„Sukcesywne dostawy paliw - tankowanie pojazdów CUW w 2021 r." 2 Części

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywne dostawy paliw - tankowanie pojazdów CUW w 2021 r." 2 Części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-14
  • Numer ogłoszenia766276-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 766276-N-2020 z dnia 14.12.2020 r.

Centrum Usług Wspólnych: „Sukcesywne dostawy paliw - tankowanie pojazdów CUW w 2021 r." 2 Części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
NIE DOTYCZY
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, krajowy numer identyfikacyjny 385525891, ul. Rataja  29a , 42-400  Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 671 07 65, e-mail sekretariat@cuw-zawiercie.pl, faks 32 671 07 73.
Adres strony internetowej (URL): http://www.cuw-zawiercie.4bip.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.cuw-zawiercie.4bip.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie,

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Obsługi Projektów pok. 307 (III piętro) ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Sukcesywne dostawy paliw - tankowanie pojazdów CUW w 2021 r." 2 Części
Numer referencyjny: IZ.272 - 0043/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw w 2021 r. do pojazdów mechanicznych oraz do urządzeń spalinowych, będących w posiadaniu Centrum Usług Wspólnych, realizowana poprzez bezgotówkowe tankowanie na stacji paliwowej należącej do Wykonawcy, to jest stacji do której prawo do dysponowania posiada Wykonawca. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.1) Część I - Zadanie nr 1 - przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw w 2021 r. do pojazdów mechanicznych oraz do urządzeń spalinowych, będących w posiadaniu Centrum Usług Wspólnych, Zespół ds Remontów i Napraw w Zawierciu Kądzielowie, przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej, realizowana poprzez bezgotówkowe tankowanie w/w na stacji paliwowej Wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Zawiercie, w zakresie poniższych paliw:a) olej napędowy, w skrócie ON - w ilości szacunkowej do 45 000 litrówb) benzyna bezołowiowa (etylina), w skrócie E95 - w ilości szacunkowej do 4 000 litrów2) Część II - Zadanie nr 2 - przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw w 2021 r. do pojazdów mechanicznych oraz do urządzeń spalinowych, będących w posiadaniu Centrum Usług Wspólnych, Zespół ds Remontów i Napraw w Pilicy, ul. Żarnowieckiej 47, realizowana poprzez bezgotówkowe tankowanie w/w na stacji paliwowej Wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Pilica, w zakresie poniższych paliw:a) olej napędowy, w skrócie ON - w ilości szacunkowej do 13 000 litrówb) benzyna bezołowiowa (etylina), w skrócie E95 - w ilości szacunkowej do 2 000 litrówII. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, dotyczące obydwóch części zamówienia - odpowiednio.1. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie w formie bezgotówkowego tankowania pojazdów, oraz w celu napełnienia zbiorników urządzeń spalinowych - kanistrów, w ilościach i terminach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 2. Paliwa, będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wszystkie wymogi aktualnie obowiązujących norm technicznych i jakościowych, w szczególności tych określonych w Polskich Normach, przenoszących europejskie normy zharmonizowane,(PN-EN 228 dla E95 i PN-EN 590 dla ON) z uwzględnieniem wymagań dla w/w paliw dla sezonu „letniego”, „przejściowego" i „zimowego” oraz określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.3. W przypadku spadków temperatury Wykonawca zapewni Zamawiającemu odpowiedni gatunek oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia, zapewniając spełnienie odpowiednich własności niskotemperaturowych, a w szczególności odpowiedniej temperatury zablokowania zimnego filtra (CFPP) oznaczonej zgodnie z normą PN-EN 116. Na potwierdzenie powyższego, Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może zażądać od Wykonawcy przedstawienia aktualnego świadectwa lub certyfikatu jakości sprzedawanych paliw. 4. Stacja paliwowa Wykonawcy, zlokalizowana w Zawierciu lub Pilicy, w zależności od danej części zamówienia, winna w całym okresie obowiązywania umowy odpowiadać aktualnym przepisom Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie oraz posiadać co najmniej 2 czynne, zalegalizowane dystrybutory w tym co najmniej jeden do tankowania ON i co najmniej jeden do tankowania E95. Dystrybutory muszą zapewniać rozliczenia ilościowe paliw w temperaturze referencyjnej 15° C. 5. Określone dla obydwóch części zamówienia i wskazane w Dział I ust. 1 pkt. 1} i 2} ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, jakie zamierza zakupić Zamawiający w roku 2021r., Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym (nie więcej niż o 40%) w zależności od bieżących potrzeb - w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w związku z niezrealizowaniem całego zamówienia. Pojazdy Zamawiającego są wykorzystywane między innymi do zimowego utrzymania dróg i w zależności od panujących warunków atmosferycznych i częstotliwości wyjazdów zmienia się znacząco zapotrzebowanie na paliwo. Zamawiający działając z największą starannością nie jest w stanie przewidzieć faktycznego zapotrzebowania na paliwo w 2021r.6. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia całodobowego bezgotówkowego tankowania pojazdów Zamawiającego przez 7 dni w tygodniu. 7. Tankowanie będzie realizowane, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego - w dowolnym terminie i o dowolnym czasie.8. W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej, z powodu której nie będzie możliwe tankowanie na stacji, o której mowa w ust. 4, Wykonawca zapewni Zamawiającemu tankowanie na wskazanej przez siebie stacji paliw na terenie miasta Zawiercie lub Pilicy - odpowiednio, na swój koszt, z uwzględnieniem takiego tankowania na wystawionej Zamawiającemu Fakturze VAT, po cenie nabycia, nie wyższej jednak niż cena obowiązująca w danym dniu na stacji paliwowej Wykonawcy, z zastosowaniem upustu dla Zamawiającego. 9. Wykonawca musi zapewnić ciągłość dostaw paliwa na stację paliwową, o której mowa w ust. 4, tak aby zapewnić realizację przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ust. 5 i 6.10. Wykonawca musi dysponować niezależnym źródłem prądu, tak aby w przypadku przerwy w dostawie prądu możliwe było tankowanie pojazdów lub kanistrów Zamawiającego.11. Zamawiający przekaże Wykonawcy - w zakresie każdej części oddzielnie, wykaz pojazdów i urządzeń, przeznaczonych do tankowania, a także listę osób upoważnionych do bezgotówkowego zakupu paliwa w imieniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wydawania paliwa wyłącznie zgodnie z wykazem. Wykaz będzie podlegał aktualizacji, w sytuacji każdej zmiany taboru samochodowego lub osób upoważnionych. 2. Szczegóły związane ze sposobem realizacji zamówienia oraz rozliczania zrealizowanej ilości paliwa zawarte są w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.III. Rozwiązania równoważne:1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez wykonawcę minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp. 2) „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych od określonych w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 63712600-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09134100-8
09132100-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
01.01.2021 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi (OPC) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, obejmującą co najmniej działalność gospodarczą w zakresie obrotu paliwami, będącymi przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował stacją paliwową odpowiadającą przepisom Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie, wyposażoną w co najmniej 2 czynne, zalegalizowane dystrybutory w tym co najmniej jeden do tankowania ON i co najmniej jeden do tankowania E95, zapewniające rozliczanie ilościowe paliwa w temperaturze referencyjnej 15° C. i dostępne Zamawiającemu przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu. a) dla Części I na terenie miasta Zawiercieb) dla części II na terenie miasta Pilica.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona Zamawiający wezwie do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie danej Części Zamawiający wezwie do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie:1) aktualnej na dzień złożenia koncesji na obrót paliwami ciekłymi (OPC) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, obejmującą co najmniej działalność gospodarczą w zakresie obrotu paliwami, które są przedmiotem zamówienia - wystarczającym będzie przedłożenie aktualnego wydruku z Rejestru dostępnego na stronie internetowej: zhttps://rejestry.ure.gov.pl/2) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami , według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ, z treści którego będzie wynikało spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej, opisanego w rozdziale X ust. 3 pkt 3) SIWZ, w zakresie oferowanej do realizacji Części zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
aktualnie posiadanego przez Wykonawcę świadectwa/certyfikatu jakości paliw - w celu potwierdzenia, że jakość oferowanego paliwa odpowiada obowiązującym normom i wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego w dziale II, ust. 2 SIWZ, na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w formie pisemnej) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Ponadto do Oferty, na którą składa się Formularz ofertowy,którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ i Formularz cenowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ, wykonawca dołącza: Pełnomocnictwo do reprezentowania albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy – jeżeli zostało ustanowione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii bądź do reprezentowania (albo do reprezentowania i zawarcia umowy) Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – zgodnie z zapisami Rozdz. XII.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy, zawarte są w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej Umowy przy czym wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, dopuszczalne w świetle Umowy i ustawy Pzp wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.3. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy obejmujące: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku wzrostu cen paliw u producentów, w wyniku czego kwota wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazana w §3 ust. 1 zostanie wyczerpana przed zrealizowaniem przedmiotu umowy w pełnym zakresie ilościowym, o kwotę wynikającej z iloczynu pozostałej do realizacji ilości paliwa przez aktualne ceny jednostkowe obowiązujące u Wykonawcy, z zastosowaniem upustu dla Zamawiającego2) Inne przypadki uzasadniające dopuszczalność zmiany postanowień Umowy:a) jeżeli zostanie wprowadzona zmiana obowiązujących przepisów prawa dotyczących rozwiązań wprowadzanych w związku za pobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub inną epidemią - w zakresie w jakim niemożliwa jest realizacja Umowy w jej obecnym brzmieniu,b) w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nagłe, nieuchronne, nadzwyczajne niezależne od Stron i niedające się przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności - w zakresie w jakim niemożliwa jest realizacja Umowy w jej obecnym brzmieniu,c) jeżeli zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
NIE DOTYCZY
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
-
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNAskierowana do osób fizycznych, których dane osobowe Zamawiający pozyska w związkuz prowadzonym postępowaniem o zamówienia publiczneZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem wykonawczym Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Usług Wspólnych z siedzibą: 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a, reprezentowane przez Dyrektora.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@cuw-zawiercie.pl,2) pisemnie na adres siedziby Administratora.;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - co jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywne dostawy paliw - tankowanie pojazdów CUW w 2021 r." 2 Części, prowadzonym w trybie art. 39 (przetarg nieograniczony) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp);4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą również osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo do wglądu lub kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane, zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane ani przekazywane do państw trzecich. 6. Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane przez okres 5 lat.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;9. Posiada Pani/Pan:1) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;________________________________________________________________________________________* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw w 2021 r. do pojazdów mechanicznych oraz do urządzeń spalinowych, będących w posiadaniu Centrum Usług Wspólnych, Zespół ds Remontów i Napraw w Zawierciu Kądzielowie, przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej, realizowana poprzez bezgotówkowe tankowanie w/w na stacji paliwowej Wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Zawiercie, w zakresie poniższych paliw:a) olej napędowy, w skrócie ON - w ilości szacunkowej do 45 000 litrówb) benzyna bezołowiowa (etylina), w skrócie E95 - w ilości szacunkowej do 4 000 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63712600-9, 09134100-8, 09132100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw w 2021 r. do pojazdów mechanicznych oraz do urządzeń spalinowych, będących w posiadaniu Centrum Usług Wspólnych, Zespół ds Remontów i Napraw w Pilicy, ul. Żarnowieckiej 47, realizowana poprzez bezgotówkowe tankowanie w/w na stacji paliwowej Wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Pilica, w zakresie poniższych paliw:a) olej napędowy, w skrócie ON - w ilości szacunkowej do 13 000 litrówb) benzyna bezołowiowa (etylina), w skrócie E95 - w ilości szacunkowej do 2 000 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63712600-9, 09134100-8, 09132100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego z funkcją WUKO /ssąco-płuczącego/
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI