Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy opon do pojazdów ciężarowych oraz przyczep do ZUOK w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy opon do pojazdów ciężarowych oraz przyczep do ZUOK w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20b90d08-7cc2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków przewidzianych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie (dalej: ZGOK), dostępnej pod adresem: https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html oraz poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl. Instrukcje korzystania z Platformy Przetargowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu ww. Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające użycie środków komunikacji elektronicznej i pracę na Platformie Przetargowej ZGOK: dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows oraz dostępem do sieci Internet, zainstalowane oprogramowanie Acrobat Reader do obsługi dokumentów w formacie PDF, które można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej http://get.adobe.com/reader/.Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18, Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje format danych przesyłanych plików: .pdf. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZGOK. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres email e-mail: zamowienia@zgok.olsztyn.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na Platformie przetargowej ZGOK https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html oraz poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych (dalej:„Administrator”) jest Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczonąodpowiedzialnością, adres: 10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 53, zarejestrowana w dniu 8 marca 2002 roku,pod numerem 0000097877, w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, dla którejakta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS, numer NIP 739-29-54-369, REGON 510734049, kapitał zakładowy 29 993 500 zł.2) W sprawach z zakresu ochronydanych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email:iod@zgok.olsztyn.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia publicznego;4) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy, wliczając okres rękojmi i gwarancji plus okres przedawnieniaroszczeń;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informuje się, że posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; może zostać Pani/Panzobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Panadanych osobowych; przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy wsprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGOK/TP1/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych opon do pojazdów ciężarowych oraz przyczep do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie, ul. Lubelska 53 (dalej: miejsce dostawy).2. Data produkcji opon nie może być starsza niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.3. Ilości i specyfikacja opon, będących przedmiotem zamówienia:3.1. 8 szt. Opon radialnych całorocznych do przyczep a) Rozmiar: 265/70 R19.5b) Szerokość: 265 mmc) Profil: 70d) Średnica felgi: 19.5 calie) Indeks ładowności: 143/141f) Indeks prędkości: J do 100 km/hg) Efektywność paliwowa: minimum klasa B h) Przyczepność na mokrym: minimum klasa B i) Hałas: max 70 dBj) Oznaczone symbolem TL3.2. 10 szt. opon radialnych całorocznych prowadzących do samochodów ciężarowych.a) Rozmiar: 315/80 R22.5b) Szerokość: 315 mmc) Profil: 80d) Średnica felgi: 22.5 calie) Indeks ładowności: 156 - 4000 kg na kołof) Indeks prędkości: Minimum L do 120 km/hg) Efektywność paliwowa: minimum klasa B h) Przyczepność na mokrym: minimum klasa B i) Hałas: max 70 dBj) Oznaczone symbolami: TL, M+S oraz symbolem alpejskim (3PMSF)3.3. 12 szt. opon radialnych całorocznych napędowych do samochodów ciężarowycha) Rozmiar: 315/80 R22.5b) Szerokość: 315 mmc) Profil: 80d) Średnica felgi: 22.5 calie) Indeks ładowności: 156 - 4000 kg na kołof) Indeks prędkości: minimum L do 120 km/hg) Efektywność paliwowa: minimum klasa B h) Przyczepność na mokrym: minimum klasa B i) Hałas: max 70 dBj) Oznaczone symbolami: TL, M+S oraz symbolem alpejskim (3PMSF) o rzeźbie bieżnika regionalnej.4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:4.1. Opony będą zamawiane partiami według zapotrzebowania Zamawiającego w ilości minimum 4 szt. na jedno zamówienie. Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie mailowo na adres wskazany przez Wykonawcę.4.2. Wykonawca będzie dostarczał opony do miejsca dostawy zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia wysłania zgłoszenia 4.3. Realizacja zamówienia będzie polegała na dowiezieniu na własny koszt i ryzyko Wykonawcy określonej ilości opon do miejsca dostawy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP, polegającym na zwiększeniu dostawy maksymalnie o ilości wskazane poniżej:5.1. 32 szt. Opon radialnych całorocznych do przyczep (o parametrach wskazanych w ust. 3 pkt 3.1.),5.2. 10 szt. opon radialnych całorocznych prowadzących do samochodów ciężarowych o parametrach wskazanych w ust. 3 pkt 3.2. umowy),5.3. 8 szt. opon radialnych całorocznych napędowych do samochodów ciężarowych o parametrach wskazanych w ust. 3 pkt 3.3. umowy).6. Biorąc powyższe pod uwagę, maksymalny zakres zamówienia wynosi:6.1. 40 szt. Opon radialnych całorocznych do przyczep (8 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 32 sztuki w ramach opcji),6.2. 20 szt. opon radialnych całorocznych prowadzących do samochodów ciężarowych (10 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 10 sztuki w ramach opcji),6.3. 20 szt. opon radialnych całorocznych napędowych do samochodów ciężarowych (12 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 8 sztuki w ramach opcji).