Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi międzynar. transportu elementów wystaw stałych do Pawilonu Pl. oraz kompleksowej usługi montażu i demontażu elementów wystaw stałych w Paw. Pl. na Wystawie Światowej Expo 2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi międzynar. transportu elementów wystaw stałych do Pawilonu Pl. oraz kompleksowej usługi montażu i demontażu elementów wystaw stałych w Paw. Pl. na Wystawie Światowej Expo 2020
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a92ae60-da87-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://paih.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://paih.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający szczegółowo określił środki komunikacji elektronicznej w części XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny dot. RODO został określony w
części XXVI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny dot. RODO został określony w
części XXVI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPiZP/DSiPG.25/15/2021/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie kompleksowej usługi międzynarodowego transportu lotniczo – wodno drogowego elementów wystaw stałych do Pawilonu Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju oraz z Pawilonu Polskiego w Dubaju do Polski po zakończeniu Wystawy Światowej Expo 2020 (część I). Zamówienie w zakresie części I będzie także obejmowało prawo opcji, którego przedmiotem będzie:
a) transport raportów branżowych do Pawilonu Polskiego w Dubaju – ten zakres zamówienia zostanie zrealizowany w osobnych terminach (od jednego do trzech).
b) zapewnienie magazynowania skrzyń transportowych i palet wraz z opakowaniami transportowanych elementów oraz skrzyń zabezpieczających urządzenie i elementy stołu na czas trwania Expo, zapewniającego ich przechowanie w nienaruszonym stanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60161000-4 - Usługi w zakresie transportu paczek
60420000-8 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego
60600000-4 - Usługi transportu wodnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
a) transport raportów branżowych do Pawilonu Polskiego w Dubaju – ten zakres zamówienia zostanie zrealizowany w osobnych terminach (od jednego do trzech). Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 30 dni przed planowaną realizacją zamówienia.b) zapewnienie magazynowania skrzyń transportowych i palet wraz z opakowaniami transportowanych elementów oraz skrzyń zabezpieczających urządzenie i elementy stołu na czas trwania Expo, zapewniającego ich przechowanie w nienaruszonym stanie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 10 dni przed planowaną realizacją zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny, wymienionych poniżej:
1. cena brutto za całość zamówienia (Kc) 60%
2. Doświadczenie Wykonawcy(Kp) 30%
3. Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia) 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie kompleksowej usługi montażu i demontażu elementów wystaw stałych: instalacji „Polski Stół” w II części ścieżki zwiedzania oraz instalacji Oskara Zięty jako części wystawy stałej w V części ścieżki zwiedzania w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju (część II)
4.2.6.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w
punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny, wymienionych poniżej:
1. Cena brutto za całość zamówienia 60%
2. Doświadczenie 20%
3. Jakość wykonania 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:1) Sytuacji technicznej lub zawodowej:
Warunek dla Części I zamówienia
a) Wykonawca wykaże, że ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził należycie realizację minimum dwóch międzynarodowych transportów lotniczych lub/i morskich wystaw lub instalacji artystycznych w ramach dwóch oddzielnych umów/zamówień każda, polegające na przygotowaniu dokumentów transportowych oraz specjalistycznym transporcie międzynarodowym tych obiektów, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda usługa.
b) Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia i pełnienia funkcji związanej z koordynacją transportów osobę posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w realizowaniu kompleksowych międzynarodowych usług transportowych lotniczych i morskich, w tym w przygotowaniu dokumentacji celnej wraz z jej poprawnym procedowaniem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 8 i 8a do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 10 (Część I) i 12 (Część II) do SWZ oraz Załącznik nr 11 (Część I) i 13 (Część II) do SWZ; Załącznik nr 7 i 7a do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wszelkie niezbędne dokumenty wymagane przez Zamawiającego zostały określone w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w cz. X SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian został określony w par. 10 Montaż oraz w par. 11 PPU Transport PPU7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://paih.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące postępowania zostały określone w SWZzamieszczonego na stronie internetowej prowadzonego postępowania.