Świadczenie usług transportu sanitarnego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportu sanitarnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-07-06
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00097261
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Świadczenie usług transportu sanitarnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportu sanitarnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed95eece-d80e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018821/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi transportu krwi

1.3.5 Usługi transportu medycznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.med.torun.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.KomunikacjapomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,wniosków,zawiadomieńorazprzekazywanie informacji odbywa się elektroniczniezapośrednictwemminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPhttps://epuapa.gov.pl/wps/portal.2.Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami zapomocą poczty elektronicznej:dzp@med.torun.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacjiprzekazywanych przyużyciu systemówminiPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminiekorzystaniaz miniPortau orazRegulaminie ePUAP.Regulaminy te stanowią integralną część SWZ wzakresie, wjakim określajązasady oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniaelektronicznych dokumentówi informacjiprzekazywanych przy ich użyciu.2.Maksymalnyrozmiar plikówprzesyłanych zapośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,wycofania oferty lubwniosku oraz doformularzkomunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB.3.ZainteresowanyzłożeniemofertyWykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymitechnicznymi zawartymiwprzywołanychRegulaminach. Przystąpienie do postępowania jestrównoznaczne zakceptacjąwarunków korzystaniaz miniPortalu i ePUAP oraz przywołanychRegulaminów.4.Szczegółoweinstrukcje użytkowaniaminiPortalu (narzędzia udostępnionego przezUrząd ZamówieńPublicznych,MinisterstwoPrzedsiębiorczości i Technologii oraz MinisterstwoCyfryzacji) dostępne sąnastronie:https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływutakichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz.UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratoremPani/PanadanychosobowychjestSpecjalistyczny Szpital Miejski im.M.Kopernika w Toruniu, ul. Batorego17/19,87-100Toruń;-inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym SzpitaluMiejskimim.M.KopernikawToruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl;-Pani/Panadaneosoboweprzetwarzanebędąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego nr sprawy SSM.DZP.200.68.2021 prowadzonymwtrybiepodstawowym;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty,którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3ustawy zdnia29 stycznia 2004 r. –Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),dalej„ustawaPzp”; -Pani/Panadaneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawyPzp,przez okres4 lat oddniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwaniaumowyprzekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-obowiązekpodaniaprzezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawyPzp; -wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowanewsposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;-posiada Pani/Pan:− na podstawie art.15RODOprawo dostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16RODOprawo dosprostowania Pani/Panadanychosobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,októrychmowa w art. 18ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchronyDanychOsobowych, gdyuznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy RODO;-nieprzysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODOprawo dousunięciadanychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa wart. 20RODO;−napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobbowych,gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1lit. cRODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.69.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego w zakresie: transportu podstawowego z obsadą, transportu specjalistycznego z obsadą, transportu materiałów do badań laboratoryjnych, transport krwi, preparatów krwiopochodnych i przewóz dokumentacji medycznej oraz transport sanitarny lekarza lub pielęgniarki do miejsca zamieszkania lub pobytu pacjenta w ramach realizacji nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

̃Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu,jednakżezmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 30%

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali usługi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj.:
- co najmniej jedną usługę transportu sanitarnego podstawowego z obsadą o wartości minimum 50 000 zł brutto i co najmniej jedną usługę transportu sanitarnego specjalistycznego z obsadą o wartości minimum 70 000 zł brutto i co najmniej jedną usługę transportu krwi lub usługę transportu materiałów do badań laboratoryjnych lub usługę transportu krwi i materiałów do badań laboratoryjnych o wartości minimum 20 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: -art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,-art. 108 ust.1pkt4 uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułemśrodkakarnego,sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,b) oświadczeniawykonawcy,w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej wrozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.z 2020 r.poz. 1076 i 1086), zinnym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek odopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupykapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,ofertyczęściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innegowykonawcynależącego do tej samejgrupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 doSWZ,c)odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i InformacjioDziałalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej ni

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichwpostępowaniuoudzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu izawarciaumowy wsprawiezamówieniapublicznego. W związku z tym należy wskazanepełnomocnictwozłożyćwraz zofertą.2) O iledotyczy - W odniesieniu do warunku udziałuwpostępowaniudotyczącegozdolności technicznejlub zawodowej wykonawcy wspólnieubiegającysię oudzieleniezamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców,którzywykonająrobotybudowlane, do realizacji których tezdolności są wymagane. Wtymprzypadku,wykonawcywspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają doofertyoświadczenie, zktóregowynika, które roboty budowlanewykonają poszczególniwykonawcy.3)Wykonawcywystępującywspólnie powinni złożyćoświadczenia i dokumenty, októrych mowa wniniejszymrozdziale SWZ,z tym, że oświadczeniewstępne wymienione w ust. 1niniejszegorozdziału SWZ(oświadczeniewg wzoru stanowiącegozałącznik nr 4 do SWZ) orazdokumentywskazane w ust.8 pkt 3niniejszego rozdziału SWZ(dokumenty potwierdzające brakprzesłanekdowykluczeniawykonawcy) składa każdyWykonawca z osobna, natomiastpozostałedokumentyluboświadczenia potwierdzającespełnianie warunków udziału wpostępowaniuokreślonychprzezZamawiającego mogą byćskładane wspólnie.4) Zamawiającyniezastrzegaobowiązkuosobistego wykonania przezposzczególnych wykonawcówwspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadańdotyczącychprzedmiotowego zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w załączniku nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-04

2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI