości realizacji zamawianej usługi. Osoby zastępujące winny spełniać co najmniej warunki wymagane w niniejszym postępowaniu
UWAGA:
Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością zespołów osób wykonujących przedmiot zamówienia w ilości odpowiadającej ilościom pojazdów wykazanych w Załączniku Nr 9 do SWZ dla każdego z Pakietów, odpowiednio:
Dla Pakietu Nr 1 - karetki specjalistyczne typu „S” – minimum 2 zespoły wyjazdowe;
Dla Pakietu Nr 2 - karetki podstawowe typu „P” – minimum 2 zespoły wyjazdowe;
Dla Pakietu Nr 3 - minimum 2 zespoły wyjazdowe;
Dla Pakietu Nr 4 - minimum 1 kierowca.
Skład zespołów osób musi być zgodny z wymaganiami opisanym w Rozdziale 4 SWZ dla każdego rodzaju transportu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ.
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowi wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2) Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 21 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U.2021 poz. 450 z późn. zm.) – dla każdego środka transportu skierowanego do realizacji zamówienia wskazanego w Załączniku Nr 9 do SWZ;
b) Kopia polisy ubezpieczeniowej OC na kwotę gwarantowaną w wysokości nie niższej niż wynikająca z Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. 2019, poz. 866)
ALBO
c) kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) na kwotę nie niższą niż 150 000 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty tylko na Pakiet Nr 3 i 4.
W przypadku składania oferty na wszystkie Pakiety, Zamawiający uzna za wystarczające złożenie polisy wskazanej w ust. 2 pkt 1) lit. b) powyżej.
W sytuacji gdy Wykonawca składa wyłącznie ofertę na Pakiet Nr 3 albo 4, Zamawiający uzna za wystarczające złożenie polisy wskazanej w pkt 2) pkt 1) lit. c) powyżej.
e) wykaz środków transportu skierowanych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w celu wykonywania zamówienia – sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SWZ;
Ilość pojazdów wyprodukowana w 2013 r i powyżej wskazana w Załączniku Nr 9 do SWZ musi się zgadzać z oświadczeniem złożonym w Formularzu Oferty – Załącznik Nr 1 do SWZ
f) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SWZ
UWAGA:
Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością zespołów osób wykonujących przedmiot zamówienia w ilości odpowiadającej ilościom pojazdów wykazanych w Załączniku Nr 9 do SWZ, odpowiednio:
Dla Pakietu Nr 1 - karetki specjalistyczne typu „S” – minimum 2 zespoły wyjazdowe;
Dla Pakietu Nr 2 - karetki podstawowe typu „P” – minimum 2 zespoły wyjazdowe;
Dla Pakietu Nr 3 - minimum 2 zespoły wyjazdowe;
Dla Pakietu Nr 4 - minimum 1 kierowca.
Skład zespołów osób musi być zgodny z wymaganiami opisanym w Rozdziale 4 SWZ dla każdego rodzaju transportu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) dowody rejestracyjne środków transportu skierowanych do realizacji zamówienia, z których będzie wynikał wiek pojazdów – do punktowanego kryterium oceny ofert.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – zgodnie z Załącznikiem Nr 4 – jeżeli dotyczy
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 1 pkt 1) lit. a) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający na podstawie art. 455 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2021 poz. 1129 z późn. zm.) dopuszcza zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w następujących okolicznościach i na następujących zasadach:
a) wzrost ustawowej stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
b) obniżenia stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
c) zmiany polegającej na zamianie jeszcze nie wykorzystanej pozycji dotyczącej usługi transportu sanitarnego przewidzianej niniejszą umową, na inną z tej umowy, która została już wykorzystana, z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie. Zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego;
d) w przypadku niewyczerpania całości usług transportu sanitarnego określonego w Załączniku Nr 1 do umowy w okresie na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego.
2. Zamawiający na podstawie art. 455 ust 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, po uprzednim zawarciu odpowiedniego aneksu do umowy w przypadku zmian wymogów Ministerstwa Zdrowia i NFZ, Zamawiający zastrzega możliwość uzupełnienia wyposażenia do wymagań szczegółowych Ministerstwa Zdrowia i NFZ dla karetki „S” i dla karetki „P” na tych samych warunkach cenowych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835).