Świadczenie usług w zakresie przewozu i dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej im.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie przewozu i dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Bakałarza w Bakałarzewie oraz Szkoły Podstawowej w Przebrodzie (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBakałarzewo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-08-18
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa im. Mikołaja Bakałarza w Bakałarzewie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00300498
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozu i dowozu
uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Bakałarza w Bakałarzewie
oraz Szkoły Podstawowej w Przebrodzie (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Bakałarza w Bakałarzewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000649433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Króla Zygmunta Starego 1

1.5.2.) Miejscowość: Bakałarzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-423

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875694284

1.5.8.) Numer faksu: 875694284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spbakalarzewo@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spbakalarzewo.edupag.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie przewozu i dowozu
uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Bakałarza w Bakałarzewie
oraz Szkoły Podstawowej w Przebrodzie (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a481e24b-187c-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://spbakalarzewo.bip.gov.pl/publiccontracts/view/37722

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spbakalarzewo.bip.gov.pl/publiccontracts/view/37722
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych powyżej), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Zgodnie z wytycznymi określonymi w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal w celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
2) System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
a) Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,
b) Mozilla Firefox od wersji 15,
c) Google Chrome od wersji 20,
d) Microsoft Edge.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Bakałarza w Bakałarzewie, 16-423 Bakałarzewo, kontakt tel. 87 5694284 lub e-mail: spbakalarzewo@wp.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt e-mail: spbakalarzewo@wp.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na zadanie pn. Świadczenie usług w zakresie przewozu i dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Bakałarza w Bakałarzewie oraz Szkoły Podstawowej w Przebrodzie w okresie od 01 września 2022 r. do 31 sierpnia 2024 r. Nr sprawy: SP.221.5/22

3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.),;
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jej ustaniu do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, jak również w związku z realizacją 10 letniego obowiązku archiwizacyjnego,
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.221.5/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku szkolnym 2022/2023- od 01. 09.2022r. do 30.06.2023r. i roku szkolnym 2023/2024 od 1.09.2023r. do 30 czerwca 2024 r. . usługi dowozu i przewozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Bakałarzewie i Szkoły Podstawowej w Przebrodzie.
Zakres świadczonej usługi obejmuje dowiezienie uczniów do szkół z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, odwiezienie uczniów po zajęciach szkolnych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Dowóz uczniów będzie wykonywany autobusami Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) przestrzegania terminu dowożenia uczniów,
b) wykonywania usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907, tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 i 1005) i ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260, Dz. U. z 2018 r. poz. 1990, 224 ,tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 450 ), przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług,
c) zapewnienia odpowiedniej liczby miejsc siedzących stosownie do wymagań danej trasy,
d) posiadania aktualnego ubezpieczenia pojazdów,
e) w przypadku awarii autobusu zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt pojazdu zastępczego, spełniającego wymagania określone w punkcie b- d,
f) współpracy z odpowiednimi Dyrektorami szkół lub wychowawcami zajmującymi się uczniami dojeżdżającymi w szkole w zakresie prawidłowej organizacji dowozów, zapewnienia uczniom bezpieczeństwa oraz poprawnego zachowania uczniów w autobusie.
Szczegółowy opis został zamieszczony w SWZ niniejszego postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria przedstawione w niniejszej , o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
3. zdolności technicznej lub zawodowej tj. :
a) posiadania wiedzy i doświadczenia;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: „Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania” – sporządzone wg formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2.2), na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300000,00 zł
( słownie : trzysta tysięcy złotych ).
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie polegające na transporcie osób, usługa
( umowa ) o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto (słownie czterysta
tysięcy zł. ), oraz 1 zamówienie polegające na transporcie uczniów do placówek oświatowych, usługa ( umowa ) o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto ( słownie : czterysta tysięcy zł. ).
Dla wskazanych usług Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody ( referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane ) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonane należycie.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie przynajmniej jednym autobusem gwarantującym bezpieczne dowożenie wymaganej liczby uczniów na każdą trasę, na którą składa ofertę, chyba, że ten sam autobus z kierowcą wykonuje kilka tras. W razie konieczności zamiany pojazdu w trakcie realizacji umowy pojazd zastępczy nie może być starszy niż podany w ofercie. W przypadku, jeśli Wykonawca dysponuje większą ilością pojazdów nie opisuje wszystkich, a tylko pojazdy przeznaczone do przewożenia uczniów na oferowanej trasie. Ocena spełniania nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu pojazdów do wykonywania usługi na oferowanej trasie.
Wykonawca zobowiązany jest dysponować 1 kierowcą posiadającym wymagane uprawnienia - na każdą trasę, na którą składa ofertę, chyba że ten sam kierowca wykonuje kilka tras. Ocena spełniania nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4) Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa powyżej, dokonuje w przypadku:
a) podmiotowych środków dowodowych – odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych, które każdego z nich dotyczą;
b) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, lub zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji” dostępnych na miniPortalu, a następnie „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” po przekierowaniu na moj.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienia progów i parę zaprawek w Golfie V - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienia progów i parę zaprawek w Golfie V. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bakałarzewo: Przebudowa strategicznej sieci dróg gminnych na terenie gminy Bakałarzewo
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu osobowego z napędem elektrycznym
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: "Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego o DMC do 3,5 t"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI