Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Świadczenie usług transportu sanitarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu sanitarnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed95eece-d80e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018821/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi transportu krwi
1.3.5 Usługi transportu medycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.med.torun.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.KomunikacjapomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,wniosków,zawiadomieńorazprzekazywanie informacji odbywa się elektroniczniezapośrednictwemminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPhttps://epuapa.gov.pl/wps/portal.2.Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami zapomocą poczty elektronicznej:dzp@med.torun.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacjiprzekazywanych przyużyciu systemówminiPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminiekorzystaniaz miniPortau orazRegulaminie ePUAP.Regulaminy te stanowią integralną część SWZ wzakresie, wjakim określajązasady oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniaelektronicznych dokumentówi informacjiprzekazywanych przy ich użyciu.2.Maksymalnyrozmiar plikówprzesyłanych zapośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,wycofania oferty lubwniosku oraz doformularzkomunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB.3.ZainteresowanyzłożeniemofertyWykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymitechnicznymi zawartymiwprzywołanychRegulaminach. Przystąpienie do postępowania jestrównoznaczne zakceptacjąwarunków korzystaniaz miniPortalu i ePUAP oraz przywołanychRegulaminów.4.Szczegółoweinstrukcje użytkowaniaminiPortalu (narzędzia udostępnionego przezUrząd ZamówieńPublicznych,MinisterstwoPrzedsiębiorczości i Technologii oraz MinisterstwoCyfryzacji) dostępne sąnastronie:https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływutakichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz.UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratoremPani/PanadanychosobowychjestSpecjalistyczny Szpital Miejski im.M.Kopernika w Toruniu, ul. Batorego17/19,87-100Toruń;-inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym SzpitaluMiejskimim.M.KopernikawToruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl;-Pani/Panadaneosoboweprzetwarzanebędąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego nr sprawy SSM.DZP.200.68.2021 prowadzonymwtrybiepodstawowym;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty,którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3ustawy zdnia29 stycznia 2004 r. –Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),dalej„ustawaPzp”; -Pani/Panadaneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawyPzp,przez okres4 lat oddniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwaniaumowyprzekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-obowiązekpodaniaprzezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawyPzp; -wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowanewsposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;-posiada Pani/Pan:− na podstawie art.15RODOprawo dostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16RODOprawo dosprostowania Pani/Panadanychosobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,októrychmowa w art. 18ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchronyDanychOsobowych, gdyuznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy RODO;-nieprzysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODOprawo dousunięciadanychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa wart. 20RODO;−napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobbowych,gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1lit. cRODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.69.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego w zakresie: transportu podstawowego z obsadą, transportu specjalistycznego z obsadą, transportu materiałów do badań laboratoryjnych, transport krwi, preparatów krwiopochodnych i przewóz dokumentacji medycznej oraz transport sanitarny lekarza lub pielęgniarki do miejsca zamieszkania lub pobytu pacjenta w ramach realizacji nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
̃Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu,jednakżezmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 30%4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali usługi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj.:
- co najmniej jedną usługę transportu sanitarnego podstawowego z obsadą o wartości minimum 50 000 zł brutto i co najmniej jedną usługę transportu sanitarnego specjalistycznego z obsadą o wartości minimum 70 000 zł brutto i co najmniej jedną usługę transportu krwi lub usługę transportu materiałów do badań laboratoryjnych lub usługę transportu krwi i materiałów do badań laboratoryjnych o wartości minimum 20 000 zł brutto.