Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU OSÓB DIALIZOWANYCH I TRANSPORTU SANITARNEGO KRWI DLA
WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO CENTRUM PEDIATRII W KIELCACH
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoKielce
WojewództwoŚwiętokrzyskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-05-18
ZamawiającyWojewódzki Szpital Zespolony
Data publikacji ogłoszenia2021-05-07
Numer ogłoszenia2021/BZP 00048298
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048298 z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU OSÓB DIALIZOWANYCH I TRANSPORTU SANITARNEGO KRWI DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO CENTRUM PEDIATRII W KIELCACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289785
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wszzkielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPZOZ
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU OSÓB DIALIZOWANYCH I TRANSPORTU SANITARNEGO KRWI DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO CENTRUM PEDIATRII W KIELCACH
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006085/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.4 Transport osób dializowanych i krwi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.wszzkielce.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/anna.dobrowolska@wszzkielce.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnympod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP. Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musibyć zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie. (Informacje w tym zakresie określono w pkt 25 SWZ).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.wszzkielce.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZ/60/2021/AŁD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu osób dializowanych i transportu sanitarnego krwi dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego i Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii w Kielcach w następującym zakresie:Zadania nr 1 A. transport osób dializowanych z miejsca zamieszkania do Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w granicach administracyjnych miasta Kielce i z powrotem do domu.B. transport osób dializowanych z miejsca zamieszkania do Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach poza granicami administracyjnymi miasta Kielce.i z powrotem do domu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy, załączniki nr 2a i 2b do SWZ (wykaz miejsc z których dowożeni będą pacjenci do Stacji Dializ WSzZ w poszczególne dni tygodnia) oraz załącznik nr 3 – projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.5.) Wartość części: 677299,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ze względu na ograniczoną ilość znaków Zamawiający informuję,żesposób oceny ofert określono w pkt 36 SWZ "Kryteria oceny ofert"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ze względu na ograniczoną ilość znaków Zamawiający informuję,żesposób oceny ofert określono w pkt 36 SWZ "Kryteria oceny ofert"
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu osób dializowanych i transportu sanitarnego krwi dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego i Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii w Kielcach w następującym zakresie:Zadania nr 2 Transport sanitarny - odbiór i dostarczenie krwi i preparatów krwiopochodnych oraz dokumentacji ze Stacji Krwiodawstwa w Kielcach, ul Jagiellońska 66 do Pracowni Serologii Transfuzjologicznej oraz z Pracowni Serologii Transfuzjologicznej do Kliniki Chorób Zakaźnych ul. Radiowa 7 i do Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii II Klinika Pediatrii oddział onkologii i hematologii dziecięcej Pawilon G ul. Artwińskiego 3a. Zgodnie z treścią art. 5 pkt 33a ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U .z 2019 r. poz. 1373 z późn. zm.) transport sanitarny to przewóz osób albo materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy, załączniki nr 2a i 2b do SWZ (wykaz miejsc z których dowożeni będą pacjenci do Stacji Dializ WSzZ w poszczególne dni tygodnia) oraz załącznik nr 3 – projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.5.) Wartość części: 42728,4 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ze względu na ograniczoną ilość znaków Zamawiający informuję,żesposób oceny ofert określono w pkt 36 SWZ "Kryteria oceny ofert"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na wezwanie “cito” po krew i preparaty krwiopochodne
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ze względu na ograniczoną ilość znaków Zamawiający informuję,żesposób oceny ofert określono w pkt 36 SWZ "Kryteria oceny ofert"
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 5), 7), 8) oraz spełniają poniżej określone warunki tj.:Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów rozumiane jako:• Wykonawca posiada aktualne zezwolenie lub licencję na zarobkowy przewóz osób wydane na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.0.2140 t. j). W przypadku gdy zezwolenie lub licencja nie jest wymagana – stosowne oświadczenie – dla Zadania nr 1• Wykonawca posiada aktualne zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2002 r. oz. 1137 z późn. zm.) lub inne zezwolenie, decyzję administracyjną wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa na podstawie, którego Wykonawca świadczy, usługi w zakresie objętym przedmiotowym zamówienia – dla Zadania nr 2Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej rozumianej jako:Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną min. 100.000,00 zł – dotyczy Zadania nr 1Posiadają właściwe zdolności techniczne lub zawodowe:a) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) lub aktualnie realizują usługę, której przedmiotem było/jest świadczenie przez okres minimum 12 miesięcy na rzecz Zamawiającego, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika, przychodnia) ww. usług w skali jednego roku, (może być kilka umów na rzecz różnych Zamawiających, ale w tożsamym okresie 12 miesięcy):• usługi transportu osób dializowanych o wartości brutto minimum 100.000,00 zł - dla Zadania nr 1• usługi transportu sanitarnego krwi o wartości brutto minimum 20.000,00 zł - dla Zadania nr 2Dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi - środkami transportu: dla Zadania nr 1 • minimum jeden pojazd przystosowany do przewozu osób w pozycji leżącej posiadający wpis w dowodzie rejestracyjnym, iż jest to pojazd przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, • minimum jeden pojazd przystosowany do przewozu osób siedzących na wózkach inwalidzkich, posiadający wpis w dowodzie rejestracyjnym, iż jest to pojazd przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych,• minimum jeden pojazd przystosowany do przewozu osób siedzących max. 8 osób (7 osób + kierowca)dla Zadania nr 2• minimum jeden pojazd przystosowany do transportu krwi i preparatów krwiopochodnych spełniający wymogi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne.Zamawiający wymaga, aby każdy środek transportu użyty do realizacji usługi odpowiadał wymogom określonym w ustawie „Prawo o ruchu drogowym” i przepisach wykonawczych oraz posiadał aktualne ubezpieczenie OC/NW.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.pOświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 u.p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania określonych w SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 a) do SWZ, o których mowa:• w art. 108 ust 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 u.p.z.p.,• art. 109 ust 1 pkt 5 oraz pkt 7 – 8 u.p.z.p.Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 u.p.z.p. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia podmiotów udostepniających zasoby w następującym zakresie:,a) oświadczenia podmiotu udostepniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 u.p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania określonych w SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr do SWZ 6b), o których mowa:• w art. 108 ust 1 pkt 1, 2 ,3, 4, 6 u.p.z.p.,• art. 109 ust 1 pkt 5 oraz pkt 7 – 8 u.p.z.p.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla Zadania nr 1 - aktualne zezwolenie lub licencję na zarobkowy przewóz osób wydane na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.0.2140 t. j). W przypadku gdy zezwolenie lub licencja nie jest wymagana – stosowne oświadczenie,Dla Zadania nr 2 - aktualne zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2002 r. oz. 1137 z późn. zm.) lub inne zezwolenie, decyzję administracyjną wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa na podstawie którego Wykonawca świadczy, usługi w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usług wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca w ww. wykazie wskazuje wyłącznie usługi w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowód, iż usługi są wykonywane lub zostały wykonane wykonywane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Gdy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tego dokumentu – oświadczenia Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.Wykaz środków transportu dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych zawodowych Wykonawcy określonych w SWZ (dla Zadania nr 1 wzór stanowi załącznik nr 7a do SWZ – wykaz urządzeń technicznych - środków transportu)(dla Zadania nr 2 wzór stanowi załącznik nr 7b do SWZ – wykaz urządzeń technicznych - środków transportu)Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia dla Zadania nr 1,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony i podpisany:Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, oferowany czas dojazdu na wezwanie “cito” po krew i preparaty krwiopochodne, zobowiązanie dotyczące warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.Formularz asortymentowo - cenowy, (stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ).Oświadczenie Wykonawcy, składane w oparciu o art. 125, iż nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7‒8 i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ (załącznik nr 4a i 4b do SWZ)Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca (art. 118 u.p.z.p.), składanego w oparciu o art. 125 ust 5 u.p.z.p., iż nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i pkt 7‒8 oraz odpowiednio iż spełnienia warunki udziału w postepowaniu określone w SWZ w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (załącznik nr 5a i 5b do SWZ)W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust 1 u.p.z.p. w celu oceny, czystosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostepniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępnianego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Szczegóły obowiązania określa pkt. 12 b)Aktualny dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy tj. KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru o ile nie jest on dostępny w bezpłatnych i ogólnodostępnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski,• w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy,• w przypadku oferty składanejprzez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 58 ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza złożenie umowy regulującej współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej jako dokumentu równoważnegoz pełnomocnictwem.Pełnomocnictwo: wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. określenie zakresu, podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie:a) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,b) zmiany danych teleadresowych,c) zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie,d) zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia),e) zmiany warunków transportu oraz harmonogramu realizacji usługi określonego w § 2 umowy,f) zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust 2 u.p.z.p.2. Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku:a) w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objętego umową.b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielkość. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1 a-d dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę drogą elektroniczną zaszyfrowaną przy użyciu aplikacji dostępnej na miniPortalu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), udostępnia informację o kwocie jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 720 028,20 złotych
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie felg 17 aluminiowych - Kielce
Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Zlecę piaskowanie felg 17 aluminiowych.
Zainteresowanych proszę o kontakt.