Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy opon letnich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.policja.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy opon letnich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c4d2e47-5961-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00001353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 04
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym aWykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanieinformacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem:https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszympostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Korzystanie zPlatformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania,wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie InternetowejPlatformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem naPlatformie. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byćzgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.5.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunkikorzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się, korzystając z Platformy,przestrzegać postanowień Regulaminu.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemPlatformy wynosi 150 MB.7. Za datę:1) przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania wsystemie Platformy poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu,że oferta została złożona.2) zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń elektronicznych,podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych środkówdowodowych oraz innych informacji sporządzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje się datękliknięcia przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłanado Zamawiającego.8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zwnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie późniejniż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowejprowadzonego postępowania (Platformie), pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZwpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Wprzypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, Zamawiający nie maobowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminuskładania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratoremPani/Pana danych osobowych jest Komendant Stołeczny Policji;2) nadzór nad prawidłowymprzetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:adres: ul.Nowolipie 2, 00-150 Warszawa;adres e-mail: iod@ksp.policja.gov.pl 3) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na dokończenie budowynowej siedziby Posterunku Policji w Żabiej Woli, nr ref.: WZP-150/21/3/IR;4) odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z Ustawy;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiadaPani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługujePani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO.*Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz niemoże naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP-100/21/1/T
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy opon letnich, zwane dalej „ogumieniem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz w Rozdz. XIX SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (T)
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametr – indeks nośności (Pin)
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametr – indeks prędkości (Pip)
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametr – klasa przyczepności na mokrej nawierzchni (Pmn)
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4